manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki in the school 2

Snažím se psychicky připravit na další den. I když, tento den byl v pohodě, další by měl být ještě lepší. Hm, uvidíme ráno...

Ráno se probudím typickým spadnutím z postele. Neumím totiž vstávat jako normální člověk...Umyju se, převlíknu, popadnu tašku se školními věcmi a jdu do jídelny na snídani. Opatrně nakouknu dovnitř...Uf, matka tu není. Nesnáším, když musím snídat s ní. Posadím se ke stolu a okamžitě se s chutí zakousnu do přichystané koblihy, když v tom uslyším na chodbě kroky směřující k jídelně. No skvělý. A já si myslela, že se aspoň jednou můžu v klidu najíst...Očividně ne...
,,Dobré ráno, Konan." pozdraví mě matka.
,,Dobré ráno, máti." zahuhňám s plnou pusou. Musím rychle, ale vážně hodně rychle dojíst koblih, abych mohla vypadnout!
,,Ale, co jsem ti říkala o mluvení s plnými ústy?!"
,,Že je to neslušné a proti etiketě, já vím." odpovím jí otráveně. Už jenom poslední sousto a budu volná!
,,Ano, přesně tak. Alespoň občas mě posloucháš. Teď ještě, aby jsi to dodržovala!"
,,Jo, já vím." Dožvýkám poslední sousto, popadnu tašku a bez jediného slova rozloučení se vyřítím rychlostí světla z domu. Uf, zvládla jsem to! Jdu si v klidu ke škole. Už tam stojí kluci a o něčem se dohadují. Určitě to bude nějaká stupidní počítačová hra, jinak to nevidím.
,,Nazdar Konan!" pozdraví mě okamžitě všichni.
,,Jo, nazdar. O čem se bavíte?"
,,Ale, nic zvlášť zajímavého." odpoví mi Hidan.
,,Aha. No, asi by jsme měli jít do třídy, za minutu je hodina." Sotva to dořeknu, začne zvonit. Všichni, až na Hidana se rozběhneme do školy.
,,Ale prosím tě, času dost. Učitelé můžou počkat." oznámí naprosto klidně a pomalinku si vykračuje do školy. Myslím si, že i šnek by ho předběhl. No, nemyslím. Vím.
,,Jestli chceš chytit poznámku od Tsunade, tak klidně pokračuj dál tímhle tempem. Měj se!" oznámí mu Itachi a běžíme do třídy.
,,Do pr*ele! To's mi nemohl říct dřív?! Ta ježibaba mě zabije!" Hidanovo šnečí tempo se změní na rychlost světla. Za tenhle výkon by se nemusela stydět ani Formule 1! Doběhneme do třídy...Hm, Tsunade tu díky bohu není...Rychle se usadíme, vytáhneme si učebnice, aby to vypadalo, že tu sedíme celou dobu...
Zazvoní na přestávku. Tsunade vůbec nepřišla, takže jsme dělali bordel. Jak nečekané. Druhá hodina, matika. Jako učitele máme toho divnýho pošuka, co málem oslintal Jiraiyovu povinnou četbu. Kakashi. Ale je fakt inteligentní, to se musí uznat...
Zvoní na další přestávku, je svačina. No konečně...Už od doby, kdy jsem dožvýkala poslední sousto koblihu, se těším na svoji milovanou tyčinku Snickers! Kluci šli hrát dozadu, za poslední lavice, fotbal, to znamená, že i za moji lavici. Jejich míček, i když je malý, lítá po celé třídě. Rozbalím si tyčinku...pořádně si ji prohlídnu, než ji sním. Chystám se ji strčit do pusy, ale stane se něco, co mi v tom zabrání...Ten stupidní míček, se kterým hrají kluci fotbal, mi vyrazí Snickers z ruky...A ne nějak jemně...Tak hrubě, že ji to odhodí až ke koši! Dobrá...to by se dalo ještě přežít...Ale to, co se stalo potom, se už opravdu přežít nedalo... Sasori si jde umýt ruce a jde kolem místa, kde je moje tyčinka. No, a tušíte určitě, co se stalo pak...Sasori si jde, šlápne na tyčinku, rozmázne ji po celé podlaze, spadne do ní, a nakonec si ještě začne stěžovat, že který to de*il ji tam dal...Kluci se vzadu mohli udusit smíchy. Můj pohled jejich smích ale okamžitě zkrotil. Jestli bych řekla, že jsem se tvářila naštvaně, lhala bych...Kdyby moje oči mohli vraždit, byli by už asi stokrát mrtví...Takhle přesně by šel popsat můj výraz. Kluci mi raději slíbili, že mi koupí novou...Hodně nových...Stejně si to jen tak rychle nevyžehlí!
Začne zvonit opět na hodinu. Teď už ani nevím, co máme. A ani nevím, koho máme. Prostě sedím, uražená, že nemám svačinu, na kterou se těším celý den...Itachimu přijde SMS...v poklidu si vytáhne mobil, nevnímaje učitelovy vražedné pohledy...Přečte si zprávu a pousměje se.
,,Hidane!" zařve na Hidana a kopne ho silou do zadku.
,,Itachi, prosím tě, abys neřval v mých hodinách přes celou třídu na Hidana, který sedí před tebou!" napomene učitel Itachiho. Hidan se otočí.
,,Co chceš?!" zavrčí podrážděně.
,,Už přijeli. Máme jít zase na požární schodiště."
,,Požární schodiště? Nebývá obvykle na požární schodiště zákaz vstupu?!" vložím se do debaty.
,,Však je tam zákaz vstupu. Jenom my to nedodržujeme a nikdo to nehlídá." odpoví mi Sasori.
,,Aha. Zajímavá škola." povídám.
Skončí nám hodina, kluci si sbalí věci, donutí sbalit se i mě, a vyrážíme vstříc průšvihu. Jo, Konan, jen tak dál. Jestli se na to přijde, určitě letíš ze školy. Máti moc velkou radost mít nebude...Ale její názor mám někde...Stejně se zajímá jenom o sebe...
Kluci mě vedou směrem k jídelně a pak zabočíme do dveří, na kterých visí cedule jak krá*a ZÁKAZ VSTUPU! Kluci si v klidu otevřou dveře, vstoupí na dlouhou chodbu, vtáhnou na ni i mě, a hned dveře zase zavřou, klidné výrazy ve tvářích. Pohodička, proč ne. Však když nás tady nachytají, poletíme jenom ze školy...Nic horšího se nemůže stát...
Jdeme dlouhou, prázdnou chodbou, až dojdeme ke schodišti, na kterém sedí čtyři kluci. Zrzek, černovlasý, hnědovlasý a zelenovlasý. Hmm, a já si myslela, že jsem tu jako jediná s divnou barvou vlasů. Vlastně ne, zapomněla jsem na Kisameho. Když už o něm mluvím, právě přišel, i s Deidarou. Ti čtyři na schodech přejedou očima všechny kluky, až se nakonec jejich pohledy zastaví na mně.
,,A to je proboha kdo?" ptá se černovlasý.
,,A to je proboha člověk, ženského pohlaví. Myslel jsem, že jediný tupec je tady Deidara." povídá Hidan.
,,Hele, já jsem tady a slyším, jak mě urážíš!" ohradí se Deidara dotčeně.
,,A myslíš, že mě to zajímá?!"
,,Nezajímá, ale mělo by!"
,,Tak dost!" zařve zrzek a všichni okamžitě sklapnou. Hmm, očividně velitel této bandy...

Poznámky: 

Tenhle díl bude možná trochu čudný...divný...Laughing out loud nevím..moc mi nešlo přemýšlet..Laughing out loud

4.857145
Průměr: 4.9 (42 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, Čt, 2012-07-12 16:56 | Ninja už: 4346 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

super-tebajo
uz se tesim na dalsi dil az si ho prectu

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

Obrázek uživatele Akane
Vložil Akane, Út, 2012-05-08 14:18 | Ninja už: 5266 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc hezky se to čte. Hrozně Konan závidím Laughing out loud No prostě super povídka. Jdu na další díl. Laughing out loud

userbarz.com

userbarz.com

Free userbars


Akane podpis

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, St, 2012-04-04 11:27 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

skvělé oc se mi to líbilo miluju akatsuki a furt se hihnám no první záchvat smíchu to je ten pošuk co slintal na jiraiovými knihami Laughing out loud dobrý jen tak dál jedu na 3 dílek

Obrázek uživatele Naykumi -chan
Vložil Naykumi -chan, Čt, 2012-03-08 18:20 | Ninja už: 4705 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

Skvělé, jen tak dál Eye-wink
U téhle povídky nedělám snad nic jiného než to, že se směju a směju... takhle jsem se už dlouho nepobavila. Bez přemýšlení klikám na link "DO OBLÍBENÝCH" a dávám 5* Smiling

POKRAČOVÁNÍ, POKRAČOVÁNÍ! Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Život je boj?...
tak se všichni pozabíjejte a já bych s dovolením prošla.
"Nemá smysl žít, když se necítíš živý."-.Itachi.-

Jsem hrdá →.Uchiha.← FanGirl♀ číslo jedna a nikdo mi to nevezme!^^

Obrázek uživatele Mrs.Uchiha
Vložil Mrs.Uchiha, Pá, 2012-03-16 23:15 | Ninja už: 4506 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

děkuju, moc děkuju Eye-wink jsem ráda, že jsi spokojená, že se ti to líbí..Laughing out loud Eye-wink upřímně doufám, že se ti budou líbit i další díly...Eye-wink


Obrázek uživatele Zanzei Hyuuga
Vložil Zanzei Hyuuga, Po, 2012-02-27 23:14 | Ninja už: 5400 dní, Příspěvků: 203 | Autor je: Prostý občan

Sugoi.... jedna z mála povídek co si mě fest získala Smiling

Obrázek uživatele Mrs.Uchiha
Vložil Mrs.Uchiha, Po, 2012-03-05 21:22 | Ninja už: 4506 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

to jsem ráda...Eye-wink Smiling


Obrázek uživatele Kia
Vložil Kia, Po, 2012-02-20 23:12 | Ninja už: 4503 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Konohamarova chůva

Je to dobrý, vtipný a hezky se to čte Laughing out loud Vím, že jsi to musela seknou zrovna v tom místě aby to mělo otevřený konec (taky to tak dělám) Ale příště prosím trochu delší, měla jsem to přečtený za chvilku Laughing out loud

Nemohu tasit. Na záštitu meče se usadila vážka.

Obrázek uživatele Mrs.Uchiha
Vložil Mrs.Uchiha, So, 2012-02-25 20:10 | Ninja už: 4506 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Jsem ráda, že se líbí..Eye-wink a omlouvám se, že jsem to musela udělat tak krátké, neměla jsem moc času...Smiling budu se snažit udělat delší díl...Eye-wink Laughing out loud


Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-02-20 22:35 | Ninja už: 4532 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Paráda... Smiling Páčí se mi to, ale trošku mě mrzí ta délka... minulý díl byl přeci jen delší Laughing out loud Ale jinak fakt skvělý Smiling Těšička na další díl... Eye-wink Smiling

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Po, 2012-02-20 21:47 | Ninja už: 4578 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Teším sa na další diel Laughing out loud

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.

Obrázek uživatele Rikki
Vložil Rikki, Po, 2012-02-20 21:41 | Ninja už: 4685 dní, Příspěvků: 457 | Autor je: Prostý občan

náhodou je to dobré Laughing out loud

Obrázek uživatele Mrs.Uchiha
Vložil Mrs.Uchiha, Po, 2012-02-20 21:44 | Ninja už: 4506 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

vážně..?? Laughing out loud tak to děkuji..Smiling


Obrázek uživatele Rikki
Vložil Rikki, Út, 2012-02-21 18:02 | Ninja už: 4685 dní, Příspěvků: 457 | Autor je: Prostý občan

nemáš vůbec zač Smiling