Neztrácet naději ! 1
Je po válce. Akatsuki jsou poraženi. Sasuke se vrátil do Listové a Hinata pořád tajně miluje Naruta.
Neztrácet naději
"Pozor!" Zařval Naruto. Hinata okamžitě zareagovala a opět si všímala svého protivníka. Byl to už dlouhý a vyčerpávající boj. Hinata použila Hmat stodvacetiosmi úderů a maskovaný ninja se zhroutil k zemi. Hinata se spěšně podívala na Naruta.
Narutovi stačilo použít při boji se svým protivníkem stínové klony a Rasengan. Ani nemusel používat senin mód nebo dokonce kyuubi mód. Naruto nemněl ani škrábnutí, ale Hinata měla hlubokou ránu na noze. Ani nad tím nepřemýšlela a hned si jí uzdravila. Jak skončila, zeptala se Naruta.
"Si v pořádku?" Naruto, se zvedl ze země, kde odpočíval.
"Jo, je mi fajn. Co ty?"
"Mě taky. Kde, kde myslíš, že jsou Sasuke a Sakura."
"Myslím, že už jsou v Písečné." Řekl Naruto pohrdavým hlasem. Už se sice smířil s tím, že jsou Sasuke a Sakura spolu, ale i tak mu to bylo proti srsti.
"Vyřizují naši misi, abychom se mohli vrátit co nejdříve domů.
Kdo by si pomyslel, že o ty svitky bude takový zájem."Divil se.
"Nejspíš máš pravdu. Snad je po cestě nepotkalo nic, co by jim způsobilo problémy." Říkala Hinata s obavami v hlase.
"Už bychom měli vyrazit za nimi Hin."
Jak Naruto vyslovil Hinatěno jméno, trošku zčervenala. Až teď si uvědomila jak jsou blízko u sebe a že jsou sami. Zčervenala ještě víc, ale toho už si Naruto naštěstí pro Hinatu nevšiml.
Po pár hodinách už Naruto a Hinata viděli zapadající slunce nad Písečnou. Narutovi to přišlo celkem romantické - až se tomu sám divil.
Jakmile prošli bránou Písečné, tak za nimi přišel pověřený ninja a odvedl je ke Kazekagemu - Gaarovi. Hinata jemně, až skoro neslyšitelně zaklepala na dveře z poza, kterých se ozvalo tlumené "Dále."
"Zdravím tě Gaaro, moc rád tě zase vidím." Vyvalil ze sebe šťastně a energicky Naruto.
"Z - zdravím Ka - Kazekage." Řekla Hinata potichým roztřepaným hlasem.
Kazekage na ně oba pokývl. Naruto se choval jako by byli nejlepší přátelé celý život, zatímco Hinata se - zlehka že nebylo nic poznat - třásla strachy. Nechtěla to přiznat ale Kazekage jí naháněl strach.
"Prý jste měli po cestě sem problémy.?" Prolomil Gaara hrobové ticho.
"Jen menší." Přitakal Naruto.
"Sasuke a Sakura už mě obeznámili s vaší mísí, ostatně mi také přišel vzkaz od Hokage - sama."
"Ano? A kdy budeme moct vyrazit zpět do Listové?" Ptala se Hinata s nadějí že budou moct odejít co nejdřív a už tu nebude muset být.
"No myslel jsem, že byste se tu mohli zdržet jako naši hosté. Hokage - sama mi stejně v dopise psala, že doručení těchto svitků nespěchá. Hokage chce tyto svitky pouze uložit a vrátit zpět na své místo do knihovny v Listové."
"Jistěže se rádi zdržíme. Nikdy jsme neměli možnost si písečnou nějak zvlášť prohlídnout." Řekl nadšeně Naruto. Navíc si chtěl pořádně odpočinout takže by se mu pár dní lenošení líbilo. Cesta do písečně přece jen trvala tři dny a to skoro nespal, protože držel dvě noci hlídku. Hinatě se ten nápad, že by se měli zdržet moc nelíbíl, ale nechtěla vzdorovat Kazekagemu. A když už teda tu musí zůstat tak aspoň chce, co nejrychleji z této kanceláře a blízkosti Gaary.
"Dobrá tak mě zatím omluvte. Mám spoustu práce."
"Brzy se uvidíme, tak zatím." Řekl Naruto.
"Tě…těšilo mě." Vykoktala ze sebe Hinata.
Naruto se rozešel ke dveřím ale Hinata s třesoucíma se kolenam se tak tak pohla.
Už byli venku a Hinata vydechla úlevou že už tam nemusí být.
Je to první díl a moc zápletky tam není ale druhý díl už je napsaný. Je delší a zajímavější. Je to moje první FF a budu ráda za pochvalu i kritiku. A pište prosím jestli jsem mám dát také 2. díl
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Já říkám: A N O ! Je to zajímavé a pěkně se to čte. Zatím tam není příliš co vytknout, protože tam ještě nebylo nic moc z děje, takže buď v klidu. Kritika se dneska nekoná...
Určitě budu sledovat -> Hoď sem další díl co nejdřív!
PS: Když tak mi napiš, že už vyšel, kdybych si toho nevšimla, ju?
Díky.
Ach ten sentiment...
Určitě dám vědět
Krásné víc toho napsat nemusim
Všichni na tomhle světě jsou praštěný. Už jako dětem ve školce nám měli říct, že všichni jsou cáklí. Aspoň bychom pak neměli blbý pocit, když sami dospějeme ve cvoky.
Je těžké být debilem, konkurence je příliš veliká... a proto budu raději magorem! :3
Děkuju za komentíky a jsem moc ráda že se vám líbí. Nový díl sem dám co nejdřív
začína to zaujímavo, už sa teším na ďaľší
nato že to je první FF tak palec nahoru , snad jen že by díly mohly být delší, zrovna sem se do toho začetl a už byl konec
Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí
No jasně že jo. Je to úžasný. Už se moc těším na další díl. Doufám že ho sem dáš brzo.