manga_preview
Boruto TBV 12

Tak o mňa bojuj - Nové Modriny 03

Chápem, že si týmto dielikom možno pomyslíte, že Hin má už osud spečatený, ale to rozhodne nie. Ja ešte neviem s kým bude na konci, v poslednom čase som nad tým trocha uvažovala a práve kolíšem nad tým na aký pár to bude. Laughing out loud
Takže príjemné čítanie. Smiling

Očami som hľadala Nejiho. Keď som ho uvidela, okamžite som si to namierila k nemu, no nanešťastie ma niekto schmatol za ruku. Bol to otec.
„Tak?“ Spýtal sa.
„Tak čo? Čo zase?“ Spýtala som sa naštvane.
„Správaj sa slušne! A usmievaj sa!“
„Tak ma pusti, lebo si budú myslieť, že sa hádame.“ Povedala som pomedzi falošný úsmev. Pustil ma, nadýchla som sa a spýtal sa ma:
„Ako to dopadlo?“
„Nerozumiem, čo máš na mysli.“ Povedala som slušne.
„Ty a Uchiha. Boli ste vonku pomerne dlho, čo ste robili?“ Čo by sme asi robili? Nemala som chuť mu to celé vysvetľovať a ani som nechcela, takže som zvolila jednoduchú variantu, ktorá bola pravdivá.
„Rozprávali sme sa.“
„O čom?“ Teraz som zvolila taktiež jednoduchú variantu, no nebola pravdivá.
„Bolo toho toľko, že si veľa nepamätám. Otec, prečo si chcel, aby som sa šla so Sasukem prejsť?“ Odbočila som tému na vec, ktorá ma aj tak zaujímala.
„Aby ste sa zblížili.“ Zblí... čo? Na čo?
„Prosím?“
„Mali by ste sa spoznať. Je dosť možné, že to bude tvoj budúci partner.“ Povedal a usmieval sa akoby bol milionár. No vlastne bol, hoci v iných peniazoch.
„P-Partner? Aký partner?“
„Premýšľal som, že by bolo rozumné, keby ste sa vzali, a ak si sa nesprávala príkladne, prisahám Ti, že si to pekne odnesie tvoja pekná tvárička.“ Povedal a chcel ma pohladiť po líci, no ja som sa jeho ruke uhla. Inštinkt. Vždy keď svoju ruku zdvíha, musím sa kryť.
„Ale... my sa ani poriadne nepoznáme. Ako si to celé predstavuješ? On o tom vie?“ Určite s tým nebude súhlasiť, som si tým istá.
„To je úplne jedno. Pre obe strany je to výhodné. Ty máš byakugan a on sharingan. Keby sa tieto očné techniky skombinovali, čo si myslíš, čo by z toho vzniklo?“ Jedným slovom: pohroma.
„Vie o tom Sasuke?“ Spýtala som sa zase.
„Myslím, že teraz mu to Itachi práve oznamuje.“ Pozrela som sa k nim a obaja spolu hovorili. Mali kamenné tváre, takže som nevedela povedať, či to už Sasuke vie.
„Ako dlho...?“ Vedel na čo sa pýtam, usmial sa tým svojím slizkým spôsobom a povedal:
„Už nad tým uvažujeme pár rokov. No odo dneška už máš osemnásť aj ty, takže už vášmu sobášu nič nebráni. Vy dvaja budete perfektný pár.“ Povedal.
Pár rokov? Ako je to možné? Nemala som ani potuchy... Nikdy sa o tom nezmienili. Ako o tom mohli uvažovať už niekoľko rokov?
„Veď sa spolu takmer ani nerozprávame.“
„Presne preto budete dokonalý pár, stačí ak si budete plniť svoje povinnosti v posteli a všetci budeme šťastný.“
Tak toto bolo zvrátené, ide im iba o to aby sme... spravili experiment. Chcú iba vedieť ako sa skombinujú naše očné techniky, za iných okolností by som to možno chápala ale... nie, aj tak to nedokážem pochopiť. Sú taký sebecký.

Obrátila som sa a išla som k Nejimu. Bolo mi jedno, aké je to neúctivé, alebo či si to neskôr odnesiem. Musela som s Nejim hovoriť. Práve sa rozprával s Leem a Kibou.
„Ahojte.“ Pozdravila som a usmiala som sa.
„No tak čo, oslávenkyňa, už si začala chlastať, keď máš konečne šancu?“ Spýtal sa Kiba, ktorý bol už mierne napitý.
„Nie, a myslím, že ty by si už na dnes mal skončiť.“ A vzala som mu pohár z ruky. Lee ho podoprel a povedal:
„Vezmem ho von. Všetko najlepšie, Hin!“ A odišli von, hoci Kiba s menšími problémami. Baka. Potom som sa obrátila na Nejiho.

„Prečo si mi nepovedal, že Sasuke je ten tretí!?“ Vybehla som naňho, ale snažila som sa to zakryť úsmevom, aby si nikto nemyslel, že sa hádame.
„Chcel som, lenže sa tam objavil tvoj otec! Mne to prišlo ako znamenie, osud, že sa tam zrazu objavil aj s Itachim a tvojím otcom.“
„Ale bež niekam s tými tvojimi rečami o osude! Prečo práve Uchiha, veď zo všetkých ľudí v Konohe...“ Nedokončila som.
„Kto ti to vlastne povedal? Sasuke o tom vedel? Videl som vás ísť von, on ti to povedal?“
„Ale nie, Sasuke to tiež nevedel, keď sme prišli dovnútra tak som sa rozprávala s otcom a on mi to povedal.“
Akosi som cítila, že no na mňa dnes celé padá. Už som si potrebovala odpočinúť.
„Idem za otcom, potrebujem si už ísť oddýchnuť.“
„Tak fajn, vyspi sa.“ Povedal a objali sme sa. Bolo až neuveriteľné ako sa náš vzťah s Nejim zmenil, nikdy by som neverila, že sa stane tým, ku komu si budem chodiť po rady, alebo sa mu zverovať, no bolo to tak a bola som za to rada.

Čoskoro som ho uvidela. Opäť sa rozprával s Itachim a Sasukem. No, aspoň mi nebude môcť povedať nie alebo robiť scény, keď mu oznámim, že si idem ľahnúť.

Keď som už bola pri nich, otec mi bol otočený chrbtom, takže som povedala:
„Otec,“ Obrátil sa, a ja som pokračovala: „mrzí ma to, ale som už naozaj unavená, pôjdem si ľahnúť.“ On sa nadýchol, bol zrejme nahnevaný lebo ešte nebola ani polnoc. Nie, bol jednoznačne nahnevaný. Zase mu na čele vybehla naštvažila.
Ale teraz sa bude musieť krotiť.
„Za minútku som späť.“ Povedal Itachimu a Sasukemu ale ja som hneď začala namietať:
„Otec, ja neviem čo chceš riešiť, pôjdem spať, tak to prosím povedz za mňa hosťom a pozdrav ich.“ On ma vtedy schytil za ruku takou silou až som zasyčala.
Už ma chcel odtiahnuť, aby sa so mnou porozprával, lenže Itachi do toho zasiahol:
„Hiashi, veď nech si ide ľahnúť, určite je unavená. Musel to byť pre ňu náročný deň.“ Začala som zrýchlene dýchať, bála som sa, že by ma opäť udrel. Keď ma takto schytil, bála som sa, že by nemal problém ma udrieť pred všetkými hosťami. A pred mojím nastávajúcim! (Nikdy som nepočula nič čudnejšie – Sasuke Uchiha – môj budúci manžel)
„Isteže, dobrú noc, dcérka.“ Povedal a pobozkal ma na líce.
„Dobrú noc.“ Povedala som naspäť a odišla som z tadiaľ čo najrýchlejšie.

Keď som prišla do izby, sadla som si na posteľ, vyzula som sa a potom som šla do sprchy. Teplá voda ma ešte viac uspala, takže keď som si ľahla do postele okamžite som zaspala ako zabitá.

V noci som sa zobudila na to, že mi otec zažal v izbe. Rozospato som sa pozrela na hodiny. Bolo 4.16 AM a zdola nešiel žiadny hluk, takže už hostia zrejme odišli.

Potom ma vytiahol z postele a niekoľko krát ma prefackal.
A bolo to tu. Nočná bitka.
„Čo si si myslela? H? Toľko krát ma za večer ponížiť a len tak si odisť!“ Poriadne z neho tiahol alkohol.

Asi po piatich minútach čo si na mne vybil zlosť som už veľmi plakala. Celé telo ma príšerne bolelo.
Všade kde mohol, ma udrel. Potom mi tvár silno pritisol o stenu a povedal:
„Zajtra sa budeš správať príkladne inak ťa zabijem, je ti to jasné, ty s*ka?!“ Ja som iba nemo pomedzi plač prikývla. Nechápalo som čo myslel tým “zajtrajškom“ ale nechcela som aby ma zase bil. Veľmi to bolelo. Treskol dverami a odišiel.
Na to buchnutie som až nadskočila.
Potom som išla do kúpeľne. Umyla som si zo všadiaľ krv a potom som si ľahla. Na celú tvár som si dala studený obklad, a ostatné miesta na tele som nechala tak. Modriny na ňom zakryjem dlhým oblečeným.
Potom som opäť zaspala s uboleným, celým telom.

Zobudila som sa o 8.43 AM. Netreba ani hovoriť ako veľmi ma bolela celá tvár a aj telo. Vyzerala som príšerne. Tvár som mala celú posypanú modrinami. Nechala som to tak.
Mienila som ukázať otcovi čo spravil. Niežeby ho to nejako trápilo.

Otec sa zobudil okolo obeda a keď prišiel dole, chytal sa za hlavu. Určite mal poriadnu opicu.
„Čo to máš s ksichtom?“ Spýtal sa naštvane, keď ma uvidel.
„Okolo štvrtej ráno si ma zbil.“ Povedala som mu jednoducho, hoci to vo mne vrelo.
„Do r*ti.“ Zašomral. Napil sa mlieka a potom povedal:
„Večer k nám prídu Uchihovci (ako divne to znie), takže potrebujem aby si sa dala dovtedy do poriadku. A pokúsiš sa povedať čo i len jedno zlé slovo, bude ťa to mrzieť. A veľmi.“
„To si povedal už včera. Kedy presne prídu?“ Spýtala som sa kamennou tvárou. S ním sa inak hovoriť nedalo. Už len sedieť pri ňom a nevyletieť naňho, mi v kuse robilo problémy.
Nikdy nezabudnem na to, čo urobil mojej matke.
„Okolo ôsmej.“ Povedal a pustil sa do obeda.

Ja som potom išla hore.
Asi trištvrte hodiny som sa pokúšala zakryť tie modriny. Podarilo sa, až na tie rozbité ústa. Použijem nejakú výhovorku. Napríklad, že som vrazila do dverí alebo tak. Na to mi skočia. Určite. Nikdy. Absolútne nie.

Každopádne, dnešný večer bude rozhodne zaujímavý.

Koniec tretej časti.

ČO BUDE ĎALEJ? TO UVIDÍTE V ĎALŠEJ EPIZÓDE!!!!!! Laughing out loud

Poznámky: 

Mám pocit, že je to až moc dlhé, ale nevedela som si pomôcť. Máte to tu. Už pracujem na ďalšom dieliku, tak som zvedavá či sa vám tento bude páčiť. Laughing out loud
Ako obyčajne, budem si vážiť ak mi necháte nejaký komentík alebo aj ohodnotíte tento nový dielik. Smiling

4.7907
Průměr: 4.8 (43 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, So, 2016-08-06 22:51 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Misia L.

No já bych je zbila, šmejda. Nic, použila bych silnější slovo, ale mohly by to číst děti.

Líbí se mi, jak to zní. Sasuke Uchiha, Hinaty budoucí manžel. Ach. Podle mě se k sobě úžasně hodí.

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Pá, 2014-01-03 13:14 | Ninja už: 3943 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

Doriti, ten Hiashi je sviniar !! Normálne mám chuť ho zmlátiť (aj keď to nejde Laughing out loud ) Chudák Hinata Sad ale aj tak sa mi to páčilo Smiling

Obrázek uživatele SumiyaKirie
Vložil SumiyaKirie, Ne, 2012-08-05 03:12 | Ninja už: 4564 dní, Příspěvků: 423 | Autor je: Prostý občan

Dokonalé ^^. Chudák Hinata, je mi jí líto Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, St, 2012-02-08 21:07 | Ninja už: 4783 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Nový diel je už napísaný a aj vydaný, tak snád sa vám bude páčiť, aspoň trochu. Smiling

Obrázek uživatele Toruno Seina
Vložil Toruno Seina, Po, 2012-02-06 16:05 | Ninja už: 4591 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Pěstitel rýže

Je to krásna poviedka dúfam že v nej budeš pokračovať veľmi sa teším na ďalšie diely... Smiling

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Po, 2012-01-30 20:10 | Ninja už: 4861 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Ta povídka je skvělá. Budu se těšit na další díly Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele adusinka
Vložil adusinka, Út, 2012-01-24 22:46 | Ninja už: 4757 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Tak ja som za SasuHina Laughing out loud len tak pre zaujimavost Laughing out loud a uz sa tesim na pokracko .) tak ma napadlo ze co Hin neutecie alebo tak....chuda mat takeho otca sa zastrelim Smiling

Obrázek uživatele andok
Vložil andok, Ne, 2012-01-22 21:59 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 66 | Autor je: Prostý občan

Tretí diel. Dúfam, že s poviedkou nesekneš. Neviem sa dočkať ako sa to vyvinie. Takže LIKE!

Inak ja viem, že sa nikto nepytal na moj názor xD, ale nedá mi nevyjadriť sa: som za SasuHina. xD

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Po, 2012-01-23 14:58 | Ninja už: 4783 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Neboj sa seknúť s ňou len tak nehodlám, už len preto, že sa vám páči Smiling
Nie, ja si tvojho názora vážim a som rada že si sa vyjadril/a. Smiling

Obrázek uživatele andok
Vložil andok, Po, 2012-01-23 17:44 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 66 | Autor je: Prostý občan

LIKE na druhú:)
PS: Túto poviedku budem sledovať :DD

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Po, 2012-01-23 17:47 | Ninja už: 4783 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

vďaka. Smiling

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Ne, 2012-01-22 17:30 | Ninja už: 4811 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Hiashi řekne tohle a támhleto a Hinata na to může jenom přikyvovat. Ta holka si kvůli těm modřinám musí kupovat snad dvě kila pudru. Nedivila bych se kdyby měla zásobu na celej rok. No snad dopadne dobře.

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Ne, 2012-01-22 17:47 | Ninja už: 4783 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Možno. Laughing out loud Len kde to skladuje?
Neboj sa, Hiashi ešte dostane čo mu patrí. Smiling

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2012-01-22 10:07 | Ninja už: 4843 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Začínám se v tom trochu ztrácet. Ty nápadníci jsou Sasuke a....? Jinak dobré a jsem rozhodně hodně napnutá, jak to skončíš Smiling (Můj názor na to, s kým by měla skončit znáš, takže... Eye-wink)

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Ne, 2012-01-22 11:09 | Ninja už: 4783 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Vďaka Smiling
Ono tých nápadníkov sa nedá hneď tak určiť (aspoň pre čitateľa), pretože je to zatiaľ iba tretí diel a táto sériovka iba začína. Smiling
(Ano, viem a zvažujem to, ale som iba na začiatku a to akému páru momentálne fandím v tom nehrá rolu, čiže sa nemusíš báť, ked vidíš moju profilovku. Smiling)