manga_preview
Boruto TBV 07

♥Detská láska ♥ 1

Uvediem vás trochu do deja.

Hana sa vracala z misie, keď na ňu zrazu niekto zaútočil. Okamžite sa otočila a postavila sa do obrannej pozície. Pred ňou stáli dve divné postavy v čiernych plášťoch. Jedna z nich bol muž s modrou pokožkou a čudnými zubami. Druha bola žena s blond vlasmi. (Aspoň tak si to myslela Hana.)
„Kto ste, a čo chcete?“ Pýtala sa Hana. Zrazu ten modrý chlap dal blondíne ranu po hlave.
„Čo som ti hovoril, to nie je ona!“ Povedal modrý muž.
„Ale podobá sa.“ Povedala blondína mužským hlasom. Hane svitlo, že to bude asi tiež chlap.
„Poďme!“ Zahlásil modrý chlap. Obaja sa už poberali na odchod, no Hana po nich hodila shurikeny.
„Stoje! Kto ste?“ Opýtala sa prísnym hlasom. Chlapi si vymenili spýtavé pohľady a začali sa smiať. „Čo je?“ Opýtala sa Hana.
„Ona nevie, kto sme.“ Smial sa blondiak.
„To je zlé, reputácia nám upadá.“ Povedal modrý muž.
„Kto ste?“ Opýtala sa Hana nechápavo.
„Dievča, chodíš do školy?“ Opýtal sa jej modrý.
„Nie, už som Junin, ale chodila som. Prečo?“
„Nevieš, kto sú Akatsuki?“ Pýtal sa modrý.
„Aka- čo -ki?“
„Nie, Aka-čo-ky! Akatsuki.“ Rozčuľoval sa modrý.
„Nie.“ Odpovedala Hana sucho. Myslela si, že sú to nejakí úbohí predavači, maximálne komedianti.
„Čo v tých školách dnes učia?“ Zalamoval rukami modrý.
„Vieš, odkedy sekáme dobrotu, už o nás nepíšu ani v novinách.“ Pridal sa do rozhovoru blondiak.
„Pravda, teraz, keď je mier, už nie sme populárni.“ Dal mu za pravdu modrý. Hana na nich zízala pohľadom, „no vy ste ale úbožiaci.“
„Máš pravdu, teraz, keď je mier, a my sekáme dobrotu a pomáhame dedinám už nie sme obávaní.“
„Obávaní? Veď ona...“ ukázal na Hanu modrý „... ani nevie, kto sme. To je strašné“
„Tak kto teda ste, Akatsuki?“ Opýtala sa Hana.
„Akatsuki, sú..., teda boli najhľadanejšími, najobávanejšími, a najkrutejšími ninjami na svete. Už pri pohľade na nás sa nejeden ninja roztriasol strachom a prosil o milosť. Všetko sa však zmenilo cez veľkú štvrtú vojnu ninjov. Chytali sme jinchuuriki pre Madaru, túto históriu poznáš, nie?“ Hana kývla hlavou. „ Keď posledný jinchuuriki Uzumaki Naruto, zachránil svet pred nami a Madarom, keď zničil Madaru a potom aj on vyčerpaním padol, sme začali sekať dobrotu. A teraz nás nikto nepozná.“ Povedal modrý.
„Akatsuki... Zaujímavé.“ Povedala Hana.
„Dobre, tak poďme!“ Zavelil blondiak. Otočili sa na odchod.
„Stojte! Chcem ísť s vami!“ Modrý sa na ňu otočil.
„Čo?“ Opýtal sa nechápavo.
„Chcem ísť s vami! Vezmite ma do Aka-Aka...“
„Akatsuki!“ Pomohol jej blondiak s úsmevom.
„Nie! Neprimáme nových členov!“ Povedal modrý.
„O tom nerozhoduješ ty, Kisame!“ Povedal blondiak.
„Deidara, stíchni! Chceš, aby ťa šéf zabil?“
„To by skúsil. Prestaň Kisame, vieš že o nových členoch rozhoduje šéf!“
„Dobre, ak chceš poď s nami. Ale varujem ťa, ak nie si génius, extra dobrý ninja, nemáš Kekei Genkai, alebo niečo iné, si mŕtva! Skúšky do Akatsuki som skoro neprežil.“ Povedal modrý.
„Fajn, tak ideme?“ Opýtala sa Hana. Čo môžem stratiť? Nemám rodinu, nemám priateľov. Nemám nič, a nikoho. Nikám nepatrím. Ak ma zabijú, tak to bude lepšie ako toto trápenie. Pomyslela si Hana. A urobila pár krokov. Akatsuki chlapci len kývli hlavou a vyrazili na cestu. Po piatich minútach cesty prišiel blondiak k Hane.
„Ahoj, ja som Deidara.“ Podal jej ruku.
„Hana.“ A potriasla mu rukou.
„Prečo chceš ísť k Akatsukim?“
„A prečo nie? Prečo si u Akatsuki ty?“
„To máš tak, vždy sa mi všade smiali, že som dievča...“
„Prepáč, ale to napadlo aj mňa, keď som ťa uvidela.“ Povedala Hana a pousmiala sa. Deidara sa trochu pousmial tiež.
„...a chcel som klobúk.“
„Čo?“ Hana sa začala rehotať. Deidara sa usmial tiež.
„A ty? čo ťa ťahá k Akatsuki?“
„Ja chcem plášť.“ Povedala so smiechom Hana.
„Ak sa ťa na to bude pýtať šéf, tak mu povedz pravdu.“
„A ako to, že teba do Akatsuki zobral? To ten klobúk fakt zabral?“
„ Nie, ja mám Kekkei Genkai.“
„Akú?“ Pýtala sa Hana. Deidara jej ukázal svoje dlane, s ktorých vypadli jazyky. „Fuj! To je čo za Kekkei Genkai?“ Opýtala sa Hana. Dejdaru s tým fuj dosť urazila. Zovrel päsť, a keď ju znovu otvoril v dlani mal figúrku vtáčika.
„Je to zlaté, ale ako ti to pomôže pri boji?“ Deidara sa len nevine usmial. Vyhodil figúrku do vzduchu, tá za zväčšila a pred nimi sa objavila obrovská hlinená sova. Deidara nasadol na sovu a podal Hane ruku, aby nasadla tiež. Pochopila a nasadla na sovu tiež. „Super.“ Povedala s obdivom.
„To nie je všetko, ešte aj vybuchujú.“ Vytiahol sa Deidara.

Kečď dorazili do sídla, Deidara zaviedol Hanu do šéfovej kancelárie. Zaklopal na dvere. Po chvíli ich otvoril chlap s oranžovými vlasmi a piercingami.
„Čo chceš? A kto je toto?“ Ukázal pohľadom na Hanu.
„To je Hana, chce sa pridať k Akatsuki.“ Vysvetlil deidara. Chlap s piercingami sa na ňu udivene pozrel.
„Dobre, môžeš ísť, Deidara. A ty poď so mnou.“ Povedal oranžovo-vlasý chlap a pozval Hanu do Kancelárie. Deidara odišiel. Chlap sa posadil do kresla a ukázal na stoličku. „Posaď sa.“ Povedal Hane a ona si sadla. „Tak, ty sa chceš pridať k Akatsuki? Prečo?“ Opýtal sa chlap s jemným úsmevom. Hana sa trochu uvoľnila.
„Deidara vravel, že tu máte super klobúky.“ Povedala Hana s úsmevom. Oranžovo-vlasý chlap sa usmial tiež. „Dobre, tak popravde, nemám rodinu. Starali sa o mňa nejakí ľudia, no keď som mala štyri, tak ich niekto zabil. Vychovala ma ulica. Chodila som do ninja školy, šlo mi to celkom dobre. Teraz som Jonin no, stále som sirota a chcem niekam patriť. Už mi ide na nervy, že sa na mňa ľudia dívajú cez prsty, akoby som mala mor.“ Povedala Hana smutne. Chlap na ňu súcitne pozeral. On si prešiel niečím podobným. On aj jeho priatelia. Oni však mali to šťastie, že sa našiel aspoň jeden človek, ktorý sa nad nimi zľutoval- Jiraiya. Ten oranžovo-vlasý chlap s piercingami bol Pein.
„Dobre, beriem ťa. Daj mi čelenku.“ Hana poslúchla a dala Peinovi svoju ochrannú čelenku so znakom Blesku. Pein ju preškrtol kunaiom a potom jej ju vrátil. „Počkaj tu.“ Zdvihol sa a odišiel.Hana si zatiaľ priviazala čelenku späť na rameno. O chvíľu sa vrátil aj s nejakou modro vlasov ženou. „Ešte som sa nepredstavil. Ja som Pein. Zakladateľ Akatsuki. A toto je Konan, moja priateľka.“ Ukázal na Modrovlásku. Hana sa na nich milo usmiala. „A toto je Hana. Je to nový člen Akatsuki. Hana, choď s Konan, ukáže ti to tu.“ Povedal Pein, a Hana sa zodvihla a šla za Konan. Tá ju najprv zaviedla do izby.
„Tu je tvoja izba, a na posteli už máš Akatsuki plášť. Deidara vravel, že zato si tu.“ Povedala s úsmevom Konan.
„Super.“ Povedala Hana a hneď si plášť obliekla. „Ako vypadám?“
„Omnoho lepšie.“ Povedala Konan a obe sa začali smiať.
„Dobre tak už poď, ty hviezda. Musíme si pohnúť, o chvíľu mame stretnutie.“ Zasmiala sa Konan a potom pokračovali v ukážkovej ceste po sídle Akatsuki.
„Koľko členov vlastne máme?“ Opýtala sa Hana.
„Teraz osem. So všetkými ťa zoznámime na stretnutí.“
„Konan, koľko je tu ešte dievčat?“
„Len my dve. Ostatní sú chalani.“
„A sú pekní?“ Opýtala sa Hana. Konan sa zasmiala.
„Peina nechaj na pokoji. A ostatní? No pravdu povediac, nie.“
„Neboj sa, na Peina sa ti ani nepozriem. Aj tak je pre mňa asi trochu pristarý. Koľko máte vlastne rokov?“
„Náhodou, Pein je v najlepších rokoch. On a ja máme 35. Ty máš koľko?“
„Šestnásť. Koľko majú ostatní?“
„Všetci majú okolo tridsiatky. Len naša blondínka má devätnásť.“
„Myslíš Deidaru? Ja som si najprv myslela, že je to dievča.“ Zasmiala sa Hana.
„To my všetci. Pein mu dal aj ženské testy.“ Smiala sa aj Konan.
„A kto bol ten druhý chlap s Deidarom? Bol celý modrý.“
„Kisame. On je niečo ako ryba. Jeho meč je živý a pri dotyku s niekým iným ako Kisamem s dotyčného vysáva chakru.“
„Zaujímavé. Takže Akatsuki majú modelára, suschi, a čo máte ty a Pein?“
„Pein ma rinnegan. Vieš, čo to je?“ Hana kývla. „A mňa volajú Papierový Anjel.“
„Prečo?“ Opýtala sa Hana. Konan sa postavila pred ňu a zrazu zmizla. Na mieste kde stála vírili papiere. Potom sa Konan objavila pár metrov za Hanou. „Super.“
„A čo máš ty?“ Pýtala sa Konan.
„Neviem, mám divné oči, no neviem ich ešte ovládať.“
„S tým ti pomôže Pein a Itachi. Itachi je s klanu Uchiha a ma Sharingan.“
„Itachi Uchiha je v Akatsuki?“
„Hej, prečo? Počula si o ňom?“
„Vraj vyvraždil celý svoj klan a nechal žiť iba svojho mladšieho brata.“
„Áno, to je pravda. Ale pred ním tuto udalosť už nespomínaj. Bolo to trochu inak, ako ste sa učili v škole.“
„V škole sme sa nič neučili. Zistila som si to sama, keď som prenášala tajné zvitky o štvrtej veľkej vojne ninjou. Taká príležitosť sa ti nenaskytne každý deň, a tak so niečo prečítala.Vraj sa vo vojne pridal k Narutovi. A o tom s tým klanom, vraj mu to prikázal Hokage, pretože sa klan búril, a mohla vypuknúť vojna. Ale o Akatsuki v tých zvitkoch nepísali.
„Teda, ty si čítala tajné zvitky? Si dobrá. Áno, s Uchiha klanom si informovaná dobre. A ohľadom Akatsuki, aj my sme sa potom pridali na Narutovu stranu, nie len Itachi. Zato sa nám udelila milosť, boli sme oslobodení od trestu smrti. Museli sme však podpísať zmluvu, o tom, že od teraz budeme pomáhať dedinám. V tých zvitkoch tam nie sme spomenutý preto, aby sa na naše činy zabudlo.“
Povedala Konan. Hana len prikývla. Po ceste na stretnutie sa stretli s Deidarom.
„Ahoj, Deidara.“ Pozdravila ho Hana.
„Ahoj Barbie.“ Rypla si Konan. Deidara sa na ňu zaškľabil.
„Barbie?“ Smiala sa Hana.
„Tak ma môžu volať len Konan a Pein.“ Oznámil červený ako paprika Deidara.
„Teraz už aj ja.“ Smiala sa Hana.
„Vďaka.“ Deidara sa pozrel na Konan vražedným pohľadom. Potom sa na tom všetci smiali.
„Ideš na stretnutie?“ Pýtala sa Konan Deidaru.
„Hej, a vy?“ Dievčatá prikývli a potom šli všetci traja spolu . Keď dorazili do miestnosti, všetci okrem nich tam už boli.
„Konan, kde mám ísť ja?“ pýtala sa Hana.
„Choď s Deidarom.“ Povedala jej Konan a odišla za Peinom. Hana šla s Deidarom k veľkému stolu, kde všetci sedeli. Konan s Peinom sedeli spolu za vrchstolom. Hana s Deidarom si sadli a stretnutie začalo.

Poznámky: 

Tak, neviem čo na to napísať, ešte sama neviem čo s toho bude Laughing out loud Toto je skôr taká úvodná časť.
ĽUDIA- ak sa vám niečo na tomto FF nepáči, tak mi to napíšte do komentov, rada sa zlepším. A nie vy mi dáte nízke hodnotenie a ja neviem za čo....

4.65517
Průměr: 4.7 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Pá, 2016-02-12 19:43 | Ninja už: 4554 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

Mise V:je to super A s tou barbie je to zabitý kdyby mě nebolela pusa tak bych se u toho zase nasmála ale jelikož mě pusa bolí tak mám smůlu ale jinak suproví.jto dost zajímavý díl a moc děkuju za krásnou zábavu

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, Út, 2012-02-14 19:05 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

INAK už je aj druhý a tretí diel (mini dvojdielik) Smiling
Nezabudnite na KOMNTÍKY Laughing out loud

Moje FFky:

Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, Ne, 2012-01-29 20:39 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Ešta taká mala pripomienka: Keď Deidi podával Hane ruku, tak... NIE NEOSLINTAL JU Sticking out tongue šak by zdrhla a bol by koniec Laughing out loud

Moje FFky:

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Ne, 2012-01-15 00:33 | Ninja už: 4554 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

je to úžasný

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, So, 2012-01-14 21:24 | Ninja už: 4705 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Je to velmi zajímavé.

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele YoshieH
Vložil YoshieH, Čt, 2012-01-12 19:57 | Ninja už: 4750 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Konohamarova chůva

Tééda... vypadá to opravdu skvěle! Smiling a něco mi říká, že vím, čí bude Hana dcera :DD ^^

Naruto Online OAS - Bandai
TADY

Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, Čt, 2012-01-12 15:53 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem,cením si vaše názory. No, popravde, nwm čo by som k tomu prijímaniu do Akatsuki ešte dodala, veď Hana mu povedala, svoj dôvod "Chcem niekam patriť." A Pein si prešiel niečím podobným, tiež mu zabili rodičov, a bol na ulici s Yahikom a Konan, kým ich nenašiel Jiraiya. Vedel ako sa Hana cíti, prial ju "viacmenej" z ľútosti. Nechcelo sa mi vypisovať jeho pocity, alebo spomienky, na tie časy. Ale dík za komenty, aspoň viem, čo mám zlepšiť Laughing out loud

Moje FFky:

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, St, 2012-01-11 21:02 | Ninja už: 4627 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Prosím neber to ako buzeráciu, ja iba že si mohla to ako ju zobrali do akatsuki trocha rozpísať. Mám na mysli - ved snáď neprehodia len pár slov a hneď ju medzi seba prijmú. Toť vše. Smiling
Jinak se mi to líbilo. Smiling

Obrázek uživatele Abby G
Vložil Abby G, St, 2012-01-11 21:41 | Ninja už: 4620 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Prostý občan

Súhlasím (to nie je buzerácia, to je predsa vyžiadaná kritika). Je to až priveľmi zľahčené a jednoduché.. vzali ju do Akatsuki, akoby sa len rozprávali o počasí. Celé je to po tej IV. vojne a po Narutovej smrti moc jednoduché, netypické na toto anime. Neverím, že by si Dedidara nechal dobrovoľne hovoriť Barbie, takýto milý je síce sympatickejší.. ale nevierohodný Laughing out loud
To je asi všetko. Príbeh sa mi páči, takže ďalší diel si určo prečítam Eye-wink

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, St, 2012-01-11 17:08 | Ninja už: 4686 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Prečítam si ďalší diel. Tvoje FF-ky mi tak trochu pripomínajú tie moje Laughing out loud

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, St, 2012-01-11 16:29 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Snažím sa písať, ale teraz si musím ešte doopravovať známky. Tak sorry, ale asi moje FF vyjdu až pozdejšie.

Moje FFky:

Obrázek uživatele Setsumi
Vložil Setsumi, St, 2012-01-11 16:04 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Nie si jediná zvedavá Smiling tak len píš a píš a píš nech sa dozvieme viac.

Jeden by čakal, že táto stránka bude aj pridávať k veku roky~ *už päť rokov mala 15*
Čo môžeš urobiť dnes odlož na pozajtra a zajtra máš volno (pozajtra sprav to isté).
Science is not about ,,Why?". Science is about ,,Why not?".
Väčšina múdrych myšlienok sa stratí cestou k činu.
Všetko má svoj koniec... a Vianoce tiež... T.T
Jeden hlupák skomplikuje vec natoľko, že si s ňou neporadí tisíc múdrych.