manga_preview
Boruto TBV 15

Kombinace módů

Tak jsem se po delší době rozhodl přepracovat tuhle teorii. Už je to nějaká doba a manga nám toho zase hodně ukázala. Nic méně pro vyřešení tohoto tématu napadlo skoro nic. Smiling

Vzhledem k tomu, že toho bylo víc vyvráceno než potvrzeno, začnu úplně od začátku a to z jiného konce.

Definice "Normálního" módu

Běžní ninjové

Díky definicím se snad vyvaruju pozdějším chybám. Tady se pokusím zopakovat základy, co se týče vzniku chakry v normálních situacích, tedy nejen u Naruta, ale i u jiných ninjů.

Aby ninjové vytvořili chakru, nahromadí fyzickou energii z každé své buňky a smísí ji s psychickou energii ze své mysli.

Zatímco maximální množství fyzické energie je během života relativně stálé (menší množství se vyskytuje akorát ve velmi mladém a ve velmi starém věku), množství psychické energie lze navyšovat tréninkem.

(Rychlost navyšování se odvíjí od talentu - čím větší má ninja talent, tím méně musí trénovat.)

Dobře se to dá znázornit pomocí obrázku:

Modrá chakra

Jak jsem se snažil vysvětlit výše, množství modré chakry, kterou ninja má je téměř výhradně závislé na jeho množství psychické energie. I když se to zpravidla kreslí tak, že jsou obě energie v rovnováze, to platí při používání ninjutsu. Na ně ninja nikdy nevyužívá všechnu psychickou a fyzickou energii najednou, ale vezme rovnovážné množství z obou zdrojů.

Definice "Jinchuurikiho" módu

Tento "mód" mají ve své podobě všichni jinchuuriki. Patří sem i Gaarova písečná podoba nebo obecně všechny ocasaté formy (např. Beeho).

Tady je taky určitý vizuální rozdíl mezi anime a mangou. Chakra totiž obecně není vidět. Ať už je modrá nebo červená. Schopnost vidět chakru mají v různých kvalitách jen doujutsu.

Aby byla chakra vidět, musí jí být na jednom místě soustředěno ohromné množství. Příkladem je Chidori, Rasengan a ocasaté podoby démonů. V ostatních případech je chakra neviditelná.

Když Shukakova červená chakra hýbe pískem, je taky neviditelná, proto jsme ji vlastně nikdy neviděli (protože z pohledu Anime není potřeba znázorňovat chakru, když už je tam písek).

Jinchuuriki ve svém módu sice využívá svoji fyzickou energii, ale psychickou energii si bere od démona. Proto je výsledná chakra červená:

Červená chakra

Je zajímavé, že při využívání psychické energie od démona se jinchuuriki mění oči (u Beeho to nebylo potvrzeno – nosí brýle).

Oko ShukakuOko Kyuubi

Jinchuuriki je v těchto chvílích také démonem do určité míry ovládán. Zpravidla tím více, čím více jeho psychické energie využívá.

Také nebylo úplně potvrzeno, zda lze s červenou chakrou provádět ninjutsu. Jediné nefillerové ninjutsu, které kdy Naruto udělal v tomto módu, jsou stínové klony a takzvaný "kyuubi rasengan". Na oboje však mohl použít svou normální chakru – nikde není řečeno, že by to nebylo možné (Kyuubi mód sem nepleťte, to je něco jiného.).

Naopak s červenou chakrou lze dělat "jiná kouzla". Výrazně zvýší jinchuurikiho rychlost, může zabránit soupeři ve hromadění chakry, dokáže counterovat nepřátelské útoky nebo vytvářet ruce a s nimi pak útočit. Řekněme, že dokáže vše, co neumí modrá chakra.

Definice Sennin módu

Sennin mód

Kdysi byla tato definice jednoduchá, ale poslední dobou se ukázalo, že to není zase tak snadné.

Co se nezměnilo je zdroj senjutsu chakry – v podstatě se jedná o kombinaci modré chakry a přírodní energie v poměru 2:1.

Senjutsu chakra

Časem se ukázalo, že existují 3 typy sennin módu:

Dokonalý sennin mód

Ninja má absolutní kontrolu nad senjutsu chakrou. Tento mód jsme viděli u Fukusakuho, Naruta a Kabuta. V této podobě se mění senninovi oči a kolem nich se objeví červené kruhy – znak sennina.

Nedokonalý sennin mód

Ninja sice kontroluje velké množství nahromaděné senjutsu chakry, ale ta způsobila kompletní změnu podoby jeho těla. Toto jsme viděli nejen u Jiraiyi, ale také u všech ninjů užívající druhý stupeň prokleté pečetě.
V co se bude ninja proměňovat je zřejmě závislé na zdroji senjutsu chakry. I když prokletá pečeť obsahuje Orochimarovu senjustsu chakru, tak se každý uživatel mění po svém, protože si ji hromadí sám. Ale když Pein vysál narutovu senjutsu chakru, tak se změnil v žábu.

Preta jako žába

(Prokletá pečeť se na kůži ninji nehýbe a proto může nezávisle na jeho vůli hromadit senjutsu chakru. Přírodní energii vysává z okolí a modrou chakru z ninji.)

Malé množství senjutsu chakry

Při uvolnění prokleté pečetě získá ninja nahromaděnou chakru k vlastnímu používání. Pečeť samotná zřejmě potlačuje proměnu, ale množství získané síly není tak velké.

Definice Kyuubi módu

Kyuubi mód

I když vypadá úplně jinak, Narutův Kyuubi mód by měl být podobný Beeho módu, když používá Hachibiho chapadla. Velice zajímavé a taky důležité je fungování chakry.

Naruto dočasně odloží svojí chakru a místo toho používá chakru Kyuubiho. Pokud démon chce, může z něj po tuto dobu vysávat jeho vlastní chakru, ale není to podmínka.

Kyuubi mód

Jak přesně funguje chakra bijuu nebylo vysvětleno, ale víme toto:

Naruto může v tomto módu používat ninjutsu včetně občejného rasenganu. Naruto také dokázal přivolat Gamabuntu pomocí Kyuubiho chakry, aniž by vstoupil do "Jinchuuriki" módu. Z toho plyne, že bijuu mají modrou chakru.

Vzhledem k existenci "Jinchuuriki" módu můžeme tvrdit, že bijuu mají červenou chakru.

Pouze bijuu a jejich jinchuuriki dokáží použít bijuudamu. To proto, že tato kulovitá forma energie využívá modrou a červenou chakru v přesném poměru. Z toho plyne, že bijuu dokáží používat modrou i červenou chakru najednou.

Na základě těchto předpokladů lze tvrdit, že v Kyuubi módu může Naruto vytvářet nejen modrou a červenou chakru, ale také je kombinovat.

Bijuudama

Definice Bijuu módu

Bijuu mód

Tenhle mód se od předchozího liší v podstatě jen tím, že Naruto se s Kuramou už spřátelil, takže má přístup k celé jeho chakře (to znamená, že už nemá problémy s ovládáním červené chakry a může tedy používat bijuudamu). Démon z něj samozřejmě jeho vlastní chakru nevysává.

Je také zajímavé, že v tomto módu má Naruto zase Kyuubiho oči.

Kombinace Bijuu módu a Sennin módu

Tady už je to čistá teorie. Vzhledem k tomu, že se Juubi už ukázal, tak nemá smysl uvažovat o tom, že tenhle mód vznikne až se naruto spojí s Juubim. Víme totiž, že se Juubi zkládá výhradně z přírodní chakry.

Předpokládejme tedy, že právě tento mód bude ten, který Naruta dostatečně posílí.

Uvažuju tak, že se Naruto pokusí vstoupit do Sennin módu, když už je v Bijuu módu.

Co se v takové situaci stane?

Můj předpoklad je, že vezme poměrově polovinu fyzické energie a smísí ji s kladnou psychickou a přidá přírodní energii z okolí. Tím vzniká obyčejný sennin mód s mnohonásobným množstvím senjutsu chakry.

Senjutsu chakra

Poměrově druhou polovinu fyzické energie smísí se zápornou psychickou a přidá přírodní energii z okolí. Tím vzniká nový typ sennin módu s dalším ohromným množstvím sen??? chakry.

Senjutsu chakra

Vzhledem k situaci nemá smysl držet tyto dvě chakry zvlášť a zbytečně tak vytvářet další módy. Proto je součástí procesu i smíchání těchto dvou chaker.

Senjutsu chakra

Je dokonce možné, že něco takového už bylo v manze použito a to v okamžiku, kdy si Kyuubi sedl, jakoby chtěl vstoupit do sennin módu.

Zenová meditace?

Nevíme co přesně udělal, ale jeho chakra byla dočasně schopna překonat Juubiho. Něco takového by s jeho chakrou mohl teoreticky udělat i Naruto.

Juubi mód

Je tu určitá nepodložená pravděpodobnost, že "Super chakra" je ve skutečnosti čistá kombinace fyzické a přírodní energie. Pokud by se Naruto stal jinchuurikim Juubiho, pak by měl v jeho chakrovém módu přístup k nevyčerpatelném zdroji této energie. Také by získal Juubiho oči (rinnegan), stejně tak, jako má teď Kyuubiho oči.

Poznámka na konec

Co se týče kombinace kladné a záporné psychické energie... Já si to představuju podobně jako elektrickou a magnetickou sílu. Obě se přitahují, tudíž je lze spojit a vzájemě vybít.
Nicméně při určitém způsobu složení vzniká elektromagnetická síla, kterou bych přirovnal k bijuudamě a podobným schopnostem.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2012-01-02 00:15 | Ninja už: 5068 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Přijde mi to bez pardonu jako hrozná blbost. Kishimoto by těžko vysvětloval, jak je možné, že jednou tvrdí, že Senju+Uchiha=Rikkudo a podruhé vymyslí něco jiného.

Rinnegan může vzniknout podle mě dvojím způsobem:
(a jeden z nich nakonec bude jednoznačně fungovat i v manze)

Rikkudova cesta - Senju+Uchiha=Rinnegan (bez dalších podrobností, neřeším teď mokuton či EMS atp... prostě čisté spojení senju a uchiha genů)

Madarova cesta - sharingan povýšený do formy EMS dokáže být povýšen ještě dále na Rinnegan BEZ SENJU SLOŽKY (přeci jen Rinnegan je pouze dojutsu a s tělem -silou Senju- jako takovým nesouvisí), jakým způsobem to Kishimoto vysvětlí (jaká bude podmínka získání) to už je věc jiná. Může to být způsobeno tím, že Uchiha získá extrémně silnou chakru (Madara se narodil s extrémně silnou chakrou jak již bylo v manze řečeno) nebo za jiných podmínek - to už nám Kishimoto řekne.

Nemyslím si ale, že by Rinnegan jakkoliv souvisel s bijuu chakrou či sage módem, to se mi zdá příliš přitažené za vlasy a nemá to prakticky žádné opodstatnění v manze. Bijuu Rinnegan (či Shari-Rinnegan/Juubiho oko = Rinnegan s 9ti tomoe) už je věc jiná. Tam si myslím, že půjde o spojení Rinneganu s tím, že dotyčný bude jinchuuriki... a nevíme zda jen v případě, že bude jinchuuriki juubiho, nebo by to platilo i na nižšího jinchuurikiho (třeba kyuubiho), každopádně dotyčný musí mít Rinnegan + chakru bijuu (nejspíš juubiho) aby toto vzniklo.

Btw. - to že Rinnegan vzniká ze Sharinganu je mi zpětně jasné, když si uvědomím, že Tobi chce udělat "projekci svých očí" na měsíc a provést Mugen Tsukuyomi (přičemž Tsukuyomi je MS technika).

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, Ne, 2012-01-01 23:53 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Ako teória je to zaujímavé Eye-wink Ale opieraš sa o dohady,indície ktoré nám Kishi mohol aj nemusel dať. Nemôžme vedieť ako to myslel...Proste oháňaš sa nepodloženými argumentami Smiling

Obrázek uživatele Ruslan
Vložil Ruslan, Ne, 2012-01-01 22:44 | Ninja už: 4869 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

podle téhle teorie tedy k rinneganu nepotřebuješ mít DNA( Senju + Uchiha), ale stačí na to jenom pár fíglů? - Jiraiya se tako naučil sennin mód, to už jako ovládal sílu staršího syna, ze kterýho se zrodil Uchiha klan? Také bylo řečeno, že Bee si již také vyměňoval chakru s bijuu, to jako že ovládal sílu mladšího syna, ze kterýho se zrodil Senju klan? Obě shopnosti nejsou vrozený a dají se za určitých podmínek naučit. To jako že se může stát, že by na světě bylo 9 Rikudou? Jako teorie je to zajímavá, napovídá tomu i znaky na Narutovi, když je v Kyubi modu. Ale to je podle mě tím, že tahle masivní chakra Kyubiho uvolnila a posílila Narutovou Senju DNA.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Ne, 2012-01-01 23:15 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Chápeš to přesně, až na to, že po světě nemůže pobíhat 9 Rikudů. Laughing out loud Uvědom si, že kdyby Sasuke nějak získal sílu Senju Hashiramy, tak by taky mohl probudit Rinnegan, ale to z něj ještě nedělá mudrce šesti cest. Eye-wink

Jak říkal Fukasaku, ten trénink na sennina nebyl pro každého, jen pro někoho s enormní výdrží jako je Jiraya nebo Naruto.

Stejně tak naprostá většina Jinchuuriki nedokázala svého bijuu ovládnout. Abys získal sílu Rikkuda, tak musíš být schopný JAK ovládnout bijuu, TAK projít tréninkem poustevníků. A to získáš jen Rinnegan – k plné moci Rikuda potřebuješ celého Juubiho.

Dodatek: Jiraya trénink poustevníků nikdy nedokončil. Když bojoval s Peinem, tak byla jeho podoba neúplná, ta by na zisk Rinneganu nestačila.

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Ne, 2012-01-01 23:31 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Rikudo = spojenie Uchiha a Senju, žiadne machinácie so Sage_modom a bijuu...

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Ne, 2012-01-01 23:36 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím s tebou, tak to je. Já tu řeším jak to může být v dalších dílech. Máš nějaké vlastní návrhy?

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Ne, 2012-01-01 21:08 | Ninja už: 4929 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Našel jsem ti tam chybku, oprav si ten Bijuu rinnegan, na Juubi rinnegan, protože určitě myslíš to, co má v očích desetiocasý, že?

Jinak, zajímavá teorie.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2012-01-03 13:07 | Ninja už: 5407 dní, Příspěvků: 6241 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Až na to, že vôbec nejde o rinnegan. Juubi to mal, už keď bol zobrazený v konfrontácii s Rikkudom - je to jeho prirodzené oko, ktoré nemá s rinneganom nič spoločné (mimo to sa líšia aj farebne). Naproti tomu inokedy bol zobrazený s obyčajným rinneganom ako znakom toho, že je ovládaný Rikkudom.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2012-01-03 16:48 | Ninja už: 4929 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Juubiho oko vypadá jako spojení Rinneganu a Sharinganu, navíc, je přesnější to nazývat Juubi Rinnegan, než Bijuu Rinnegan, k tomu se vztahoval můj příspěvek.

A občas může být zobrazovaný jen s Rinneganem, stejně jako si můžeš najít yaoi obrázky Naruta a Sasukeho. V oficiální manze měl Juubi to spojení Rinneganu a Sharinganu.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2012-01-03 18:45 | Ninja už: 5407 dní, Příspěvků: 6241 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Mas recht - bolo to iba v anime

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Út, 2012-01-03 13:14 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

farebne?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2012-01-03 13:29 | Ninja už: 5407 dní, Příspěvků: 6241 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

rinnegan je zobrazovaný svetlo (skoro ako byakugan), kdežto Juubiho oko byva zobrazované červeno, ako sharingan.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Ne, 2012-01-01 21:56 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Jo, díky, tohle jsem přehlídl. Eye-wink

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Ne, 2012-01-01 20:54 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Ehm, kde je spomenuté, že Kyuubi má "všeživelnú" chakru?

Čo sa staršieho syna (predka Uchihov) týka, ako si zistil, že je v Sennin_Mode?
Kishimoto tým obrázkom len zobrazil jeho oči a to, že v nich má svoju silu, ktorú zdedil po Rikudovi, kým u mladšieho syna zobrazil silu tela, a po pravde dosť pochybujem, že by bol mladší syn jinchuuriki Kyuubiho nie dlho na to, ako bol sám Kyuubi vytvorený (o tom, že by ho aj ovládol pochybujem ešte viac).

A k tomuto:
Ještě jednou pro názornost:
Sharingan + (senju složka) = Rinnegan
Sennin složka + bijuu složka = Rinnegan

Aký by malo pre mangu vôbec význam, ak by Naruto získal Rinnegan? Čo by potom pre neho bol Sasuke?
Ak by Naruto získal Rinnegan, mal by ako mocné telo, tak aj oči, kým Sasuke by mal len oči, o čom by to potom bolo?

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Ne, 2012-01-01 21:56 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

To jsem si mohl myslet, že se tu objevíš zrovna ty. Laughing out loud Nic proti. Eye-wink

V prvé řadě, je to teorie a o Kyuubiho chakře v Kyuubi módu toho ještě mnoho řečeno nebylo. Ale proč si myslím, že je všeživlová:

1) Jak už bylo napsáno nahoře, Yamato v manze 505 na straně 8 říká, že je plná životní energie a dokonce i jeho techniky dřeva na ni reagují. Tohle říká ze svého úhlu pohledu jakožto uživatel Mokutonu. Proč si to myslím? Totéž bylo kdysi dávno řečeno o chakře Prvního.
Takhle by se mohlo zdát, že má Kyuubiho chakra Vodní a Zemskou podstatu s možností kombinace v Mokuton. Naruto s ní ale klidně provádí Fuuton: Rasen Shuriken, takže musí mít i Větrnou podstatu. Když už má 3, proč ne ostatní?

2) Kyuubi byl zapečetěn do Naruta, který má větrnou podstatu, ale co kdyby byl zapečetěn do někoho s jinou podstatou? Tak by pomocí jeho chakry musel provádět jiné techniky než normálně? A jak by se jejich chakra vůbec mohla mísit? Každý Jinchuuriki používá sílu bijuu jako rozšíření/doplnění své vlastní síly, ne jako úplně jinou. Každý bijuu tedy musí mít všestranou chakru, která vyhovuje každému uživateli.

3) Vzhledem k tomu, že známe 5 elementů chakry a 9 bijuu, tak by se mezi ně nedala pořádně rozdělit a při složení do juubi by vytvořila nerovnováhu. Uvažuj tak, že Juubi měl všestrannou chakru, která se rozdělila jen v různých poměrech, ne typech.



Čo sa staršieho syna (predka Uchihov) týka, ako si zistil, že je v Sennin_Mode?
To jsem nezjistil, to mě napadlo, když jsem to psal. Pokud ses kouknul i na zvětšený obrázek a zkusil to tam vidět, tak prostě musíš uznat, že to tak vypadá. Jistě že si to tam mohl prostě jen nakreslit, ale do mojí teorie to úplně sedí. Gaara si to taky nekreslí.

A vím moc dobře, že je tím také myšleno, že starší syn zdědil sílu očí. O to právě jde. Rikudo měl "božskou" sílu, která se jeho synovi vryla až do DNA a nepotřebuje proto na doujutsu sennin mód.
Mladší syn zdědil tělo mudrce a proto v sobě mohl probudit sílu podobnou juubi módu (velmi velmi slabou verzi).

Ale obrázek také naznačuje, jak Rikudou svou moc získal – tvrdou prací, jeho děti jsou už géniové.


Význam Rinneganu pro Naruta

Byla předpovězena bitva mezi Narutem a Sasukem – mezi nejlepším tělem a nejlepšíma očima. Ale my už víme, že síly jsou vyrovnané a oba zemřou.

A nebo Naruto získá i sílu očí a nakonec vyhraje. A o čem to bude dál? Nejspíš dorazí ostatní nepřátele a vytvoří ten dokonalý svět jako slavná inkarnace Rikudou Sennina. To znamená s Juubim v těle a s Rinneganem. Takhle to vidím já.

No, možná se ještě Juubi a Naruto stanou jedním tvorem. Laughing out loud

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2012-01-03 13:27 | Ninja už: 5407 dní, Příspěvků: 6241 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

To s tou čakrou máš pomotané!

Surová čakra sama o sebe nemá žiadnu podstatu - tak ako rasengan. Podstatu do nej vkladá až samotný užívatel, po tom, čo ju nahromadí. Takže Naruto môže robiť FRS bez ohladu na to, či práve používa vlastnú, prírodnú, alebo kyuubiho čakru ...

Opomenul si pri svojich úvahách na jednu veľmi podstatnú vec! To, na čo používa Naruto čakru, ktorú získal od líšky je niečo diametrálne odlišné, než démoní plášť ostatných jinchuurikiov. Z toho vyplýva, že tento efekt sám o sebe nebude daný čakrou bijou ale niečim iným. Je tam vidno na viacerých miestach znak klanu Uzumaki. Takže tá životná energia nepochádza od Kyuubiho, ale od Naruta, ktorý je potomkom klanu Uzumaky a zrejme čiastočne aj Senju.
Najviac sa to podobá tomu, čo používa Gai násilným otvorením brán, akurát, že Naruto nemusí získavať potrebnú čakru takým drastickým spôsobom.

A ešte jedna vec k sennin módu a súvisu so starším synom ... Sennin mód nemá nič spoločné so silou očí. Oči sa pri ňom menia iba preto, že uživeteľ je čiastočne premenený na žabu, čo starší sin zjavne nie je.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Út, 2012-01-03 18:35 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Je pravda, že chakru lze použít i bez podstaty, ale podstata je de-facto stále její součástí, jen se neprojeví (jako může Yamato použít doton, aniž by projevil podstatu vody). Jde jen o to, jak to chápeš, možné jsou obě varianty, to vysvětlování nebylo dokončeno (viz. jakási manipulace světla a tmy nebo co to tam bylo).

Vím, že je rozdíl mezi čistou bijuu chakrou a chakrou s vůlí bijuu. Mnou zmiňované vlastnosti má až Kyuubi mód, takže je zřejmé, jakou chakru myslím...

A ešte jedna vec k sennin módu a súvisu so starším synom ... Sennin mód nemá nič spoločné so silou očí. Oči sa pri ňom menia iba preto, že uživeteľ je čiastočne premenený na žabu, čo starší sin zjavne nie je.

Uživatel se mění na žábu pouze pokud výcvik ještě úplně nedokončil (např. Jiraya). Všimni si, že ten má v Sennin módu modrý oči, stejně jako měl Naruto, než se to pořádně naučil. Pak už se jedná i o doujutsu.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2012-01-03 18:38 | Ninja už: 6132 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nope, každý v sennin módu má senninské oči

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Út, 2012-01-03 18:47 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Podívej, tohle je Jiraya v nedokonalém sennin módu. Částečně se změnil v žábu a má sice žabí oči, ale není to ještě doujutsu.



Tohle je Naruto v nedokonalém sennin módu. Taky se částečně změnil v žábu a má úplně stejný oči, jen modrá kaňka ve bělimu.



A tohle je teprve ten dokonalý sennin mód, který je potřebný k dosažení Rikudou módu. Jak vidíš, oči už se nezměnili na žábu, ale objevilo se v nich "žabí doujutsu" nebo jak to nazvat.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2012-01-03 19:30 | Ninja už: 5407 dní, Příspěvků: 6241 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Sennin mód je o využívaní prírodnej čakry a vzhľad užívateľa závisí od toho, nakoľko je zručný a dokáže potlačiť vedľajšie efekty. naruto dosiahol takej úrovne vyrovnanosti čakry, že sa mu menia iba oči. Žiadne doujutsu to nie je, iba vedľajší efekt - tak ako sú pri aktivácii prekliatej pečate vedľajším efektom tie značky.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ruslan
Vložil Ruslan, Út, 2012-01-03 18:55 | Ninja už: 4869 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

žabí oči jsou známkou ovládnutí přírodní chakry a dosažení úplného modu. Je to jenom znak Sennin modu. Kdyby to bylo nové doujutsu, tak by o tom byla v manze zmínka, přeci jen ten S mod není v manze žádnou novinkou a něco tak důležitého, jako je nové doujutsu, by bylo zmíněno už dávno

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2012-01-03 18:50 | Ninja už: 6132 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jo, oči sanninů, žádné modré oči. mimochodem, co to "doujutsu" dokáže? Smiling

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Út, 2012-01-03 19:14 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Pletete si žabí oči (to jsou oči žáby) a Žabí oči (pravý znak sennina, nazývám to doujutsu, i když jak uznávám není tak silné jako ostatní).

Jiraya trénink senninů nikdy nedokončil! Proto neměl Žabí oči, ale jen žabí oči. Viz obrázek, mluví za vše.

Přímo tady dole Fukusaku říká, že to Jiraya nikdy nedotáhl do konce a vždy se trochu změnil v žábu. To se týká i jeho očí.

Součástí schopností Uchihů a potažmo i Sharinganu je i větší rychlost, silnější taijutsu, genjutsu a ninjutsu, stejně jako u Sennin módu.

Obrázek uživatele Ruslan
Vložil Ruslan, Út, 2012-01-03 19:22 | Ninja už: 4869 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

kdyby to bylo doujutsu, tak by to znamenalo, že kdyby Narutovi někdo vyřízl oko v momentu, kdy má aktivovaný Sennin mod a přivlastnil si ho, tak by to fungovalo stejně jako například se sharinganem: uživatel bude moct používat sennin mod a navíc neomezeně! Protože implantované doujutsu přeci nejde vypnout...tj ale cool Smiling

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2012-01-03 19:21 | Ninja už: 6132 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

já vím že jiraiya se měnil na žábu, tys tam tahal modré oči.

je to jedno jestli ž nebo Ž, v konečném výsledku to je prostě kompletní/nekompletní sennin mód.

jenže to neni schopnost očí, to je schopnost sennina. není to doujutsu

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Út, 2012-01-03 19:39 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Jsem na rozpacích, jestli má cenu se to pokoušet vysvětlit, nebo ne...

Získal Kakashi všechny schopnosti Uchihů, když si implantoval Sharingan? NE. Získal JEN schopnosti oka, ne kompletní doujutsu jak ho mají Uchihové. Kdyby si řekněme někdo implantoval Narutovo sennin oko, tak by patrně viděl přírodní chakru a zlepšili se mu reflexy, ale tím to asi tak hasne.
Ovšem POKUD by to vůbec šlo, protože Sennin chakra není v oku upevněna geneticky a proto by pravděpodobně vyprchala.

Kdyby si někdo implantoval Jirayovo oko, tak by viděl houby.

Copak je to vážně tak složitý? Nechápete rozdíl mezi doujutsu/kekei genkai a doujutsu/naučené? Jen proto že to tak není nikde pojmenované tak to nemůže být totéž?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2012-01-03 20:37 | Ninja už: 5407 dní, Příspěvků: 6241 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Problém je v tom, že nikto nechápe, ako môže ísť o doujutsu. Tie oči predsa nemajú samy o sebe absolútne žiadnu funciu (podobne ako Kyuubioči). Sú iba vedľajším efektom. Je to iba znak, že dotyčný je pod vplyvom niečoho.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ruslan
Vložil Ruslan, Út, 2012-01-03 19:50 | Ninja už: 4869 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

Je to to samé jako s Narutem v zuřivém Kyubi modu...to má taky jiné oči a není to doujutsu. V manze o žádnem čtvrtém doujutsu nebyla ani zmínka ( tedy až na juubiho oko). Nevidím důvod si tady vymýšlet nějaké další. Naruto získává schopnosti Sennina díky přírodní chakře. Btw...Naruto přírodní chakru nevidí...on jí cítí...takže... :|

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Út, 2012-01-03 20:12 | Ninja už: 6281 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Mají existovat 3 doujutsu. Kdysi jsme si mysleli, že je to Sharingan, Byakugan a Rinnegan.

Teď už víme, že Rinnegan je defacto součástí Sharinganu.

A jinak, já tvrdím, že Sennin oko je předchůdce Sharinganu, takže se taky de facto jedná o stejné doujutsu.

Jo a btw Eye-wink Naruto cítí každou chakru a vidí přírodní chakru. http://m.mhcdn.net/store/manga/8/45-414.0/compressed/naruto_414_sleepyfa...

A vlastní dodatek, když má Naruto Kyuubiho oči, tak mu to nepřidává žádné schopnosti co se týče vidění chakry, sennin mód ano, jak dokazuji výše.

Obrázek uživatele Ruslan
Vložil Ruslan, Út, 2012-01-03 20:44 | Ninja už: 4869 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

jak můžeš tvrdit, že Sennin oko je předchůdce sharinganu a při tom jinde psát, že to není genetická schopnost (KG)...navzájem se to odporuje. Jinak v českém překladu chápou větu: I can see it! celkem jinak než ty...to je divné. :| angličtinu nesmíš brát do slova.