manga_preview
Boruto TBV 08

Shiki Fuujin aneb zakázaná technika Uzumaki klanu ?


Prezentuji zde svou teorii o technice Shiki Fuujin. Rád si přečtu Vaše připomínky, dodatky či cokoliv, co Vás k tématu napadne. A nyní již samotná teorie!


Co se v této teorii snažím dokázat ?...že technika Shiki Fuujin = Kinjutsu vytvořené Uzumaki klanem.

A co mě k tomu vede ? Zde jsou mé důkazy...

Jak všichni víme, pravděpodobně prvním, kdo tuto pečetící techniku použil, byl Yondaime Hokage. Použil ji k zapečetění poloviny z chakry Kyuubiho po jeho útoku na vesnici.
Také víme, že jeho ženou byla Uzumaki Kushina. Jak již z jejího jména vyplývá, pocházela z klanu Uzumaki. Tento klan, pocházející z Uzushiogakure, se specializoval na Fuuinjutsu, což byl důvod jejich pozdějšího vyhlazení. A právě toto je hlavním pilířem mé teorie.
I přes fakt, že Yondaime byl prvním uživatelem, Kushina v době kdy ji použil jednoznačně věděla, o co se jedná, což dokládá 504. díl mangy.

Dále si povšimněme podobnosti pečetí:
Shiki Fuujin
Blíže neurčená pečetící technika klanu Uzumaki

I Sandaime techniku znal, což je vidět zde. Jsou zde dvě možná vysvětlení. První, že mu o této technice jednoduše Yondaime či Kushina řekli. Druhé je založeno na tom, že Třetí údajně znal všechny techniky v Konoze. A Konoha s Uzumaki klanem a jejich vesnicí byli blízcí spojenci, jak řekla Kushina. Je tedy zcela logické předpokládat, že své techniky sdíleli.

Jako poslední zde máme fakt, že Uzumaki klan byl vyhlazen, spolu s jejich vesnicí. Jako důvod uvedla Kushina sílu jejich pečetících technik a strach, který z nich lidé dostali (odkaz na mangu). Co když se tak stalo právě kvůli technice Shiku Fuujin ? V dobách války by nebylo nic překvapivého vyvinout tak silnou techniku, navíc když by jeden shinobi mohl zapečetit mnohem více nepřátel, jak to předvedl například Sandaime.

Nutno také zmínit nepřímý důkaz, a to že Orochimaru techniku neznal. Mohlo to být způsobeno právě zničením Uzushiogakure, a tím i všech zmínek o technice. Jediným, kdo by toto jutsu znal, by pak mohla být Uzumaki Mito (předpokládám že Kushina v tak mladém věku o technice ještě nevěděla), která později informace předala právě Kushině a ta Yondaimemu.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsunoko Nai
Vložil Tsunoko Nai, Pá, 2013-07-12 07:59 | Ninja už: 4148 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Netuším, jestli je toto vlákno vůbec aktivně navštěvované, ale Orochimaru luštil info o technice shiky fuuin z nějakých starých svitků a maska k deaktivaci byla na prastarém chrámě, takže SF bude tradiční pečeť klanu Uzumaki, kterou se Minato od Kushiny, a nebo teda její matky naučil.

Jediná věc, která může zrušit koloběh nenávisti je odpuštění.

Obrázek uživatele Nozarashi
Vložil Nozarashi, Pá, 2012-10-26 04:48 | Ninja už: 4618 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Pěstitel rýže

aj keď je to menej pravdepodobnejšie možno sa niekto bude musieť obetovať a len tak porazia ET MADARU a OBITA

Všetky osobné starosti mi píšte PM ďakujem !!!

Obrázek uživatele SkyX
Vložil SkyX, St, 2012-02-01 18:59 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Recepční v lázních

Shiki Fuujin vymyslel 4.hokage ne uzumaki klan jen to podle jejich pečetí vymyslel naruto má totiž dvě pečetě Minato zapečetil pomocí Shiki Fuujin sebe a Kushinu do Naruta a Kyuubiho pečetí klanu uzumaki Eight Trigrams Sealing Style.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2012-02-01 19:34 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Shiki Fujin je pečetiaca technika Uzumaki klanu. Samotná Kushina nejaké techniky naučila aj Minata.
Takže je teda pravdepodobne, že SF je jedna z nich.

http://www.narutobase.net/manga/Naruto/500/3

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Ellasse Era
Vložil Ellasse Era, So, 2012-04-21 17:43 | Ninja už: 4450 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Aj ja si to myslím. Možno Minato ju trochu upravil...

Obrázek uživatele SkyX
Vložil SkyX, Pá, 2012-02-10 03:06 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Recepční v lázních

technikou hakke fuuin (To je ta technika klanu uzumaki)je do zapečetěn do naruta kyuubi jeho rodiče jsou Shiki Fuujin vymyslel Minato na základě technik uzumaki klanu.
Také Třetí hokage to potvrzuje v boj s Orochimarem že ta technika je dědictví po Čtvrtém.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2012-02-10 10:16 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Tak po
1) Snaž sa písať pod komentár kde to ma patriť.., tento krát som to ešte hodil pod ten môj.
2) Shiki Fujin poznala Kushina veľmi dobre. Minato ju taktiež poznal, ale on sa ju musel od niekoho naučiť(ako aj Kushina).
Minata všetky techniky naučila Kushina, ona veľmi dobre vedela aké riziko je spojené s použitím tejto techniky..., takže už museli existovať nejaké záznamy o tejto technike.

Shiki Fujin už musel byť niekedy v minulosti vymyslený a následne použití a tým to stálo nielen zapečateného alebo aj pečatiteľa život.
Minato ju tým pádom nemohol vytvoriť/vymyslieť, pretože by pri tom mohol zomrieť... len sa ju naučil a to je všetko.

To čo Sarutobi spomínal je pravda, ale nenapadlo ťa, že ho túto techniku práve naučil Minato.., preto poznamenal, že je to dedictvo po štvrtom.
Ale to ešte predsa nedokazuje, že ju aj vytvoril...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele SkyX
Vložil SkyX, Pá, 2012-02-10 12:51 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Recepční v lázních

https://konoha.cz/n.php?dir=files/manga/part2/Volume53/503&p=15
to si předčti
a podívej se na díl 249 (lépe vysvětleno)

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2012-02-10 14:46 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

A čo to prosím ťa dokazuje? Absolutne nič.
To, že ju nemôže použiť Jinchuuriki ešte neznamená, že to nieje pečetiacia technika klanu Uzumaki.

Ďalej sa o tom už nemienim baviť. Pokiaľ nemáš priamí dôkaz o tom, že ju vytvoril práve Minato, tak je myslím zbytočne sa o tom ďalej baviť.
.
Na ten dieľ s Anime sa pozriem, ale to je celé... to ja nepovažujem za veľmi spoľahlivý zdroj.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele SkyX
Vložil SkyX, Pá, 2012-02-10 17:26 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Recepční v lázních

Tak se podívej na to takhle Konoha to překládá kvalitně na rozdíl od př Mangastreamu atd.Žádají o pomoc Japonců.To stejné platí u titulku u anime a myslím si že to Kishimoto musí schválit co bude v anime.A proč navíc Kushina říká: ale tvůrce pečeti přece.To je důkaz že ji vymyslel/založil/vytvořil Minato na základě technik uzumaki klanu .Ta druhá technika Hakke fuuin tu vymyslel Rikudou seenin (a to potvrzuje že byl uzumaki) protože to říkal kyuubi v boji s narutem.Kdyby použil Shiki Fujin tak by kyuubi byl navždy zapečetěn a byla by narušena rovnováha ocasních démonu.Protože Minato tu první polovinu kyuubiho chakry má v sobě pomocí Shiki Fujin tak je ta polovina navždy zapečetěna.Nezemřel protože to byla pouze polovina kyuubiho, pravidlo teto techniky je smrt za smrt.Kyuubi se přece jen zmenšil(.U třetího to bylo tím že zapečetil 1 a 2 navíc byl smrtelně zraněn.) A pak na sebe a Kushinu a druhou polovinu kyuubiho použil Hakke fuuin.Ale nebylo to nikde ukázáno jak pečetí Kyuubi,Sebe a Kushinu do Naruta.

Hlavně chci tím říct že Kyuubi do Naruta není zapečetěn pomocí Shiki Fujin ale je zapečetěn Hakke fuuin

Je ale vidět že ty techniky jsou si hodně podobné.V té pečeti není rozdíl možná to tak má být nebo je to tím že Minato měl na sobě pečeť Shiki Fujin.Jaště jedna varianta je že Shiki Fujin vymyslel/založil/vytvořil/dokončil z Hakke fuuin.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2012-02-10 17:45 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Pá, 2012-02-10 13:09 | Ninja už: 5248 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

xD Shiki Fujin je jistě minimálně technika založená na technikách klanu Uzumaki, byť ne stvořena samotným klanem Uzumaki. To, že Minato zmiňuje, že to může použít pouze on jakožto ne-Jinchuuriki znamená, že pokud si Jinchuuriki, tak Shiki Fujin z nějakého (pravděpodobně protože už v sobě "něco" máš) důvodu nemůžeš použít. Minato tu techniku rozhodně nevymyslel ani nevytvořil, bude to buď naučené od Kushiny, popřípadě jejích příbuznýchz (matka, otec, ...) a nebo to bude z 90% založené na technice z klanu Uzumaki...

Obrázek uživatele Arathis
Vložil Arathis, Po, 2012-01-16 14:25 | Ninja už: 5506 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

musím uznat že většina vašich teorií by mě vůbec nenapadla.

Obrázek uživatele Ellasse Era
Vložil Ellasse Era, So, 2012-04-21 17:45 | Ninja už: 4450 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Asi tak. Laughing out loud

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Čt, 2012-04-26 19:54 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Já se taky přikláním tady je tolik teorií, že by mě to nikdy nenapadlo. Když dáš návrch teorie uslyšíš 1000 teorií, prostě nechápu jak to děláte lidi, že dokážete stdovat každou větu a nakonec s toho vybalit teorii a to nepočítám ani ty co nemaj hlavu ani patu jen se odvíjí z jedné věty...
Ale je to zajímavé si to pročítat, ale děláte mi pak zmatek a já pak svou teorii uplně změním, protože tady bude tolik toho mluvit no neva Laughing out loud
Tohle je asi zbytečnej příspěvek, ale no neva.

Obrázek uživatele Hammerofskill
Vložil Hammerofskill, St, 2011-10-12 20:28 | Ninja už: 5584 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

I ked shiki funnin je naozaj zakazana technika ale itachy rikal kazda technika "ma svoje nevyhody a vyhody." A jedno nad z tym premyslam ze Rikudou pouzil zakazanu techniku Shiki Fuujin a pouzil v boji Juubi? A tak i kyubi pameta pecet od uzumakiho naruta ? Takze myslim ze rikudou naozaj pochazdal Uzumakiho klanu ? To je moj nazor.

Obrázek uživatele Arathis
Vložil Arathis, Po, 2012-01-16 14:42 | Ninja už: 5506 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Myslím si že Rikudou nemusel být příbuzný Klanu uzumaki. Ale s tím že něměl sharingan bych nesouhlasi protože nedávno v mandze bylo řečeno že Rinegan je jen další fáze sharinganu takže si myslím že Rikudou mohl mít i sharingan. A navíc Kushina byla bývalý Jinchuuriki takže devítíocasý do ní mohl být zapečetěn stejnou technikou a tak by ji tedy znal.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2011-11-05 10:31 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Shiki fuujin a pečať, ktorou je zapečetený kyuubi sú rozdielne. Pletieš ti to zrejme pre to, že Minato prakticky súčasne použil SF na zapečatenie polovice Kyuubiho do shinigamiho a zasa inú pečať (v rýchloti ma nenapáda názov) na zapečatenie jeho zvyšku do Naruta.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Tsuki-san
Vložil Tsuki-san, So, 2011-11-05 01:44 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

1.Nemohol ju použiť lebo by hneď zomrel. Toť nevýhoda.
http://www.mangareader.net/93-129-4/naruto/chapter-124.html
2.Niekde bolo povedané, že Kyuubi tú pečať odniekiaľ pozná? Ak áno napíš mičíslo mangy lebo ja si to nepamätám. Ale to neznamená, že to tak nemôže byť.
3.To asi nie, bolo síce povedané, že Senju a Uzumaki sú príbuzní, ale nemyslím si, že takto. Potom by Rikudou musel mať ešte tretieho syna, nie?

Obrázek uživatele Tanaris
Vložil Tanaris, So, 2011-11-05 10:19 | Ninja už: 6168 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Pěstitel rýže

Nemusel by zemřít měl rinnegan.Nevíme jestli například nepoužil Izanagi či popř. nějak neovládl boha smrti.



Spices are gift from devil...looks like it was too spicy for you

Obrázek uživatele Tsuki-san
Vložil Tsuki-san, So, 2011-11-05 21:44 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Rikudou nebol Uchiha => nemal Sharingan => nemohol použiť Izanagi ani ovládnuť Shinigamiho (aspoň nie cez Sharingan). Ale na druhú stranu cez tie sféry by to možno šlo.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2011-11-05 21:51 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Izanagi práveže používal - avšak jeho dokonalú formu, ktorú nepoužíval na zmenu vlastnej reality, ale na tvorbu čohokoľvek, čo si zmyslel.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Tsuki-san
Vložil Tsuki-san, So, 2011-11-05 22:50 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Aha na to som akosi pozabudol...

Obrázek uživatele Pallynko
Vložil Pallynko, Po, 2011-09-26 12:47 | Ninja už: 4601 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Shiki Fuujin ... ked bojoval hiruzen sarutobi proti orochimarovi .. tak zapecatil senjuovcov pomocou kage bunshin ...a vlastne ten shinigami vzal chakru aj tomu klonu , takze mam otazku na tuto temu, je mozne aby niekto kto tuto techniku ovladal vytvoril kage bunshin , klon by vyvolal shinigamiho pomocou Shiki Fuujin zapecatil by daneho cloveka do seba, shinigami by vzal chakru resp, zivot jeho klonu a spokojne by odisiel? je to mozne?? ...

Pally Žummy xD

Obrázek uživatele Itachi.z.konohy
Vložil Itachi.z.konohy, So, 2011-10-01 14:25 | Ninja už: 5126 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Odpověděl bych ti asi tak že i klon by mohl složit pečeť, ale shinigami si nebere chakru.Shinigami si bral duše.A to duše oběti tak i samotného uživatele.
Proto není možné jen vytvořit klony, složit pečeť a s úsměvem odkráčet vítězně z boje.Kdyby to tak bylo tak by cela Konoha znala tuto techniku a zřejmě by to byla nejsilnější vesnice.

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Po, 2011-09-26 15:51 | Ninja už: 5248 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Spíš bych si to tipnul jinak. Tu techniku použije originál, protože klon je vlastně jenom chakra, ale potom ten originál může použít klony jako médium mezi sebou a bohem smrti, čili ne, že by ho to nezabilo, ale má to spíš možnost zapečetit víc lidí, i když i tohle je sporný Laughing out loud Tak jako tak, tu techniku nejdříve musí vyvolat originál, aby to mohl použít klon, takže tak jako tak originál zemře.

Obrázek uživatele Pallynko
Vložil Pallynko, Po, 2011-09-26 20:08 | Ninja už: 4601 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

ja som strasne nechapavy clovek Smiling , ale toto som pochopil diki =)

Pally Žummy xD

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., Po, 2011-09-26 15:24 | Ninja už: 5602 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Kdyby ano, Obětoval by Yondaime svůj život? Nevytvořil by Sarutobi 3 klony, místo dvou? Či prostě jen zapomněli, v zápalu boje, že by to šlo jinak?

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele Pallynko
Vložil Pallynko, Po, 2011-09-26 15:34 | Ninja už: 4601 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

jasne to mas pravdu no ... ,Smiling

Pally Žummy xD

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2011-07-04 23:36 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No teória je to pekná...., ale myslím si, že na to by prišiel každý normálny človek čo číta mangu..., že ide o pečetiacu techniku Klanu Uzumaki.
Takže v podstate to nieje nič nové.., azdá len to, že si zrhnul všetky doposiaľ známe fakty.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “