manga_preview
Minato One Shot

Kombinace módů

Tak jsem se po delší době rozhodl přepracovat tuhle teorii. Už je to nějaká doba a manga nám toho zase hodně ukázala. Nic méně pro vyřešení tohoto tématu napadlo skoro nic. Smiling

Vzhledem k tomu, že toho bylo víc vyvráceno než potvrzeno, začnu úplně od začátku a to z jiného konce.

Definice "Normálního" módu

Běžní ninjové

Díky definicím se snad vyvaruju pozdějším chybám. Tady se pokusím zopakovat základy, co se týče vzniku chakry v normálních situacích, tedy nejen u Naruta, ale i u jiných ninjů.

Aby ninjové vytvořili chakru, nahromadí fyzickou energii z každé své buňky a smísí ji s psychickou energii ze své mysli.

Zatímco maximální množství fyzické energie je během života relativně stálé (menší množství se vyskytuje akorát ve velmi mladém a ve velmi starém věku), množství psychické energie lze navyšovat tréninkem.

(Rychlost navyšování se odvíjí od talentu - čím větší má ninja talent, tím méně musí trénovat.)

Dobře se to dá znázornit pomocí obrázku:

Modrá chakra

Jak jsem se snažil vysvětlit výše, množství modré chakry, kterou ninja má je téměř výhradně závislé na jeho množství psychické energie. I když se to zpravidla kreslí tak, že jsou obě energie v rovnováze, to platí při používání ninjutsu. Na ně ninja nikdy nevyužívá všechnu psychickou a fyzickou energii najednou, ale vezme rovnovážné množství z obou zdrojů.

Definice "Jinchuurikiho" módu

Tento "mód" mají ve své podobě všichni jinchuuriki. Patří sem i Gaarova písečná podoba nebo obecně všechny ocasaté formy (např. Beeho).

Tady je taky určitý vizuální rozdíl mezi anime a mangou. Chakra totiž obecně není vidět. Ať už je modrá nebo červená. Schopnost vidět chakru mají v různých kvalitách jen doujutsu.

Aby byla chakra vidět, musí jí být na jednom místě soustředěno ohromné množství. Příkladem je Chidori, Rasengan a ocasaté podoby démonů. V ostatních případech je chakra neviditelná.

Když Shukakova červená chakra hýbe pískem, je taky neviditelná, proto jsme ji vlastně nikdy neviděli (protože z pohledu Anime není potřeba znázorňovat chakru, když už je tam písek).

Jinchuuriki ve svém módu sice využívá svoji fyzickou energii, ale psychickou energii si bere od démona. Proto je výsledná chakra červená:

Červená chakra

Je zajímavé, že při využívání psychické energie od démona se jinchuuriki mění oči (u Beeho to nebylo potvrzeno – nosí brýle).

Oko ShukakuOko Kyuubi

Jinchuuriki je v těchto chvílích také démonem do určité míry ovládán. Zpravidla tím více, čím více jeho psychické energie využívá.

Také nebylo úplně potvrzeno, zda lze s červenou chakrou provádět ninjutsu. Jediné nefillerové ninjutsu, které kdy Naruto udělal v tomto módu, jsou stínové klony a takzvaný "kyuubi rasengan". Na oboje však mohl použít svou normální chakru – nikde není řečeno, že by to nebylo možné (Kyuubi mód sem nepleťte, to je něco jiného.).

Naopak s červenou chakrou lze dělat "jiná kouzla". Výrazně zvýší jinchuurikiho rychlost, může zabránit soupeři ve hromadění chakry, dokáže counterovat nepřátelské útoky nebo vytvářet ruce a s nimi pak útočit. Řekněme, že dokáže vše, co neumí modrá chakra.

Definice Sennin módu

Sennin mód

Kdysi byla tato definice jednoduchá, ale poslední dobou se ukázalo, že to není zase tak snadné.

Co se nezměnilo je zdroj senjutsu chakry – v podstatě se jedná o kombinaci modré chakry a přírodní energie v poměru 2:1.

Senjutsu chakra

Časem se ukázalo, že existují 3 typy sennin módu:

Dokonalý sennin mód

Ninja má absolutní kontrolu nad senjutsu chakrou. Tento mód jsme viděli u Fukusakuho, Naruta a Kabuta. V této podobě se mění senninovi oči a kolem nich se objeví červené kruhy – znak sennina.

Nedokonalý sennin mód

Ninja sice kontroluje velké množství nahromaděné senjutsu chakry, ale ta způsobila kompletní změnu podoby jeho těla. Toto jsme viděli nejen u Jiraiyi, ale také u všech ninjů užívající druhý stupeň prokleté pečetě.
V co se bude ninja proměňovat je zřejmě závislé na zdroji senjutsu chakry. I když prokletá pečeť obsahuje Orochimarovu senjustsu chakru, tak se každý uživatel mění po svém, protože si ji hromadí sám. Ale když Pein vysál narutovu senjutsu chakru, tak se změnil v žábu.

Preta jako žába

(Prokletá pečeť se na kůži ninji nehýbe a proto může nezávisle na jeho vůli hromadit senjutsu chakru. Přírodní energii vysává z okolí a modrou chakru z ninji.)

Malé množství senjutsu chakry

Při uvolnění prokleté pečetě získá ninja nahromaděnou chakru k vlastnímu používání. Pečeť samotná zřejmě potlačuje proměnu, ale množství získané síly není tak velké.

Definice Kyuubi módu

Kyuubi mód

I když vypadá úplně jinak, Narutův Kyuubi mód by měl být podobný Beeho módu, když používá Hachibiho chapadla. Velice zajímavé a taky důležité je fungování chakry.

Naruto dočasně odloží svojí chakru a místo toho používá chakru Kyuubiho. Pokud démon chce, může z něj po tuto dobu vysávat jeho vlastní chakru, ale není to podmínka.

Kyuubi mód

Jak přesně funguje chakra bijuu nebylo vysvětleno, ale víme toto:

Naruto může v tomto módu používat ninjutsu včetně občejného rasenganu. Naruto také dokázal přivolat Gamabuntu pomocí Kyuubiho chakry, aniž by vstoupil do "Jinchuuriki" módu. Z toho plyne, že bijuu mají modrou chakru.

Vzhledem k existenci "Jinchuuriki" módu můžeme tvrdit, že bijuu mají červenou chakru.

Pouze bijuu a jejich jinchuuriki dokáží použít bijuudamu. To proto, že tato kulovitá forma energie využívá modrou a červenou chakru v přesném poměru. Z toho plyne, že bijuu dokáží používat modrou i červenou chakru najednou.

Na základě těchto předpokladů lze tvrdit, že v Kyuubi módu může Naruto vytvářet nejen modrou a červenou chakru, ale také je kombinovat.

Bijuudama

Definice Bijuu módu

Bijuu mód

Tenhle mód se od předchozího liší v podstatě jen tím, že Naruto se s Kuramou už spřátelil, takže má přístup k celé jeho chakře (to znamená, že už nemá problémy s ovládáním červené chakry a může tedy používat bijuudamu). Démon z něj samozřejmě jeho vlastní chakru nevysává.

Je také zajímavé, že v tomto módu má Naruto zase Kyuubiho oči.

Kombinace Bijuu módu a Sennin módu

Tady už je to čistá teorie. Vzhledem k tomu, že se Juubi už ukázal, tak nemá smysl uvažovat o tom, že tenhle mód vznikne až se naruto spojí s Juubim. Víme totiž, že se Juubi zkládá výhradně z přírodní chakry.

Předpokládejme tedy, že právě tento mód bude ten, který Naruta dostatečně posílí.

Uvažuju tak, že se Naruto pokusí vstoupit do Sennin módu, když už je v Bijuu módu.

Co se v takové situaci stane?

Můj předpoklad je, že vezme poměrově polovinu fyzické energie a smísí ji s kladnou psychickou a přidá přírodní energii z okolí. Tím vzniká obyčejný sennin mód s mnohonásobným množstvím senjutsu chakry.

Senjutsu chakra

Poměrově druhou polovinu fyzické energie smísí se zápornou psychickou a přidá přírodní energii z okolí. Tím vzniká nový typ sennin módu s dalším ohromným množstvím sen??? chakry.

Senjutsu chakra

Vzhledem k situaci nemá smysl držet tyto dvě chakry zvlášť a zbytečně tak vytvářet další módy. Proto je součástí procesu i smíchání těchto dvou chaker.

Senjutsu chakra

Je dokonce možné, že něco takového už bylo v manze použito a to v okamžiku, kdy si Kyuubi sedl, jakoby chtěl vstoupit do sennin módu.

Zenová meditace?

Nevíme co přesně udělal, ale jeho chakra byla dočasně schopna překonat Juubiho. Něco takového by s jeho chakrou mohl teoreticky udělat i Naruto.

Juubi mód

Je tu určitá nepodložená pravděpodobnost, že "Super chakra" je ve skutečnosti čistá kombinace fyzické a přírodní energie. Pokud by se Naruto stal jinchuurikim Juubiho, pak by měl v jeho chakrovém módu přístup k nevyčerpatelném zdroji této energie. Také by získal Juubiho oči (rinnegan), stejně tak, jako má teď Kyuubiho oči.

Poznámka na konec

Co se týče kombinace kladné a záporné psychické energie... Já si to představuju podobně jako elektrickou a magnetickou sílu. Obě se přitahují, tudíž je lze spojit a vzájemě vybít.
Nicméně při určitém způsobu složení vzniká elektromagnetická síla, kterou bych přirovnal k bijuudamě a podobným schopnostem.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SkyX
Vložil SkyX, Ne, 2013-05-05 22:59 | Ninja už: 4725 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Recepční v lázních

Na začátku shippuden bylo řečeno že naruto nemá používat kyuubiho chakru nebo zemře.Jenže Bee používá skoro pořád tu proměnu, jak bylo řečeno je chakra a krev.a to rychlé léčení ničí tělo.Naruto má jinou proměnu protože má pečeť rikudou sennina(kyuubi to potvrdil, když naruto získal jeho čakru a použil pečeť).Takže usuzuji že Bee má špatný mód a ostatní jinchuriki také krom naruta.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2013-05-06 05:59 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Bee plynulo prechádza jednotlivými módmi bez medzifází s vedľajšími účinkami. A podobne Yugito, ktorá mala totožný tréning. Paradoxne Konoha nemala vypracované obdobný program ako iné dediny, lebo to nepotrebovala.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Út, 2013-02-19 17:08 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Je velice zvláštní, že jde vidět, že chakra může v průběhu času postupně měnit "strukturu". Pro příklad, Juubi byl stvoření z čisté přírodní energie (tzn. i přírodní chakry). Tím pádem, když ho Rikudo rozdělil, tak logicky části, na které ho rozdělil musely být složeny ze stejné chakry jako původní, tzn. Přírodní chakra. CHakra Bijuu je však prezentována v manze jako velice odlišná od přírodní chakry, tak by mne zajímalo, jak je taková mutace vůbec možná.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Út, 2013-02-19 19:31 | Ninja už: 6312 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Pokud si znova a tentokrát pečlivě přečteš moji teorii napsanou výše, tak tě to zase tak překvapovat nebude. Eye-wink

Obrázek uživatele Naruto Uzumaki-Namikaze
Vložil Naruto Uzumaki-..., Po, 2013-02-18 19:57 | Ninja už: 4684 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

chcem sa spytať v ktorej časti mangy kyuubi išiel akože do sennin modu
za odpoved ďakujem

Obrázek uživatele KOUDy_
Vložil KOUDy_, Út, 2013-02-19 17:02 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 112 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Manga: 611
Stranka: 6 (tady na Konoze)

Jedna se o tu samou pozici, kdy jde Naruto do Sennin Modu.

https://konoha.cz/files/manga/part2/Volume62/611/06.jpg

Obrázek uživatele shunshinnoshisui
Vložil shunshinnoshisui, Po, 2013-02-11 18:37 | Ninja už: 4408 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Recepční v lázních

s těma nitkama u kankura se mílýš,taky je tvoří nahromaděná čakra a tak jsou vidět jen někteří loutkaři jsou schopni je zneviditelnit
zde je důkaz http://naruto.wikia.com/wiki/Chakra_Threads





http://www.youtube.com/channel/UCleOsjmIVd5qAB8E8ec4
https://www.facebook.com/smaxiking.steelflame

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Út, 2013-02-12 00:02 | Ninja už: 6312 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Mohu se mýlit. Už se to párkrát stalo.

Nicméně WIKIA není pádný argument. Wikii by se dalo věřit, kdyby to psali lidi, co v životě neviděli anime.

Když čteš ty články, tak občas tam narazíš na poznámku (Anime only), ale většinou tam mixují fillerové informace aniž by cokoli naznačili.

Navíc upozorňuju na detail, kterého si zjevně nevšimli autoři anime a tudíž mohl uniknout i mnoha jiným nepozorným zrakům. Eye-wink

Pokud chceš příklad další podobné chyby, tak ti ji ukážu. Tohle už ale nesouvisí s Kyuubim, ale s Sharinganem.

P.S. To výše jsem napsal, protože si zjevně nevšímáš chyb. Nicméně samozřejmě existuje možnost, aby byly chakrová vlákna vidět:

"Aby byla chakra vidět, musí jí být na jednom místě soustředěno ohromné množství. Příkladem je Chidori, Rasengan a ocasaté podoby démonů. V ostatních případech je chakra neviditelná."

Takhle to vysvětluju přímo výše. Pokud by loutkař do vláken soustředil zbytečně veliké množství chakry, tak mohou začít být vidět. Nicméně to je úplná pitomost, protože by se zbytečně vysiloval a bylo by snadnější se loutce vyhnout.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2013-02-12 09:53 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Velice dobře sepsáno a dle mého názoru se nemýlíš Eye-wink

Obrázek uživatele Ryuki
Vložil Ryuki, So, 2013-02-02 22:04 | Ninja už: 4942 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Lenže u Garru piesok ovláda duša jeho matky.

Obrázek uživatele Kaisei.Katashi
Vložil Kaisei.Katashi, Ne, 2013-02-03 00:16 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Já jsem to pochopil tak, že zatímco Gaarův otec ovládal zlatý prach, Gaarova matka ovládala písek a Gaara to geneticky podědil po ní. Jak je to tedy?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2013-02-03 07:20 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nikde nebolo napísané, že by Gaarova matka ovládala piesok. Vieme, však, že piesok ovládal aj predošlý Shukakov jinchuuriki a pozorujúc jeho techniky, vytvoril 3tretí kazekage techniku železného piesku.

Z boja s Deidarom vieme, že Gaara má dva druhy piesku. Jeden, ktorý ovláda iba pomocou jitonu, podobne ako jeho otec zlatý prach (viacero techník majú dokonca navlas podobných) a druhý, ktorý nosí so sebou a je napumpovaný čakrou - ten ho automaticky chráni a o ňom sa hovorí, že v ňom prebýva duša jeho matky.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ellasse Era
Vložil Ellasse Era, So, 2013-02-02 23:08 | Ninja už: 4702 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Mohlo bz to tak to byť. Ale ja neverím, že ho ovláda duša jeho matky. Podľa mňa to bude síla Schukaku. Veď aj po edo tensei hovoril,jeho otec, keď sa nanich valila tá vlna piesku že to je Schukaku...
Iba Gaara to tak vníma. Ale o tomto by sa dalo vytvoriť docela zaujímavú teoriu a ja nechcem zbytočne spoilerovať. A možno ju aj vytvorím ak tu ešte nie je. Tak mi neukradnite nápad. Laughing out loud

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2013-02-02 22:12 | Ninja už: 6341 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Symbolizmus - mätie ľudí od 19. storočia.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2013-02-04 00:27 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Přesně.

Navíc víme, že Gaarovat pečeť nikdy nepatřila k těm nejlepším. I tak kvalitní jakou má Naruto slábne. Jak potom asi fungovala ta od Gaary?
Víme, že nemohl spát a víme, že slyšel "hlas". Někdo kdo je všemi odstrkován a nikdo mu nic nevysvětlí, časem jej vlastní otec chce nechat zabít vcelku snadno přiřadí tomuto hlasu jméno matka, i když ve skutečnosti patří démonovy.

Nemyslím si, že jeho matka měla jakýkoliv vliv na Gaarovy schopnosti. Automatickou obranu získal díky jednoocasému a nejspíš i základní ovládání písku. Nicméně je to něco co vážně musí ovládat on sám, to že z něj byl Shukaku vyjmut ho nepřipraví o kontrolu jakou takovou.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2013-02-03 07:09 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

like

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Pá, 2013-02-01 21:40 | Ninja už: 6312 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

1. února 2013: změna popisu teorie

Obrázek uživatele dex89
Vložil dex89, Út, 2013-01-29 20:14 | Ninja už: 4527 dní, Příspěvků: 373 | Autor je: Recepční v lázních

myslim, že to celé sedí jako p***l na hrnec...

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Ne, 2013-01-13 21:36 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Mám otázku. Dle tvé teorie je spojení Juubi Mod + Sennin Mod v podstatě zárodek Rikuda. A existuje jedna věc z poslední mangy, která tuhle teorii kompletně vyvrací. Původní Jubi je dle mangy stvoření, které má sice tělo, ale jinak je to jen obrovská kopa přírodní energie, jak zmiňuje Kyubi. To znamená, že pokud si spojíš Juubiho a Sennin Mod, nic by se nestalo, protože vstřebání originální chakry Juubiho znamená pouze vstřebání neuvěřitelného množství přírodní energie, kterou poskytuje i Senjutsu.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Pá, 2013-02-01 16:00 | Ninja už: 6312 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

To není úplně hloupá poznámka. Naprosto bych s tebou souhlasil, ale má to pár háčků. Ty ti tady vypisovat nebudu, protože plánuju kompletně změnit popis tohodle tématu, tak si na to počkej. Eye-wink

Obrázek uživatele Choppy
Vložil Choppy, Ne, 2013-01-13 21:34 | Ninja už: 4423 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Pěstitel rýže

ahojte,
jen me napada myslenka, ze v dilu kdy je naruto u peina v doupeti a pein na nej vystreli tu ...tycku... tak se na nej naruto podiva s cervenyma ocima, kde ma cocky ve tvaru +, a pak je tam kyuubi s ocima do svisle cary (skoro jako drak)...cily to vypadalo jako spojeni kyuubiho oci a sennin modu(kde je videt ze jej predtim mel)
ale nejsem si jistej, jestli se to pocita jako bijuu mode...Smiling
EDIT:jo a sennin mode ma cocky ve tvaru - takze spojeni je vlastne +

Live and Die.

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Ne, 2013-01-13 21:37 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Ano, Naruto měl tou dobou aktivovaný Sennin Mod a zároveň jím proudila Kyubiho chakra, která odradila Nagata od jakéhokoli ovládání Narutova těla. Nicméně jako Bijuu mod bych to rozhodně nepočítal.

Obrázek uživatele Choppy
Vložil Choppy, Ne, 2013-02-03 20:39 | Ninja už: 4423 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Pěstitel rýže

ok, prislo mi to jen jako zajimavy:)

Live and Die.

Obrázek uživatele nekotheghoul
Vložil nekotheghoul, Čt, 2013-01-10 18:27 | Ninja už: 4418 dní, Příspěvků: 391 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Nejprve si prosím uvědomte, že je to jen moje myšlenka.
S Juubim mi to sedí, že ho dokázal ovládnout, Naruto má Sennin mod a dokázal s ním ovldádnout Kyubiho. Tak proč by to nedokázal i Rikudo se svými Senjutsu. Jen mi vrtá hlavou, kde se to naučil. Na Naruta bylo použito obrácené přivolání... jaké bylo asi jeho zvíře? On sám nemusel mít žádné oční techniky. Nikde to není psáno. Jen ho kreslí s očními technikami a v pozadí mu stojí Juubi taky s očními technikami. Co když je ale získal až po tom, co ovládl jeho schopnosti. Mohl získat jeho oči, které pak zdědil jeden syn a druhý zase jeho silné tělo, které vytrénoval pomocí tvrdé práce a nezlomné Ohnivé vuli. Vše, co měl Juubi získal Rikudou, z něj se pak dědilo- Sharingan, Byakugan, silné a odolné tělo zdědil klan Senju (je zvláštní, že ty techniky se jmenují Senjutsu a Hashiramův klan se jmenuje Senju) a pečetící techniky, které použil na Juubiho a plno jiných, zase klan Uzumaki. Říká se o něm přece, že je otcem všech technik nebo něco v tom smyslu.

Ovládl senjutsu a získal díky tomu schopnosti, jako jsou vidění chakry, předvídavost útoků, reflexy, rychlost, používání silných a nezlomných genjutsu. Po získání síly Juubiho získal jeho oční techniky (Rinnegan)-dokonalé oči/hlava + životní energii-dokonalé tělo (Mokuton-ovládání bijuu) a když to všechno ovládl a smýchal, pak se to mohlo vše dál dědit. Neznámá spirálovitá oční technyka (z ní pak Sharingan a Byakugan) pro jednoho syna a dokonalé tělo (Mokuton-ovládání bijuu) pro druhého syna. Ti, kteří nepocházeli z těchto klanů nebo aspoň částečně, to mohli získat díky senjutsu a postupně to pilovat jako Rikudou, ale nemohou to dotáhnout až na Rinnegan, protože nezdědili oční techniky, mohli ovládnout doujutsu jen na tu dobu, dokud mod nezrušili. (Narutovy "žabí oči", pomocí nich viděl čakru, cítil, vnímal a celkově se zlepšily jeho vjemy)
Kdežto ti, kteří z těchto klanů pocházejí úplně a mají v klanu i oční techniky (Uchihové a Hyugové), zdědí jak oční techniky, tak taky senjutsu ukryté v nich (to je to smýchání, co jsem uvedl výše), proto ty schopnosti vidět čakru, předvídavost, zrychlené reflexy... a nemusí to studovat a snažit se- Neji a Itachi byli přezdívání génii, Rock Lee a Naruto jsou dříči tvrdé práce. Dovednosti senjutsu může získat kdokoliv, ale "jeho" (původně totiž Juubiho) oční techniky ne, protože ty se dědí pouze v daných klanech díky Juubimu a Rikudou senninovi.

Myslím si, že z tohoto důvodu umí normálni ninja používat první sféru, sféru přivolání. Když se jí naučí, naučí se i senjutsu, dopracuje se až ke schopnostem úžasných technik a účinkujících očních technik, dokud to vše nezruší.

Taky si myslím, že to neznámé doujutsu je nějak spojené s klanem Uzumaki. Z toho taky soudím, že mohli mít oční techniku dříve než Uchihové nebo Hyugové. Z jejich techniky se totiž mohl vyklubat Sharingan a Byakugan a ten se pak dědil a ta původní mohla zaniknout a dál se nedědit. Ten spirálovitý vzor mohl taky nějak působit jako genjutsu, něco jako ten terč, který se točí a hypnotizuje.

*Hladovím po spoustě opovědích na mé stupidní otázky- pište pište pište!!! Pokud jsou v textu nějaké nesrovnalosti, prostě mi to ušlo a omlouvám se za to. Normálně na to reagujte, pište, vyjádřete se, souhlaste, ignorujte nebo odmítejte tento kometnář. Nepište mi, že mě manga předběhla nebo jestli čtu mangu nebo sleduju mangu, jen mi napište, kde to bylo. Jak říkám, třeba mi to ušlo Laughing out loud Sorrky za můj dlooooooooouhý komentář*

Obrázek uživatele raztak
Vložil raztak, Po, 2013-01-14 16:57 | Ninja už: 5129 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

podle me je to takhle Kurama mod kdyz je plne ovladan (je naruto s kuramou kamos a netahaj si chakru) se jmenuje rikudou mod no a kdyz se spoji se sennin modem tak z naruta bude rikudousennin. A kdyby naruto ziskal sharingan tak protoze ma chakru senju tak by se v nem probudil i rinnegan.

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Čt, 2013-01-10 18:41 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Eh, problém je v jedné věci. Praví se, že Rikudo Sennin dokázal Jubiho zapečetit do měsíce, a to pouze pomocí Chibaku Tensei, přičemž Chibaku Tensei je technika spojená s Rinneganem, takže jen hodně těžko dokázal nemít Rinnegan před útokem na desetiocasého.

Podobnost slova Senjutsu a Senju není třeba řešit, je to jen stejná romanizace, ale znaky to má úplně odlišné. Zatímco u Senjutsu to Sen (仙) má znamenat poustevník, tzn. Poustevnické Techniky, u Senju to má odkazovat na jejich unikátní schopnost učení technik ze všech odvětví, Sen (千) jakožto tisíc a Ju (手) jakožto ruka. Takže podobnost je nulová Laughing out loud

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2013-01-13 20:55 | Ninja už: 5437 dní, Příspěvků: 6283 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Juubiho telo zapečatil do mesiaca až keď umieral a rozdelil jeho čakru medzi bijou. Ale inak samozrejme súhlasím s tým, že mal najprv rinnegan (a sakra silnú pečať Smiling) a až potom porazil Juubiho, inak by nezvládol byť jeho jinchuurikiom.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Ne, 2013-01-13 21:22 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Ano, též mě to pak napadlo. Ale na druhou stranu si zase nemyslím, že i kdyby to tak bylo, přece by se nedokázal v průběhu nějaké minuty naučit techniku zrovna jako Chibaku Tensei Laughing out loud Popřípadě nevím, jak přesně to funguje s jednotlivými technikami u Rinneganu, jestli je potřeba se je učit a nebo stačí jen "zjistit" jestli je máš, ale stejně si myslím, že Rikudo rozhodně nezdědil oči po Jubim Laughing out loud Jinak s tou pečetí máš pravdu. Přece jen jde vidět, že určitě klan Uzumaki musí být příbuzný s Rikudem Laughing out loud

Obrázek uživatele nekotheghoul
Vložil nekotheghoul, Ne, 2013-01-13 19:36 | Ninja už: 4418 dní, Příspěvků: 391 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Áááha... tak to jde celá moje myšlenka do kytek Laughing out loud
Rikudou je mnohem větší borec než jsem myslel!!!
Každopádně děkuju

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Ne, 2013-01-13 21:28 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak to se omlouvám Laughing out loud Na druhou stranu, určitá myšlenka tohoto fóra (byť je tu mnoho faktů již vysvětlených/špatných/zastaralých) není špatná. Víme, že tím, že člověk dosáhne ovládnutí senjutsu (tedy sennin modu, o což ve článku jde), tak se určitým způsobem přiblíží k tomu stát se Rikudem. Přece jen ano, Kabuto to sice "plácl do vzduchu", ale zrovna někdo natolik informovaný jako Kabuto se podle mě v takových ohledech určitě neplete. Přece jen, podle mojí vlastní teorie se Rikudo vlastně skládá (když to tak řeknu xD) ze dvou částí. Mentální a Fyzická, přičemž Uchiha a Senju, respektive jejich spojení znázorňují pouze tu fyzickou stránku, jednoduše řečeno při spojení Uchiha a Senju vznikne dokonalá schránka pro Rikuda, nicméně je ještě potřeba tu schránku něčím doplnit, aby se z toho stal Rikudo .D (čistě má teorie, nikoli fakt)