manga_preview
Boruto TBV 07

Návrat Orochimara


Tak jsem se vrátil!
-- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - --
-- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - --
Jak ovlivním další dějství?


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2013-02-13 16:50 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Proč chtěl Orochimaru zničit Listovou

Podle mě důvod, pod kterým Orochimaru zaútočil na Listovou, je ten, že dokud Listová existovala, ve stavou v jakém ji Orochimaru při svém vyrůstání poznal, tak mu připomínala, že se potencionálně dokáže starat a zajímat i o jiné lidi než o sebe, resp. něco na ten způsob. Na každý pád měl pocit, že jej minulost brzdí a Listová mu ji svou přítomností neustále připomínala. Toho se chtěl zbavit, aby byla "přeměna dokonáná". Zbavit se toho pak mohl jen prostřednictvím zničení Listové, přesněji všeho co v ní dřív měl rád.

Obdobné to může být i se Sasukem, proto k sobě teď Orochimaru a Sasuke mají poměrně blízko. Orochimaru uvažuval o tom, že spálí mosty minulosti, protože pro něj minulost znamenala víc než se mu líbilo, a stejně tak Sasuke se vyrovnává s variantou, že Listovou zničí. Byť se mezi Sasukeho důvody ukazují i jiné, snad důležitější, tak v jistém smyslu určitě uvažoval podobně jako Orochimaru.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2013-02-13 17:33 | Ninja už: 4825 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Jen aby tam nebyla Oro-Sasu analogie naznačená Jiraiyou Narutovi, když zmínil, že Orochimaru přišel v dětství o rodiče (bůhví jestli se nedozvíme, že zatím stála - pokolíkáté už v tomto ději? - Konoha). Což by jako důvod pomsty Konoze ať už kvůli více či méně reálné a silné křivdě postačovat mohlo (tam se kde kdo, kde komu mstí i pro menší věci než je vyhlazení vlastní rodiny).

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2013-02-13 17:51 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Určitě je to pro vysvětlení jeho charakteru zásadní, ale bylo řečeno, že hlavní zlom nastal až s volbou Hokageho, kdy se mohl cítit nedoceněn.

Podpis:

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, St, 2013-02-13 17:24 | Ninja už: 4709 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

Sasuke chcel obnovit klan a znicit konohu...to boli a su jeho ciele, teraz vsak uvazuje ci ma znicenie konohy zmysel. Dajme tomu ze mu Kageovia daju taku odpoved ze sa rozhodne pomstu neucinit. Co vsak dalej, pomoze shinobi armade (ci uz s orom alebo bez neho) a spravi ruzovovlase deti so sharinganom ?

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2013-02-13 17:28 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

"Byť se mezi Sasukeho důvody ukazují i jiné, snad důležitější, tak v jistém smyslu určitě uvažoval podobně jako Orochimaru."

A co bude dělat Sasuke nevím, toho jsem tu neřešil. Smiling Tohle je vlákno o Orovi.

Podpis:

Obrázek uživatele Luoslav
Vložil Luoslav, St, 2013-02-13 18:14 | Ninja už: 4709 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Recepční v lázních

to nemalo ist sem ale neva Sticking out tongue

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Po, 2013-02-11 14:02 | Ninja už: 4117 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

Myslim si ze Orochimaru pomuze odstranit Juubiho. Mozna se pokusi ziskat Sasukeho tela kdyz bude s čakrou na dně a nebude se moct poradne branit (to se mu nepovede). A pak bych rekl ze utece a bude zase v tech svych ukrytech delat pokusy se Senju DNA. Myslim ze Orochimaru jako jedinej ze zaporaku prezije.


Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2013-02-11 14:25 | Ninja už: 4386 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Já myslim, že teď je těžký soudit, co Oro udělá. V podstatě je celkem reálný, aby jim pomoh, byť ne z dobroty vlastního srdce. Neočekávám, že ještě někoho posedne, navíc by měl mít teď tři roky pauzu, když posedl Zetsua.

Očekávám, že se Kage dopravěj na bojiště, takže bych se nedivila, kdyby šel Oro taky.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Po, 2013-02-11 15:19 | Ninja už: 4117 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

Sakra a jo on ho vazne posedl Laughing out loud Ja na to koukal a jeste sem se divil proc se vyplivnul Laughing out loud
Akurat sem si uvedomil ze k tomu memu "pomuze dostat Juubiho" se moc nehodi ze ho valka nezajima hmmm ale kdo vi.

Jo Hashirama vs Madara to bych rad videl, navic sem hodne zvedavej na Tobiramu, na nej se snad tesim jeste vic.
A vubec jak zacala ta valka tak je to preplacanany epickyma scenama (preplacany v tom dobrym slovasmyslu, i kdyz jich je hodne zadna z nich u me neztratila na epicnosti ani tuk).


Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2013-02-11 15:26 | Ninja už: 4386 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Oročimarovo posednutí Zetsua byl dokonalej tah, protože teď má Kiši jednoduchej argument pro to, aby se Oro nesnažil posedávat někoho dalšího, + z toho můžou koukat nějaký bonusy.

Jsem hooodně zvědavá na osudy naší hadí dvojky, a držim jim oboum palec. Kdyby to chtěli přežít, byla bych spokojenej člověk.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Po, 2013-02-11 15:50 | Ninja už: 4117 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

To byl. Určitě mu to vylepší jeho už tak nabušený regenerační techniky. Začíná se to vyvíjet opravdu zajímavě. Snad ho Kishi po třetí umřít nenechá Laughing out loud Pro mě je to oblíbená záporná postava, je to takovej ten slizkej padouch, co má všechno na háku. Jako záporák je opravdu originální...


Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Po, 2013-02-11 00:33 | Ninja už: 4554 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

Návrtat Orochimara mě zarazil,a sem ráda že je spět(a to ho fakt nemusim)ale jeho chování v posledních dvou dílech mangy fakt nechápu

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Ne, 2013-02-10 12:51 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Často slýchávám, že má být Oro poslední nepřítel v manze, skrze což by se příběh hezky uzavřel, když byl hlavní nepřítel i na samotném počátku.

Jak by do toho však zapadalo jeho chování z posledních mang, kdy se zdá být čím dál schovývavější? Předstírá? Možná. A usiluje Oro stále o to samé jak Kabuto? Taky možná... třeba je jeho chování jen trik, jak od sebe odvrátit pozornost. Že by se však snažil ovládnout svět, to na něj i přes to moc nesedí. Bylo by to pak spíš jako vyhlazení Kraje v Pánovi prstenů, když o to nejdůležitější už nešlo.

Podpis:

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Po, 2013-02-11 07:50 | Ninja už: 4685 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Orochimaru se nám ukazoval dost dlouhou dobu, abychom věděli, že je dosti slizký a podlý. Jeho schovívavost má dle mého dvě stránky.
První je, že nenabral od znovuoživení dostatečně sil, i když nějaký ten čásek uběhl, potřebuje dle mého ještě trochu.
Druhou je, že Orochimaru vždy usiloval o perfektní tělo, perfektního hostitele. Víme, že Fushi Tensei má limit, když tělo sedne, za tři roky začne duši odmítat, né-li dříve. Jenže pozor, je možné si i sehnat dokonalého hostitele, tělo, které duši již neodmítne. Takové tělo by mohl mít Orochimaru navždy. No a nyní tam před ním je ten, kterého chtěl získat na Fushi Tensei již dříve, Sasuke. Navíc, s EMS jako dalším dárečkem. To je dosti lákavé, ale dle mého Orochimaru ví i o možnosti, jak EMS rozvinout v Rinnegan.
Shrnuto, dle mého vyčkává na správný moment, kdy Sasuke získá Rinnegan, přeci jen je již třeba, aby získal nějakou tu moc, Naruto je nyní o míli dál, a kdy bude Sasuke natolik vyčerpaný, či Orochimaru získá již plně svou moc, aby se mohl dostat do těla dokonalého hostitele.

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Po, 2013-02-11 01:16 | Ninja už: 4117 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

Ono Schovivavejsi... Jak se to vezme. Bud by Sasukemu pomohl nebo by ho Sasuke donutil s mangekyou sharinganem a silou Itachiho by to dokazal a myslim ze Orochimaru to nejak poznal ze Sasuke je jeste silnejsi nez predtim. Navic se mi zda ze nejakou tu poznamku k tomu i prohodil ze by je nemusel porazit.
A taky Orochimaru ma rad veci v pohybu kdyz je i on soucasti deni a to mu Sasuke muze dat. A treba ho samotnyho zajimalo co Sasuke po tech hokagech chtel, zvidavej je na to dost.


Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2013-02-11 08:22 | Ninja už: 4386 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tak, proč by se Sasanem nešel, že jo, když cestou sebral zpět svý pracky a navíc má teď 4 kage jako Edo Laughing out loud. A Zetsu může bejt dost dobrej hostitel, všechna ta Senju DNA...

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Po, 2013-02-11 10:17 | Ninja už: 4117 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

A jo jeste sem zapomnel na jeho hnaty Laughing out loud
Ja ti nevim jestli muze bejt Zetsu hostitel, vzdyt je to kytka Laughing out loud


Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2013-02-11 10:20 | Ninja už: 4386 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Třeba je tim lepší Smiling. Ostatně je to kytka, ale původem z Hashiramovo DNA. Prostě Oro má téměř všechny důvody pro to, aby zářil štěstim Laughing out loud.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Po, 2013-02-11 15:38 | Ninja už: 4117 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

Beru to zpět a skláním se tvé genialitě.


Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2013-02-11 08:31 | Ninja už: 4386 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mě nepřipadá, že by to hrál. On jde přes mrtvoly, aby došel do svýho cíle. Je možný, že teď, když mu cíl padl na hlavu, je prostě momentálně klidnej. Možná jen plánuje, a zase vystrčí růž.... tedy, jazyk.

Pak tu máme jeho scénu u zneškodněnýho Kabuta. Možná to Ora trefilo a musí se s tím vyrovnat, přeci jen, takovou dobu byli spolu Smiling. Znáte to, stane se něco nemilýho, rozhodí vás to, jste smutný... a pak je zas líp a zas jdete vražd... no, chápete Laughing out loud.

Rozhodně nepodezírám Ora z touhy ovládnout svět. Bejt mocnej, ano. Mít vědomosti, ano. Nesmrtelnost, ano. Vláda nad světem? No nevim.

Edit: Prostě vstal z hrobu levou nohou, je kapku smutnej, možná trochu na měkko, ale to neznamená, že je z něj hodnej kluk Smiling. Bejt záporák neznamená bejt nonstop strašně zlej a pořád jenom mučit lidi Smiling.

Varianta B, možná fakt měkne a bude hodnej... i to se záporákům stává Smiling.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2013-02-11 15:44 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Ono celkově nechápu čemu se všichni diví. Vždyť jak dlouhou dobu už předtím prováděl své experimenty tajně zatímco se na venek choval jako "hodný kluk" Smiling

Vidím to nyní úplně stejně. Není hloupý, nevrhne se po někom jen proto, že může. Hezky si to nejdříve všechno naplánuje a své plány provede až se bude cítit pánem situace

Obrázek uživatele Nozarashi
Vložil Nozarashi, St, 2012-10-24 04:07 | Ninja už: 4595 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Pěstitel rýže

Orochimaru a Sasan je dosť silná kombinácia, tieto dve postavy ešte urobia penkný zmätok v mange, čo sa týka Orochimarovej sile, neverím že sa vráti na scénu v plnej sile, Sarutobi sa aspoň o to postaral aby nemohol používať pečate takže nevidím dôvod na jeho efektívnu plnú silu

Všetky osobné starosti mi píšte PM ďakujem !!!

Obrázek uživatele Carol hime
Vložil Carol hime, So, 2012-09-22 19:11 | Ninja už: 4256 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

Konečně zase kvalitní záporák na scéně Eye-wink
Orochi je typickej záporák v Narutovi. Po jeho smrti, spíš už po jeho souboji se Sarutobim se tak nějak stáhl Laughing out loud Konečně to zase rozjede Laughing out loud
Hrozně se mi na něm líbí, že je mu uplně šumák nějaká válka, když se ho to netýká Laughing out loud Prostě borec :3

Nemusíš mi odpouštět.
Ať se od teď stane cokoliv...
Vždycky tě budu milovat.

Poslední slova vyřčená s úsměvem. ^/_\^

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, So, 2012-09-22 19:01 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jeho návrat mě moc potěšil a změnil můj názor na něj Laughing out loud Do té doby sem ho opravdu v lásce neměla, dávala sem mu max. tak 4/10, ale ten jeho nástup ve mě vytvořil jisté pocity a sympatie, že se vyškubal alespoň na těch 8/10 xD Moc se těším na další kapči, kde bude, abych ho mohla začít zbožňovat daleko víc :DDD
A celkově se těším na Sasanův návrat do děje, hlavně teď, když se schyluje k boji s Madarou, kde prostě Sasan chybí (poslední Uchihové, no Laughing out loud Tak jen šup, šup!), což značí, že Orouš se tam nejspíše taky objeví, takže šup, šup Kishi!!... udělej Orouškovi pořádně hustej a neodolatelnej nástup! Laughing out loudLaughing out loud
...Každopádně to všechno bude ještě zajímavé... nehledě na jeho divnej svitek, kterej mi doteď dělá v mozku pořádnou díru Laughing out loud

Obrázek uživatele Enii Uchiha
Vložil Enii Uchiha, So, 2012-09-22 18:55 | Ninja už: 4329 dní, Příspěvků: 213 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

"Slizoun" sa vracia na scénu

ZÁKON RELATIVITY
- Politika sama osebe nie je svinstvo, iba jej výsledky...

Politika, pokiaľ ju nerobia ľudia nie je svinstvo, ale vznešená, ťažko pochopiteľná abstraktná veda. Aby ju pochopili aj neposlanci, treba im ju ukazovať na jednoduchých príkladoch zo života. A čo môže byť názornejšie ako svinský rypák v hŕbe hnoja...

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, So, 2012-09-22 15:36 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

A jak rychle ses objevil, tak zase odejdeš Eye-wink

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele lisak_jake
Vložil lisak_jake, So, 2012-09-22 15:41 | Ninja už: 4493 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

Ten jen tak rychle neodejde.. A to je dobře

Sekai Ni Itami O!

-Pein

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2012-09-22 15:01 | Ninja už: 4386 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No co se dá říct? Vítej zpět, brouku. Snad tě Kiši neznemožní. Dost jsem se toho bála, nechtěla jsem tě zpět, ale když už je dokonáno, držim palec. Good Luck.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele -Sasuke_Uchiwa-
Vložil -Sasuke_Uchiwa-, So, 2012-09-22 13:49 | Ninja už: 4309 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

Konečně. Sasuke mu zase nakope p***l Laughing out loud

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, So, 2012-09-22 14:01 | Ninja už: 5225 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

"zase nakope p***l" ? Laughing out loud Dovol mi se zasmát.

Orochimaru je teď ve své plné síle a má ruce, takže Sasuke to nebude mít ani zdaleka tak jednoduchý a nějaký Amaterasu mu moc nepomůže, jak jsme viděli Laughing out loud Zabil Orochimara tak snadno jen díky tomu, že neměl ruce a byl téměř mrtev.