manga_preview
Boruto TBV 15

Maya a Gaara extra diel

Tri roky po vojne
V Konohe sa oslavujú prvé narodeniny Minata, syna šiesteho Hokageho Naruta a Hinaty, ktorý sa podobal na Minata, Narutovho otca Yondaimeho. Prišli samozrejme všetci. Sasuke, Sakura, ich malý synček Itachi, TenTen, Neji ich dcérka Ami, Ino, Chouji, ich syn Chiriku, Shikamaru, Temari ich dcérka Samui, Karnurouo, Yuki so synom Agrhom a Gaara s Mayou.
„Som rád, že ste sem všetci prišli. Dúfam, že sa zdržíte aspoň dva dni.“ Povedal Naruto Gaarovi.
„Je mi ľúto, ale my pôjdeme už dnes. Treba ešte niečo povybavovať, teraz, keď sa Suna prerába.“ Povedal Gaara.
„Chápem, dokedy sa teda zdržíte?“
„Ešte chvíľu a pôjdeme.“ Povedala Maya. Naruto len prikývol.
„Maya!“ Zakričal na ňu Sasuke. Usmiala sa na Naruta s Gaarom a odišla k Sasukemu.
„Ahoj Sasuke, Sakura.“ Povedala a objala ju.
„Rád ťa znova vidím. Dúfam, že Itachiho si pamätáš.“ Povedal a ukázal na malého chlapca v jeho rukách.
„Jasné, že si ho pamätám. Fíha, ten ale narástol. Môžem?“ Opýtala sa o vzala si chlapča na ruky. „Ahoj krpec.“ Povedala malému Itachimu. Pri týchto slovách sa Sasuke zarazil. „Prepáč Sasuke, ja nemyslela som to tak...“
„To nič! Ja len... Keď som bol malý, Itachi mi s obľubou hovoril krpec.“ Pousmial sa.
„Chýba mi.“
„Viem. Aj mne.“ Priznal sa Sasuke. Maya sa potom maznala s malým Itachim. Všetko pozoroval Gaara a Naruto.
„Má veľmi rada deti.“ Poznamenal Naruto.
„Hm...“ Povedal Gaara s malým úsmevom.
„Nerozmýšľali ste o ...?“
„Naruto, Maya nemá ešte ani osemnásť.“
„A čo vám i v tom bráni? Ak si dobre pamätám, tak o mesiac ma Maya narodeniny, nie?“
„Áno, jasné, že ste všetci pozvaný na oslavu.“ Naruto iba prevrátil oči.
„Stojím ti na vední? Nechápeš?“ Gaara nahodil nechápaví pohľad. „No... o mesiac bude mať Maya osemnásť. Veď čo mesiac hore dolu? Je to predsa úplne normálne.“ Gaara už pochopil.(Aspoň si myslel).
„Nezáleží na veku. Dohodli sme sa, že počkáme, kým nebudeme obaja pripravení.“
„Tak potom som nič nepovedal. Ale teraz fakt, Gaara, medzi nami, ty by si už chcel?“
„Naruto, práve som ti povedal, že sme sa dohodli, že...“
„Nepýtal som sa na to.“
„Na mojej odpovedi sa však nič nemení.“
„Fajn, ako chceš.“ Pomyslel si Naruto a chápavo prikývol.
„Maya, tebe sa fakt dieťa hodí.“ Podotkla Sakura.
Fajn, tak ja si Itachiho beriem domov do suny.“ Odpovedala so smiechom
„To ani náhodou.“ Povedal Sasuke a pobozkal Sakuru. Itachi sa rozplakal.
„Tak čo, stále si ho berieš?“ Opýtala sa so smiechom Sakura. Maya sa zasmiala a pokrútila hlavou.
„Čo mu je?“ Opýtala sa Maya.
„Tuším potrebuje prebaliť.“
„Poď Itachi, dnes to urobí otecko.“ Povedal Sasuke a vzial si malého.
„Ďakujem.“ Povedala Sakura a pobozkala ho. Sasuke s malým Itachim odišiel. „Maya, myslela som to vážne.“
„Čo?“ Opýtala sa Maya so strachom.
„Vážne sa ti dieťa hodí. Ja... nerozmýšľala si, že si s Gaarom urobíte vlastné?“
„Nemám ešte ani osemnásť a nie sme ani len zasnúbení.“
„Ale veď to predsa nevadí. Pozri sa na mňa a Sasukeho. Itachiho som čakala ešte pred našou svadbou. Haha...“
„Ale ty si už mala osemnásť a boli ste zasnúbení.“ To je pravda, ale o dieťa sme sa pokúšali ešte pred tým, ako sme sa zasnúbili. Keď sme si to uvedomili, tak sa Sasuke zľakol a požiadal ma o ruku.“
„To naozaj?“ Divila sa Maya.
„Ale, nikto o tom nevie. Pred Sasukem o ničom nevieš, dobre?“ Maya prikývla.
„Ahoj láska.“ Prišiel Gaara a pobozkal Mayu. „O čom sa rozprávate?“
„Ale o ničom, len tak, ako žiješ? Dlho som ťa nevidela.“ Odpovedala pohotovo Sakura.
„Žijem. Prepáč, ale už musíme ísť. Mám toho teraz veľa, keď prerábame sunu.“
„Tak sa maj, pozdrav Sasukeho a Itachiho.“ Povedala Maya a potom, čo sa so všetkými rozlúčili vyrazili na spiatočnú cestu.
„Naruto má asi pravdu. Mesiac hore dolu. Viem že možno bude naštvaná, ale skúsim to. Dobre. Ak dnes všetko pôjde hladko, požiadam Mayu o ruku. A po našej svadbe už bude mať osemnásť. Alebo môžeme mať svadbu na jej narodeniny. Naruto ma prekvapil, s tým aký je romantik. Veď to nevadí, ak povie nie, nič sa nedeje.“ Myslel si Gaara (Len tak, pre tých čo nechápu, tak Naruto myslel úplne na NIEČO iné ako na zasnúbenie.)
„Možno má Sakura pravdu. Veď čo, nikto sa to nemusí dozvedieť. A keby aj, tak čo? Veď o mesiac mám osemnásť. Chcela so stým počkať až na moje narodeniny, ale keď si to tak vezmem, po oslave budem unavená a Gaara ma predsa veľa práce s prerábaním Suny, takže na TO asi veľa času mať nebudeme. Určite bude zúriť, ale veď to nevadí, ak povie nie, nič sa nedeje.“ Myslela si Maya.
„Začína sa stmievať.“ Podotkol Gaara.
„Myslím, že bude pršať.“ Povedala Maya.
„Domov to nestihneme.“
„Počkaj...“ Povedala Maya, aktivovala si Sharingan a našla blízko jaskyňu. „Pár metrov vpravo je jaskyňa.“
„Milujem ťa.“ Povedal Gaara a pobozkal ju.
„Viem, aj ja teba.“ Povedala Maya a chvíľu sa obaja bozkávali.
„Fajn. Miluje ma, to viem, len dúfam, že nezmení názor, keď sa jej opýtam, či si ma vezme.“ Pomyslel si Gaara.
„Tak úžasne ma vie pobozkať, čo urobím ak ma dnes odmietne?“ Pomyslela si Maya.
„Ideme? Začína pršať.“ Povedal Gaara a zamieril si to k smeru jaskyne. Maya ho nasledovala.
veď to nevadí, ak povie nie, nič sa nedeje.
Vošli dnu.
„Je tu nejaké drevo.“ Povedal Gaara.
„Dovolíš?“ Maya urobila pár pečatí. „Katon-Endan“ Povedala Maya a ohnivou guľou zapálila drevo. Nahodila prijemne romantickú atmosféru.
„Tak fajn. Teraz mám vhodnú šancu.“ Pomysleli si obaja.
„Láska?“ Opýtali sa obaja.
„Ty prvý! Trvám na tom.“ Povedala Maya. Gaara vedel, že račej nebude odporovať.
„Maya, milujem ťa. Viem, že máš o mesiac narodeniny, no rád by som ti dal darček už teraz. Teda, je to taký darček pre nás oboch.“ Gaara pozrel opatrne do Mayných zarazených očí.
„Čo? Aj on myslí na to isté?“ Pomyslela si Maya.
„Gaara. Viem, že mám narodeniny až o mesiac, aj to, že sú to moje narodeniny, no aj ja som si pripravila darček pre nás oboch. Myslím, že je to možno to isté.“
„Tak, to by som bol veľmi rád.“
„Tak to povedz ty.“
„Maya, viem, že sme sa dohodli, že počkáme, ale ...“
„Teraz si fakt myslím, že myslíme na to isté.“ Gaara si prehmatal vrecka v nohaviciach. Maya zavrela oči. Chcela, aby ju Gaara najprv pobozkal. Gaara vtiahol malú škatuľku. Prišiel k Mayi pobozkal ju, a kľakol si pred ňu.
„Len bozk? A čo bude ďalej?“ Pomyslela si Maya, Račej otvorila oči. Uvidela Gaaru ako pred ňou kľačí.
„Maya, chceš si ma vziať?“
„Tak , fajn. Nemysleli sme na to isté. Nevadí. Jasné, že si ťa chcem vziať. Milujem ťa.“ Zdvihla Gaaru zo zeme, on jej nasadil krásny prsteň a potom sa chvíľu bozkávali.
„Maya, na čo si myslela ty? Aký darček si mala na mysli?“
„No...“ Maya sa trochu zahanbila potom opäť Gaaru pobozkala. Dala mu bozk na krk. Gaara až teraz pochopil, čo mu vtedy Naruto chcel povedať. „Gaara, ak nechceš, tak sa nič nedeje.“ Povedala ustarostene Maya.
Gaara ju namiesto odpovede pobozkal nežne na krk. Ona slastne vzdychla. Potom sa obaja zvali na zem, kde sa pomedzi bozky navzájom vyzliekali.
TAK TOTO BY MALI PRESKOČIŤ DETI, KTORÉ EŠTE NEMAJÚ ASPOŇ 13!

Gaara sa na Mayu posledný krát pred TÝM pozrel ona sa usmiala, a tak To urobil. Maya sa celá striasla.
„Au... tak toto zabolelo. Sakura mohla povedať, že to najprv takto bolí.“ Pomyslela si. Gaara sa na ňu opäť pozrel. Ona sa znova len usmiala, tak pokračoval. O chvíľu Mayu bolesť prešla a na rad prišlo niečo oveľa príjemnejšie. Pomedzi to sa s Gaarom bozkávali. On ju bozkával na krk a ona už len slastne vzdychla. Boli práve v tom „najlepšom“ keď sa „niečo“ stalo. Pocítili to obaja, no ani jeden sa nad tým nepozastavil a pokračovali.
„Už to znovu začína bolieť. Som ja ale blbá, mala som sa Sakury opýtať na to, čo to všetko odnáša. No možno by som sa aj opýtala, keby ma vtedy nebol vyrušil Gaara.“ Pomyslela si Maya.
„Bolo to úžasné, teda aj je, len je to aj dosť namáhavé.“ Pomyslel si Gaara, ktorý nechcel Mayu hneď zklamať.
„Tak toto už vážne dosť bolí.“ Pomyslela si znovu Maya. Usmiala sa na Gaaru, ktorý pochopil a obaja sa k sebe vyčerpaný zvalili.

TU UŽ MôŽU AJ DETI,ČO NEMAJÚ EŠTE 13
Je mi jasné, že si to aj tak všetci prečítali, ale VAROVANIE ste mali.)

Bol koniec. Chvíľu sa potom ešte bozkávali, a nakoniec zaspali. Ráno sa zobudili obaja súčasne. Maya sa pozrela na svoju ruku, ozdobenú prsteňom.
„Je krásny. Tvoj darček sa mi veľmi páči.“
„Ten tvoj sa mi páčil viac.“ Povedal s úsmevom Gaara. Aj Maya sa usmiala. „Bolo to úžasné.“
„Som rada, že si môj darček vážiš.“
„Aj ja, že si ma včera neodmietla.“
„Ozaj, kedy budeme mať svadbu?“
„Napadlo ma, že o mesiac, na tvoje narodeniny.“
„Súhlasím.“ Povedala Maya a pobozkala svojho budúceho manžela.
„Aké priezvisko si dáš?“
„Napadlo ma, že budem Sabaku no Uchiha. Vadilo by ti to?“
„Vôbec. Aj mňa to už napadlo. Itachi si to zaslúži.“
„Máš, pravdu. Otec si to Zaslúži. Ale už dosť. Nehovorme o ňom, nechcem byť smutná.“
„Prepáč.“
„Nevadí. Inak, pamätáš sa, keď sme sa spoznali, hovorila som ti, že mi Itachi o tebe rozprával.“ Gaara prikývol.
„Vravel, že takého muža si pre mňa predstavuje.“
„A čo ty na to?“
„Pravdu? Hodila som po ňom vázu, a kričala ne neho, či má rozum.“
„Vďaka. Som rád, že o tom viem.“ Smial sa Gaara.
„No, ty si bol obzvlášť ku mne milý, keď sme sa spoznali.“
„Prepáč, ale ako som mal vedieť, že nie si nepriateľ?“
„To som si o tebe myslela aj ja. Pamätáš sa, na našu bitku? Boli sme fakt hlúpi čo?“
„Skôr ja. Nikdy by mi nenapadlo, že ja sa niekedy zaľúbil. A zvlášť do teba.“
„No dovoľ! A čo si si prvý krát myslel, keď si ma videl?“
„Sakra, práve mi zachránilo život krpaté dievča. Ale je pekná. A ty o mne?“
„Ach jáj, ďalší úbožiak. O tomto mi otec vravel, že je najlepší ninja so Suny? Keby nebol taký slabý, taj aj celkom ujde.“
„Nie som slabý! Bol som vyčerpaný!“
„Jasne!“ Povedala výsmešne Maya. Gaara jej chitil ruky a násilne ju pobozkal. Maya vôbec nenamietala.
„Mali by sme už ísť.“ Povedal Gaara, keď ukončil bozk. Maya smutne uznala, že má pravdu. Obaja vyrazili na cestu domov. Do Suny prišli až večer, pretože sa vôbec neponáhľali. Na druhý deň za nimi prišla aj Temari s rodinou.
O dva týždne do Suny zavítali Sakura, Sasuke a Itachi. Sakura mala pomôcť Mayi so šatami a aj s nejakými prípravami. Temari by to zvládla, ale ako sa ukázalo bola znovu tehotná(Druhý mesiac) a Shikamaru preto poprosil o pomoc Gaaru.(Len Gaaru by Temari poslúchla.) Aj keď veľmi nerada, Temari ustúpila a dovolila, aby jej s pomocou Mayinej a Gaarovej svadby pomohla aj Sakura. Boli práve na skúške šiat.
„Tieto sú krásne!“ Povedala Maya, keď uvidela jedny krásne šaty so šnurovačkou. Vzala si ich a šla si ich odskúšať.
„Temari, mohla by si mi pomôcť s tou šnurovačkou?“ Bola by oslovila Sakuru, ale nechcela, aby sa Temari cítila neosožne.
„Jasné švagrinka.“ Povedala Temari a šla jej pomôcť. Zaviazala ju a Maya sa šla predviesť. Urobila však len pár krokov a náhle omdlela.
„Maya...Maya, si v poriadku?“ Pýtala sa jej Temari.
„To bude asi tou šnurovačkou! Stiahla si ju na silno!“ Okríkla Temari Sakura.
„Nie! Šnurovačka je dobre. Mám ešte aj medzeru.“
„Je ti zle?“ Opýtala sa Sakura.
„Nie neviem čo sa stalo. Už mi je dobre.“ Povedala Maya a chcela sa postaviť s gauča, na ktorý ju uložili Temari so Sakurou.
„Len pekne lež. Vezmem ťa do nemocnice.“
„To nie je potrebné, už mi je dobre.“
„Ani nápad. Gaara by ma zabil, keby sa ti niečo stalo.“ Namietala Temari.
„Temari má pravdu. Netrucuj!“ Povedala Sakura.
„Dobre. Tak poďme.“ Súhlasila nakoniec Maya.
Sakura ju teda vzala do nemocnice v Sune. Mala tam dovolené všetko čo len potrebovala, to je vybavil Gaara.
Položila Mayu na posteľ, odobrala jej trochu krvi, a urobila pár testov. PO chvíli sa na ňu otočila.
„Tak?“ Opýtala sa Maya, ktorá teraz nedokázala čítať so Sakurinej tváre.
„Maya, nevracala si poslednú dobu?“
„Nie.“
„A... čo tvoj cyklus?“
„Mám to trochu nepravidelne, ale asi o týždeň. Prečo?“
„Maya, podľa výsledkov si tehotná. Gratulujem vám s Gaarom.“
„Čo som?“ Mayi skoro vypadli oči.
„Tehotná. Budeš mať bábo. Teda vy s Gaarom, ak sa nemýlim.“
„Nie, ale ako?“
„No, na toto ti asi odpovedať nemusím. Čo sa stalo? Netešíš sa?“
„Jasné, že sa teším. Milujem deti. Vždy som chcela mať vlastné.“
„Tak teda? Čo sa stalo?“
„Nič, ...ale, toto som fakt nečakala.“
„A čo si čakala? Predsa ste sa s Gaarom pokúsili o dieťa nie?“
„Ani nie. Len sme...“
„Č presne ste robili?“
„No... To... prečo?“
„Nestalo sa pri Tom niečo zvláštne?“
„Nie. Počkaj... možno, niečo som cítila, niečo zvláštne.“
„Aha. Tak gratulujem takto vzniklo vaše bábo.“ Maya na ňu len nechápavo pozerala. „Ty si to nevedela?“ Opýtala sa Sakura.
„A ako? S Itachim sme sa o niečom takom vôbec nebavili. Keby nie Temari tak ani o Tom nič neviem.“
„Jasné, prepáč. Takže si rada, že budeš mať bábo?“
„Jasné, veľmi. Nemôžem sa dočkať. Ale, mohla by si mi to tak trochu zhrnúť? Vieš, čo odnáša tehotenstvo?“
„Jasne, no, tak začneš mať poriadny apetít. Ja, keď so čakala Itachiho, tak som mala najradšej jogurt s kyslou uhorkou. Divne chute viem. Budeš mať krásne guľaté bruško. Niekedy ti pôjde na nervy, ale zvykneš si. Neviem ako ty, ale ja som aj dosť vracala. Budeš dosť naštvaná na Gaaru a budeš si myslieť, že teraz, keď máš brucho ako sud ho už nepriťahuješ. Môžu sa vyskytnúť depresie a budeš dosť žiarlivá. Najhorší je asi pôrod. Dosť to bolí. Asi tak tri dni. Ale toto všetko deväť mesačné mučenie sa vyplatí, keď potom objímeš svoje bábo a ono sa na teba tými maličkými očkami pozrie.“
„Vďaka. Ja už pôjdem. Som zvedavá, ako so zatvári Gaara.“
„Dávaj pozor na silné objatia!“
“Neboj sa.“ Povedala Maya a odišla.
Medzitým mal Shikamaru dávať pozor na malú Samui. Nanešťastie ho volal vonku Kanurou a tak Samui ostal strážiť Gaara. Nanešťastie preto, lebo na ňu pri toľkej práci úplne zabudol.
„Musím si daď pauzu, inak vážne zošaliem. Naruto má šťastie, že mu s papiermi pomáha Hinata. Nemal som dať Temari košom. V papieroch bola vážne úžasná.“ Pomyslel si Gaara a vyskočil von oknom, aby sa poprechádzal. Nanešťastie sa jeho plášťa držala Samui, ktorá sa s ním hrala. Ako vyskočil, nechtiac aj s ňou si všimol, až keď Samui padala s plačom dole. Našťastie ju zachytil pieskom a potom sa s ňou vrátil do pracovne.
„Sakra. Temari ma zybije. No tak Samui neplač.“ Tíšil Gaara Samui. Dievčatko o chvíľu prestalo plakať. Nanešťastie to počula Temyri, ktorá práve vošla do pracovne Kazekageho. „Som mŕtvi.“Pomyslel si Gaara.
„Čo sa to tu stalo? Počula som plač.“ Pýtala sa Temari.
„Nič, len sa potkla a spadla.“
„Sltlícek Gara ma vyhodiv von onom.“ Povedala Samui. Gaara bol veľmi rád, že už rozpráva. Mal ju veľmi rád, no práve teraz by jej najradšej zapchal ústa. Temari ho prebodla pohľadom.
„Čo sa tu stalo?“ Pýtala sa ešte raz Temari a približovala sa k nemu ako ejaký vrah.
„Bola to nehoda. Držala sa môjho plášťa, a ja zabudol som na ňu, a... a... vyskočil som von oknom a... a... ona nechtiac.... Ale zachytil som ju pieskom. Nič sa jej nestalo.“ Temari už bola nebezpečne blízko, keď do toho prišla Maya. Gaara sa ako malý chlapec za ňu pred Temari skryl.
„Maya, si v poriadku?“ Čo povedala Sakura?“ Pýtala sa Temari
„Čo ti je láska?“ Pýtal sa Gaara.
„Nič, všetko v poriadku. Čo sa tu stalo?“ Pýtal a sa Maya. Temari s očí smerom ku Gaarovi šľahali blesky.
„Vyhodil Samui von oknom.“ Sykla ostro Temari.
„Bola to nehoda! Chcel som sa preisť, vyskočil som von okom, a ona sa držala môjho plášťa. Našťastie sa jej nič nestalo.“
„To otcovstvo si musíš za deväť mesiacov nacvičiť. Gaara, som tehotná.“
„Čo si?“ Pýtala sa Temari. Gaara ostal nemý.
„Gaara, som tehotná, budeš otcom!“ Zopakovala mu Maya. Šťuchla do neho.
„Čo sa deje? Som trochu mimo. Počul so, že si tehotná.“ Povedal Gaara s úsmevom. Maya sa na neho vážne pozrela.
„Gaara, počul si dobre. Som tehotná, a TY sa staneš ocom!“
„Gratulujem!“ Povedala Temari a jemne objala Mayu. Gaara sa až teraz poriadne prebral.
„Maya, ja budem ocom? Budeme mať bábo?“ Kričal celý šťastný a poskakoval okolo, ako malý chlapec. Prišiel ku nej a pevne ju objal.
„Gaara, nie tak silno!“ Okríkla ho. Ten vzápätí uvoľnil zovretie a dal si ruku na Mayne brucho.
„Ale ako?“
„Tak bocian to nebude. To dúfam chápeš.“ Povedala ironicky Temari, ktorá milovala, keď mohla Gaaru podpichnúť. Ten sa na ňu pozrel vražedným pohľadom.
„Čuš.“ Sekol pomedzi zuby. „ O to už je toľko, Temari, rád som ťa videl. Maj sa Samui. Dovidenia.“ Povedal Gaara a ukázal Temari dvere. Tá len pozrela na Mayu, ktorá sa jej svojím pohľadom ospravedlnila za Gaaru a potom spolu s Samui odišli. Gaara zavrel dvere a priniesol Mayi kreslo.
„Posaď sa láska.“
„Teda, aký si zrazu pozorný. Veď som iba tehotná.“
„Áno. Čakáš moje dieťa.“ Vravel celý šťastný Gaara. „Ale ako, sa to mohlo stať?“
„Tuším si v obraze tak, ako ja.“ Povedala Maya a povedala Gaarovi všetko to, čo sa dozvedela od Sakury.
Gaara prikývol.
„Budeš ta najkrajšia nevesta.“
„Ako vieš? Veď si ešte nevidel ani šaty.“
„To nevadí. Viem to, lebo budeš určite najkrajšia, keď ti bude trčať malé bruško.“
„Bruško mi ešte nebude vidieť.“
„Škoda. Teším sa, keď budeš ako sud.“ Povedal so smiechom Gaara.
„To bude ešte dlhá doba. Neteš sa, až tak. Sakura vravela, že budem na teba aj zlá.“
„Tak to si to budem musieť ešte užiť.“ Povedal Škodoradostne Gaara.
„Dobre. Ešte jedna pripomienka, a spíš na gauči!“
„A kedy to máš byť na mňa zlá? Začínaš už teraz?“
„Prestaň! SI ako Malý.“ Povedala Maya a chytila si bruško.“Neboj sa. Otecko s toho raz vyrastie. Dúfam, že ty budeš normálne po maminke.“Na to sa Gaara prestal smiať. A zarazil sa.„Čo je? Veď to bolo zo srandy.“
„Maya, pamätáš sa, ako si sa narodila ty? Tvoja matka...“
„Čo tým chceš povedať?“
„Maya, to malé určite zdedí aj niečo po tebe. Ak bude také silné, ako ty, a ak... sa narodí tak, ako ty... Maya, nechem o teba prísť.“
„Gaara, myslíš si, že...“
„Neviem. Ale celé tvoje tehotenstvo budú strážiť lekári. Či sa ti to páči, alebo nie!“
„Môže byť pri mne aspoň Sakura?“
„Jasné.“
„Gaara, nemyslí na to. Máme ešte veľa času, a máme dôvod sa smiať. Tak odhoď smútok!“
„Milujem ťa.“
„Aj ja teba láska.“
O dva týždne bola v Sune veľká slávnosť. Kazekage sa ženil a jeho manželka mala ešte aj narodeniny.
Všade bol smiech a veselo. Veselo bolo aj o sedem mesiacov, keď Temari porodila ďalšie krásne dievčatko Ayame. Shikamaru bol trošičku sklamaný, pretože si myslel, že to bude chlapec, ale nikomu to nepovedal. Smiech však prešiel o mesiac. Maya mala rodiť. Nanešťastie, mal Gaara pravdu. Dieťa sa malo narodiť ako ročné. Hrozilo, že o Mayu prídu. Pri pôrode bol aj on, Sakura, Hinata a Naruto. Vymysleli, že Kyuubi dá chakru Narutovi, ten ju há Hinate a s Hinati bude čerpať Sakura. Pretože Sakura nemala toľko chakry, aby mohla zachrániť aj dieťa aj Mayu, a Hinata bola jediná(okrem Naruta), komu Kuubiho chakra nerobila nič. Ani Kuubi tomu nechápal. Maya vrieskala, akoby ju na nože brali. Gaara už strácal nervy, a keby to Mayi nepohoršilo, rozplakal by sa. Musel byť však silný. Kvôli Mayi.
„Vydrž Maya, o chvíľu to bude.“ Utešovala ju Sakura.
„Sakra, to bolí...“ Vrieskala Maya.
„Myslí na niečo iné“ Navrhla Hinata. Jej to aspoň tak pri pôrode radili. „Ako ste sa s Gaarom vlastne spoznali?“
„To mi pomôže. Vďaka Hinata.“ Povedala s vďakou Maya. Rada spomínala nato, ako sa s Gaarom spoznali. „Áaa..“
„Vydrž láska... o chvíľu to bude.“
„Áaaa...“
„Hotovo! Maya, je to dievčatko.“ Povedala Sakura a podala jej maličké dievčatko. Potom Sakura ešte doliečila Mayu. Gaara Mayu objala pozeral sa na malé dievčatko v jej náručí. Mala maličké čierne vlásky, po Mayi, očka malá modré po Gaarovi (Bez čiernych kruhov).
„Je krásna.“ Povedala Maya.
„Ďakujem ti.“ Povedal Gaara, ktorý sa nemohol vynadívať na malé stvorenie v Mayných rukách.
„Ako sa bude volať?“ Opýtala sa Maya.
„ Čo tak Machiko (dieťa šťastia)?“
„Krásne meno, okrem toho, mám pocit, že sa to k tejto situácií hodí.“
„Gratulujem vám, je to krásne dievčatko.“ Povedala Hinaata.
„Ďakujeme.“
„Dobre, my vás teraz necháme samých, Maya, prepáč ale, môžem si vziať Machiko? Potrebujem jej urobiť nejaké testy.“
„Áno jasné, ale počkáš ešte? Chcem, aby si ju zobral aj Gaara.“
„Jasné.“
„Gaara, opatrne. Teraz zaspala, nezobuť ju.“ Povedala Maya, keď mu ju dávala do rúk. Gaara sa rozplýval. Nikdy nič také maličké a krásne nedržal na rukách. Chvíľu sa na ňu ešte díval, a potom ju už dal račej Sakure, pretože sa bál, že sa od nej neodtrhne. Sakura s Machiko a ostatnými odišla. V izbe ostala len Maya a Gaara. Gaara si sadol na Maynu posteľ a opatrne ju objal. Takto ostali hodnú chvíľku, keď opäť neprišla Sakura. Teraz im Machiko priniesla, a rodinka bola kompletná.
„Maya, je mi to ľúto, ale už viac nemôžeš mať deti.“
„Nevadí, som rada, že mám aspoň Machiko. A Sakura, môžem...“
„Môžeš.“ Povedala Sakura s úsmevom a odišla.
„Čo si sa pýtala? Čo môžeš?“ Pýtal sa Gaara. Maya ho namiesto odpovede pobozkala, a potom mu dala bozk na krk. Gaara pochopil a zasmial sa tiež.

O šestnásť rokov

Machiko bola krásna mladá slečna. Podobala sa na svoju mamu. Až na tyrkysový prameň, ona ho mala červený a okrem očí. Po mame zdedila samozrejme Sharingan, a bola najlepšou Kunochi zo všetkých detí. Gaara a Maya na to boli patrične hrdí. Pri Chuninských skúškach v listovej sa Machiko s Minatom do seba zaľúbili a už štvrtý rok spolu chodia. Minato sa podobá na Yondaimeho a po Hinate zdedil Biakugan. Naruto a Gaara sú radi, pretože to akurát podporilo mier, medzi Konohou a Sunou. Mier podporujú aj iné deti, ale predsa, syn Hokgrho a dcéra Kazekageho je niečo iné.
Malí Itachi sa podobá na Itachiho. Sakuru trochu štve, že po nej a Susukem nič nezdedil, ale Sasuke je rád, že mu ostala JEHO spomienka na Itachho. Itachi začal pred rokom chodiť so Samui. Stretli sa na spoločnej misii. Samui je múdra ako jej otec, dokonca sa neho viac podobá.
Chiriku je prvý blonďavý Akimichi. Vlasy zdedil po mame, a postavu po otcovi. Ten chodí s druhou Shikamarovou dcérkou Ayame. Ayame sa podobá viac na mamu. Je síce múdra po ocovi, no zároveň arogantná po Temari. Temari je na ňu nesmierne hrdá.
Ami chodí s Agrhom. Ami sa podobá na oboch rodičov. Po Nejim zdedila Bikugan. Agrhom je nový majster bábok.

Poznámky: 

Ták, po dlhšom čase som znova napísala pár riadkov. Laughing out loud Dúfam že sa bude páčiť.
Píšte komenty, kľudne aj kritiky Smiling

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele narutkohofinka
Vložil narutkohofinka, St, 2012-06-20 06:57 | Ninja už: 4541 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

krásné zakončení nikdo nezůstal sá, takove miluji napis nejake dalsi podbne

Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, Čt, 2012-06-28 16:36 | Ninja už: 4799 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem Smiling
Pracuje sa na tom a všetky moje FFky sú zatiaľ romantické, tak skús aj tie Smiling

Moje FFky:

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Ne, 2012-02-19 14:33 | Ninja už: 4944 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Je to úžasné, báječné, skvělé Laughing out loud

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, Ne, 2012-02-19 19:07 | Ninja už: 4799 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Od teba si to vážim Eye-wink
Od takej super spisovateľky ko ty.

Moje FFky:

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Ne, 2012-02-19 19:37 | Ninja už: 4944 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Nepřeháněj Laughing out loud Vážně, je to skvělé.

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, Ne, 2012-02-19 20:04 | Ninja už: 4799 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Nepreháňam MILUJEM tvoje FFky- ĽUDIA odporúčam prečítať FFky od Kinatu Laughing out loud

Moje FFky:

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Po, 2012-01-30 09:52 | Ninja už: 5433 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Musím říct, že miluju romantické povídky a ještě, když je v nich Gaara, tak je to ještě lepší.
A tvůj příběh se mi moc líbil.

userbarz.com

Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, Út, 2012-02-14 19:16 | Ninja už: 4799 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Dík Laughing out loud

Moje FFky:

Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, St, 2012-01-04 22:10 | Ninja už: 4799 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Tak a Moja prvá poviedka je dokončená Laughing out loud Dúfam, že sa vám to páčilo Laughing out loud

Moje FFky:

Obrázek uživatele DaRia
Vložil DaRia, St, 2011-12-21 16:00 | Ninja už: 4748 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Pěstitel rýže

Úžasneeee!

Daria

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2011-12-20 10:03 | Ninja už: 6248 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Oprav si tu odkaz na ten minulý diel, odkazuje ťa na edit a pri tej šestke si daj na tento, ju? Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.