manga_preview
Boruto TBV 08

12 Andělů 07

Kyuubi

Kde si.

Naruto se právě narovnal, a nechal vítr, aby mu pročechral vlasy. Díval se na město pod sebou. Právě všude pobíhaly stráže. Před chvílí zabil několik cílů. Zbývá jim poslední, vůdce vesnice. Z přemýšlení ho vyrušila jeho matka.

„Itachi se vrátil.“ Oznámila Naruto jen kývnul a šel do tábořiště.

„Tak co jsi zjistil?“ optal se Naruto a sedl si k ohni. Itachi se pousmál a napil se saké.

„Mají tam asi dvacet ninjů, nukenini. Asi na úrovni Jounina. Shromáždili se u hlavní budovy.“ Odpověděl Itachi.

„Dobře, o půlnoci zaútočím.“ Oznámil Naruto. Ostatní se na něj překvapeně podívali.

„Chtěl jsi říct my ne?“ řekl Tobirama.

„Ne, vy jste tu, jen když budu potřebovat pomoc.“ Odpověděl Naruto a odešel. Kushina se za ním podívala, věděla co se sním děje, ale nevěděla jak mu pomoci.

„Co se to stalo?“ optal se Minato.

„Nechce tady být. Chce být co nejdřív doma a myslí si, že když udělá dojem, tak mu trest zkrátí.“ Řekl Hashirama, který ho pečlivě pozoroval, když jim Naruto odpovídal.

„Ne, tak to není. Podle toho co řekl Hiruzen, tak byl Naruto zvyklý dělat vše sám a spoléhat se jen sebe.“ Odpověděla Kushina.

„Tak, proč si o nás říkal, když nás na nic nepotřebuje?“ optal se Hashirama.

„Byl sice zvyklý vše dělat sám, ale ví, že se vyskytnou případy, kdy bude potřebovat pomoc a od toho jsme tu my.“ Konstatoval Itachi. Kushina souhlasně přikývla. Mezitím co si ostatní povídali, tak Naruto vyskočil na strom a sedl si na větev, pak si vytáhnul fotku ze svatby a prohlížel si ji. Vzpomínal na svoji Sakuru, přemýšlel, nad tím jak se má, a jak se k ni chovají ostatní. Přál si být u ní, chtěl ji obejmout a říct ji, že se vrátí, že se o něj nemusí bát, ale nemohl, kdyby to udělal, tak by se už nemohl vrátit vůbec. Ze vzpomínání ho vyrušil známý hlas. Naruto se najednou ocitl před Kyuubiho celou.

„Co chceš?“ optal se Naruto.

„Naruto, chci se ti podvolit, ale mám jednu podmínku.“ Oznámil Kyuubi, Naruto kývnul ve znamení aby pokračoval.
„Chci zabít Madaru. To je má jediná podmínka. Víš, Naruto zesílil si, dokážeš přivolat mé lišky, a vytvořit a ovládat iluzi, vytvořenou z mé chakry.“ Odpověděl Kyuubi.

„Proč až teď?“ optal se Naruto.

„Nevím, co se to se mnou stalo, asi si mně změnil, nebo jsem změknul, nevím. Začal jsem se cítit provinile. Cítím se provinile za vše zlé co si ti stalo a chci to napravit, chci aby ses vrátil domů, ke své Sakuře.“ Oznámil Kyuubi. To Naruto hodně překvapilo.Celý rozhovor na sobě nedal nic znát, překvapilo ho, když řekl, že se chce podvolit, myslel si, že to je jen past, ale když mu řekl, že chce aby se vrátil domů, tak mu uvěřil.

„Už před nějakou dobou jsem cítil, něco divného, nevěděl jsem co to jo, ale do té doby jsem dokázal využívat tvoji chakru.“ Řekl Naruto a pomalu přišel k pečeti u Kyuubiho klece. Nadechnul se a strhl ji. Ucítil obrovský nárůst chakry. Najednou se zase ocitl na stromně. Cítil, že Kyuubi není uvnitř jeho, cítil, že má víc chakry, a že se mu zlepšil zrak, čich a sluch. Pak se pod ním objevili ostatní.

„Naruto co se stalo, cítil jsem, že moje pečeť zmizela. Kde je Kyuubi?“ optal se Minato.

„Já jsem tady.“ Oznámil Kyuubi, který seděl o větev víš než seděl Naruto.

„Co se stalo?“ optala se trochu vyděšeně Kushina. Hashirama se připravil na to, že bude krotit démona.

„Dlouho jsme se neviděl, že liško?“ pronesl Hashirama.

„To ano, první. Když jsme se viděli naposledy, tak jsem tě podcenil, a tvoje žena, mě do sebe zapečetila.“ Souhlasil Kyuubi.

„Nemusíte se bát, Kyuubi se mi podvolil, mám k dispozici jeho plnou sílu.“ Odpověděl Naruto a skočil k nim.

„Jak to?“ optal se Itachi. Naruto se pousmál a pak se přemístil do té vesnice, kde měl zabít vůdce. Ostatní se podívali ze srázu na vesnici. Viděli modré světlo, Minato poznal svoji techniku, rasengan.

„Dneska nás nebude potřebovat.“ Konstatoval Hiruzen a vrátil se k ohni, ostatní ho následovaly.

Konoha.

Sakura se procházela Konohou. Narutův pohřeb se konal před dvěma týdny. Měla divný pocit, jako kdyby ji někdo sledoval, když se ohlédla nikoho neviděla, a když ano, tak to byl vesničan, který někam šel. Měla namířeno do obchodu, poslední dobou ji přepadají chutě. Cestou potkala holky.

„Ahoj, jak se máš?“ optala se TenTen a usmála se na ni.

„Nic moc.“ Odpověděla Sakura a pousmála se. Ve skutečnosti se cítila hrozně, Naruto jí moc chyběl, chtěla se u něj schoulit, chtěla, aby ji objal a byl tu sní. Tohle to, před ostatními skrývala, nechtěla, aby kvůli ní přišli o svoje štěstí.

„Půjdeš s námi na čaj?“ optala se Ino. Sakura se chvíli rozmýšlela, a nakonec souhlasila. Holky se usmály a vydali se nejlepší čajovny v Konoze.

„Tak co je nového?“ optala se Tsunade, která se ulila z práce a přišla si s nimi popovídat.

„Nic moc. Neviděli jste někdo Sasukeho?“ odpověděla Ino.

„Ne, od pohřbu jsem ho neviděla.“ Řekla Hinata.

„Není ve vesnici, pořád si bere mise, nikdy tady není déle než pár hodin.“ Oznámila Tsunade.

„Chce chytit Peina.“ Dodala.

„Zase se mstí.“ Poznamenala Sakura smutně. Holky se na ni podívali a posmutněly. Viděli na ní že nechce aby se Sasuke mstil.

„A jak se vede tobě, příští týden máš kontrolu, že ano?“ optala se Tsunade, chtěla změnit téma.

„Dobře, ale bylo i líp.“ Odpověděla Sakura a napila se čaje.

„Pořád máš ty ranní nevolnosti a večerní chutě.“ Zeptala se Ino. Sakura jen kývla hlavou.

„A jaké to je, myslím tím být těhotná?“ optala se TenTen. Sakuru ta otázka překvapila.

„No nevím, jak ti mám odpovědět. Jediná změna, kterou cítím, jsou ty chutě a ranní nevolnosti.“ Odpověděla po chvíli Sakura.

„Teď je brzo na odpověď, zeptej se jí, až to malé poprvé kopne.“ Poradila Tsunade TenTen. Ta jen kývla a začala si představovat, jak bude ona vypadat, až bude těhotná. Seděli tam přes dvě hodiny, pak je našla Shizune, no tedy spíš našla Tsunade.

„Tsunade-sama, víte kolik papírů tam na vás čeká?“ optala se udýchaná a naštvaná Shizune. Tsunade si povzdechla a vydala se do práce. Hned po ní odešla Sakura.

„Promiňte musím jít, ještě musím nakoupit.“ Omluvila se Sakura, nechala tam peníze a odešla. Když měla vše nakoupeno vracela se domů, jako obvykle se domů vracela přes park. Zase měla ten pocit, jako kdyby ji někdo sledoval. Pokračovala dál, najednou uslyšela prasknout větvičku, rychle se otočila a podívala se tím směrem. Uviděla někoho v černém plášti které rychle zmizela. Sakura se chvíli dívala tím směrem, když se nic nedělo tak zavolala:

„Vím o vás ukažte se!“

Poznámky: 

Tady je další díl, doufám, že se líbil. Zanechte koment.
P.S. Vyhlašuju konkurz na jméno pro to dítě.
napište, jestli kluk/holka a k tom jméno. Díky Laughing out loud

4.87324
Průměr: 4.9 (71 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Út, 2016-07-05 15:00 | Ninja už: 4575 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

Mise L:je to krása jen škoda že těch dílů není víc,moc my chybý pokračování nebavý mě domýšlet zbytek příběhu jinak opět dokonalé chtěla bych pokráčko ale toho už se asi nedočkám,jinak super aspoň že to zatím je takhle

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele KaKaShi-anna
Vložil KaKaShi-anna, Čt, 2015-01-08 22:32 | Ninja už: 3393 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Ještě k mému předchozímu komentu. Byt tebou dam dvojčata : holku a kluka
Z láskyZ láskyZ láskyZ láskyZ láskyZ láskyZ láskyZ láskyZ láskyZ láskyNádherný pár Naruto a Sakura.

Obrázek uživatele KaKaShi-anna
Vložil KaKaShi-anna, Čt, 2015-01-08 22:17 | Ninja už: 3393 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Už aby bylo pokračování
kluk : měsíc : Yuè
Holka : Slza : Sī
Pohlaví je na tobě. ♡Z lásky

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Pá, 2015-01-02 15:06 | Ninja už: 4575 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

další díl prosím

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Kirigaya Kazuto
Vložil Kirigaya Kazuto, Pá, 2015-01-02 06:42 | Ninja už: 3505 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Je to výborné ff, prosím pokračovanie Laughing out loud Sticking out tongue

Obrázek uživatele Zalexejr
Vložil Zalexejr, Ne, 2014-11-30 13:49 | Ninja už: 3989 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Ale no ták už to čtu asi po 6-ty a pořád nevidím pokráčko Laughing out loud

Obrázek uživatele ninjamajk
Vložil ninjamajk, St, 2014-01-08 21:05 | Ninja už: 3979 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Prosím další díl děkuji mockrát

Obrázek uživatele Lucien Uchiha
Vložil Lucien Uchiha, St, 2014-01-08 19:53 | Ninja už: 3963 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Konohamarova chůva

Prosííím... Další díl co nejrychlejc, I když NaruHina je mi bližší, tahle FF je dost dobrá

*Best nee-san 4ever*
#Kdo jednou opustí smutného přítele, není hoden, aby někdy více sdílel jeho radost #
Lidé často říkají: "Seš borec!" Ale kdo je opravdu borcem? Ten, kdo narýsuje vnitřní úhel víc jak 180° Laughing out loud
FF:
Dattebayo!... (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107586)

Říkali mi jinchuuriki (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107536)
Děti ohně (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107657)
Omlouvám se, jestli nejde otevřít, asi se nějak po...rouchal počítač Sad Naruto smutny (vzdávám pokusy o opravu✞)

Lucien Uchiha podpis

Obrázek uživatele DarthBicanCZ
Vložil DarthBicanCZ, Po, 2013-11-18 23:08 | Ninja už: 3819 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Hm takže další pěkný FF páru NaruSaku nedokončený...škoda.




Obrázek uživatele iLoveNaruSaku
Vložil iLoveNaruSaku, Ne, 2013-06-16 10:49 | Ninja už: 3960 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Prosííííííííííím ďalšie diely Smiling

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Út, 2013-04-23 07:26 | Ninja už: 4575 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

další díl prosím

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Jingo Namikaze
Vložil Jingo Namikaze, Po, 2013-04-22 17:11 | Ninja už: 4505 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

uzasne hooooooooooooonem dalsi dil Smiling

Obrázek uživatele Snajlol
Vložil Snajlol, Po, 2013-01-07 23:05 | Ninja už: 4128 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Chceme ďalší diel!! Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Sarutobi14
Vložil Sarutobi14, Ne, 2012-11-11 12:40 | Ninja už: 4312 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Kdy už tu bude další díl sakra.

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, Út, 2012-10-09 21:13 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

Opravdu by to chtělo pokráčko Laughing out loud

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele KlaJa
Vložil KlaJa, Út, 2012-10-09 19:23 | Ninja už: 4220 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Kdy bude další díl?? Už se nemůžu dočkat ("_"). Je to opravdu úžasná povídka:-) Laughing out loud.

Kurara

Obrázek uživatele KlaJa
Vložil KlaJa, Pá, 2012-09-28 09:56 | Ninja už: 4220 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Je to úžasný příběh, už se moc těším na pokračování. Já bych chtěla, aby to byl, buť kluk a nebo dvojčata kluk a holka. Holka by se jmenovala Hikari a kluk Hikaru, obojí znamená světlo a píše se to jako ženské jméno ヒカリ a jako mužské jméno ひかる. Ještě se mi líbí holčičí jméno Kasumi, které znamená mlha a píše se 香住. A klučičí jméno Naoki, znamenající rovný strom a píšící se 直紀.

Kurara

Obrázek uživatele Mria
Vložil Mria, Čt, 2012-08-30 17:45 | Ninja už: 4453 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

úžasný diel. už aby bol ďalší. A čo sa týka toho mena som za chlapca-Jiraiyu Laughing out loud

FC Nana Mizuki

prosím podporte blog mojej kamarátky!
http://chazeanime4u.blogspot.cz/

Obrázek uživatele viovi
Vložil viovi, So, 2012-08-18 18:49 | Ninja už: 4261 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Skvělí díl. Smiling KLUK:NARUTO Laughing out loud

Obrázek uživatele MinatoNaruto
Vložil MinatoNaruto, Čt, 2012-08-02 19:02 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

zase palec nahoru Smiling

Obrázek uživatele Sarutobi14
Vložil Sarutobi14, St, 2012-07-25 06:11 | Ninja už: 4312 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

chci už aby tu byl co nejdřív další díl a chci aby měli holku a aby se jmenovala kushina.

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, So, 2012-04-28 17:30 | Ninja už: 4575 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

je to boží už aby byl další díl

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Miiya-chan
Vložil Miiya-chan, Ne, 2012-03-25 20:02 | Ninja už: 4551 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Tohle je naprosto úžasný,nepřekonatelný.Vždycky sem byla pro pár sasusaku,ale tady jsem jinýho názoru.Je tu vidět že se k sobě hodně hoděj a děj je taky úžasný :DDD.Prosíííím nenech nás dlouho čekat a rychle sem dej další dílek :DDD

Obrázek uživatele Violet
Vložil Violet, St, 2012-03-21 17:22 | Ninja už: 4563 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Tak takhle povídka je úžasná, jako tvoje všechny. Těšim se na dalsí díl!!!!

Obrázek uživatele kyuubi no yoko
Vložil kyuubi no yoko, Pá, 2012-03-16 23:37 | Ninja už: 4616 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Utírač Udonova nosu

KLUK A HOLKA!!!! A JMÉNO? NEVÍM
PROSÍM další díl nemůžu se dočkat!!

Yo!

Obrázek uživatele samo12
Vložil samo12, St, 2012-02-22 17:41 | Ninja už: 4464 dní, Příspěvků: -2 | Autor je: Prostý občan

tah povidka je super nemužu se dočkat na další

Obrázek uživatele mike258
Vložil mike258, Čt, 2012-02-02 15:10 | Ninja už: 4460 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Brutálna séria, už aby bolo pokračovanie Laughing out loud a nielen tejto, už som prečítal všetko od teba a nemôžem sa dočkať pokračovania v kažej sérii, máš fakt dobré nápady a podávaš ich dosť dobre aby zaujali čitateľa Eye-wink , len fakt sa mi zdá že máš toho rozrobeného už trochu dosť, radim pokračovať v rozrobených a nerobiť zbytočne na nových sériach, aby nedočkavý čitatelia ako ja nemuseli dlho čakať Laughing out loud ... ak dvojčatá tak chlapec a dievča, mená by mohli byť kľudne ako sa spomínajú v sérii Čierny prízrak Smiling

Obrázek uživatele Lasiter
Vložil Lasiter, Ne, 2012-01-22 22:41 | Ninja už: 4469 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

a proč ne dvojčata, kluk a holka. klasika

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Po, 2012-01-23 11:30 | Ninja už: 4789 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

No, dvojčata to budou, kamarád mi nakreslí obrázek, a na něm dvojčata, zatím vedou 2 holky. hned za ním kluk, holka.

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Sasííík
Vložil Sasííík, So, 2012-01-14 15:06 | Ninja už: 4490 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

kdy bude dalsi dil?