manga_preview
Boruto TBV 08

5. Veľká Vojna Ninjov 04

Nagato s Itachim sa vrátili na horu Myouboku.
„Tak ako?"
„Madara práve bojuje s Orochimarom."
„Obidvaja použili Edon Tensei. Nejako sa im podarilo získať ninjov, ktorých ste zapečatili."
„To je ako možné?"
„Neviem, ale podarilo sa im to."
„Mali by sme na nich zaútočiť hneď, ako spolu dobojujú. Vtedy budú najzraniteľnejší," navrhol Raikage.
„Stále však majú výhodu Edo Tensei vyvolancov."

Sakumo s Hashiramom sa navzájom zapečatili.
„Ako vidím, Madara, tak to skončilo remízou."
„Možno," povedal a zmizol.
„Ten...veď ho nájdem znova."
Orochimaru pomaly odchádzal z bojiska.

„Ako to išlo?" pýtal sa Zetsu.
„Ani dobre, ani zle. Síce som zapečatil Orochimarovi pár ninjov, ale aj on mne. A Nagato s Itachim ušli."
„Čo teraz?"
„Pôjdeme pre Sasukeho."
„Podľa mňa už je mŕtvy."
„Nie, to by Itachi ani Naruto nedovolili."
„Vieš, kde sa schovávajú?"
„Na hore Myouboku."
„Ako sa tam dostaneme?"
„To nechaj na mňa."

Orochimaru prišiel do svojej skrýše.
„Nabudúce sa musím lepšie pripraviť. Za chvíľu však získam Sasukeho na svoju stranu a spolu ho zabijeme."

Sasuke bol zatiaľ uväznený. Bol zahrabaný po kolená v zemi, na ktorej bola pečať, a tak, aj keby sa nejak vyslobodil, pečať by prešla na jeho nohy a do konca života by nebol schopný chodiť. Ruky mal zviazané niekoľkými reťazami a bol pripútaný na stenu. Okolo neho bola vytvorená bariéra, aby nemohol ujsť. Premýšľal o tom, čo bude robiť.
„Madara ovládol svet. Vyzerá to tak, že so mnou nepočíta. Musím sa odtiaľto dostať a zabiť ho. Ale ako? Cez to jeho genjutsu neprejdem bez toho, aby ma ovládol."
Z premýšľania ho vytrhol Itachi.
„Sasuke."
„Čo chceš?"
„Ja..." Itachiho prerušil obrovský výbuch.
Nagato prišiel za Itachim.
„Itachi, poď. Madara zaútočil."
„Zdá sa, že Madara na teba nezabudol."
Sasuke premýšľal ďalej.
„Výborne. Keď ma oslobodí, tak ho zabijem."

Kagovia sa postavili proti Madarovi. Ten vyvolal bývalých jinchuurikiov a Kinkakuho a Ginkakuho.
„Prišiel po Sasukeho."
„Myslíš, že ho dostaneš."
Ku kagom pribehli aj ostatní.
„Sme v presile, nemáš šancu."
Pribehol k nim jeden ninja so správou.
„Orochimaru zaútočil tiež. Je na druhej strane dediny."
„Kakashi, Gai, Naruto, Itachi a Nagato choďte tam," rozkázal Raikage.
Rýchlo sa tam rozbehli.
„Ešte lepšie. Orochimaru mi nakoniec bude nápomocný," povedal Madara a zmizol.

Naruto spolu s ostatnými prišli za Orochimarom.
Ten privolal pár mŕtvych ninjov. Uzumaki Seiji, Uzumaki Mito, Namikaze Joshi, Kamizuru Tsugi boli znova oživený.
„Bude to ťažké."
„Ako vidím, tak aj Madara sa rozhodol zaútočiť," povedal Orochimaru, „Asi ide po Sasukem. Musím sa k nemu dostať, čo najskôr."
Orochimaru zmizol a objavil blízko Sasukeho cely. Naruto si toho všimol a utekal za ním.

Madara prišiel ako prvý k Sasukemu.
„Kruté, veľmi kruté. Takto ťa uväzniť."
„Prečo si pre mňa neprišiel skôr?"
„Na horu Myouboku sa nedá len tak ľahko dostať pre tých, čo nemajú podpísanú zmluvu so žabami."
„Ale, ale, ale. Tak si ma predbehol."
„Orochimaru."
„Tentoraz zomrieš a Sasuke sa pridá ku mne."
„Si len myslíš," povedal Sasuke aj Madara naraz.

Orochimaru zaútočil ako prvý.
„Sen'eijashu."
Útok len prešiel cez Madaru. Orochimaru sa premiestnil bližšie k Sasukemu. Madara išiel hneď po ňom.
„Sen'eitajashu."
Orochimaru obklopil seba a Sasukeho hadmi.
„Musíš byť zhmotnený, aby si ma zabil."
Orochimaru oslobodil Sasukeho. Ten vytasil katanu a prebodol Orochimarovo srdce.
„Ale prečo?"
„Nikdy som ťa nemal rád."
Sasuke sa vydal k Madarovi.
„Ty padneš ďalší."
„Ani nie."
Naruto to zatiaľ sledoval z ústrania.

Obidvaja aktivovali Susanoo.
„Ako to?"
„Si si nemyslel, že nemám mangekyou sharingan."
Sasukeho Susanoo vystrelilo šíp. Madara sa tomu uhol.
„Amaterasu."
Madaru začali obklopovať čierne plamene.
„Aké úbohé."
„Mokuton: Jukai Koutan."
Na Sasukeho sa rútil celý les.
„Amaterasu."
Sasuke sa ho snažil zapáliť, ale bolo tak ohromné jutsu, že to nestíhalo horieť.
„Yuton: Chou Rasen Yukai."
Do bitky sa priplietol Naruto. Zničil les, ktorý vytvoril Madara.
„Naruto," zašepkali obidvaja Uchihovci.
„Sasuke, Madaru neporazíš."
„Ale ani ty."

Na pomoc Narutovi prišli Minato, Kakashi, Nagato, Itachi a Gaara. Boli to jediný preživší z bojov proti Edo Tensei vyvolancom.
„Nechajte to na mňa."
„Ale..."
„Hovoril som: ´Nechajte to na mňa.´"
Madarovi začala prudko narastať chakra.
„Používa Juubiho silu."
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Madara sa vyhol a privolal obrovský meteorit, ktorý sa blížil k zemi.
„Všetci odtiaľto utečte," rozkázal Naruto.
„Yuton: Zen Kouragon."
Naruto útočil na Madaru. Cez neho len útoky prechádzali.
„Katon: Mekkyaku."
„Yuton: Fubuki."

Madara sa teleportoval za Naruta a kopol ho do chrbta. Naruto sa naklonoval a poslal všetky klony na Madaru.
„Katon: Mekkyaku."
Madara všetky klony zničil.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Naruto zasiahol Madaru, ale na neho to nemalo skoro žiadne účinky.
„Sakra. Ten meteorit sa stále približuje."
Madarovi stále stúpala chakra. Okolo jeho tela sa začal tvoriť chakrový obal. Ohromnou rýchlosťou zaútočil na Naruta. Ten kebyže neprejde do sage módu, tak by bolo po ňom. Naruto zachytil Madaru.
„Fuuin: Haji Furyo."
Naruto chcel znehybniť Madaru, ale iba mu obmedzil pohyb. Madara vystrelil na Naruta bijuudamu. Ten sa jej s ťažkosťami vyhol.
„Yuton: Fubuki."
Naruto sa v búrke priblížil k Madarovi.
„Shiki Fuuin."
Naruto zapečatil Madaru do seba.
„Nieeeeeeeeeeeeee!!!!!" kričala Kushina, lebo vedela, čo je cenou za túto techniku.
„Nakoniec aj tak zomrieš," hovoril Madara.
„Nie," ozvalo sa spoza Madaru.
„Aj keď je toto klon, aj tak zomrieš. Čo sa stane klonu, sa stane aj tebe."
„Možno. Ale na toto jutsu som použil Kyuubiho chakru. Obetoval som Kyuubiho za svoj život. Jednou ranou som sa zbavil všetkých bijuu."
„A čo ten meteorit?" pýtal sa Madara, ale už nedostal odpoveď, lebo bol zapečatený.
„Kage Bunshin no jutsu."
Naruto vytvoril päťtisíc klonov. Všetky prešli do sage módu. Počkali kým meteorit príde bližšie k zemi a snažili sa ho zastaviť. Čo sa im aj podarilo. Päťtisíc klonov držalo meteorit. Všetky klony vytvorili Rasen Shurikeny a zasiahli s nimi meteorit. Pravý Naruto zatiaľ odišiel do bezpečnej vzdialenosti. Meteorit bol zničený a s tým aj to posledné, čo predstavovalo zlo.

„Na tomto svete už žiadne zlo nie je. Myslím, že si splnil to, čo ti bolo predpovedané, Naruto."
„To áno, ale padlo pri tom veľa ninjov. Nažive nás zostalo sotva tridsať. Skryté dediny už neexistujú. Všetko padlo. Ani sme si to neuvedomili."
Naruto hovoril čistú pravdu. Len pár ninjov prežilo.


KONIEC

Poznámky: 

Vopred sa ospravedlňujem za to, že som to takto skrátil, ale nemal som už nápady. Za to vás však poteším novou FF-kou, ktorú začnem písať do Vianoc.

4.689655
Průměr: 4.7 (29 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, St, 2014-01-01 23:08 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

hodna dobrá seriofka Smiling dobry počteníčko Smiling akorát škoda žeten konec je napsanaj trosku narychlovku .... nebo to aspon mně tak připadá Smiling ale jinak perfekntní

Obrázek uživatele Nightmare moon
Vložil Nightmare moon, Pá, 2013-03-15 21:10 | Ninja už: 4352 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Konohamarova chůva

Kdypak to prepises? Lidi uz je dost

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2013-03-15 21:46 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

na 99,99% nikdy. Ľudí je dosť, ale aj dosť neskoro sa niektorí ohlásili. Navyše už nemám na to čas, ani chuť. Kompletne sa venujem už iba sérii Uzumaki Dvojičky

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Choko
Vložil Choko, So, 2012-12-08 22:54 | Ninja už: 4159 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

čtu tvoje FF fakt ve velkym množství a baví mě to.. ale většinou čtu jeden díl za druhým a tak není čas psát komenty.. Eye-wink byl bych rád kdybys to překopal a udělal to trochu delší.. Eye-wink

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2012-12-08 23:47 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky, ale na to už je príliš neskoro. Naplno sa venujem inej svojej poviedke, ktorú mám slušne rozpracovanú.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele avanaka
Vložil avanaka, So, 2012-05-12 10:50 | Ninja už: 4404 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Hezký, ale mohlo to být delší.

Obrázek uživatele Amras Tasartir
Vložil Amras Tasartir, Čt, 2012-05-10 22:01 | Ninja už: 4489 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Pěstitel rýže

Velká škoda, že to takhle rychle skončilo, jinak dobrá povídka.

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, So, 2012-02-04 23:54 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

škoda toho rychlého konce .... Sad

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele Itachi no Kami
Vložil Itachi no Kami, Út, 2012-01-31 21:26 | Ninja už: 5171 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Sad Prečo sa to len takto rýchlo skončilo......Čo už..

"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-01-31 21:30 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Lebo o to nikto nemal záujem. Koment málo kto napísal a podľa počtu hviezdičiek tiež bieda. Ale keď sa nájde aspoň 10 ľudí, tak som to ochotný prepísať

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Itachi no Kami
Vložil Itachi no Kami, St, 2012-02-01 16:48 | Ninja už: 5171 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To bolo asi tým, že si ukončil starú sériu, potom si mal dlhšie prestávku a keď si dal ďalšiu, ľudia si už ani nepamätali že niečo čítali Laughing out loud

"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."

Obrázek uživatele šiny
Vložil šiny, Čt, 2011-12-15 15:25 | Ninja už: 4774 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

trapný...

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2011-12-19 22:05 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Každý ma svoj názor, tak ti ho brať nemôžem. Ale pre mňa bolo ťažké písať, keď som nemal od nikoho žiadnu odozvu. Keď aj niekto napísal nejaký koment, tak len preto, aby vedel, kedy je ďalší diel.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Sanny-chan
Vložil Sanny-chan, St, 2012-02-01 22:54 | Ninja už: 4688 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Pěstitel rýže

mě se to líbilo, akorát si mě naštval s tím, že jsi všechny zabil Sad , ale jinak se ti to povedlo a kdyby si to trochu přepsal tak to by to bylo úžasné

Všichni na tomhle světě jsou praštěný. Už jako dětem ve školce nám měli říct, že všichni jsou cáklí. Aspoň bychom pak neměli blbý pocit, když sami dospějeme ve cvoky.

Je těžké být debilem, konkurence je příliš veliká... a proto budu raději magorem! :3

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2011-12-12 11:13 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.