manga_preview
Boruto TBV 07

5. Veľká Vojna Ninjov 03

„Teraz na teba nemám čas," hovoril Madara.
„Ty si ho nájdeš."

„EDO TENSEI!"
Obidvaja povolali svojich pešiakov do boja. Na Madarovej strane stáli Sarutobi Sasuke, Hatake Sakumo a Danzou. Orochimaru privolal prvých troch Hokage. Senju Hashirama, Senju Tobirama a Sarutobi Hiruzen. Na nič nečakali a dali sa do boja.

Otec vs syn, Sarutobi Sasuke vs Sarutobi Hiruzen
Sasuke zaútočil ako prvý.
„Katon: Hokaen."
Jedinečný biely plameň opäť v akcii. Hiruzen sa tomu ťažko vyhol. Sasuke vyslal na neho druhýkrát toto jutsu. Hiruzen sa opäť vyhol. Sasuke zaútočil znova, ale tentoraz to lepšie načasoval. Plný zásah. Hiruzen padol k zemi. Jeho otec sa k nemu blížil s cieľom ho zapečatiť. Keď k nemu prišiel, zistil, že je to iba klon.
„Katon: Karyuu Endan."
Suiton: Suijinheki."

Sasuke sa ubránil, ale Hiruzen ho aj tak zasiahol, ale päsťou.
„Je rýchly."
Hiruzenovi sa v očiach blýskal sharingan. Sasuke predviedol kop na brucho, ale Hiruzen ho vykryl. Potom predviedol pár rýchlych útokov na tvár a hruď s bruchom, ale bezvýsledne.
„Sakra, nebyť toho sharinganu, tak je po ňom."
Sasuke vytvoril ohnivý meč. Hiruzen zaútočil.
„Doton: Doryuu Taiga."
Sasuke sa začal topiť v blate.
„Doton: Doryuudan."
Hiruzen poslal na neho ďalší útok. Sasuke sa ubránil pomocou svojho meču. Na to však ho Hiruzen prebodol zozadu svojou katanou.
„Chuuwa."
Hiruzen ho paralyzoval.
„Otče, na tomto svete už nemáme čo robiť. Zapečatím naše duše obe."
„Keby to tak šlo."
Nastal výbuch. Hiruzen sa rozsypal.
„Chuuwa."
Zatiaľ, čo sa dával dohromady, tak ho Sasuke paralyzoval.
„Nebuď naivný. Obidvaja sme ovládaný. Nenechajú nás, aby sme sa navzájom zapečatili."
„Naivný si ty."
Opäť nastal výbuch.
„Musíš mať vieru. Nesmieš to nikdy vzdať, ani keby si bol úplne na dne."

Shodaime Hokage vs Hatake Sakumo
Hashirama prispôsobil bojisko svojim ideálnym podmienkam. Vytvoril obrovský les. Sakumo sa nehýbal. Nevnímal okolie. Hashirama vyšiel s najbližšieho stromu a zaútočil na neho. Zapichol mu kunai do hrude. Sakumove telo sa premenilo hromadu blesku. Bol to len bleskový klon. Všetok blesk sa vstrebal do Hashiramovho tela a celého ho ochromil. Sakumo k nemu prišiel zozadu a usekol mu hlavu.
„Fuuin..."
„Mokuton: Jukai Koutan."

Sakuma spútalo množstvo stromov. Hashirama sa ho chystal zapečatiť.
„Raiton: Tentou Bakuha."
Sakumo v svojom tele nahromadil všetok blesk a potom ho uvoľnil. Nastala explózia, ktorá zničila les. Sakumo sa približoval k Hashiramovi. Ten sa snažil postaviť, ale vždy ho uzemnil blesk v jeho tele. Sakumo mu ešte k tomu aj pridal.
„Raiton: Raijū Hashiri no Jutsu."
Bleskový vlk sa zahryzol do Hashiramu.
„Opäť povolaný. Ale tentoraz, neprehrám, nesklamem svojich spolubojovníkom."
„N-Na-Najskôr...sa pozri s kým b-bojuješ a...hl-hlavne pre k-koho," pre Hashiramu bolo ťažké hovoriť.
„Nedokážem ma sa vzoprieť...nedokážem. Je to ťažké, ale aby svet, nezostal taký, aký je teraz, zapečatím obidvoch. Tesne predtým, než ťa zapečatím, sám ti možnosť ma zapečatiť. Musíme to presne načasovať-"
„Tak ale rýchlo!"

Danzou vs Senju Tobirama
„Sensei."
„Nehovor, Danzou, len bojuj."
„Ale to nejde. Len jeden z nás vyhrá."
„Je..."

„Sú nejaký ukecaný. Zdá sa, že im musím odobrať celú myseľ," hovoril Madara.
Tak sa aj stalo. To isté spravil aj Orochimaru.

Danzou ihneď zaútočil.
„Fuuton: Shinkugyouku."
Tobiramom tento útok len prešiel.
„Čo to?"
„Suiton: Suishouha."
Zatiaľ, čo sa čudoval, tak ho zmietal vlna. Danzou sa pomaly pozviechal.
„Edo Tensei."
Tobirama použil svoje jutsu.

„A je to tu," hovoril Madara, „Teraz privolal ľudí, ktorých som chcel ja."

Z rakvy vystúpili Uchiha Magami a Senju Hinorama. Otcovia dvoch veľkých ninjov, Uchihu Madaru a Senju Hashiramu.
„Nevyzerá to dobre."
Obidvaja sa dali do pohybu. Magami zaútočil ako prvý. Po vymenení pár rán s Danzom, ho prepichol svojou katanou. Danzou zmizol a objavil sa tesne vedľa. To už ho čakal Hinorama a uväznil ho v drevenom väzení. Danzou sa objavil tentoraz pri Tobiramovi.
„Mám ťa."
Umiestnil na neho pečať a Tobirama sa nemohol hýbať.
„Fuuinha."
„Možno si ma zapečatil..." boli posledné Tobiramove slová.
„Izanagi, zakázaná technika môjho klanu. Rozoznám ju, pretože sám som ju vytvoril."
Magami znova prepichol Danza. Katanou, ktorú mal v druhej ruku mu odsekol hlavu. Hinorama ho zapečatil.
„Fuuinha."
„Možno nie ste tak silný ako vaši synovia, ale na mňa je to aj tak moc."
Po zapečatení sa obidvaja rozpadli na prach.

Späť u rodinnej bitky
Hiruzen sa blížil k svojmu otcovi.
„Ako tak silný ako ty, mohol zomrieť?" pýtal sa svojho otca. „Počas svojho detstva som myslel, že si neporaziteľný."
„To som myslel aj ja. Až pokiaľ som nebojoval proti ninjovi s rinneganom."
„Kto to bol?"
Madara ho v tej chvíli ovládol naplno. V Sasukeho očiach sa objavil rinnegan. Hiruzen ihneď zareagoval.
„Shiki fuuin."

Poznámky: 

Chuuwa - Paralyzovať
Raiton: Tentou Bakuha - Blesk: Explózia bleskov
Fuuinha - Pečať listu

4.90909
Průměr: 4.9 (22 hlasů)

Kategorie: