manga_preview
Boruto TBV 09

Maya a Gaara 3

Sasuke a Itachi sa stretli s Narutom.
„Itachi? Čo to má znamenať? Si na strane Sasukeho? Oklamal si ma!“
„Naruto, nikoho som neoklamal. Sasukemu som všetko vysvetlil. Aj tebe chcem ešte niečo dôležité povedať. Ale teraz...“
„Viem že nemáme čas braček,“ skočil mu do rečí Sasuke,“ ale musím sa Narutovi ospravedlniť za to utrpenie ktoré si kvôli mne vytrpel. Naruto, je mi to ľúto. Odpusť mi.“
„Neverím ti!“ Určite je to nejaký trik, aby ste ma zabili čo?“ Sasuke podišiel k Narutovi bližšie a nastavil päsť. Naruto pochopil, čo chce Sasuke urobiť a preto nastavil päsť aj on. Dvaja rovnako silný ninjovia si môžu pri dotyku pästí čítať z mysle. Sasuke hovoril pravdu.
„Sasuke.“ Povedal Naruto, a do očí sa mu začali hrnúť slzy.
„Naruto, musím ti ešte niečo povedať. Poď nemáme čas, cestou ti to všetko poviem.“ Povedal Itachi, a po ceste mu povedal o Mayi.
„Chápem.“ Povedal Naruto Vážnym hlasom. O päť minút neskôr sa Naruto so Sasukem a Itachim stretli s Mayou a Gaarom.
„Wáu. Tá je krásna. Hej Itachi koľko má rokov?“ Opýtal sa Naruto, ale namiesto odpovede mu Itachi jednu priateľskú vrazil.
„To bol len vtip. Ha ha ... A kde si sa tu vzal ty Gaara?“ Pýtal sa Naruto.
„Náhoda.“ Povedal Maya. Nechcela Gaaru strápniť tým, že by povedala pravdu, ako ho zachránila pred Muuom. Gaara pochopil a len prikývol.
„Náhoda? Tak to by som celkom netvrdil.“ Povedal Naruto viac menej pre Itachiho a už sa kryl pred ďalšou fackou od neho. Gaarom a Mayou ani len nemyklo, aj keď dobre počuli či Naruto trepe. Nezaujímalo ich to a ani o tom nepremýšľali. Zrazu sa Maya pozrela na Sasukeho. On sa pozrel na ňu a pousmial sa. Maya sa usmievať nemohla, kvôli tým pečatiam a pokusom, čo na nej skúšal Madara.
„Poďme.“ Povedal Itachi a všetci spoločne vyrazili na cestu.

Keď sa dostavili na bojisko, boli tam ninjovia zo spojeneckej armády, ktorí bojovali proti obrovským vyvolaným zvieratám. Videli, ako sa ninjovia trápia a mnoho z nich bolo zranených. No Sasuke si zvlášť všimol Sakuru, na ktorú utočila obrovská mačka. Skočil k nej, vzal ju na ruky, a len tak s ňou stihol odskočiť pred tým, ako by mačka prebodla Sakuru pazúrom. Nechápal, prečo to urobil. Dosť dlho mu trvalo, kým si uvedomil, že Sakuru miluje. Tá na Sasukeho len neveriacky pozerala, nedokázala sa neho vynadívať. Stále ho milovala. Zrazu sa jej splnilo želanie. Sasuke ju pobozkal a ona mu bozky opätovala. To všetko videl Naruto, ktorý bol prekvapený, že mu to nevadí. Sakuru predsa miloval už od akadémie.
„Láska,“ pomyslel si, a vtedy videl Hinatu, ako bojovala s obrovským pavúkom. Spomenul si na to, ako mu vtedy vyznala lásku. Znovu sa pozrel na Sakuru a Sasukeho, ktorý sa ešte bozkávali. A vtedy mu to došlo. Miluje Honatu. Prebehol k nej, a pomocou Rasenganu zničil pavúka.
„Hinata!“ Skríkol Naruto.
„Na-ru-to.“ Povedala potuchu Hinata.
„Hinata, je mi ľúto, že som taký hrozný idiot. Až teraz som si uvedomil, že ťa milujem Hinata.“7
„Naru...“ Nestihla dopovedať Hinata, lebo Naruto ju pobozkal. Zrazu sa objavil Madara a vyvolal osem chvostových démonov. Osem preto, lebo chytili aj Beeho. Narutovi to prišlo ľúto, veď Bee mu bol kamarát. No aj tak sa cez to musel preniesť. Nebol čas na slzy. Naruto, Hinata, Sakura, Sasuke, Gaara a Itachi ostali v pozore. Pribehli k nim Temari, Shikamaru, TenTen, Neji, Ino, CHouji, Kakashi a Gai.
„Hojte všetci.“ Povedal Naruto.
„Ty idiot, čo tu robíš? Veď táto vojna je na tvoju ochranu.“ Hneval sa Neji.
„Nemáme čas na hádky.“ Povedal Itachi.
„Itachi a Sasuke Uchiha. Čo tu robíte?“ Pýtal sa Kakashi.
„Chcú nám pomôcť. Verte im Kakashi sensei.
„Keď to vravíš ty. A kto je toto?“ Povedal Kakashi a namieril si k Mayi. Itachi sa pred ňu postavil.
„Moja Dcéra.“ Každý kto to počul prvý krát len otvoril ústa a civel na Mayu. „Nemáme čas. Musíme sa rozdeliť!“ Tvrdil Itachi. Každý súhlasil. „ Dobre. Gaara, Sakura a Hinata. Vy máte Shukakua . Ino a Chouji Nekomata. Temari a Shikamaru Isonade. Neji a TenTen Sokou . Kakashi a Gai Houkou. Ja a Lee Raijuu. Sasuke Kaku. Noruto ty máš Yamata no Orochi. A ty vieš čo máš robiť Maya.“ Maya len prikývla. „ Dobre tak poďme!“
„Hai.“ Povedali spoločne a vyrazili do boja. Až teraz sa začala ozajstná bitka. Všetci sa vrhli na démonov, a Maya sa vydala bojovať proti Madarovi, ktorý ostal v šoku.
„Čo to robí?“ Nechápal Madara. Veď mu mala pomôcť s jeho plánom, a teraz proti nemu bojuje. Medzitým sa ostatní trápili s démonmi. Len čo démona zničili, hneď sa obnovil. Bolo to namáhavé a zbytočné. Zrazu Nekomata zaútočil na Ino, ktorá len zavrela oči a čakala na smrť.
„Ino...Ino...“ Počula a pomali otvorila oči. Bol to Chouji. Držal ju na rukách. Boli vo vzduchu, kde ich držali Choujiho krídla. Ino si až teraz uvedomila, aký je Chouji krásny. Dívala sa na jeho tvár na ktorej sa odrážalo farebné svetlo z jeho krídel a robilo ju ešte krajšiu.“Ino...Ino...si v poriadku?“ Opýtal sa jej Chouji.
Ino na nesúhlas zatriasla hlavou a pobozkala ho. „Teraz som v poriadku.“ Povedala achcela Choujiho znova pobozkať, ale on sa odtiehol.
„Ino...“
„Čo sa stalo? Tebe sa to nepáčilo?“ Zľakla sa Ino.
„Á...Áno...ale čo Shikamaru?“
„Čo?“
„Veď tebe sa predsa páči Shikamaru.“
„Čo? Kto ti to povedal? Nie je to pravda. Shikamaru mi je ako brat ale nič viec.“
„Ino, hovoríš mi pravdu?“
„Chouji, až teraz som si uvedomila, že ťa milujem.“
„Ino, ja som ťa miloval od prvej chvíle, ale bál som sa, že tlsťoch ako ja...“
„Nie si tlsťoch Chouji. Mám ťa rada takého, aký si.“ Povedala a pobozkala Choujiho, ktorý jej bozky teraz už opätoval. Spolu sa vrátili na Bojisko, kde posilnený láskou bojovali oveľa lešie ako pred tým.

Poznámky: 

Dúfam, že sa vám to zatiaľ páči.KOnečne sme sa dostali aj k romantike Laughing out loud Pokračko bude onedlho.
Budem vďačná za každý komentár Laughing out loud
K tým chvostovým démonom:
1 ocas - Shukaku
2 ocasy - Nekomata
3 ocasy - Isonade
4 ocasy - Sokou
5 ocasů - Houkou
6 ocasů - Raijuu
7 ocasů - Kaku
8 ocasů - Yamata no Orochi

4.69231
Průměr: 4.7 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, St, 2011-11-09 16:31 | Ninja už: 4588 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

je to krásný

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele HiKaRiXD
Vložil HiKaRiXD, Po, 2011-11-07 20:39 | Ninja už: 4797 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

Ale jako dobrý, nevěděla jsem jestli mám být jako štastná, nebo se smát. No moc ses s tím neštvala, on zachránil ju, tak si uvědomili že toho druhého milují a políbili se. Romantické scény v jedné nebo dvou větách, zajmavý a hlavně rychlí. Smiling Ale moc pěkný. Smiling

I LOVE ANIME FOREVER!



Obrázek uživatele MayaGaara
Vložil MayaGaara, Út, 2011-11-08 20:22 | Ninja už: 4592 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Tak sa mi s tým veľmi nechcelo piplať No Laughing out loud
Ale Maya a Gaara To bude romantika Smiling
A dikes Laughing out loud Dúfam že sa vám to páči Laughing out loud

Moje FFky: