manga_preview
Boruto TBV 07

C.S.I: Konoha

Večer 19:00 hod.
Narutov byt
Naruto niečo začul a vstáva z postele. Vo dverách kuchyne zastane.
„Nie! Čo tu robíš?“ kričí.
Nastáva veľký rachot a Naruto padá k zemi.
Pohľad na jeho krvavú ruku, napínavá hudba.

V hlavnej úlohe:
Hatake Kakashi ako šerif Kakashi
Shikamaru Nara ako detektív Nara
Sakura Haruno ako vyšetrovateľka Harunová

Vyšetrovací tím Konoha
8:00 hod. ráno

Sakura vošla do kancelárie, kde stál za stolom Kakashi.
„Šerif Kakashi, Naruto bol zavraždený!“ povedala Sakura vážne.
Kakashi si sadol a pod maskou sa netváril šťastne.
„Zasa ďalšia vražda? Už sa nám to tu pekne kopí,“ vzal do rúk papiere zo stola a prehrabával sa v nich.
„Keby ste aj niečo robili miesto čítania tej úchylnej knihy, tak toho toľko nie je!“ zahundral Shikamaru, ktorý sa objavil s kávou v ruke.
„Nebojte sa, vyšetríme tú vraždu,“ odhodlane povedala Sakura.
„No, to hovoríš furt a ešte ste nič nevyriešili...“ zahlásil Kakashi, no tí dvaja ho nepočúvali a vybrali sa vypočúvať ľudí.
„Prvými podozrivými sú Akatsuki, lebo idú po tej líške, takže nám neostáva nič iné, než...“ hovoril Shikamaru lenivým a nie veľmi nadšeným hlasom.
„Vypočuť ich?“ Sakura sa zdesila.
„Ja pôjdem za Sasukem a ty choď zatiaľ k nim,“ povedala rýchlo.
„No to určite! Pôjdeš si to pretrpieť pekne so mnou!“ obaja teda namrzene a nie veľmi nadšene šli do úkrytu Akatsuki.

Klop Klop Klop
Akatsuki úkryt
10:00 hod.

Deidara s uterákom na hlave, zásterou a šampónom v ruke otvoril dvere.
„To už ste tu? Veď nemám ani vyžehlené vlasy.. Pein vravel, že prídete až poobede,“ povedal a bežal sa rýchlo upraviť.
„Takže sme ťa prichytili pri čine?“ vyskočila Sakura a ukázala na neho prstom.
„...“ Deidara má kvapku.
„Peinovi som síce vravel, že prídeme poobede, ale rozhodli sme sa, že to najhoršie chceme mať, čo najskôr za sebou,“ vysvetľoval Shikamaru a Deidara zatiaľ priniesol kávu.
„Deidara, kde si bola včera v čase od 18:00-20:00?“ s tým takým dôležitým výrazom na tvári sa spýtala Sakura.
„Ehm... Ehm...“ *krížik na čele* „BOL som u Sasoriho v izbe, mimochodom, som muž, neviem, či si to mám napísať na čelo , aby už do mňa každý nerýpal!“
Sakura spozornela: „A čo ste tam robili?“
„No... Ehm... Jak sa to.. Oné... My sme...“
„Vy? Spolu?“ Sakura nabrala farbu svojích vlasov.
„Nie!“ Deidara zružovel tiež „my sme... Sme...ŠILI! Áno, šili sme si nové oblečenie,“ zakričal nakoniec.
„To určite,“ Sakura aj Shikamaru sa na seba pochybovačne usmiali.
„Môže nám to... ehm.. ‘šitie’... ehm, niekto dokázať?“ spýtala sa Sakura.
„Čo? Čo sa tak dívate? Je to pravda... Vy... Ehm... Sasori to môže dokázať! Logicky,“ Deidara sa nervózne obzeral.
„No dobre, a kde je?“ Shikamaru vstal.
„Poďte za mnou,“ Deidara vyšiel po schodoch, zašiel doľava a detektívi za ním.
Všade bolo kopu dverí a asi na tretie s prilepeným obrázkom Pinocchia zaklopal.
„Ehm, Sasori, to som ja Dei.“
„Že Dei,“ usmiala sa škodoradostne Sakura, no prestala, lebo na ňu Deidara zazrel.
Keď Sasori vedel, kto klope, v sekunde otvoril dvere a vysmiaty vyšiel. Hneď ho však úsmev prešiel, lebo zbadal Sakuru a Shikamara.
„Aha... čo... Kto ste?“ spýtal sa prekvapene.
„Kriminálna polícia, Konoha. Som vyšetrovateľka Harunová a toto je môj kolega, Shikamaru Nara,“ Sakura aj Shikamaru vytiahli preukazy a drsne ich ukázali ako praví policajti.
Deidara a Sasori sa s prižmúrenými očami na ne dívali a potom sa začali smiať. Detektívi sa na nich nechápavo pozerali.
„Preukaz šikovného tanečníka?“ spýtal sa škodoradostne Sasori.
„Do pr...“ Shikamaru sa začervenal.
Sakura sa na neho nechápavo pozrela.
„Temari rada tancuje...“ vysvetlil a hľadal svoj policajný preukaz.
„Dei, už môžeš ísť,“ povedala Sakura a Deidara sa urazene na päte otočil a s dupotom odišiel.
Obaja vyšetrovatelia sa sami pozvali ďalej a sadli si na posteľ.
„Tak, Sasori, kde si bol včera v čase od 18:00- 20:00 hod?“ spýtala sa Sakura.
„Bol som tu s Deidarom.“
„A čo ste takého robili?“ štuchla rukou Shikamara a usmievala sa.
„Šili sme oblečenie,“ pokojne odvetil Sasori.
„Aha,“ Sakura zostala sklamaná a nahla sa k svojmu kolegovi:
„Buďto majú viac šťastia ako rozumu, alebo sú takí sprostí a fakt šili...“
Shika prikývol: „Alebo sa dohodli.“
Sasori sa zamračil, vstal a dramaticky otvoril skriňu, z ktorej vytiahol nejaké oblečenie.
„Keď mi neveríte,“ zdvihol ružové trblietavé tričko, modré kraťasy s kvietkami, jednu červenú obtiahnutú kombinézu niečo na spôsob tej, čo majú šelmy z Listovej a fialovú košeľu s výstrihom.
„No tak toto sme zasa nepotrebovali vidieť,“ kvapky u Sakury a Shikamara.
„No čo, už nás nebaví stále dookola nosiť tie nevýrazné habity, ktoré už dávno vyšli z módy.“
„My už radšej pôjdeme. Kde sú ostatní?“ Sakura už vstávala.
„Vedľa mňa napravo mával izbu Itachi, no včera zomrel,“ povedal Sasori smutne.
„Zomrel? To je nám ľúto...“
„A naľavo má izbu Dei, lenže s tým už ste hovorili, takže to nič. Potom naproti je Kisame.“
„Dobre, tak zatiaľ sa maj,“ Sakura vyšla a za ňou jej kolega.
Obaja prešli naproti a zaklopali.
Otvoril im strapatý Kisame v trenkách.
Keď ich zbadal, zajačal ako Flanders so Simpsonovcov.
„AAAAAAAAAAAAA,“ zabuchol dvere.
„Nemusel byť taký surový,“ zahundrala Sakura.
„Predsalen, je to sushi, a to je surová ryba,“ usmial sa Shikamaru.
Po pár minútach klopania, konečne otvoril, ale už bol oblečený a upravený.
„Kto ste?“ spýtal sa podozrievavo.
„Kriminálna polícia, Konoha, vyšetrujeme vraždu Uzumakiho Naruta,“ povedala Sakura a so Shikom ukázali svoje preukazy.
Kisame sa začal potiť, no pustil ich dnu.
„Kde si bol včera v čase od 18:00- 20:00 hod.?“ spýtal sa Shikamaru.
„Na rybách.“
Shikamaru a Sakura sa nechápavo a trochu vystrašene pozreli na seba.
„Na rybách? Akože si chytal a potom žral svoju rodinu? Vy ste teda organizácia,“ povedala posmešným tónom Sakura.
„Ale nie, zle ste to pochopili. Ja som sa na nich vozil na tých rybách po mori,“ povedal s úsmevom.
„Aha, a môžeš to dokázať?“
„No, tie ryby áno.“
„Vieš, radšej to necháme tak a budeme ti veriť. A nevieš niečo o smrti tvojho partnera Uchihu Itachiho?“
„No, on bol... Totiž, niekto ho zabil...“ zašepkal Kisame.
Sakura a Shikamaru sa tvárili vážne.
„A nevieš kto?“
„No, ten...“
„Ále, ále, máme tu návštevu a nikto mi nič nepovie?“ vošiel Pein a odtiahol oboch vyšetrovateľov preč.
„Dáte si koláč? Robil ich Tobi,“ podal im tvrdé sušienky, a tak obaja odmietli.
„Pein, kde si bol včera v čase od 18:00- 20:00 hod.?“
„S Konan,“ očervenel Pein.
„A kde? A čo ste robili?“ priam dychtivo sa pýtala Sakura.
„No, a je to potrebné?“
„Áno.“
„No, tak boli sme v reštaurácii a ehm.. Na rande a ... no viete, čo sa robí na rande...“ hovoril stále červený Pein.
„A môže nám to Konan dokázať?“
„Áno, je v izbe.“
Sakura so Shikamarom si overili ďalšie alibi a šli za Kakuzom.
„Bol som tu...“
„Má ti to kto dokázať?“
„Vlastne, nie...“
„Tak si na nás dávaj pozor. Ešte sa uvidíme,“ povedal Shikamaru vážne, uprene sa díval Kakuzovi do očí a vykročil, lenže nedíval sa pred seba a nabúral do steny.
Kakuzu mal kvapku, no radšej potlačil smiech, aby nemal problémy.
Detektívi sa vybrali na záhradu, kde Hidan kosil trávnik.
„Čo potrebujete od sexi záhradníka ako som ja?“ spýtal sa s úchylným úsmevom a ukázal svoju odhalenú hruď, spálenú od slnka.
„Sme kriminálna polícia, kde si bol včera v čase od 18:00-20:00 hod.?“ spýtala sa Sakura.
„Bol som tu a modlil som sa.“
„A má ti to kto dokázať?“
„Áno, Jashin.“
„Ty-čo?“
„Jashin, to je môj boh.“
„Aha, a ako ti to môže ten ty-shin dokázať?“
Hidan zdvihol ruky a zavrel oči.
„Oooo, veľký Jashin, dokáž, že som sa včera modlil...“ povedal monotónne.
Ticho.
„OOO, VEĽKÝ JASHIN, DOKÁŽ TU TÝMTO DEBILOM, ŽE SOM SA VČERA MODLIL A VÝNIMOČNE SOM NIKOHO NEZABIL!“
Trápne ticho.
„No videl ma aj Tobi, ktorý ma ako vždy otravoval,“ zahundral nakoniec.
...
„Kriminálna polícia, Konoha,“ ukázali opäť preukazy, keď Tobi otvoril dvere.
„Fízli, fízli!!! A u nás doma osobne!“ kričal vzrušene Tobi „čo mám robiť? Alebo vy urobte niečo super, napríklad mi ukážte zbraň!“
Sakura sa pyšne usmiala, nasadila pohľad Jamesa Bonda, vytiahla zbraň, skryla sa za roh a potom z neho akčne vybehla a namierila na Tobiho.
Tobi od strachu zabľačal a Sakura si pištoľ dala k ústam a fukla do nej, akože po výstrele.
„Sakura, prestaň sa strápňovať, nie sme tu kvôli tomu. Ale Tobi môžeš si dať dole masku?“ spýtal sa Shikamaru.
„Nie,“ odpovedal Madarov hrubý hlas.
„A máš na to nejaké vysvetlenie?“
„Nie.
„Ukáž sa, lebo budeme musieť použiť násilie!“
„Nie.“
Shikamaru na neho skočil a zhodil ho na zem.
Tobi ryčal ako prasa, ktoré zarezávajú, čo privolalo Peina.
„Čo to...? Ihneď z neho zlezte! Nemienim znášať v mojom úkryte žiadne násilie! Ihneď vpadnite!“ vykríkol.
Shikamaru teda vstal a aj so Sakurou urazene odišli .
...
„Teraz vypočujeme Narutových kamarátov, nepriateľov a známych,“ povedal Shikamaru.
Najskôr sa vybrali za Sasukem.

Vypočúvacia miestnosť
12:31
1.Sasuke Uchiha

-16 rokov
-zvláštne znamenie: vždy cool výraz
„Sasuke-kun, Sasuke-kun, pôjdeš so mnou dnes niekam?“ spýtala sa Sakura.
„Máme sa pýtať kde bol a nie, či niekde pôjde!“ zašepkal Shikamaru a radšej pokladal otázky sám.
„Bol som doma,“ paranoidne Sasukemu kmitali oči.
„A môže ti to niekto potvrdiť?“
Ticho.
„No... Hm, nie... ALE JA SOM HO NEZABIL!!!“ vykríkol šialene.
„My to ani netvrdíme... Ale ako vieš, že niekoho zavraždili?“ spýtal sa Shikamaru.
Trápne ticho.
„Ja som mu to povedala,“ zasiahla Sakura.
„Ty sa do toho radšej nemiešaj, lebo nebudeš konať objektívne! Sasuke, zatiaľ ťa zatkneme pre podozrenie z vraždy, keďže nemáš svedkov a práve si sa preriekol,“ Shikamaru už mu nasadzoval putá.
„Nie, nie! Ja som ho nezabil! Pustite ma!“ kričal Sasuke, no nakoniec ho zavreli.
...
12:48
2.Hyuuga Hinata

-16 rokov
-zvláštnosť: Milovala Naruta
„Nie, Naruto-kun,“ plakala Hinata a Sakura jej podávala vreckovky.
„Kde si bola včera v čase od 18:00- 20:00 hod.?“ spýtala sa.
„Ja.. Doma...“
„Má ti to kto dokázať?“
„Nie.“
„Takže si ho zabila!“
„Sakura, nechaj ju, veď ho milovala, prečo by to robila?“ hovoril Shikamaru.
„Práve preto, že ho milovala, mala motív! Mám svedka, čo tvrdí, že v tom čase bola pri Narutovom dome! Možno si niekoho doviedol, Hinata to videla, a keď tá neznáma odišla, zasiahla! Keď ho nemohla mať ona, tak nikto!“ Sakura dôležito stála a bola na seba pyšná.
Hinata sa ešte viac rozplakala.
„Áno, bola som pred jeho domom, ale nezabila som ho, ani by som to neurobila!“
Shikamaru hodil na Sakuru vyčítavý pohľad a tá len urobila ksicht “čo je?”, keď vošla Temari s vejárom a nejakým košíkom.
„Miláčik, tu máš obed, viem, že si určite hladný,“ povedala a pobozkala ho.
„Ďakujem, Temari, prišla si práve-“
„TY! KDE SI BOLA V ČASE OD 18:00-20:00 HOD.? SI NEJAKÁ VESELÁ!“ skočila k nej Sakura, až skoro prevrátila stôl.
„Koho?“ dívala sa na ňu Temari.
„Zabili Naruta..“ povedal Shikamaru.
„TO TY! NETVÁR SA!“ nevzdávala sa Sakura, no všetci ju ignorovali.
„Naruta? Toho blonďáka? Si v poho, Shika?“ spýtala sa Temari a pohladila svojho priateľa.
„Nie. Nájdem toho vraha, nech to stojí, čo to stojí!“ Shikamaru nasadil dôležitý a odhodlaný pohľad a spustila sa napínavá hudba.
...
13:05
3.Hyuuga Neji

-16 rokov
- zvláštne znamenie: jeho osud
„Kde si bol včera v čase od 18:00- 20:00 hod.?“
„No... ja...“ vyhýbavý pohľad, červeň na tvári.
„Počuješ?“
„Sakura, neznič ten stôl. A hlavne nevykrikuj tak na nich, lebo ich vystrašíš...“
„Shikamaru, mal by si sa viac vžiť do vyšetrovania! Tak, Neji?“
„Ja som bol... S Tenten...“ zašepkal.
„S Tenten?“ zarevala Sakura až obom zadunelo v ušiach.
„Áno,“ odpovedal ešte stále červený Neji.
„A čo ste robili?“
„Č-čo sme robili? To musím odpovedať?“
„Áno!“ usmiala sa Sakura.
Neji sa pozrel s nádejou na Shikamara.
„Sakura, my nezbierame klebety, ale vyšetrujeme vraždu, takže na toto nám Neji odpovedať nemusí...“ povedal Shikamaru.
„Vďaka,“ vydýchol si Neji.
„Zavoláme Tenten a tá nám všetko povie...“
„Čo? A-ale...“
Shikamaru už však Nejiho vyviedol von.
...
13:16
4.Tenten

-16 rokov
-zvláštnosť: miluje zbrane
„Áno, bola som s Nejim,“ očervenela Tenten.
„A čo ste robili?“ Sakure svietili oči.
„Bozkávali sme sa,“ pokrčila ramenami Tenten.
„To je všetko? Tak nám aspoň povedz podrobnosti,“ Sakura si podoprela ruku, no vtedy vošiel do miestnosti nejaký policajt.
„Volá vás šerif Kakashi!“ kričal.
...
„Čo sa deje?“ Sakura so Shikamarom dobehli do kancelárie.
„Ako ste pokročili?“ spýtal sa šerif.
„No, zatiaľ sme zatkli iba Sasukeho, Tobi z Akatsuki nechcel ukázať tvár a v Akatsuki niekto zavraždil Uchihu Itachiho.“
„Ohlásili nám prepadnutie banky. Je to len môj pocit, ale myslím si, že by sme mali zatknúť Kakuza. Hlavne teda podľa opisu svedkov...“povedal Kakashi.
„Neviem, ale len podľa opisu nemôžeme hneď niekoho zatknúť...“ váhala Sakura.
„Citujem opis svedkov: Taký sprostý bandita s kuklou, čelenkou a uterákom na hlave mal čierny plášť s červenými oblakmi a kričal : Prachy alebo život, aj keď už boli bankári mŕtvi.“
„To sedí, zatknime ho!“
Sakura so Shikamarom teda zavítali do Akatsuki úkrytu a zatkli Kakuza, z čoho Pein veľmi nadšený nebol. Keď už sa tam zastavili, tak chytili Zetsua, ktorého predtým nevypočuli.
...
15:05
5. Zetsu

-vek neznámy
-čiernobiela rastlina
„Pustite ma! Nič som neurobil!“ kričala čierna polka.
„Najradšej by som vás zožral,“ zahundrala biela.
„Ticho! Kde si bol včera v čase od 18:00- 20:00 hod.?“
„...“
Sakura zdvihla nejakú rastlinu, čo kúpila u Ino.
„Mám jej potrhať kvety, rozhádzať ich tu a nechať ich tu bez vody?“ spýtala sa výhražne.
„Tse, mne je to šumafuk...“ mávol rukou Zetsu.
Sakura sa približovala k jednému kvetu a začala ho pomaly trhať.
„NIE! NIE! DOBRE, BUDEM SPOLUPRACOVAŤ! Len nechajte moju sesternicu na pokoji!“ kričal hystericky.
Sakura a Shikamaru sa víťazoslávne usmiali.
„Bol som... Sledoval som niekoho!“ sklonil hlavu.
„My ťa nepoľutujeme! Koho si sledoval?“
„...“
Sakura pokračovala v trhaní kvetu.
„SASUKEHO A ITACHIHO, AKO SPOLU BOJOVALI, LEN MI DAJTE ANABELU!“ vykríkol.
Sakura mu teda kvet podala.
„Takže hovoríš, že Sasuke brata zabil?“
„Áno.“
...
„Sasuke, kde si bol v čase od 18:00- 20:00 hod.?“ spýtal sa Shikamaru.
„Veď už som vám vravel, že na koncerte Tokio Hotelu!“
„Minule si vravel, že si bol doma!“
„...“
„Tak? Povieš nám pravdu?“
„Ja som ho nezabil!“
„Vieme, že si zabil Itachiho!“
„...“
„Ja som ho nezabil!“
„Zatýkame ťa za vraždu Uchihu Itachiho! Máš právo nevypovedať, lebo čokoľvek povieš, môže byť použité proti tebe!“ Shikamaru ho zatkol.
„Nie! Nezavierajte ma! Ja som ho nezabil! Kto ma videl, že ma bonzol?“
„Zetsu. Takže sa priznávaš?“
„Ten sviniar! Čo? Nie, k čomu sa priznávam? Ja som to neurobil! Nezatvárajte ma!“
„Sasuke-kun, budem ťa chodiť navštevovať a počkám si na teba, je jedno ako dlho!“ kývala mu s vreckovkou v ruke Sakura.
„To bude asi 10 rokov!“ povedal Shikamaru.
„To je trochu dlhá doba, nie?... Veď to budem v rozkvete svojej najväčšej krásy! Škoda, že je Naruto mŕtvy, brala by som aj toho.. No nič, hádam si niekoho nájdem...“
„Sakura, vážne nás nezaujíma, čo budeš robiť!“ povedal Shikamaru otrávene.
„Hlavne nehovorte nikomu, ako som teraz vyzeral! Chcem si uchovať svoju cool povesť!“ zareval Sasuke.
„Keby nejaká bola,“ prevrátil očami Shikamaru.
...
15:36
6.Yamanaka Ino

-16 rokov
-zvláštnosť: jediná blondýna, čo nie je múdrejšia ako Sakura
„Bola som so Sasukem!“ povedala červená.
„Čo ste robili?“ vyletela Sakura.
„No, však viete...“ očervenela ešte viac a usmiala sa škodoradostne na Sakuru.
„Čo? Nebodaj... Nie!“
„On... Chcel ma zabiť...“ sklonila hlavu Ino.
„No, to netreba ani dokazovať,“ povedal posmešne Shikamaru.
„No a potom kecal čosi o tom, že nadišla jeho chvíľa, na ktorú čakal celý život a nasadil ten pohľad sexy mstiteľa.“
...
„Nikde sme nepokročili!“ naštvane povedala Sakura.
„Čakal som to, ale moji ľudia chytili Tobiho! Priveďte ho!“ pyšne zahlásil Kakashi.
Do kancelárie vošli dvaja policajti, ktorí viedli Tobiho.
„Daj si dole masku, inak to urobíme my a nebudeme zrovna najjemnejší!“ povedal Kakashi.
Tobi si teda dramaticky dával dole masku.
Všetci mali prekvapené a vážne pohľady.
Po chvíli.
„A kto je to akože?“ spýtala sa Sakura.
„Uchiha Madara. Ty nevieš kto to je?“
„No tak vidím po prvý krát nejakého starého dedka, tak neviem, no...“
„Niekedy ťa podozrievam, že tie vlasy si farbíš a tvoja prirodzená farba je blond,“ prevrátil oči Shikamaru.
„Keď vravíš o tých vlasoch, niečo mi teraz došlo... Pamätáš si na ten šampón, čo držal ten hermafrodit z Akatsuki? Presne taký používal Naruto!“ vykríkla Sakura.
„A na to si prišla tu a teraz? To je skvelé...“ povedal Shikamaru ironicky, no Tobi využil príležitosť a zmizol.
„Sakura, ty si taká blbka! Mohli sme chytiť ďalšieho vraha, aj keď nie toho, čo sme hľadali, no neboli by sme aspoň na hanbu!“ rozčuľoval sa Shikamaru.
„Uvidíš, že nebudeš ľutovať! Už som totiž prišla na to, kto Naruta zabil!“ kričala Sakura nadšene a ťahala Shikamara za ruku do Akatsuki úkrytu.
Vytiahla zbraň, akčne vykopla dvere a vybehla po schodoch, potom vykopla ďalšie dvere a namierila zbraň.
„Ani hnúť!“
Na posteli sedel Sasori, ktorý si práve maľoval oči, a keď ho Sakura vystrašila, pichol sa do oka.
Chvíľu na seba trápne pozerali, no Sakura sa spamätala.
„Deidara má izbu naľavo, však?“ spýtala sa.
„...“
„To je maskara Maybelline? Aj ty ju používaš?“
„...“
„Tak sa maj,“ zakývala mu a vybehla von.
Po špičkách prešla k dverám naľavo, opäť ich vykopla a namierila zbraň na Deidaru, ktorý si práve holil nohy.
Ten od strachu zareval.
„Do ri*ti, ja som vravel Peinovi, nech nám dá kľúče a zámky, nie, však na čo, ty si robíš striptýz v izbe? Však by ani nikto nemal záujem ťa vidieť...“ viedol monológ a zrejme ho Sakura nezaujímala, preto ružovláska vystrelila do stropu, aby jeho pozornosť upútala.
„Ani hnúť!“ zakričala.
„Čo tu predvádzaš? A prečo mi ničíš strop? Vieš, čo mi Pein urobí, až to zistí? Budem mať zaracha na zrkadlo!“ rozčuľoval sa Deidara.
„Viem, že si zabil Naruta, tak sa nevykrúcaj!“
„A na to si prišla ako?“
„Máš jeho šampón na vlasy! Lesk a objem v jednom!“
„Čo?“
Sakura vybehla do kúpeľne, medzitým sa tam doteperil Shikamaru a ružovláska sa vrátila so šampónom.
„Ha, mám ťa!“ zarevala a ukázala ho.
„To som si kúpil!“ obhajoval sa Deidara.
„Tu je podpísaný,“ ukázala Sakura na podpis na fľaške „viem, že asi nie je normálne, podpisovať si šampón, ale tentokrát som Narutovi vďačná, že to urobil!“ hovorila pyšne Sakura.
„Ja... dobre, je jeho, ale on mi ho požičal. Požiadal som ho o to, pretože... Pozrite, aké mám teraz lesklé, nepoškodené a krásne vlasy?“ rozpustil si gumičku, pár krát pohodil hlavou a ako modelka pri fotení si ich prehrabol rukou.
Sakura a Shikamaru sa len trápne pozerali.
„Prečo by ti požičiaval šampón, keď dnes je 25. deň v mesiaci? Deň, kedy si umýva vlasy? Áno, viem, kedy si ich umýval, čo je na tom? Nedívajte sa tak na mňa... Ale proste, keď sme našli telo, tak mal vlasy mastné, čiže si ich ešte neumyl! To znamená, že si ho zabil kvôli šampónu, ale zabudol si na jednu vec!“
Trápne ticho.
„Že som Sakura Harunová!“
Ešte trápnejšie ticho.
„Sakura, myslím, že aj keď ten šampón, ako si dokázala, patril Narutovi a on mu ho možno ukradol, ale nie som si istý, či by mu stálo za to Naruta zabíjať...“ vravel Shikamaru. „Mám dojem, že preháňaš, veď nemáme ani priame dôkazy a on má alibi!“
„Áno, veď som bol tu! Dobre, ukradol som mu ten šampón, ale až dnes ráno!“ hovoril Deidara.
Vtedy vošiel Sasori.
„Čo sa to tu deje? Nemohol som vás nepočuť,“ vravel a držal si ešte červené oko.
„Sasori, pomôž mi,“ prosil Deidara.
„Čo ti robia?“ pribehol za blonďáčikom.
„Zabil Naruta a ukradol mu šampón! A mám pre vás ešte jedno šokujúce odhalenie!“ povedala Sakura.
Všetci mali napäté pohľady.
„Deidara je... žena!“
„Čo?“ vykríkol Sasori „takže nie som gay?“
„To je šokujúce odhalenie? Na to si prišla až teraz? Čo vlastne na polícii robíš?“ prevrátil oči Shikamaru.
„Ty si to vedel? A ako?“ Sakura zostala zaskočená.
„Však to vidno na prvý pohľad, nie? Ja osobne som ju pokladal za ženu už od prvého stretnutia a čudoval som sa, keď ste ju vy všetci považovali za muža. Zo začiatku som si myslel, že hovoríte o Martinovi Dejdarovi, ale neskôr som vás už nechal v tom, že je to teda chlap. Aj keď neviem, či ste takí naivní, alebo slepí,“ vysvetľoval Shikamaru.
„Je to pravda, Dei?“ spýtal sa so slzami v očiach Sasori.
Deidara sklonila hlavu.
„Prepáč, Sasori. Keď Pein bral do Akatsuki iba chalanov a ja som sa tu strašne chcela pripojiť. Musela som klamať,“ hovorila Deidara už tenším hlasom.
„Ale však tu je Konan, nie? Nehovor mi, že je to chlap!“ so strachom v očiach sa spýtal Sasori.
„Nie, Konan je žena, aj keď niekedy je to diskutabilné, ale Pein ju sem zobral, lebo sa do nej zabuchol a už vtedy mu odrazu nevadilo, že svoje vlastné pravidlá porušuje. Keď si mi povedal, Sasori, že ma miluješ, chcela som sa odhaliť, ale bála som sa, že náš vzťah pokazím,“ plakala Deidara.
Sakura už jej však nasadila putá.
„Zatýkam ťa za vraždu Uzumakiho Naruta a krádež šampónu. Máš právo nevypovedať, lebo čokoľvek povieš môže byť použité voči tebe,“ odrapotala ako naspamäť naučenú báseň a odvádzala Deidaru preč.
„Sasori, nemôžem od teba žiadať odpustenie, na to nemám právo, no ver, že ohľadom mojich citov k tebe som neklamala nikdy,“ otočila sa blondýna na Sasoriho.
Ten mal slzy na krajíčku.
„Neviem, či ti niekedy dokážem odpustiť,“ povedal.
Deidara zavzlykala a už bola za dverami, keď sa za ňou Sasori rozbehol.
„Kašlať na to, veď ja ťa milujem!“ zareval a pobozkal Deidaru.
„Je jedno, či si muž alebo žena. Milujem ťa,“ usmial sa a Deidara tiež.
Keď ju Sakura ťahala putami preč, sa však spamätala.
„Počkať, veď ja som ho nezabila! Ja som ukradla iba ten šampón a som žena, ale to nie je zločin! Pusti ma! Ja som ho nezabila!!!“ kričala, no Sakura ju ignorovala.
...
„Tak zasa sme niekoho dolapili!“ povedala Sakura pyšne.
„Po prvý krát...“ podotkol Shikamaru.
„No hádam dostaneme aj výplatu,“ zahlásila Sakura a obaja sa začali smiať.
Happy end...

Ale počkať...
Odrazu pred nimi niekto vyskočil z kríkov.
„Naruto?!“ vykríkli obaja prekvapene a pribehli k nemu.
„Kriminálna polícia Konoha, Naruto, kde si bol včera v čase od 18:00- 20:00 hod.?“ spýtala sa Sakura a vytiahla preukaz.
„Sakura... On je obeť,“ zašepkal Shikamaru.
„Aha.“
„Naruto, ako to, že žiješ? Veď vyšetrujeme tvoju vraždu!“ povedal Shikamaru nechápavo.
„Ja? Zavraždený?“
„Áno.“
„Odkiaľ to máte?“
„Sakura, vlastne... To ty si povedala, že je zavraždený!“
„Áno, šla som za ním ráno, pretože sa neobjavil v práci, ale neotváral, tak som sa šla pozrieť do jeho okna a on ležal na zemi v kuchyni a tiekla mu krv, prisahám!“
„No, ale preskúmala si telo a skúšala si mu pulz, nie?“
„No vlastne... nie...“
Shikamaru aj s Narutom si vzdychli.
„Máš tam bordel, Naruto a ja som si nemienila zašpiniť ruky. Ale vyzeral si byť mŕtvy!“
„Ale nemusela si hneď trepať, že je zavraždený! Takto sme premárnili celý deň! To je otrava,“ zahundral Shikamaru.
„Naruto, ale tak... čo si teda robil na zemi?“ spýtala sa nechápavo Sakura.
„No, šiel som večer do kuchyne, keď som tam zbadal myš v mojej miske na Ramen. Rozbehol som sa, že ju chytím, ale pošmykol sa a spadol som na zem. Zrejme som si udrel hlavu a bol som v bezvedomí celý deň, ale našťastie ma prišla pozrieť Hinata a asi zistila, že žijem, tak ma prebrala a potom sama odpadla, aj keď stále nechápem prečo, asi z toho, čo sa stalo, no a tak som ju odniesol do nemocnice. Dúfam, že je v poriadku...“ zatváril sa starostlivo.
„Takže... To je asi prípad vyriešený, čo?“ Sakura si vzdychla.
„No, ale my sme nevyriešili nič...“ vzdychol si Shikamaru.
„Mimochodom, nevideli ste môj šampón?“ spýtal sa Naruto.
„Ozaj, Deidara.. Mali by sme ju pustiť...“ spomenul si Shikamaru.
„Však máme času ako hus klasu,“ mávla rukou Sakura. „Aj ona už určite niekoho zabila. Ako každý.“
„Ona?“ díval sa prekvapene Naruto.
„Ani ty si to nevedel?“ nadšene vyskočila Sakura.
„Máš pravdu, Sakura,“ povedal Shikamaru „myslím, že keby sme prešetrili len celú Konohu, tak nám nebudú stačiť väznice. Každý už niekoho zabil. Ach, byť policajtom je otrava...“
The end

5
Průměr: 5 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, So, 2011-09-17 11:07 | Ninja už: 4923 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Oh my... oh my... sakra, co mám vlastně říct? Laughing out loud
Asi že přestanu být tak povrchní a začnu častěji číst i povídky, jejichž autora neznám. Například v tomto případě to totiž zatraceně stálo za to Eye-wink
Poznámky o kapkách a o napínavé hudbě... ach! xD

Jen tak dál, jen tak dál! Humor tomu tady poslední dobou nějak chybí! Eye-wink

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, So, 2011-09-17 10:11 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Väčšinou jednorázovky nečítam, ale pri tejto ma hneď upútal názov. Ešte som zatiaľ nič podobné nečítala. Musím povedať, že to bolo super! Eye-wink Len tak ďalej Smiling

Obrázek uživatele Katsumi_chan266
Vložil Katsumi_chan266, So, 2011-09-10 20:41 | Ninja už: 4653 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Suuuuuuper Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud je to uzasne Laughing out loud uz dlho som sa takto nezasmiala Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Svet ma stastie ze su na nom taky dobry spisovatelia ako si ty Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, So, 2011-09-10 17:20 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Popravdě, povídky ve slovenštině obvykle nečtu (ani nevím proč, buď jsem neschopná prokousat se jazykem, nebo mě od toho ty, co jsem četla, prostě odradily), ale po tomhle asi změním názor Eye-wink 5*

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, So, 2011-09-10 15:18 | Ninja už: 4687 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

No, radši jsem si čela tu tvojí "romantiku"... ale jo, pěkné! Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele EdElric31011
Vložil EdElric31011, So, 2011-09-10 13:18 | Ninja už: 4602 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem vám za komentáre, som rada, že vás to pobavilo Laughing out loud

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2011-09-10 00:41 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Tak toto bolo dokonalé! Laughing out loud Ještě teď se směju. Laughing out loud Máš skvělý nápady, jen tak dál! Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele TheMissUzumaki
Vložil TheMissUzumaki, Pá, 2011-09-09 23:13 | Ninja už: 4762 dní, Příspěvků: 400 | Autor je: Prostý občan

Tak toto bolo geniálne! Dobre som sa pobavila.Laughing out loud Len tak d'alej.Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2011-09-09 12:35 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Za toho starého dedka by som ťa.. Ale dobre Laughing out loud Beriem to, pre paródiu Sticking out tongue
Uchm, ale celkom sa pri tomto bavila Smiling
A nz Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele EdElric31011
Vložil EdElric31011, Pá, 2011-09-09 13:34 | Ninja už: 4602 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

No to som si neuvedomila Madara, teraz by som si mala dávať pozor, čo? Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2011-09-12 19:16 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak, tak, pozor, bo bude zle Evil ^^ Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.