Hyuuga Hinata VS Haruno Sakura aneb boj o Naruta (1/2)
WARNING!: Na komentáře pár lidí a Pmku od akai jsem dám toto varování, doporučiji si ho přečíst a to VELMI ppozorně!!!
Hinata a Sakura právě byly uprostřed svojí obvyklé hádky, kterou vedly poslední dobou pokaždé, když se potkaly. Tahle se však poněkud zvrtla:
„Ty si Naruta – kun nezasloužíš!“ křičela rudá černovláska. Tentokrát však nebyla rudá studem, ale vzteky.
„A ty snad ano paní Stydlivá?“ ptala se jedovatě se sladkým úsměvem Sakura.
„Tsss, určitě víc než ty,“ odpověděla chladně Hinata.
„ Hm, uvidíme a navíc, tobě to může být všechno jedno, protože on miluje mě,“ řekla a do věty dala nádech čehosi ďábelského.
„T-Ty, co mu chceš provést?!“
„Já?“ zeptala se růžovláska nevinně.
„Nic, co bych mu měla dělat?“
„N-no, já, já, já nevím, ale prostě něco… bylo to slyšet v tvém hlasu, co máš v pánu?“
Druhá kunoichi se potutelně usmála.
„Co myslíš, bude dneska v noci doma?“
„Proč se ptáš? Co máš sakra v plánu?“
„Nic,“ zopakovala s klidným obličejem.
„Jen se ho chystám tak trochu svést…“ řekla lhostejným hlasem a s vážným výrazem typu: Vždyť to není nijak extra zajímavé,
přitom však pošilhávala po Hinatě.
Ta zbledla, zrudla, zezelenala, zmodrala a tak vystřídala všechny barvy duhy, až se konečně zastavila na křídově bílé.
Její oči jasně vypovídaly, že má chuť skočit Sakuře po krku. Nějak se však udržela, protože věděla, že přesně tohle by jí do karet zrovna nenahrávalo a nechtěla Sakuře udělat tu radost a splnit její očekávání.
Měla jí dost. Chtěla ji nějak překvapit. Konečně ji něco napadlo.
Co se taky trochu předvést? Tím jí určitě srazím na kolena,
myslela si a v duchu se šťastně usmála.
Jenže jak se mám ukázat?
„V tom, abych ho svedla, mi TY rozhodně nezabráníš!“ řekla posměšně růžovláska a Hinatě se rozsvítilo. Rozhodla se hrát "její hru".
„Ty mě podceňuješ, Sakuro. Dobrá vsadíme se o to, kdo ho svede první a vítěz získá právo na Naruta-kun. Poražený se na něj bude moct maximálně zamilovaně dívat a tím to skončilo.“
Sakura, jistá si svou výhrou Hinatinu nataženou ruku s hrdým úsměvem přijala. Tím byla sázka uzavřena a Sakura se otočila k odchodu. Když vycházela, Hinata ještě zaslechla větu:
„Připrav se na zlomení srdce, Hinato.“
a dveře se za ní zabouchly.
Hinata následovala jejího příkladu a vydala se na večerní procházku. Přemýšlela.
Co jsem to udělala? Jakou mám asi proti NÍ šanci? A co když ji Naruto opravdu miluje?
Ach bože, otče, proč asi řekl ZROVNA JÍ, aby ti odnesla ty papíry do našeho domu?
Ale už se stalo, jenže, jak vyhrát. Tu sázku zrušit nemůžu, protože jinak by vyhrála automaticky. A já vlastně opravdu CHCI vyhrát. Ale, můžu Narutovi-kun něco takového udělat?
Ne, to nepůjde. Tak co budu dělat?
Ptala se sama sebe už skoro hodinu. Nakonec to vzdala s tím, že pravděpodobně si o Narutovi může nechat do budoucna jen zdát a vydala se ke svému domovu v Hyuuga čtvrti.
Šla pomalu. Měla hlavu plnou myšlenek, které si potřebovala urovnat a nějak nevnímala čas, až do někoho narazila.
„Au,“ utrousila a vzhlédla, aby se podívala, do koho to vlastně nabourala.
Dívala se do tvrdých chladných očí nějaké ženy staršího věku, která okamžitě spustila proud nadávek na její účet.
Hinata se jen tak ze slušnosti, ale bez většího zájmu omluvila a pomohla ženě na nohy. Ta ani nepoděkovala, očividně přesvědčená, že za vše může černovláska a vydala se s pyšným postojem dál a cestou ještě utrousila něco o neschopných mladých kunoichi a ninjech k ničemu.
Bla, bla, bla…,
říkala si Hinata a nevrle se otočila zpět k cestě. Najednou ale ztuhla. Stála totiž přesně před domem, kde měl Naruto svůj byt.
Aniž by si to uvědomovala, stoupala vzhůru po schodech, až dorazila k jeho bytu.
Najednou nevěděla, proč sem vlastně přišla, ale něco jí říkalo, že tam má jít. Zvedla ruku, aby zaklepala, ale bezděčně spadla zpět ještě dříve, než se vůbec dotkla dveří.
Na Hinatu dopadly chmurné představy, které jí rvaly srdce.
Nejdřív si myslela, že tam prostě vejde, ale pak si uvědomila, v jaké pozici by mohla svého idola a tu odpornou podvraťáckou m*chu najít.
Náhle pocítila touhu zmizet od jeho bytu. Chtěla odejít.
Už byla na schodech, ale pak si řekla, že vlastě nebude na škodu je vyrušit. Koneckonců, nic jiného si ta c*ura nezaslouží, a tak se vrátila a s menším zaváháním hlasitě zaklepala.
Nejdřív bylo ticho, ale pak se přeci jen ozvaly pomalé kroky a nějaké brmlání.
Asi za minutu někdo otevřel. Hinata zalapala po dechu, jak se lekla.
Ve dveřích stál Naruto s ledovýma očima ovládnuté lišky.
Někde v dálce odbila desátá hodna a všude panovalo šero. Ulice Konohy už byly téměř liduprázdné až na jednu asi dvacetiletou ženu. Ano, byla to Haruno Sakura, která se šla připravit na svůj velký úkol. Šla ale pomalu. Neměla kam spěchat.
Nemyslela si, že by se TA stydlivá Hinata jen o něco pokusila, takže má vítězství téměř jisté. Došla ke svému domu, odemkla si a šla se umýt. Pak se oblékla do poněkud odvážnějšího oblečení, nalíčila se, navoněla a během pěti minut stála u vytouženého cíle.
Zabušila do dveří, které se po malém zaváhání prudce otevřely.
Naruto si ji sjel pohledem. Věděla o něm, ale dělala, jakoby nic. Jen v duchu se musela zasmát nad tím, jak to bude mít jednoduché.
Blonďák se pochvíli vrátil zpět k jejímu obličeji a trochu pobaveně se usmíval.
„Můžu dál?“ zeptala se celkem zbytečně…
Buch, buch, buch…, ozývalo se zpoza dveří. Naruto se podíval na hodiny. Svítilo na nich velkými červenými písmeny dnešní datum a čas
22:06
Blonďák se zamyslel:
Kdo to jenom může být v tuhle dobu?,
ale šel otevřít.
Když se dveře otevřely, zůstal v nich udiveně stát.
Ona návštěva byla jeho láska. Láska, po které touží už od akademie.
Naruto ji sjel pohledem.
Měla na sobě krátkou jasně růžovou sukni, černé tílko, síťované punčocháče, černé boty na podpatku a růžovočerné rukavice bez prstů dlouhé až po loket.
Byla docela hodně namalovaná a vlasy měla koketně rozpuštěné. Její vzhled ho zarazil.
Nevěděl, co si o tom má myslet, ale musel se usmát při představě, jak by se asi tvářila Hinata, kdyby si tohle měla obléci.
„Můžu dál?“ vytrhla ho z přemýšlení.
„Jistě,“ řekl s úsměvem a poodstoupil od dveří, aby mohla vejít.
Přešel do obýváku a ona ho následovala.
Naruto si sedl do křesla a ukázal Sakuře na volný gauč naproti. Sakura si sedla. Panovalo ticho.
„Ehm, dáš si něco?“ zeptal se.
„Máš saké?“ odpověděla mu otázkou. Blonďák přikývl.
„Tak si dám. Díky,“ dodala, když jí nalil.
Opět ticho.
„Tak, proč si za mnou přišla?“ zeptal se pochvíli.
Ticho.
„Já nevím,“ odpověděla a upila si saké.
„Asi jsem přišla za tebou.“ Lehla si na gauč a podívala se na něj. Atmosféra v okolí se napjala.
„Aha a důvod?“ zeptal se. Jejich pohledy se střetly. Sakura si hrála s lemem sukně. Dívala se na něj jakoby vyzývavě. Blonďák nereagoval.
Bóže, ten je taaaaak naivní!, pomyslela si.
„Důvod?“ zopakoval svou otázku. Tentokrát už hlasitěji.
Sakura měla tušení, že je její poslední šance.
Sedla si.
„Ty,“ zašeptala, natáhla se k němu a políbila ho. Blonďák byl úplně mimo, takže se vůbec nebránil. Možná, že utrpěl i menší šok. Sakura toho hodlala využít. Začala mu rozepínat mikinu.
Najednou se ale Naruto vzpamatoval. Odstrčil ji od sebe.
„Co si sakra myslíš, že děláš?“ prskal jako podrážděná kočka. Sakura neodpověděla, jen se k němu opět natáhla. Uhnul.
„No tak, Naruto, poddej se mi, vždyť ty to taky chceš…“ šeptala. Naruto to ale zjevně neměl v plánu.
„Nech toho, nebo uděláš, či já udělám, něco, čeho bychom potom litovali.“ Sakura však nepřestávala dotírat.
„Jsi opilá?“ zeptal se
„Ne, nejsem,“ řekla poprvé za celou dlouhou dobu a opět se k němu nahnula.
Naruto ji chytil za ramena a tvrdě od sebe odstrčil. Zakolísala.
Že by to nevyšlo?, začaly se jí v hlavě nořit obavy.
„Vypadni,“ řekl chladně, a Sakura měla dojem, že vzduch v okolí rázem klesl o pár stupňů.
„Ale-“
„ŘEKL JSEM, ZMIZ ODSUD!“ nekřičel, ale jeho chladný pohled plný zloby a jeho oči, teď už ne modré, byly horší, než kdyby na ni křičel. Bylo to horší, než kdyby ji zbil. V jeho pohledu, bylo kromě zloby, chladu a pohrdání i něco jako smutek, jako lítost.
Sakura prohrála. Věděla to, ale byla příliš hrdá na to, aby o tom přemýšlela i jinak, než že za všechno může on. Napřímila se a s hrdě zdviženou hlavou kolem něj prošla do noční tmy.
Dveře se za ní s hlasitým
PRÁSK
zabouchly.
Naruto se svalil do křesla. Jakmile Sakura zmizela, veškerý vztek se vypařil a nahradila ho únava. Blonďák se zvednul, pustil si hudbu a relaxoval. Musel si urovnat myšlenky.
Za prvé: proč se Sakura chovala tak, jak se chovala?
Za druhé: co to do ní vjelo?
A za třetí: proč jsem ji odmítl, když jsem snil o něčem podobném tak dlouho?
Nechápem…
Nakonec se mu ale povedlo soustředit se pouze na hudbu a o ničem nepřeýšlet. Vracela se mu dobrá nálada.
Vypnul hudbu. Naštěstí, protože díky tomu slyšel tiché
Klep, klep, klep…
Někde odbila jedenáctá. Naruto se vydal ke dveřím a čím byl blíž, tím více cítil, jak jím opět lomcuje vztek.
Vnímal přeměnu svých očí. Prudce otevřel. Už otevíral pusu, aby Sakuru odehnal, ale zarazil se uprostřed pohybu.
Za dveřmi stála Hyuuga Hinata.
Tak, jak dopadne sázka? To vyjde příště
Tak, vrátila jsem se zpět z Řecka plná nových námětů a tohle je jeden z nich. Snad se líbil
A ohledně mému příběhu: Kyuubi, Naruto a záhadné náhody
Tak dvojka bude
CESTA ZA ŠTĚSTÍM
už na tom pracuju... tak ještě chvilku vydržtě
PS: první dva komentíky jsou ke dvojce, která vyšla omylem místo jedničky...
(nevím, jestli je to série / jednorázovka, když to bude mít jen 2 díly a pouze jednu zápletku, tak jsem to dala do obojího )
Je to viborne a fantaasticke som velki fanúšik NaruHuna;)
Myslím že, se Sakuře až moc nadává a to co o ní Hinata říkala bylo dost drsné ale jinak dobře zformulovaná povídka.
BOMBA!
„Kdo se umí smát sám sobě, má právo smát se všemu ostatnímu, co mu k smíchu připadá.“
- Jan Werich
Moc hezká povídka.
Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.
Hele Holmes. nic osobního, ale já si to čet není to moje , ale jak znam C. Ta odepše jinak než bych to napsal já:1.Jestli je tu něco neoriginálního tak tvoje stížnost. Zní jak kdyby si se užíral závistí a rozhd se s tím skončitXD.
2.Tvrdíš že mluví jak blbci, ale ty chceš, aby mluvili jak kdyby dostudovali HARVARD!!!
3.Výsměch čtenáři!!! někdo ti to přece musel vysvětlit jinak by to tvůj ptačí mozek nepobral.
4.Nelogika , uvažuj co je logického na Narutovi komplet??? Nic . Nebo Bermudský trojúhelník? Nic. Tak radši mlč.
5.Držení charakteru: Cosi to třeba odreagovat, a tvého carakteru se týče asi kdyby tě někdo hrál. Tak si hraje na idiota kterého dneska naučil někdo psát a tak si to vyzkoušel na mém oblíbném autorovi. Jinak C. ta povídka je DRSNÁ!!!!!!!!
každý má právo na kritiku, ať negativni, tak pozitivní. od toho tu komentáře jsou.
s bodem jedna naprosto souhlasím, povídka typu "kdo naruta získá dřív, sakura nebo hinata?" tu je asi milionkrát.
ani u bodu dva nejsem proti. ty snad takhle mluvíš nebo si tak slyšel někoho mluvit?
bod tři ... za ten tvůj komentář k němu si vraz facku, fakt že jo
ve světě naruta je logika. nebo si jí tam někde nepostřehl?
proč útočíš na někoho, komu se nelíbí to co tobě? připadáš si potom jako někdo, kdo nejsi? z mého pohledu to vypadá tak, že pokud si někdo léčí komplexy, jsi to ty. orpavdu sis po odeslání tvého komentáře nepřipadal jako blbec? pokud ano, měl by ses hornes omluvit, pokud ne, tak se nad sebou zamysli
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
Ano, soulasím s tím, že to MTM trochu přehnal, ale na druhou stranu, já bych to takhle opravdu řekla! Jinak myslím, že je zbytečné se o tom hádat. Prostě vám tahle FF nesedla, fajn, chápu. Jiný člověk, jiný styl, jiný názor... Ale prosím, přestaňte se u toho hádat! Nikdo není dokonalý a stejně tak ani tahle FF... Kdyby byl svět dokonalý, byla by to nuda, takže komentáře beru a nakonec vezmu i kritiku, ale prosím hádky ne! To si řeště přes PMky Thanks
Ach ten sentiment...
Naprostej souhlas, některý lidi si asi na komentech léčí mindráky!
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Teď bych se nejraději zeptala: "to mluvíš o sobě?" Ale jelikož jsem hodná, tak nic takového neřeknu.
Jo, a k povídce... No, dala se číst. Četla jsem i horší FF, ale rozpitvávat to budu v PMce
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Proč? Když mi to osvětlíš, já to uznám, ale teď vážně nevím na co narážíš. (Možná to bude tím, kolik jsem toho už zkomentovala.)
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Spíše by mě zajímalo, na koho tento komentář byl směřován; jestli na Hornese, který jenom napsal svůj (mnou více méně odsouhlasený) názor na povídku, nebo na mtm, který mu vynadal, anebo snad na povídkáře, který zase více méně odsouhlasil komentář Hornese?
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Ach ten sentiment...
Tak já tu něco napíšu... Omlouvám se, že budu převážně kritizovat, ale někdo musí alespoň trošku vyvážit zdejší až příliš oslavné komentáře...
První věc, co bych vytknul, je téma. Jestli zde někdo v komentářích psal, že je originální, tak nevím, ale asi to musí být první povídka, kterou zde četl. Protože tohle téma je tak obehrané, jak žádné jiné.
Další věc, co mi vadí, je to, jak z obou dívek děláš idioty. Když si čtu jejich dialogy, tak mi přijde, že se baví blbec s absolventem zvláštní školy. A když si jenom představím, že by někdo něco takovýho řekl v realitě, tak mi nezbývá než se smát. Takhle by rozhodně nikdo nemluvil.
Také mi hodně vadí, že je předem jasné, jak to dopadne - přece jenom mi nepřijde příliš šťastné prozradit zápletku i rozuzlení ještě předtím, než vůbec začne povídka. A napsat na konec povídky větu :"Tak co, jak myslíte, že to dopadne." mi už přijde jako naprostý výsměch čtenáři.
Navíc všechny postavy jednají naprosto nelogicky. Proč by Sakura říkala něco Hinatě? Proč by ji Naruto odmítl? Proč by už spolu dávno nechodili, když Sakura ví, že ji Naruto miluje? A další...
Také když píšeš o postavách známých z anime a mangy, tak by ses měla držet jejích charakterů. Což se ti, ani u Sakury, ani u Hinaty, ani u Naruta nedaří. Což je mimochodem problém velkého množství konožských povídek.
Abych jen nekritizoval. Je to celkem pěkně napsáno, a když bych odhlédl od všeho, co jsem napsal, tak je to dobré. Pro fanouška NaruHina, kterému se příliš nechce přemýšlet a hodnotit, ideální dílko. Pro ostatní ucházející.
PS: Ne, nejsem fanouškem NaruSaku.
Jen tak mimochodem, které fanfikce jsou nejlepší na Konoze? Naprosto jednoznačně ty od Minaty!
Popravdě... jsem teď trochu, no... trochu asi ne, ale to je teď jedno, naštvaná, ale na druhou stranu ti děkuji za upřímný koment... Zde jsou odpovědi na tvou kritiku:
Tak... a teď (asi po půl hodině) : ze začátku jsem byla "trochu" naštvaná , ale teď se a to dívám s nadlhedem a mrzí mě, že se ti to nelíbilo. Snad někdy napíšu FF, kde si navzájem sedneme, ale u téhle FF to nebude, protože je tak trochu pro mé věrný čtenáře a ano, tak trochu také jako oddechovka, u které se nemusí přemýšlet, takže musím uznat, že v něčem máš opravdu pravdu (Opravdu pravdu - to zní divně... ) Ale jak už jsem řekla, tahle FF je hlavně pro zastánce NaruHina, AntiSakura / NaruSaku a lidi, kteří mají také rádi poupravené charaktery, povídky na bláznivé nápady atd.
Jinak děkuji za odvážný komentář a i jeho závěr Tu kritiku sice nevyvážil, ale alespoň něco...
Hodně zdaru v FF a snad se někdy naše názory sejdou...
Ach ten sentiment...
júú cool idem na 2 už teraz dúfam že Hinata bude úspešnejšia!!
www.ciernysluha.blog.cz ^^
Super!
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Musím říct že je to fakt paráda. Hned se pouštím do dalšiho dílu:D
Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Jsou z toho jen problemy:D
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif
Jásnéé zabudla som máš u mňa 5*
Bez práce nejsou koláče, ale bezva život.
moj spoločný blog s kamoškou: http://wwwnasnarutosvet.blogspot.com/2011/09/taakze-pre-zaciatook-by-som...
moja prvá FF-ka: séria, romantika .... Najlepší priateľ alebo láska? 1 --- http://147.32.8.168/?q=node/90764
Nie je dôležité vyhrať, dôležité je nas*ať toho, kto Ťa porazil!!!
jééj moc dobrý námet to uš aj musím ísť prečítať dvojku uš nemám čo dodať len že
WAU
;)
Bez práce nejsou koláče, ale bezva život.
moj spoločný blog s kamoškou: http://wwwnasnarutosvet.blogspot.com/2011/09/taakze-pre-zaciatook-by-som...
moja prvá FF-ka: séria, romantika .... Najlepší priateľ alebo láska? 1 --- http://147.32.8.168/?q=node/90764
Nie je dôležité vyhrať, dôležité je nas*ať toho, kto Ťa porazil!!!
Proč mám pořád zamítnutej vstup do druhé části příbehu ? to ještě pořád neprošel přes "redaktory" ?
Ne, ještě nevyšel, ale měl by vyjít co nejdřív. Jen něco musím upravit
Ach ten sentiment...
NO som zvedava na pokracovanie. Dufam ze ho ziska Hinata! Ona si ho zasluzi!!! xoxo
tak, ja už sa teším, jak to dopadne ...držím Hinatke palce
Maroš Kufa
,,You say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. You say you love sun, but you seek shade when it's shining. You say you love wind, but when it comes you close your window. So that's why I'm scared when you say you love me."
Bob Marley
Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...
http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...
pěknéééé fakt slušně růžovku setřel
a už se mooooc těšim na Cestu za Štěstím ...... skoro skáču nedočkavostí přes celý pokoj
Jsem lama a jsem na to hrdej. Pokud se někmu nelíbí ať si nechá pro sebe, sežene si draka a pak si to přijde rozdat Jezdec proti Jezdci
a samozřejmě Odkaz dračích Jezdců RULES
Z popela oheň znovu vstane,
ze stínu světlo vzejde náhle.
Jo a jeste taky jeden crossover s Alien vs Predator ale to bude kratší
Pěkně tu růžovku setřel... Už se těším na pokarčování ^^
"Lekce bez bolesti je bezvýznamná. Protože nemůžeš něco získat, aniž bys něco obětoval. Ale když se jednou z té bolesti zotavíš a přijmeš ji za svou, získáš srdce, jakému se žádné jiné nevyrovná, ocelové srdce." ❤️
Sakura je štět*a i v seriálu. Tady tomu dává jenom volnější průchod. Nikdy jsem jí neměla ráda. I ta růžová je odporná. Takže se mi tady ta malá "zabíjačka" Sakury dost zamlouvá. ROZHODNĚ POKRAČUJ!!!
Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...
súhlasím... ťava jedna (narážka na Shippuuden časť 206) chudák Naruto
Začíná to dost dobře...
P.S. To že je tady Sakura Ku*va mi vážně nijak nevadí
K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)
...Ponořte se s námi do světa anime ...
BLOOD-C
Uta no Prince-sama: Maji Love 1000%
Tono to Issho: Ippunkan Gekijou
Miracle Train
Také několik OVA:
Kuroshitsuji IV & V
Epic of Zektbach
Musashi the Dream of the Last Samurai
SUPERNATURAL the Animation
THE iDOLM@STER
Tono to Issho: Gantai no Yabou
Brave 10
Jéé, ďalšia séria od teba. Úžasné! Veľmi pekne ďakujem za novú sériu a už sa neviem dočkať pokráčka. :-)
Saprlot těm Hyuuga rostou na zahradě nějaký omamný kytky Nee???
Ale je to bomba!!!
Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.