manga_preview
Boruto TBV 09

Život s Akatsuki, kapitola 1.

"Fuuton: Kamikaze!" vykřikla černovláska.
"Nic lepšího tam nemáš?" škádlil jí Kisame. Odpovědí mu byl výkřik:
"Hyourou no Jutsu! Technika Ledového vězení!"
Než se Kisame nadál, byl uvězněn uprostřed kvádru tvořeného ledem. Rozmáchl se svou Samahedou, ale meč se jen neškodně odrazil od ledové zdi.
"To ti nepomůže, rybičko," škádlila ho, "je to posílené mojí chakrou."
"Sakra…no dobře! Vzdávám to!" křikl na ní.
"Kessidy, už ho nech." Pousmál se Pein, který celý trénink pozoroval z bezpečné vzdálenosti.
"Je dobré mít u sebe dva bývalé kapitány ANBU." mumlal si pro sebe.
"Zítra jdeš na misi s Hidanem!" křiknul na ní ještě, než odešel.

"Dobré ráno, ty spáči." přivítal ráno Kessidy Itachi.
"Sklapni Uchiho!" zavrčela.
"No, no, no. Ty jsi taky Uchiha, pokud vím…"
"Neštvi mě, bráško!"
"Jdeš trénovat?"
"Ne, mám misi s Hidanem." odpověděla potichu.
"Tak to sis mohla přispat. Ten nevstane dřív jak v deset." "Já ho zabiju!" zaúpěla.
"Je nesmrtelný…"namítnul Itachi.
"Tak ho obětuju Jashinovi!" křikla už mírně namíchnutá.
"Jashinovi?" Itachi se zatvářil nechápavě.
"No jo, vždyť ty jsi taky Jashinistka! Budete si skvěle rozumět."
"Grrrr!"

"Co je to za misi? Já si totiž zapomněl nabrousit kosu." žvatlal Hidan.
"Prostě šlohnout svitek s regenerační technikou dřív než Orochimaru
a Konoha. A pak se vrátit dřív, než se pozabíjíme navzájem." vysvětlila Kessidy.
"Hm…a myslíš, že Orochimara porazíme, kdybychom se s ním střetli?" zajímal se.
"Oroxichta jsem porazila asi stokrát…" odvětila klidně.
Šli celý den a noc. Za svítání konečně stanuli před klášterem. Kessidy vytáhla katanu, Hidan se pomazlil s kosou a vyrazili.
"Ty je zdržíš, já vezmu svitek." rozkázala Kess. Oba se rozběhli ke vchodu do kláštera. Na dvoře se rozdělili; Hidan zůstal na místě, zatímco Kess utíkala doprava do míst, kde měl být svitek.
"Henge." šeptla a v tu ránu místo ní stál starý mnich. Neprozrazena prošla kolem stáží a vešla do obrovské katedrály.
"Tady to někde musí být." Pohled jí padl na sochu nějakého boha. Opatrně zalovila v jedné skulině a vytáhla svitek. Už chtěla odejít, když se rozezněl alarm. Do místnosti se vřítili bojový mniši.
"Tak o tomhle se Leader nezmínil!" prolítlo Kess hlavou.
"Tsuuga!" zašeptala.
"Ostrý tesák!" Tentokrát to vykřikla. Většina mnichů padla k zemi ve snaze si zachránit život.
Vyběhla ven a s sebou vzala i Hidana.
"Co jsi udělala, že tě nechali jen tak odejít? Tos je povraždila, nebo co?" podivil se služebník Jashina.
"Ne, nepozabíjela,", uchichtla se,
"Nechali se napálit na jutsu úrovně D."
Pomalu se blížili k sídlu.
"Promiň. že se ptám, já vím že mi do toho nic není, ale ty máš něco s Itachim?"
"Definuj to 'něco'"
"No jestli s nim…spíš."
"Aha…no to je těžký. Oba chceme obnovit klan. Samozřejmě by měl být čistokrevný a Itachi by ho chtěl asi těžko obnovit se Sasukem. Náš malý pošetilý bratříček si totiž myslí, že nás dokáže zabít." odpověděla Kess.
"Proč se ptáš?"
"Ale…no tak jen tak." zatloukal Hidan.
"Neumíš lhát." usmála se Kess.

"Jak je u šéfa dlouho?"
"Už přes čtyři hodiny."
"A co tam dělaj?"
"Kessidy prý vymyslela pár básniček a Šéfovi se tak líbí, že
mu je musí číst pořád dokola…" Za dveřmi do Leaderovi kanceláře se oval smích.
"Řekni to ještě jednou." škemral Vůdce. Potom se ozval Kessidin hlas:
" Kisame : Jsem hezká malá rybička,což je trochu chybička.Pár lidí už mě chtělo zkonzumovat,toho se chci příště vyvarovat...Peinovo heslo se do mysli vkradlo -"Ryba je kámoš a ne žrádlo!!!"
Všichni, kdo seděli okolo stolu se rozesmáli, jen Kisame zrudnul. Ale to už Kessidy za dveřmi pokračovala.
"Zetsu - ," Všichni plni očekávání čekali, co z ní vypadne.
" Zetsu - Jsem roztomilá masožravá kytička…" posluchači se začali smát, jen Zetsu zuřil, " a mám ráda hodně tepla, sluníčka. Kdo mi postavil nový skleníček? No přece milej šéfek Peiníček. Dal mi tam taky zrcátko, abych viděl svoje schizofrenní dvojčátko."
"Dost! Dost!" volal Pein a utíral si slzy.
"Tak to je moc, tohleto! Umřu smíchy…" Kessidy se taky smála. Celá Atasuki se smála.
"No to počkej, šéfe, já ještě neskončila." podotkla Kess.
"Prosím tě napiš to na papírky a někam to rozvěs…" poprosil jí Pein. A v tu chvíli Kess něco napadlo.
Když šli večer Atasuki každý do svého pokoje, na dveřích jim viseli lístečky s jejich jmény. Jako první došel k svému pokoji Deidara. Zahleděl se na papírek a začal si nahlas číst:

Deidara
Explozi z písku jak má být
zaručí jedině dynamit!
Za vstup do té jeho krávoviny
mi Pein zajistil dostatek trhaviny.
Jen ten můj parťák už mě trochu nebaví -
furt si myslí, že jsem opačnýho pohlaví!

"Né! To né!!!" slyšeli za minutu zoufalé výkřiky Kakuza.
"Co je, parťáku?" zeptal se Hidan vyšilujícího milovníka peněz.
"Na a čti!" vrazil mu cedulku do ruky. Hidan se usmál a dal se do čtení:
Kakuzu
Jsem na prachy a Pein to ví,
byl se mnou raz dva hotový.
Dal mi práci, po které jsem toužil,
to jsem si snad ani nezasloužil.
Teď si žiju jako v pohádce,
Kakuzu - finanční poradce

Hidan se rozesmál.
"Moc se nesměj."

Hidan
Od věčnýho zabíjení zase,
měl jsem kosu tupou jako prase.
Do Baumaxu to mám jenom kousek,
tak jsem si šel koupit brousek.
Pein mi tam však vybral z letáčku,
značkovou a levnou sekačku!

"Cs…co si to dovoluje?" soptil Hidan, ale usmíval se.
"Á…no to je vrchol! Kessidy, sestro, já tě asi taky zabiju, jak tak vidím!" slyšeli Itachiho hysterický záchvat vzteku.
"Klidni se. Maj to tam všichni…nejsi sám. Dokonce i Šéf."
"Děláš si srandu?" vyjekl.
"Vypadám na to?" odpověděla klidně.
"Tak se na to podíváme…:

Itachi
Mé jméno je Uchiha Itachi
a jedna žena mi nestačí.
Když mě chtěl Peiňák zverbovat,
musel mi něco darovat.
A tak jsem dostal darem
svůj vlastní soukromém harém."

Kessidy se rozesmála na celý dům.
"No tohle…za to tě zabiju!" slyšeli ještě. Potom se kolem nich prohnala Kess a za ní Itachi s katanou.
"Sasori!!! Sasori, pomoc!" volala z dálky na červenovlasého muže. "Za tu tvojí básničku?" zeptal se nevrle. Ale to už se Kessidy schovala za jeho zády.
"Tak promiň." usmála se.
"Myslíš, že to: Pein znal moje zvrhlý choutky, z živých lidí dělat loutky. Slíbil mi, což mu moc nežeru, materiál dle vlastního výběru. Spíš mě zlákal fakt, že k dispozici budu mít blonďatou krasavici! , zničí naše přátelství?"
"Ne."
Sasori se pousmál a políbil jí.

Poznámky: 

Ahoj! Po delší době zase nějaká pitomost Laughing out loud
Je to psaný narychlo pro pár lidiček, kteří mě donutili to semka dát... Tak snad to bude mít dobrý ohlas :DD
Děj je z mojí vlastní kebule, jakákoliv podobnost náhodná. Stejnou povídku najdete na blogu www.kimipossible.blog.cz , ale tenhle blog (ne)vedeme s kamarádkou. Děkuju za pochopení a taky za to, že mě neoznačíte jako plagiátora. Jutsu jsou samozřejmě tady odsud - z Konohy.
Tahle pitomst a naprostá slátanina vznikla vlastně nedopatřením v jakési hodině matematiky Laughing out loud proto mějte nad obsahem přivřené oči.
Čistě pro moje dobré svědomí, básničky NEJSOU mé, jsou od hAnko, Akatsuki RAP MUSICAL! Takže pochvaly za básničky sklídejte hAnko Laughing out loud
http://147.32.8.168/?q=node/24515 Básničky najdete po kliknutí na odkaz Eye-wink

5
Průměr: 5 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ariya
Vložil Ariya, Ne, 2011-09-04 21:08 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Moc se mi to líbí, ta tvoje jmenovkyně je dost sympatická Laughing out loud

Obrázek uživatele uchiha-eldest
Vložil uchiha-eldest, Út, 2011-07-12 22:32 | Ninja už: 5284 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Doufám že bude víc dílečků, člověk se do její role může tak něják vžít Laughing out loud Kakashi YES jen tak dál ( kéž bych já někdy sebrala odvahu sem šoupnout svoje díla Laughing out loud )

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Po, 2011-07-11 21:13 | Ninja už: 5027 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Ehm...*červená se* tak moc děkuju za pochalu, mam v zloze druhý díl Laughing out loud tak se zas můžete těšit Laughing out loud

Obrázek uživatele uchiha-eldest
Vložil uchiha-eldest, So, 2011-07-09 20:51 | Ninja už: 5284 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

toto me dostalo na kolena Kakashi YES

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Čt, 2011-07-07 19:23 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

*váľa sa smiechom pod stolom* Bolo to úžasné!!! 5* :-)