manga_preview
Boruto TBV 14

Hinata v Akatsuki – část 9 – Zlý sen

Uplynuly už celé čtyři dny od doby, kdy Hinata zničila skrytou Oblačnou. A nyní se její šílený plán začíná dávat do pohybu.
„Ovládáš už Nibi na sto procent?“ Zeptala se Hinata.
„Samozřejmě.“ Odpověděl Sasuke.
„Pak můžeme přistoupit ke druhé fázi.“ Řekla Hinata.
„Připravena?“ Zeptal se Sasuke.
„Jako nikdy před tím!“ Řekla rozhodně Hinata a zabodla si svoji černou tyč do břicha, ale jenom do té míry, aby prošla chakrovým bodem. Sasuke vzal druhou černou tyč a v přesně označeném místě na Nibiho jinchuuriki ji zabodl.
„Začínáme!“ Řekl Sasuke a začal přemisťovat podstatu démona z jeho jinchuuriky do Hinaty. Tento proces trval asi hodinu. Po celou tu dobu zadržovala Hinata krvávení pomocí své chakry, věděla však, že jakmile bude celý Nibi v ní, tak se rána zahojí. Přesto nechtěla vykrvácet dříve, než celý proces skončí.

O hodinu později:

„Tak to by bylo.“ Řekl Sasuke.
„Vážně, je to úžasné!“ Řekla blaženě Hinata a vytáhla si z břicha černou tyč. Rána se jí okamžitě zahojila.
„Jak se cítíš?“ Zeptal se Sasuke.
„Naprosto skvěle. Vlastně si nepřipadám jako člověk!“ Odpověděla.
„Jistě, že ne jako člověk. Sama si říkala, že se chceš stát démonem, tak jsi démonem.“ Řekl Sasuke.
„Máš pravdu. A vypadám i jinak? Doneste mi nějaké zrcadlo.“ Poručila si Hinata. O chvíli pozdě tahal Hidan s pomocí Karin velké zrcadlo v dřevěném rámu a na takových velice nepraktických nožkách. „Řekněme, že doopravdy vypadám démonicky.“ Usmála se.
Měla zcela pravdu. Její vlasy byly rozevláté a vypadali jako by se do nich pořád opíral vítr, i když bylo bezvětří. Její kůže poněkud zbledla, Hinata si myslela, že má barvu listu papíru. Po celém jejím těle se objevily různé tmavě modré ornamenty. A její oči, ty oči měly černé bělmo. Hinata skutečně naháněla hrůzu.
„Myslím, že jsme připraveni vyrazit do Listové. Co myslíte?“ Řekl Sasuke.
„Můžu jenom souhlasit.“ Odpověděla Hinata.
„Tak vyrážíme. Připravte si vše, co potřebujete a za půl hodiny odchod.“ Rozkázal Sasuke a všichni se šli připravit.

O půl hodiny později:

„Všichni připraveni?“ Zeptal se Sasuke. Nikdo nic neříkal a tak uznal, že by měl pokračovat ve vysvětlování plánu.
„Cesta do Listové nám zabere dva dny, protože potřebujeme, abyste všichni byli co nejčerstvější na boj.“ Řekla vůdcovsky Hinata. Sasuke se jenom nestíhal divit.
„Vypadá to, že momentálně je při smyslech.“ Říkal si pro sebe Sasuke.
„Jdeme, ať už to máme z krku.“ Řekl Sasuke a vyrazili.

Mezitím v Listové:

„Tsunade-sama!“ Křičela Shizune.
„Co je Shizune!“ Zeptala se pátá Hokage.
„Právě k nám dorazil Raikage a několik dalších ninjů z Oblačné.“ Řekla.
„Cože?! Bez ohlášení!“ Divila se Tsunade.
„Vypadají dost pomláceně, asi u nich došlo k boji.“ Odpověděla Shizune.
„Co se stalo?“ Zeptala se Tsunade Raikageho, který právě vešel spolu s Beem k ní do kanceláře.
„Byli jsme napadeni nukeinama z vaší vesnice! To se stalo!“ Rozčiloval se Raikage.
„To mě velice mrzí, ale i my jsme utrpěli těžké ztráty. Čtyři z našich nejlepších ninjů jsou mrtví.“ Řekla mu na to Tsunade.
„To mě vážně mrzí, ale vaše vesnice alespoň stojí a nejsou po ní jenom trosky!“ Křičel Raikage.
„Uklidni se brácha. Jak víš, tak Listová byla před více než třema rokama, taky na hadry.“ Snažil se ho uklidnit Bee.
„Kdo to udělal?“ Zeptal se Naruto, který se v kanceláři objevil, aniž by někdo věděl odkud.
„Hyuuga Hinata a Uchiha Sasuke.“ Řekl mu suše Raikage.
„A jak?“ Pokračoval v otázkách Naruto.
„Ta Hyuuga vylétla do vzduchu, pak řekla něco v tom smyslu, že svět pozná bolest nebo tak něco. Potom následovala tlaková vlna vycházející od ní a vesnice byla v troskách. Zbyl po ní jenom kráter.“ Vysvětlil Raikage.
„To potvrzuje naše obavy.“ Řekla Tsunade.
„Vaše obavy!“ Znovu se rozčílil Raikage.
„Použila stejnou techniku, jakou tehdy použil Pein na zničení Listové.“ Vysvětlila pátá Hokage.
„Cože?!“ Divili se Raikage i Bee.
„Jmenuje se to Shinra Tensei a vytváří to silnou tlakovou vlnu, která ničí vše ve svém rozsahu a zároveň se dá použít jako štít. Ale má jednu nevýhodu, dá se použít každých pět vteřin. To, je doba, po kterou se tato technika nabíjí.“ Vysvětlil Naruto, který měl s touto technikou největší zkušenosti.
„Aha.“ Řekl Bee. „Vypadá to, že to funguje na stejném principu, jako když se změním do formy démona. Taky kolem sebe mírně rozrážím okolí.“ Dodal.
„Ano, ale jenom opravdu málo. Ta Shinra Tensei bude něco jiného.“ Oponoval mu jeho bratr.
„Ne brácha. Vážně to bude mít stejný základ. Když se měním na démona, tak mám celkově větší plochu, ale když to použije někdo o velikosti člověka, tak to bude více koncentrované a proto to má větší ničivou sílu.“ Vysvětlil svoji teorii Bee.
„Takže jak se proti tomu máme bránit?“ Zeptala se Tsunade.
„Nijak, to není možné.“ Odpověděl Bee.
„Dobrý večer ve spolek.“ Řekla podivná postava stojící za oknem.
„Ty!“ Rozčílila se Tsunade.
„Vážně nerad vyrušuji, ale mám pro vás jisté informace, které by vás mohly zajímat. Pozvěte mě dál, nebo se mám pozvat sám?“ Řekl Kabuto.
„Pojď dál a povídej!“ Zuřil Raikage.
„No, když jinak nedáte.“ Řekl Kabuto.
„Tak co pro nás máš Kabuto?“ Zeptal se Hokage.
„Přibližně za dva dny zaútočí Uchiha Sasuke na Listovou.“ Řekl Kabuto.
„Předpokládám, že s ním bude i Hyuuga Hinata.“ Řekl Raikage.
„Jestli myslíte Nibi no Hinatu, tak ta je také s ním.“ Dodal Kabuto.
„Raikage! Kdy jste nás hodlal informovat, že zajali všeho jinchuurikiho.“ Rozčílila se Tsunade.
„Mohl bych vám pouze říct, že o ní nemáme žádné informace. Nyní však víme, jaký byl účel útoku na naši vesnici.“ Řekl Raikage.
„Získání Nibi. Takže vážně vzniká nová Akatsuki a zase sbírají démony.“ Řekl posmutněle Naruto.
„Akatsuki!“ Řval Raikage. „A kdy jste nás o tom chtěli informovat!“
„Vyslali jsme k vám posla se zprávou.“ Odpověděla mu Tsunade.
„Posla, ale zastavili, takže nedorazil.“ Dodal Kabuto.
„Počkat. Nebudeme se zbytečně hádat! Co z toho vlastně budeš mít ty?!“ Zeptala se Tsunade.
„Přinejmenším zůstanu na živu. Nemám touhy ovládat svět, jako měl Madara, ale rád si v tichu nerušeně experimentuju na lidech.“ Vysvětlil Kabuto.
„A ty si vážně myslíš, že tě jenom tak necháme odejít!“ Řekla mu pátá Hokage.
„Můžu kdykoli utéct, ale když je nezastavíte, tak dříve či později si půjdou urovnat účty i se mnou. To proto vás informuji.“ Řekl Kabuto a hned se proplížil otevřeným oknem a nebylo už po něm sebemenší známky.
„Je pryč.“ Poznamenal Naruto.
„Takže za dva dny. Budeme se muset připravit.“ Řekla Tsunade.

Následujícího dne v noci:

„Je docela roztomilá, když spí. Škoda, že po zítřejším dni už nikdy nebude mít klidný spánek.“ Řikala si pro sebe Hinata sklánějíc se nad postelí svojí mladší sestry.
„Ahoj otče. Jak ses celou tu dobu měl?“ Zeptala se Hinata tiše, aby nevzbudila Hanabi.
„Jak ses sem…“ Divil se Hiashi.
„Měli byste posílit stráže. Nebo alespoň poslat někoho, kdo by je seškrábal ze stěny.“ Řekla Hinata svému šokovanému otci. „Nebo se divíš, co tu dělám, tak brzo? No ani Kabutův špión Zetsu není pro mě neviditelný, takže jsme si trochu pospíšili. Sbohem otče.“ Dodala Hinata a velmi tiše ho zabila, tak aby nikoho nevzbudila. „Ještě, že Sakura nebydlí s Narutem, to by byla poněkud komplikace.“ Říkala si v duchu.
Hinata zmizela ze sídla svého klanu stejně tiše, jako se sem dostala. Jediný, kdo zde zůstal na živu, byla její mladší sestra Hanabi.
„Teď si půjdu pro Sakuru.“ Řekla si.

„Hej… Naruto… Vzbuď se… No taaak, slyšíš!“ Snažil se ho vzbudit Sasuke.
„Co… Je… Ještě chviličku…“ Mluvil v polospánku Naruto.
„Idiote!“ Zařval na něj Sasuke.
„Sasuke!“ Prudce se zvedl Naruto.
„No to je dost, že jsi vzhůru. Měl jsem strach, že zaspíš svoje utrpení.“ Usmíval se Sasuke.
„Utrpení?“ Divil se Naruto.
„Ano. A mimochodem, už jsi přišel na to, proč se Hinata přidalak Akatsuki?“ Zeptal se Sasuke. Naruto pouze mlčel, odpověď neznal. „Takže to nevíš. Ona tě milovala, i když tě všichni měli za monstrum a ty sis toho nikdy nevšiml. Víš vážně mi je možná trochu líto Saskury.“ Dodal Sasuke.
„Proč je ti líto Sakury?“ Zeptal se Naruto.
„Pořád jsi mě chtěl pochopit, porozumět tomu co dělám, tak teď máš příležitost.“ Vykládal dál Sasuke.
„Co je se Sakurou!“ Vykřikl Naruto.
„Á. Konečně ti to dochází!“ Radoval se Sasuke. „Právě teď ji Hinata zabíjí a to pěkně pomalu. Víš, dost se změnila.“
„Cože!“ Vyhrkl ze sebe Naruto a okamžitě se rozběhl směrem k Sakuřině domu. Když se tam dostal, uviděl, že celý dům byl zničen po boji. Sakura byla, mrtvá stejně jako všichni co byli uvnitř.
„Konečně jsi poznal bolest. Teď, už mi rozumíš Naruto?“ Zeptal se Sasuke. Naruto nenacházel odpověď, ponořil se do temnoty nevědomí. Kyuubi byl vypuštěn a zničil vše na čem Narutovi záleželo.
Jasné světlo jej probudilo ze spánku.
„Jenom noční můra?“ Říkal si pro sebe Naruto. „Ten zatracený Kyuubi, proč mi tohle udělal. Ta beznaděj, to zoufalství. Možná už vážně rozumím Sasukemu. A nyní mám možnost se pokusit vše změnit, aby se mi můj nenaplnil.“

Poznámky: 

To je konec.
Orenji

5
Průměr: 5 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2013-05-02 21:42 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No, jsem zvědavá, jak z toho chceš vybruslit. Eye-wink Jdu to hned zjistit.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Testey Neoras
Vložil Testey Neoras, So, 2013-04-13 23:58 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

TO ČOOO!!! TO ma ako vymotal ten koniec Laughing out loud musím uznať, že keď som si predstavila Hin tak ako bola opísaná, tak bola trochu desivá, ale musela byť riadne krásna Laughing out loud no ale ten koniec.... bolo to veľi dobre napísané Smiling

Obrázek uživatele Veragin
Vložil Veragin, Po, 2011-06-27 07:24 | Ninja už: 4892 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Happy end by nebyl?

Obrázek uživatele Nathanael
Vložil Nathanael, Pá, 2011-06-24 12:50 | Ninja už: 5113 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

to bolo super!!! Sticking out tongue
len škoda, že už končíš tak otvorene... Sad
z toho by sa dala stvoriť ešte dobrá časť Sad

Ten kto sa nebojí svojho meča, nemá právo meč vlastniť.

Obrázek uživatele Envy - chan
Vložil Envy - chan, Po, 2011-06-20 22:21 | Ninja už: 5860 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

super super a ještě jednou super Kakashi YES příběh, slohový zpracování -> jahůůůů Laughing out loud Laughing out loud
piš dál jde ti to skvěle Smiling Kakashi YES

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Po, 2011-06-20 20:44 | Ninja už: 4878 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Souhlasím, nechtěl bys napsat náhodou "Happy end" ? Smiling myslím ve smyslu jako Naruto + Hin?

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Orenji
Vložil Orenji, Po, 2011-06-20 22:07 | Ninja už: 4955 dní, Příspěvků: 226 | Autor je: Recepční v lázních

Dobrý nápad, ale samozřejmě by bylo fajn, kdyby mě "ukecávalo" více lidí. Kvůli EGU. Ne to jsem nemyslel vážně. Každopádně možnost Happy Endu zvážím a pokud budu v příčetném duševním stavu, tak se Happy End bude konat.

Obrázek uživatele Namikaze Izumi
Vložil Namikaze Izumi, Po, 2011-06-20 00:06 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 197 | Autor je: Utírač Udonova nosu

NICE:D akorat nerozumím tomu "to je konec" konec jako konec, nebo konec jako konec dílu? Laughing out loud Laughing out loud

Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Laughing out loud Jsou z toho jen problemy:D

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif

Obrázek uživatele Orenji
Vložil Orenji, Po, 2011-06-20 14:16 | Ninja už: 4955 dní, Příspěvků: 226 | Autor je: Recepční v lázních

Konec jako definitivní konec

Obrázek uživatele Namikaze Izumi
Vložil Namikaze Izumi, Po, 2011-06-20 17:12 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 197 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tak to je škoda, přběh to byl zajímavej:-(

Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Laughing out loud Jsou z toho jen problemy:D

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif