Kyuubi no Naruto – část 7 – Konec hry
„Naruto už jsou to tři dny, co putujeme a nikde žádní vojáci.“ Řekl Sasuke.
„Já vím, ale už se blížíme a vypadá to, že mají problémy!“ Odpověděl mu Naruto.
„Pak, tedy spěchejme!“ Řekl rozhodně Sasuke.
„Až dorazíme, počítej s tím, že bude jenom málo lidí nadšených tvým příchodem.“ Řekl Naruto.
„To je mi jasné.“ Odpověděl.
„Nevím, s čím Madara přijde, ale rozhodně to nebude nic malého.“ Konstatoval Naruto.
„Je tu možnost, že vytáhne do boje s pečetící sochou.“ Řekl Sasuke.
„S čímže to?“ Divil se Naruto.
„Vůbec ses po těch letech nezměnil. Pořád stejný pako.“ Odpověděl mu Sasuke.
„Na tohle jsem se neptal! A navíc s těmi rudými vlasy a Rinneganem v očích vypadám víc stylověji než ty!“ Dal mu to sežrat Naruto. Oba dva se začali smát, protože měli radost, že se po více jak třech letech zase shledali. „Je to zábava, být zase na jedné straně. Nemyslíš?“ Dodal Naruto.
„Asi ano.“ Odpověděl smutně Sasuke a začal se ponořovat do svých myšlenek. „Proč mi nedošlo dříve co po mě Itachi vlastně chtěl. Proč jsem byl takový hlupák?! Obětoval více než jenom život a čest, obětoval i své přátele, abych já nějaké mohl mít.“ Přemítal si Sasuke.
„Tak co je teda ta pečetící socha?“ Vyzvídal Naruto. Sasuke se probral ze svých myšlenek.
„Do ní se zapečeťují všichni démoni a až v té soše bude všech devět, potom Madara hodlá oživit Juubi.“ Odpověděl mu.
„Aha!“ Řekl Naruto tato část mu byla prozatím jasná. „Ale, jak s ní chce bojovat, když je to pečetící socha?“ Zeptal se, na jemu méně srozumitelnou část.
„Ta socha je z podobného materiálu jako je Zetsu, takže se může pohybovat. Navíc, když už má v sobě nejspíš osm ocasých démonů, tak bude neuvěřitelně silná.“ Odpověděl Sasuke.
„To by nemusel být zase až takový problém.“ Řekl Naruto.
„Možná jste s Kyuubim parťáci, ale ani on nemá tolik chakry, jako osm démonů dohromady.“ Řekl Sasuke a to neměl dělat, protože Kyuubi poslouchal a vše slyšel.
„Cožeee! Ty jeden spratku! Ty máš vážně ve zvyku všechny podceňovat! Počkej, jak té soše natrhnu límec, pak val oči z důlků!“ Rozčiloval se Kyuubi Narutovi v hlavě.
„To se ti to machruje, když tě neslyší, že?!“ Napomenul ho Naruto.
„A nemám snad pravdu! To jeho podceňování přítele i nepřítele, by ho mohlo stát život!“ Řekl stále naštvaný Kyuubi.
„Takže se o něho bojíš i ty?“ Popichoval Naruto.
„Ne, proč bych se měl o takového…. Takového Uchihu, jednoho, vůbec bát. Ha!“ Vykoktal Kyuubi a mírně zrudl, protože lhal.
„To nevadí, protože Sasuke nejspíš pořád podceňuje jenom mě a případně i tebe.“ Řekl Naruto.
„Tak mu ukážeme, čeho jsme schopni!“ Rozhodl se Kyuubi. Naruto musel jenom souhlasit.
Sasuke náhle zastavil.
„Co se děje Sasuke?“ Zeptal se Naruto.
„Možná mám jenom trochu strach, z jejich reakce, až mě uvidí.“ Odpověděl mu.
„No možná, tě nemají moc rádi, protože jsi v podstatě zločinec, ale zase nevypadáš jako člověk, který zničil Listovou.“ Řekl Naruto a přitom ukázal na sebe. Možná měl Sasuke strach, ale to co mu pověděl Naruto, bylo legrační, alespoň měl ten dojem.
„Možná máš pravdu Naruto. Možná nakonec budeš zmlácený od Sakury více než já.“ Řekl mu Sasuke.
„Sakura může klidně být silnější než bábi Tsunade, ale v mém současném stavu mi neublíží.“ Řekl Naruto a Sasukemu tuhla krev v žilách ze zjištění, jak ohromně silná může Sakura být.
„Sasuke, tak pojď, ať nemarníme čas!“ Volal na něj Naruto, který se mezitím rozutíkal přímo k nejbližší jednotce.
„A ty si myslí, že tam můžeš jenom tak přijít a říct jim Promiňte, ale já jsem Uzumaki Naruto a tohle je Uchiha Sasuke a že bojujeme taky proti Madarovi!“ Zakřičel na Naruta. Ten mu nijak neodpovídal a běžel dál. Sasuke věděl, že bez Narutovi přítomnosti se ho pokusí nejspíše zabít a nebo ho v lepším případě zajmou. Druhý případ byla vlastně horší možnost, protože jakmile by ho zajali, tak by se dostal do spárů Raikageho. Neměl tady jinou možnost, než následovat rudovlasého Naruta.
Mezitím u ninjů na frontě:
„Hele podívej se tam. Mám takový dojem, že se z toho směru k nám někdo přibližuje.“ Řekl jeden mlžný ninja Hinatě. Ta kývla na znamení souhlasu.
„Ha!“ Lekla se.
„Co tam vidíš?!“ Řekl rozčileně mlžný ninja. Hinata byla stále vyděšená a mlčela.
„Tak mluv! Co tam vidíš!“ Zatřásl s ní oblačný ninja, který tu také byl.
„Uchiho Sasukeho a člověka co srovnal Listovou se zemí.“ Odpověděla nepřítomně.
„Cožeee!“ Vykřikli oba ninjové.
„Musíme to okamžitě dát vědět na velitelství!“ Řekl oblačný ninja.
„Běž za generálem Hatakem Kakashim. Já tu s ní zůstanu a zkusím ji trochu vzkřísit.“ Řekl mlžný ninja. Oblačný na nic nečekal a rozběhl se směrem, kde si myslel, že je generál jeho divize.
O pár chvil později se už blížil ke svému generálovi Kakashimu. Bylo to, ale velice obtížné, protože většina nepřátel se soustředila právě u známých ninjů.
„Generále Hatake! Generále, máme velký problém!“ křičel na Kakashiho oblačný ninja. Probojoval se přes nepřátele, až k němu a zopakoval to, co po něm před chvílí křičel. „Generále, máme velký problém, blíží se k nám Uchiha Sasuke a bývalý vůdce Akatsuki, co Listovou zničil.“ Řekl oblačný ninja. Kakashi se na něj podíval a podle zděšení v jeho tváři mu bylo jasné, že je to pravda.
„Saskuro!“ Vykřikl Kakashi, to pro ni bylo znamení, že ho má následovat.
Když se dostali na místo, byl Sasuke i Naruto už dosti blízko od nich. Nikdo však Naruta nepoznal, a proto si všichni mysleli, že se jedná o vzkříšeného Peina.
„Něco mi na tom nehraje!“ Uvažoval Kakashi. „Proč už Pein nezaútočil?! Rozsah jeho techniky je ohromný. Možná je to kvůli tomu, že je s ním i Sasuke.“ Říkal si v duchu.
„Kakashi-sensei! Sakura-chan!“ Začal křičet Naruto, byl však příliš daleko na to, aby byl jeho hlas zřetelný.
„Co to ten Pein dělá?! To má být snad sranda!“ Uvažoval Kakashi. „Saskuro připrav se.“ Řekl. Sasuka si nasadila svoje rukavice.
„Idiote! Vždyť tě nemůžou slyšet, na to jsi pořád moc daleko.“ Komandoval Sasuke Naruta a praštil ho po hlavě.
„Cože?! Proč se k němu Sasuke chová jako k Narutovi!“ Říkal si pro sebe Kakashi.
„No dobře Sasuke! Tak musíme jít blíže!“ Řekl Naruto.
„Než se k nim dostaneme, tak na nás Kakashi nejspíš pošle nějakou zemní nebo vodní techniku.“ Vysvětlil Sasuke.
„No tak se k nim prostě musíme dostat rychleji, než něco stihnou.“ Řekl Naruto a okamžitě zmizel. Sasuke se podivil, co to bylo.
Ve chvíli, kdy Naruto zmizel Sasukemu z očí, tak se objevil přímo před Kakashim. Ten z toho byl v šoku.
„Zdravím Kakashi-sensei.“ Pronesl Naruto.
„Naruto?“ Divili se Kakashi, Sakura i Hinata, která se právě dostala z šoku.
„Sakura-chan! Hinato!“ Pokračoval Naruto v pozdravování.
„Naruto no Bakaaa!“ Zařvala Sakura a okamžitě mu jednu vrazila. Ti, kteří to pozorovali, z větší vzdálenosti by si mohli myslet, že se jedná o výbuch. Sakura čekala, že se Naruto tak sto metrů proletí, ale místo toho stál stále na místě a když se usadil prach, zjistila, že na sobě nemá ani sebemenší známku po ráně.
„Doufám, že mi takovou nenatáhne.“ Ztěžka polkl Sasuke.
„Jak to Naruto?“ Zeptala se Hinata.
„To je všechno na příliš dlouhé vyprávění. A na to mi teď nemáme čas.“ Řekl Naruto.
Sasuke se k nim snažil dostat, ještě dokud byli všichni ohromeni Narutovým novým vzhledem. Ke vší smůle si jeho přítomnosti okamžitě všichni všimli.
„Zdravím…“ Řekl.
„Sasuke-kun.“ Řekla Sakura.
Sasuke se na ni podíval a čekal, co se bude dít. Pak se náhle její pohled změnil, Sasukemu došlo, kde ho předtím viděl. Bylo to rozčilený pohled, a proto čekal tvrdou ránu. Byl by to ten nejmírnější trest, jaký by mohl dostat. Svůj názor změnil okamžitě potom, co pocítil pěst na své tváři. Sasuke se proletěl více jak dvěstě metrů.
„Počkej Sakuro!“ Řekl pozdě Naruto. „I když si to po právu zasloužil.“ Zvážil možnost.
„Takže se ti nakonec povedlo Sasukeho přesvědčit.“ Řekl s úsměvem pod maskou Kakashi. „Budeš skvělý Hokage Naruto. Jednou určitě budeš.“ Řekl si v duchu.
Ke Kakashimu přiběhl jeden člen klanu Yamanaka se zprávou z velitelství. Poněkud nedůvěřivě se podíval na Naruta a ještě méně věřil svým očím, když uviděl i Sasukeho, který se celý polámaný vracel z letu první třídy Sakuřivých aerolinií.
„Generále Kakashi máte se okamžitě se svojí divizí vydat na podporu divize vrchního generála Gaary.“ Řekl ninja se zprávou.
„Rozumím.“ Odpověděl Kakashi. „A dej na vrchní velitelství vědět, že se k nám připojili Uzumaki Naruto a Uchiha Sasuke. A zdůrazni, že je to na moji odpovědnost, a že zde nepotřebujeme rozzuřeného Raikageho.“ Dodal.
„Hai.“ Odpověděl Yamanaka ninja a okamžitě začal navazovat psychické spojení s vrchním velitelstvím.
Na vrchním velitelství:
„Příjmám dvě zprávy ze dvou různých stanovišť.“ Řekl Inoichi.
„Jaké?“ Zeptal se Raikage.
„Bee-sama a Yamato byli zajmuti Akatsuki.“ Řekl.
„Cooože. Mého brášku dostali Akatsuki!“ Rozčílil se neuvěřitelně Raikage a nebyl schopen dalšího slova.
„A co Naruto?“ Zeptala se Tsunade.
„Jeho se týká ta druhá zpráva.“ Řekl.
„A?!“ Řekla.
„Společně s Uchihou Sasukem se připojili ke Kakashiho divizi.“ Odpověděl.
„To si ze mě děláš legraci!“ Rozčílil se Raikage.
„Klid Raikage! Nemá cenu plakat nad rozlitým mlékem.“ Napomenula ho Tsunade.
„Já toho Uchihovského zmetka dostanu do železného spáru.“ Rozčiloval se Raikage.
„Zpráva pokračuje žádostí generála Kakashiho, aby se Raikage prozatím nezapojoval do bojů.“ Řekl Inoichi.
„Uklidněte se Raikage. Vím, jak se cítíte, taky jsem přišla o bratra, ale jestli Sasuke a Naruto přišli společně, znamená to, že oba dva bojují proti Madarovi a nejspíš i ví, co chystá.!“ Řekla Tsunade.
Raikage rezignoval, sedl si na zem a dal se do pláče za svého bratra.
Zpět na frontě:
„Je to nejlepší nápad spojit se s Gaarovou divizí. Nejspíš bojují s více oživenými ninji.“ Řekl Kakashi.
„Ti by neměli být žádný problém.“ Řekl Naruto a všichni se na něj s údivem podívali.
„Naruto?“ Podivila se Sakura.
„Ne vážně se nepředvádím, ale mám Rinnegan, tak dokážu ty ninji doopravdy vzkřísit.“ Řekl.
„Kdes na takový nesmysl přišel?“ Zeptal se ho Sasuke.
„No, když Pein zničil Listvou, tak pak taky všechny oživil.“ Odpověděl.
„Ale pak umřel!“ Dodala Hinata.
„Já vím, ale byl oslabený po boji se mnou a navíc já mám k dispozici chakru na úrovni Juubi.“ Řekl.
„Juubi!“ Zeptali se všichni přítomní.
„Juubi přece vznikne spojením všech devíti ocasých démonů, jak bys ty mohl mít tolik chakry, když máš v sobě pouze Kyuubi?“ Divil se Kakashi.
„Možná mám k dispozici jenom Kyuubiho chakru, ale nesmíte zapomínat na Sage mód Kakashi-sensei.“ Odpověděl Naruto.
„Ale i tak!“ Řekl Kakashi.
„Myslím tím, že vyvažuji množství mé a Kyuubiho chakry přírodní energií.“ Odpověděl.
„Je to vážně pořád náš Naruto?“ Ptali se sami sebe Kakashi, Sakura i Hinata. Nastala chvíle ticha.
„A tušíte, jaký by mohl mít Madara plán?“ Zeptal se Kakashi a rozřízl to ticho.
„Víme, že Naruto je dostatečně silný, aby odolal i pečetící soše s osmi démony uvnitř. Naneštěstí má Madara náhradní plán.“ Řekl Sasuke.
„Jaký?“ Zeptal se Kakashi a dal divizi pokyn k přesunu.
„To nevím.“ Odpověděl Sasuke.
„Já vím, ale neumím to pořádně vysvětlit.“ Řekl Naruto a vyvolal stínový klon. Jenom on sám věděl, jaký význam mělo vyvolání klonu.
„Nazdar lidi, jak se máte?“ Pozdravil klon. Ve své podstatě se nejednalo o klon Naruta, ale Kyuubiho. Všichni se udivili, proč je klon zdraví. „Promiňte mi mou nezdvořilost, ani jsem se nepředstavil. Jmenuji se Kyuubi no Youkou, ale stačí, když mi budete říkat Kyuubi.“ Dodal a usmál se. Nejdříve všichni podívali na Originál Naruta a pak na Kyuubiho klon.
„To nemyslíš vážně, Naruto!“ Řekl mu Kakashi.
„Řekněme, že jsem změnil názor.“ Řekl Kyuubi.
„Vážně?!“ Řekl podezřívavě Kakakshi.
„No věříte Sasukemu a mi starému démonovi ne? To jsou teda pořádky.“ Povzdychl si Kyuubi.
„Naposledy co jsem tě viděl, si ničil Konohu.“ Řekl Kakashi.
„Přiznávám, ale většinu viny na tom má Madara. Přece víte, že to on mě ovládal a poštval proti Listové. Sice jsem vás v té době taky dost nenáviděl, ale díky Narutovi více rozumím lidem a z části jím i jsem.“ Řekl Kyuubi.
„To je pravda.“ Dodal Naruto.
„Tak jaký je teda Madarův náhradní plán?“ Zeptal se Kakashi.
„Víte, kdo to byli Zlatý a Stříbrný bratři?“ Zeptal se Kyuubi.
„Ano. Za celou historii skryté Oblačné to byli ti nejtěžší zločinci.“ Řekl Kakashi.
„To ano, ale podstatnější je to, že jejich chakra je stejná jako má.“ Řekl znechuceně Kyuubi.
„Cože?!“ Divili se Kakashi a Sasuke.
„Jednou se mě vydali chytit, ale moc se jim to nepovedlo. Spolkl jsem je, ale jak se během dalších dvou týdnů ukázalo, byli poněkud nestravitelní. Zato já jim chutnal, tak, že když jsem nakonec vyplivl, vypadali jako moje miniaturní kopie. A to konec příběhu.“ Vysvětlil Kyuubi.
„Takže takhle chce Madara oživit Juubiho.“ Konstatoval Sasuke.
„Samozřejmě má to háček.“ Řekl Naruto, který mezitím zrušil Kyuubiho klon.
„Jaký?“ Zeptal se Kakashi.
„Oba dva jsou zapečetěni v Jantarovém Kotlíku, který má Daruiho divize.“ Řekl Naruto.
„Jak to můžeš vědět Naruto?“ Zeptala se ho Sakura.
„Nevím, ale viděl jsem, co se stalo. Jako bych byl nějak s tím kotlíkem propojený nebo tak něco.“ Odpověděl.
„Máš Rinnegan, takže začínám uvažovat o tom, že Mudrc šesti cest opravdu existoval.“ Řekl Kakashi.
„Proč jsem to neviděl tedy i já?“ Zeptal se Sasuke.
„Ty nemáš Rinnegan.“ Řekl Kakashi.
„Mám, ale momentálně není aktivní.“ Řekl Sasuke a všichni kromě Naruta se na něj nevěřícně podívali.
„Věřte mu, já to viděl.“ Řekl klidně Naruto.
„To ale máme proti Madarovi velkou výhodu.“ Řekla Hinata.
„Možná, ale on má zase vice zkušeností než já a Sasuke dohromady.“ Řekl Naruto.
„To je pravda.“ Řekl suše Sasuke.
„Jak pak teda nad ním máme vyhrát?“ Zeptala se Saskura.
„Jeho hlavním cílem bude získat Jantarový Kotlík, takže vy tři a Sasuke jej bude bránit a já zničím Gedu Mazo.“ Řekl rozhodně Naruto.
„Ale Naruto, to je…“ Snažil se něco říct Sasuke.
„Ne Sasuke, jestli Madara získá kotlík, okamžitě zmizí a Gedu Mazo zmizí s ním. To proto je naše jediná šance bojovat s oběma najednou.“ Řekl Naruto.
„Naruto má pravdu.“ Řekl Kakashi.
„Gedu Mazo?“ Divila se Hinata.
„To je pečetící socha.“ Vysvětlil Naruto.
„Ano to je, ale odkud znáš její skutečný název?“ Divil se Sasuke.
„Nevím, prostě znám.“ Odpověděl Naruto.
„Už jsme dost blízko Gaarovy divize a vypadá to, že Daruiho divize se k němu taky připojila.“ Řekl Kakashi.
„To nám usnadňuje plán s Kotlíkem.“ Řekl Sasuke.
„To ano.“ Řekl Naruto. Hinata najednou upadla.
„Co se stalo?“ Zeptal se Kakashi.
„Je příliš vyčerpaná.“ Řekla Sakura.
„Tak ji odnes k medikům.“ Řekl Kakashi.
„Ale Kakashi-sen…“ Namítala Sakura.
„Vím, že jsi schopná Sakuro, ale boj proti Madarovi bude na tebe příliš. Takhle budeš užitečnější, až nám bo boji s ním ošetříš rány.“ Usmál se na ni Sasuke. Sakura po těchto slovech na nic nečekala, sebrala Hinatu a vydala se s ní ke stanovišti lékařských ninjů.
„My se vydáme ke Gaarovi, je totiž velká pravděpodobnost, že tam bude i Darui.“ Řekl Kakashi. Všichni tři se vydali směrem, kde předpokládali, že se nachází Gaara. Poznali to podle velkého množství písku na jednom místě.
„Možná se budeme muset ke Gaarovi probojovat.“ Řekl Naruto. Sasukeho i Kakashiho napadlo, že Naruto zmoudřel, ale ani to mu nebránilo v některých vážných situacích chovat se dětinsky. Alespoň věděli, že nyní má plán.
„Vypadá to, že Gaara a Darui právě bojují.“ Konstatoval Naruto. Všichni tři se k nim vydali, jak nejrychleji uměli. Možná až na Naruta, který si šetřil svoji maximální rychlost na boj s pečetící sochou.
Během krátké chvíle se dostali až ke Gaarovi a Daruimu. Gaara právě tvrdě bojoval s předchozím Kazegagem, svým otcem. Gaara vyhrával a než se k němu Naruto, Sasuke a Kakashi dostali, byl už čtvrtý Kazekage zapečetěný.
„Vrchní generále Gaaro.“ Řekl Kakashi. „Máme zprávy o tom, co Madara plánuje.“
„Jak vám mám věřit Kakashi, když je tu s vámi Uchiha Sasuke a …“ Nestihl dořict Gaara.
„Uzumaki Naruto.“ Shrnul si z obličeje vlasy Naruto.
„Vypadáš jinak Naruto.“ Řekl podezřívavě Gaara.
„No trochu jsem změnil vzhled, ale co je důležitější víme jaký má Madara plán a to z části díky Sasukemu.“ Řekl Naruto.
„To vím i bez něj. Chce dostat tebe Naruto.“ Odpověděl mu na to Gaara.
„To není momentálně možné a Madra to dobře ví, a proto má náhradní plán.“ Řekl Sasuke.
„Náhradní plán?“ Zeptal se Gaara.
„Půjde po Jantarovém Kotlíku, ve kterém jsou Kinkaku a Ginkaku.“ Řekl Naruto.
„Jak to víš, že jsou uvnitř?“ Zapojil se do rozhovoru Darui.
„Prostě to vím, stejně jako vím, že tohle Banánový Vějíř jedna ze zbraní Mudrce šesti cest.“ Odpověděl Naruto a podíval se Daruiho.
„To je Rinnegan.“ Viděl při jeho pohledu Darui a velice se divil.
Ozvala se strašná rána a daleko odtud se objevila pečetící socha. Jelikož byla v dálce jevila se malá.
„Takže Madara rozjel svůj plán.“ Řekl Naruto.
„Kde je Jantarový Kotlík?!“ Zeptal se Kakashi. Darui na něho mávl rukou, aby ho následoval. Sasuke se rovněž rozběhl za Daruim.
„Naruto?“ Divil se Gaara.
„Tohle je můj plán. Sasuke a Kakashi budou bránit kotlík před Madarou a já se postarám o Gedu Mazo.“ Vysvětlil Naruto.
„Hodně štěstí.“ Popřál mu Gaara a sám se vydal na pomoc nejbližšímu ninjovi.
„Doufám, že to Sasuke a Kakashi-sensei vydrží, než se k nim dostanu, ale teď se plně musím soustředit na tu pečetící sochu.“ Ujasňoval ji Naruto svůj plán.
„Neboj se o ně, možná nebudou schopni Madaru porazit, ale ani jeden z nich mu nedovolí vzít si kotlík.“ Řekl Kyuubi.
„A to mě má jako uklidnit!“ Rozčiloval se Naruto.
„Přece máš Rinnegan, ne? To znamená, že můžeš vystoupit z koloběhu života a smrti. Taky jsem to poslouchal.“ Řekl Kyuubi.
„Vážně uklidňující.“ Poznamenal Naruto.
„Asi bychom měli trochu přidat, nemyslíš?“ Zeptal se Kyuubi. Naruto neodpověděl a zrychlil, jak nejvíce mohl, ale i tak byla Gedu Mazo příliš daleko.
„Takhle mi to bude trvat minimálně půl hodiny, než se dostanu dostatečně blízko. Tolik času nemám.“ Řekl si v duchu Naruto. Neměl na výběr, a proto musel použít vylepšenou verzi techniky Létajícího boha hromu, kde nepotřeboval speciální kunaie. Dokázal ji vylepšit jenom díky tomu, že měl Rinnegan.
Naruto se objevil na kopci vedle Gedu Mazo. Několik ninjů zaznamenalo jeho příchod a okamžitě upozornily všechny, kteří nebojovali s Gedu Mazo. Pečetící socha se na něj okamžitě zaměřila, všechny ostatní přestala vnímat a jenom odrážela jejich techniky, které na ni stejně neměly žádný vliv. Ninjové se začali ptát mezi sebou, kdo je ten člověk, který se tu právě objevil a proč se socha zaměřila jenom na něho.
Naruto vytvořil Rasen-Shuriken a hodil jej po soše, kromě jedné rýhy, však neměl žádný účinek. Mezi ninji pozorují tuto bitvu, byli i někteří z Listové a poznali, že to byl Narutův Rasen-Shuriken, tak to rozšířili i mezi ostatními, aby se mu nepletli do cesty.
„Moje nejsilnější technika a na tu potvoru to nemá žádny vliv!“ Rozčiloval se Naruto.
„Nech mě chvíli bojovat a vstup to Sage módu, pak by to mohlo mít nějaký účinek.“ Řekl Kyuubi. Naruto vytvořil Kyuubiho klon a ten se pustil do pečetící sochy celou svojí silou. Než se však dostal dostatečně blízko, tak socha máchla rukou a Kyuubi byl odhozen na skálu a klon se zrušil. Naruto nestihl načerpat dostatek Sage chakry, ale neměl jinou možnost, než se i s tím málem pustit do boje. To mělo, ale stejný účinek, jako před chvílí Kyuubiho útok. Naruto byl prudce odmrštěn a při nárazu o skálu si vyrazil dech a upadl do bezvědomí. Socha se k němu pomalu blížila.
Mezitím u kotlíku:
„Vypadá to, že Naruto je v plném boji s pečetící sochou.“ Řekl Kakashi.
„Ano, ty rány jsou slyšet až sem.“ Řekl Sasuke.
„Co to tam bylo za jasný záblesk?!“ Zeptal se Darui.
„To byl Rasen-Shuriken.“ Odpověděl Kakashi.
„Rasen-Shuriken?“ Zeptal se Sasuke.
„Narutova technika, základem je Rasengan do kterého je přidána manipulace podstaty chakry.“ Vysvětlil Kakashi. „Narutova chakra je větrná a Kyuubiho ohnivá, takže je to na úrovni kekkei genii.“ Dodal Kakashi.
„To musí být vážně síla, ale socha pořád stojí!“ Zděsil se Sasuke.
„Celá ta jeho slavná technika, co dokáže půlit skály, udělala na mojí soše jenom takový malý škrábanec.“ Smál se Madara, který se zde právě objevil.
„Madaro!“ Rozruřil se Sasuke a okamžitě se na něj vrhl. Měl aktivovaný svůj Mangekyou Sharingan, ale i tak prolétl skrze Madaru.
„S tím, jak Naruto bojuje, se nebudu muset uchýlit k náhradnímu plánu.“ Řekl s potěšením Madara.
„O téhle tvé technice něco vím!“ Řekl Sasuke. „Dokážeš se udělat prostupným jenom asi na deset minut, a když se potřebuješ přenést do té své dimenze, tak se musíš zhmotnit.“ Dodal.
„Pak stačí vydržet útočit deset minut v kuse.“ Řekl Darui a přidal se k Sasukemu útokům.
„A během té doby bude Naruto už dávno mrtvý a Juubi vzkříšený.“ Smál se Madara.
„To není možné, vždyť bys musel Kyuubiho z Naruta vyjmout!“ Řekl Kakashi a taky se přidal k útokům na Madaru.
„Kyuubi mi to dosti ulehčil, když spojil svoji chakru s tou Narutovou. Takže stačí, když Naruta spolkne a vše bude dokonáno.“ Řekl šťastný Madara.
„Tak, proč jsi tedy tady, když nepotřebuješ náhradní plán!“ Rozčiloval se Sasuke.
„Abys ty nemohl Narutovi pomoct!“ Řekl Madara. Neustále na něj útočili, ale Madara se stále nezhmotňoval.
„Takže tohle byl ve skutečnosti tvůj plán, rozdělit nás na dvě skupiny. A od začátku bylo jasné, že jedna musí prohrát a klíčem byl Sasuke.“ Řekl Kakashi.
„Přesně tak. Sasuke buď to může chránit Kotlík a přitom nechat zajmout Naruta nebo může jít pomoct Narutovi, ale přijít o Kotlík.“ Vysvětlil Madara.
„Myslím, že Naruta hodně podceňuješ!“ Vykřikl Sasuke a pokračoval v ofenzivě na Madraru.
Zpět u Naruta:
„Co je tohle za místo?“ Divil se Naruto.
„Taky jsem se na to ptal, když jsem to tu uviděl.“ Řekl Kyuubi.
„Ty jsi tu taky?“ Zeptal se Naruto.
„Jsme tu oba dva, vypadá to, že jsi upadl do bezvědomí a něco se ti zdá.“ Řekl Kyuubi.
„Takže se mi zdáš i ty?“ Řekl udivený Naruto.
„Ne ty pako, já jsem tu taky. I když vůbec netuším, kde to jsme.“ Řekl.
„Někdo se pokouší oživit Juubiho a myslím si, že to by ani jeden z vás nechtěl.“ Řekla třetí postava, která se tu objevila. Podobala se jim oběma natolik, že si mysleli, že se dívají do nějakého zrcadla, ale to je přešlo, když ona postava pomohla Narutovi vstát na nohy.
„Kdo jsi?“ Zeptali se oba zároveň.
„Uzumaki Naruto a Kyuubi no Youkou. Stali jste se jedním, a přesto si zachováváte své osobnosti. Žabí poustevník a Devítiocasý liščí démon.“ Řekl muž, o kterém nevěděli, kdo to je.
„Mudrc šesti cest.“ Řekl Naruto.
„Správně.“ Odpověděl.
„Co tu ale děláš?“ Zeptal se Kyuubi.
„Nechci, aby se historie opakovala.“ Řekl Mudrc.
„Historie, opakovala?“ Divil se Naruto.
„Kyuubi si to už nepamatuje, ale i já a on jsme byli jedním stejně jako teď vy dva.“ Řekl. „I já se stal Žabím poustevníkem a tak jsme s Kyuubim získali neuvěřitelnou sílu, ale tehdy byl jiný. Byl chamtivý a chtěl celý svět jenom pro sebe. Přesvědčil mě, abych jej zhmotnil, dokonce nabídl jedno vlastní oko, aby se to povedlo. Ale bylo k tomu zapotřebí spousta chakry, tak jsem vstoupil do Sage módu. Zhmotnil jej, ale on si přivlastnil i Sage chakru a stal se Juubim. Pozdě jsem i uvědomil svůj omyl a musel jsem ho nějak napravit a tak se ze mě stal první jinchuuriky. A dále už to znáte.“ Vysvětlil Mudrc šesti cest.
„Kyuubi se teď, ale změnil.“ Řekl Naruto.
„Já vím, a proto se nebojím, že bys zopakoval moji chybu, ale vědět jsi to musel, protože ti to řekne něco o tvém kamarádovi Sasukem.“ Řekl Mudrc.
„O Sasukem?“ Zeptal se.
„Jak víš, měl jsem dva syny. Mladší zdědil mé tělo a také moji vůli. Ale starší byl výtvorem Juubiho. Proto měl rudý Rinnegan stejně jako Sasuke.“ Řekl.
„Ale Sasuke není zlý!“ Rozčiloval se Naruto.
„Možná není, ale někde hluboko uvnitř to v něm hlodá.“ Řekl Mudrc šesti cest.
„Pak zde budu vždy já a ukážu mu správnou cestu.“ Rozhodl se Naruto. Mudrc šesti cest nic neřekl a jenom se usmál.
„Ty a Kyuubi dohromady máte daleko větší potenciál, než Juubi, tak ho koukejte využít.“ Řekl Mudrc a zmizel.
Naruto se probral z bezvědomí. Socha se k němu neúprosně blížila, ale uvědomil si, že je v Sage módu. Cítil v sobě sílu jako ještě nikdy před tím. Byla to touha nikdy se nevzdat, která ho probudila v jeho plné síle.
„Mám plán Kyuubi.“ Řekl mu v duchu Naruto.
„Jaký?“ Zeptal se Kyuubi.
„Jenom sleduj a uvidíš.“ Odpověděl mu Naruto. Zmizel okamžitě dostatečně daleko od ostatních ninjů.
„Útěk?!“ Řekl Kyuubi.
„Ne! Jenom sleduj.“ Řekl sebejistě Naruto. „Kuchiyose: Gedu Mazo!“ Vykřikl, pečetící socha se objevila před ním a okamžitě se na něj začala sápat. Naruto byl naštěstí dost daleko, aby mohl vytvořit svoji techniku. Začal vytvářet super obří Rasen-Shuriken, který byl stejně velký jako pečetící socha. Všichni, kteří bojovali, se zastavili a podívali se směrem, odkud vycházel strašný hluk a jasná záře.
„Sežer si tohle!“ Vykřikl Naruto a hodil svojí techniku proti Gedu Mazo. Technika prošla skrze Gedu Mazo jako nůž máslem a pečetící socha explodovala. Všichni uvnitř spoutaní démoni se uvolnili.
Naruto se přemístil k Jantarovému Kotlíku, aby zjistil, jaký je stav. Vše tu bylo rozbité po bitvě, Darui, Kakashi i Sasuke byli vyčerpaní, ale kotlík tu stále byl. Madara prohrál válku. Společně se sochou se rozpadli i všichni Zetsuové a Kabuto se raději stáhl zpět do stínů a čekal na svoji další šanci.
„Co se tu stalo?“ Zeptal se Naruto.
„Madara nám unikl, ale vyhráli jsme válku.“ Řekl Sasuke.
„Ještě ne.“ Řekl Naruto. Na superobří Rasen-Shuriken spotřeboval polovinu chakry, takže mu dost zbývalo i na druhou část jeho plánu. Pevně sevřel ruce a začal se soustředit. Nejdříve potřeboval načerpat Sage chakru a taky tak udělal. Poté následovala druhá fáze plánu. Naruto vyvolal několik rakví a pár dost zbídačených těl. „Gedou Rinne Tenshou.“ Řekl. Všude kolem se objevila zelenkavé světla a začala vlétat do všech mrtvých těl a rakví. Mrtví začali ožívat, nejenom těch pár, které Naruto přivolal, ale i všichni ostatní ninjové, kteří padli během války a jejich těla, která ještě nikdo nestihl pohřbít.
„Naruto?“ Divil se Kakashi.
„Nebojte Kakashi-sensei budu v pořádku. Do tohohle bych se bez dostatku chakry nepustil.“ Odpověděl Naruto.
„Sasuke chtěl si zpět bratra, rodiče, klan tady je máš.“ Řekl Naruto a vyčerpáním padl na zem.
O pár týdnů později v nemocnici ve znovu postavené Listové:
„Hele už se probírá! Zavolejte je!“ Křičela Sakura, která Naruta ošetřovala. Naruto si se posadil a rozhlížel se kolem sebe.
„Sakura-chan, kde to jsem?“ V nemocnici v Listové Naruto.
„Konečně doma.“ Řekl slabým hlasem, ale jeho síly se mu rychle vracely.
„No to je dost, že se konečně probral, už mě nebavilo plácat sestřičky po zadku.“ Řekl mu Kyuubi .
„Cooožeee!“ Rozčílil se Naruto.
„Ne jenom si dělám srandu, ale je pravda, že jsem se párkrát za tebe probral a řekl jim, že jsi v pořádku.“ Řekl Kyuubi.
„A tys věděl, kde jsem nebo jsi jim lhal?“ Zeptal se ho Naruto.
„No nevěděl jsem to přesně, ale věděl jsem, že se nevzdáš.“ Odpověděl Kyuubi.
„Jak typické pro démona, LŽE.“ Usmál se Naruto.
„Narutooo!“ Zvolali všichni, co se vřítili k němu do pokoje. V první řadě jeho rodiče a Jiraiya za nimi byli všichni součastní členové týmu sedm – Sasuke, Kakshi, Sakura a dokonce i Sai. Kushina se na něj okamžitě vrhla a začala Naruta objímat a mačkat.
„Mami! Mami dost, nebo mě rozmačkáš na kaši!“ Křičel přidušený Naruto.
„Teď už ti není tak moc podobný, co Minato.“ Popichoval ho Jiraiya.
„Nech si toho zvrhlej poustevníku!“ Okřikl ho Naruto.
„Naruto!“ Řekl naštvaně Jiraiya.
„Prý zvrhlý poustevníku.“ Usmál se Minato a ostatní se k němu přidali.
„Všichni máme radost, že už jsi zase vzhůru Naruto. Je to právě včas.“ Řekl Kakashi.
„V čas na co?“ Divil se Naruto.
„Na Chuuninskou zkoušku, pako. Pořád jsme totiž genninové.“ Připomenul mu Sasuke.
„To je pravda, ale jsme jenom dva.“ Řekl Naruto.
„Jelikož jsem patřil k rootu, tak nemám žádnou ninja hodnost. Ale nyní jsem ninja z Listové, takže začínám na hodnosti gennin.“ Řekl Sai.
„Nikdo o vás nepochybuje a pátá Hokage předpokládá, že ještě letos z vás udělá jouniny.“ Řekl Kakashi.
„Ale nejdřív půjdeš pěkně domů a já ti udělám Ramen.“ Řekla Kushina. To bylo pro Naruta jasné znamení aby vystartoval z postele. Rychle kolem všech prolétl na chodbu a dal se sprintem k domovu.
„Pořád je to náš starý Naruto.“ Poznamenal Sasuke a rychle se vydal za ním upozornit, že by bylo vhodné, kdyby se třeba převlékl do svého oblečení.
No tak po delší době jsem něco napsal. Uznávám, že je to více než jeden měsíc. Navíc tohle není slibovaná jednorázovka, z čehož vyplývá, že jsem poněkud změnil plány, ale snad to nikomu nevadí, protože tohle jsem psal čtyři dny a tato povídka má přibližně třináct stránek (odsazení řádků 1.5).
Každopádně díky za připomínky a kritizujete zasloužím si to.
Diky Orenji.
Ha,Ha. Já nemůžu.
1. občas hrubky, ale když se vyskytli spadla jsem na zem
2. vtipy byly až moc dobrá
3. Jen tak dál!!!
skvelé, teším sa čo bude potom
glitter-graphics.com
skvělý díl,už se těším na pokráčko!!!
skvele tesim se na dalsi dil
Jedním slovem: Dokonalé.
Nemám ti čo vytknúť, ale na začiatku máš poriadne preklepy pri Sakurinom mene, napr. Saskura XD. Skvelý dielik, skvelej sériovky. Teším sa na pokračovanie.
je mi líto, že tam jsou překlepy, ale na jejich opravování nemám nervy
MONSTROZNÍ díl:D předpokládám, že to bude stále pokračovat:-)
Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Jsou z toho jen problemy:D
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif
jo bude pokračovat