manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki a deň ako každý iný

Bolo ráno a z kuchyne sa ako stále ozval nasr*tý hlas.
"Do pr*ele! Tobi ja ťa zabijem!" kričal ryšavý chalan s piercingom snáď po celom tele. Je to Ryšiak, Boss, Šéfko, Rineočko... Proste a jednoducho, Pein.
"Och môj bože, Tobi! Čo si mu teraz vyviedol?" opýtal sa unavene blonďavý chalan prezývaný Holčina, Kráska, DeiDei, Senpai, "umelec"... To je Deidara.
"Deidara-senpai ja za to nemôžem," začal, "toto robím stále a už si na to mohol Rineočko zvyknúť!" obhajovalo sa chlapča s čiernymi vlasmi a smiešnou maskou zvaný Jednoočko, Blbeček, Bad Boy.. Jeden a jediný Tobi. Po chvíli do izby vtrhol Pein.
"Pein," ozval sa Deidara.
"Deidara, neopováž sa ho zastávať, inak si ma nepraj!"
Deidara rázom zmĺkol.
"A teraz ty! Tobi si pochovaný!!!"
"N-Nie. Tobi je dobrý chlapec," habkal vystrašený Tobi.
"Tobi je zlý chlapec!!!" Zrúkol na neho Pein. Tobi sa vystrel a odkašlal si. Deidara už veľmi dobre vedel čo bude nasledovať. Zrazu Tobi vytiahol nejakú tabuľku s nápisom "TOBI IS GOOD BOY" a nahodil psie kukadlá.
"Nie Tobi, na toto ma už nedostaneš." povedal rozhodne Pein.
"A čo keby som vám ukázal svoju pravú tvár?" opýtal sa Tobi nádejne.
"Hmmm... Tak to už beriem!" zajasal Pein.
"Dobre, ale mám jednu podmienku."
"A akú?"
"Než vám ukážem svoju tvár, odpustíte mi," povedal Tobi a zas urobil psie oči.
"Tak okej... Odpúšťam ti," povedal Pein po chvíľke zaváhania.
"A teraz odkry masku!" nakázal.
"Ty vo*e, to ako Popoluške.." skurhal Tobi a otočil sa.
Tobi si položil ruku na masku a pomaly si ju dával dole. Deidara s Peinom ani nedýchali a zrazu...Tobi si zložil masku otočil sa k nim čelom a, pod tou maskou bola druhá maska.
"Ku*va prečo som ti veril?!"zanadával si Pein nahlas.
"Pretože ste naivný Rineočko" povedal radostne. Ale to vážne nemal.
"Tobi ja ťa zavraždím!!" zavrčal a vyrútil sa naňho. Tobi sa prestal smiať a keď zistil, že sa na neho rúti Ryšiak, vzal do zajačích. Teraz sa zo sprchy vynorilo dievča, jediná ženská v Akatsuki s menom Konan. Keď prišla bližšie Deidara si všimol že má červené vlasy.
"Kde je ten malý fagan?!" Zavrčala, posledné slovo vyštekla tak hlasno až sa Deidara zľakol a nadskočil.
"J-je, práve ho naháňa Pein," vykoktal nakoniec zo seba.
"Drž!" povedala rázne a strčila mu do ruky nejakú fľaštičku s bordovou tekutinou. Potom už si to mierila smer Tobi a Pein.
"Tak čo Deidara, ako ide život?" nadhodil mladý muž s čiernymi vlasmi v gumičke a krvavo červenými očami, kto iný ako Itachi.
"Itachi že ma nechceš do postele?" opýtal sa so strachom Deidara.
"Ti preskočilo už totálne že ?!" Ja nie som gay ako tvoj parťák alebo Hidan a Kakuzu!" osopil se na neho.
"Héééj veď tak nevyšiluj hej?! Aj tak viem že ty nie si gay.. Ty si zoofil," uškrnul sa.
"Čo tým máš na mysli?!" opýtal sa výhražne.
"Noooooo... Tobi vravel že ťa videl ako sa v posteli objímaš s niečím modrým a vraj to bol Kisame!" teraz mu hral na tvári veľmi pobavený úsmev.
"Si sa pomiatol všakže? A nebol to Kisame ale bola to N..." zrazu sa zamyslel a nedopovedal. Tí by si ho dobre podali keby im povedal že najnovší objav má z listovej.
"Aha," poznamenal šibalsky Deidara.
"Ku*va!"
"Dobre tak už viem s kým si spal," povedal veľavážne.
"Vážne?" opýtal sa s troškou strachu Itachi.
"Jasné. A to sa povie Peinovi že si spal s Kooonaaan!" vypískol a už upaľoval tryskom preč. Itachi skoro začal skákať meter dvadsať, že neodhalil jeho priateľku no potom mu to došlo. Ak sa takúto volovinu dozvie Pein, tak ho zabije. Itachi sa v okamihu spamätal a vrhol sa za Deidarom. Teraz ich bolo už pät.
Konan a Pein nahánali na čele bežiaceho Tobiho. Deidara išiel donášať, takže on naháňal Peina a Itachi chcel jeho výpoveď obohatiť o pravdu tak ho, samozrejme, nasledoval.
"Tobí!!" kričali Pein a Konan.
"Šéfe!!" kričal Deidara a ako posledný...
"Deidaraaa!!" zakričal Itachi.
Tobi bežal uličkou a zrazu sa pred ním zjavil Kakuzu a Hidan.
"Teraz má smolu chlapček!" pomysleli si obaja,rozkročili nohy a urobili niečo ako múr. Tobi hodil rybičku Kakuzovi pomedzi nohy, okamžite sa vyšvihol na svoje a stiahol Kakuzovi a Hidanovi uteráky. Celý vláčik až na rušen zastal a veru, musel to byť pekný pohľad, kedže všetci z prítomných onemeli. Prvá sa ozvala Konan.
"Vy hovädá! Okamžite sa zakryjte!!" Kričala na nich. No áno, teraz už ich bolo sedem.
Prebehli okolo nejakej izby. Vnútri sedel Sasori, Kisame a
ešte niečo podobné rastline zvané Aloevera, Rastlinka, Požieratko ľudí, teda Zetsu v plnej kráse.
"Yeah, my to máme fajn, nám Tobi nič nevyvedie," spokojne si mrmlal Sasori.
"No hej, on nemá veľmi rád vodu, tak neviem ako by sa mu páčilo, keby som na neho poslal nejakú tu vlnku," zazubil sa Kisame.
"A čo keby mi skončil ako sváča?" opýtal sa nádejne Zetsu.
"Zetsuuuuu!" zakričal Sasori aj Kisame.
"Naši členovia sa N-E-J-E-D-I-A!!" zopakoval mu to snáď po x ráz Kisame.
"Tak dobre, dík že ste mi zas zničili náladu!" odfrkol si urazene.
Tak to išlo až do večera , potom sa Tobi niekam záhadne nevyparil a všetci si išli po úmornej nahánačke ľahnúť.

Další ráno.
Bolo ráno a z kuchyne sa ako stále ozval nasr*tý hlas.
"Do pr*ele! Tobi ja ťa zabijem!" kričal ryšavý chalan.
A takto nejako to ide každý deň v našej milovanej Akatsuki.

Poznámky: 

Nu Laughing out loud Toto bola moja úplne prvá poviedka Laughing out loud Písala som ju snáď pred... Tromi rokmi ? O.o Ale som na ňu hrdá Laughing out loud Nedávno som ju našla na starom blogu, vytiahla a rozhodla sa opraviť pravopis a ak sabude dať uverejniť ju tu. Snáď ste sa trochu pobavili ^^.

4.615385
Průměr: 4.6 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Ne, 2013-01-20 16:58 | Ninja už: 4327 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Skvělé! Naprosto super Laughing out loud (Ale to N z onohy mi taky nedošlo Laughing out loud )

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Čt, 2011-07-07 21:52 | Ninja už: 4928 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Smiešne to bolo...
Len tá vec so psími očkami pri Tobim. Jemu vidno predsa len jedno oko, tak by sa to malo hovoriť... psie oko? XD
No a ešte jedna vec mi vŕta v hlave. Neviem, či mi to nezapína, ale nemám ani šajnu o kom to Itachi hovoril. Vieš tá osoba na N (ak niekto taký vôbec existuje). Ako nesmejte sa mi, ale nezapína mi to Smiling .

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Nayumi_chan
Vložil Nayumi_chan, Pá, 2011-07-08 20:26 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Fúha Laughing out loud keď som to písala (už strašne dávno) nenapadlo ma to XD
Nie kdeže by ti nezapínalo vážne to nikoho nenapadne XD to vieš, ja som taký zamilovanec do Itachiho ... Nayumi

Obrázek uživatele Tynie-Chan
Vložil Tynie-Chan, St, 2011-07-06 22:35 | Ninja už: 5104 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

hehee..Laughing out loud...luxus..takle jsem se uz davno nesmala..Laughing out loud.....jo a dobry napad s tym cetlom TOBI IS GOOD BOY..Laughing out loud.....ja si taky taky udelam kdyz muzu..Laughing out loud

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com

Obrázek uživatele Nayumi_chan
Vložil Nayumi_chan, Pá, 2011-07-08 20:25 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Kujíí za pochvalu n_n