manga_preview
Boruto TBV 09

Superninja Mary Sue

Bylo nádherné ráno. Ptáčci zpívali a sluníčko se smálo. Na posteli pokryté bílým hedvábím ležela dívka. Byla opravdu nádherná. Rovné tmavě černé vlasy jako křídla havraní měla rozprostřené na polštáři. Pomrvila se a otevřela své krásné modré oči, jako dvě nekonečně hluboké tůně. Posadila se na své vypracované a pevné hýždě,pohladila štíhlé bříško. Protáhla dokonale bledé jemné ručky a postavila se na své roztomile hubené dlouhé nožky. Došla k zrcadlu pročesat si své nádherné vlasy. Poté se šla obléci do svého sexy ninja kostýmku. Blůzka s výstřihem sotva pojmula její objemné poprsí - barvy byla opět černé, místo knoflíků si ji pozapínala miniaturními zabroušenými onyxy. Krátké kraťásky a snad ještě kratší sukně doladily celý její neodolatelný look. Toto byl její první den ve slavné vesnici jménem Konoha. Právě měla před sebou první misi v týmu 7,kam byla pro své všestranné schopnosti a výtečnou práci s chakrou ihned přiřazena. Připravila si snídani a lehce převalovala sousta ve své drobné růžové pusince.
Chystala se k odchodu a posmutněla. Neměla maminku,která by ji políbila na rozloučenou nebo tatínka který by jí popřál úspěšný den. Její rodiče byli zabiti zlým nebezpečným zloduchem jménem Madara Uchiha. S dalším povzdechem zaklapla dveře.

Mířila na místo setkání se svými novými týmovými partnery. Pohupovala se při chůzi ladně v bocích. Každý se za ní otáčel. Kdokoli ji zahlédl žasnul nad její krásou a dokonalostí a nemohl se přestat usmívat. I ona cestou na trénink vykonala několik hrdinských skutků, ať už šlo o kočku na stromě nebo malé dítě v ohrožení života. Všichni kolemjdoucí ji obdivovali a ona jen skromně odmítala různé hodnotné dárky a nabídky k sňatku.

Konečně dorazila na prostorný palouk. Uprostřed stály tři kůly vtlučené do země. Usedla do zelené trávy a ihned svými lékařskými schopnostmi vyléčila několik poškozených rostlin. Skoro svým pozadím stéblo nezmáčkla,jako by se nad trávníkem vznášela. Lehký vánek jí procuchával vlasy a ona se nostalgicky zahleděla do dálky. Jak tam tak seděla,přišel první člen týmu 7, Sasuke Uchiha. Chvíli žasnul nad její krásou až se zarděl studem,rychle se schoval za strom. Ona ho samozřejmě díky svému perfektnímu sluchu již slyšela ale nedala na sobě nic znát. Zanedlouho dorazili i ostatní členové. Nějaká nezajímavá Sakura Haruno,která se nemohla její kráse ani rovnat,a taky tupý blonďák Naruto Uzumaki naivně si myslící že se stane Hokagem. Kdyby jen tak věděl že jí tento post vyvěštili už v kolébce…

Mistr Kakash ji představila a ona se ochotně rozhodla jim povědět pár běžných věc o sobě,které nepovažovala za důležité.
"Ahoj všichni,mé jméno je Mary Sue a pocházím z malé vesnice v Ohňové zemi. Můj otec a moje matka byli vedoucími našeho úspěšného klanu,který vlastní Kekkei Genkai nazývané Hime. Je to vlastně snoubení očních technik Sharinganu,Byakuganu, Rinnerangenu a Hyoutonu. Díky této technice,kterou jsem ovládala už od útlého věku ovládám všechny živly a jsem perfektní lékařský ninja. Rodiče mi ale zabil Madara Uchiha a proto je mým životním cílem ho zabít a pomstít svou rodinu.Z našeho klanu jsem přežila jako jediná. Od pěti let jsem se o sebe starala sama,v jedenácti mě přijali k ANBU. Teď jsem tady,abych pokračovala ve své cestě za mocí a uznáním." ukončila svůj srdceryvný proslov. Naruto jí v mysli už přenechával vedení vesnice, Sakura potajmu žárlila na její dokonalou tvář a Sasuke nepřestával žasnout a zbožně ji sledovat. To ona s ním obnoví klan. Zamiloval se do ní.

Uplynulo pár měsíců. Sasuke a Mary byli šťastně spolu. Ona mu sice nejdříve odolávala,ale nakonec po tom,co ji zahrnul pěti tisíci rudých růží a připravil večeři při svíčkách podlehla. Podařilo se jí rozbít jeho tvrdou temnou slupku a nyní ji doslova nosil na rukou. Všichni jim říkali jaký jsou nádherný pár. Sakura,která byla Sasukeho bývalá přítelkyně spřádala zlé plány,ale Mary ji zneškodnila jedním cvrnknutím,po čemž růžovlasá fůrie odletěla na Severní pól. Mary dokonce porodila Sasukemu dvě děti,dvojčata,která byla nadaná snad na všechno. Byli šťastná rodinka. Ale tohle štěstí netrvalo věčně…

"Nééé Mary,neumírej prosím!!" vzlykal mladík s havraními vlasy nad tělem své jediné lásky. Z očí se mu kanuly slzy a dopadaly na její blednoucí obličej. Poprvé v životě plakal. A to je kvůli ní.
"O-mlouvám se Sasu-ke ale nešlo-nešlo to jinak. Zabi-la jsem ho,pomsti-la své ro-rodiče. Postarej se o-o děti a věz…věz že tě navždy miluji můj medvídku…"a Mary tragicky umřela. Začalo pršet,jak by i nebe plakalo nad úmrtím tak úžasného člověka jako byla právě ona. Zesnula pro dobrou věc,konečně splnila svůj životní cíl. Ale za jakou cenu…?


Sasuke ještě dlouho oplakával její studené tělo,no nakonec ji dal pohřbít do hrobu k jejím rodičům. Vychovával své potomky,ale navěky se kvůli Mary zapřísahal k celibátu a že už nikdy nepohlédne na jinou ženu. Ani Sakura ho nezajímala,i když se kvůli němu vrátila ze Severního pólu. Květiny jí na hrob nosil každý den,až do své smrti. A tak zkončil příběh odvážné,přátelské,zodpovědné a perfektní ženy,matky a hrdinky,jakou kdy Konoha vůbec měla…

Konec a spousta pusinek

Černovlasý mladík právě nevěřícně zíral na monitor vymoženosti nové doby. Před chvílí dočetl snad tu nejnechutnější věc co se po celém tom proslulém internetu vůbec dala přečíst.
"Sakuro!!" rozeřval se na svou manželku,která tento přístroj ďáblův pořídila a vztekle sekal katanou do klávesnice.
"Co se děje zlato?" vyběhla růžovláska se zakulaceným bříškem z kuchyně.
"Vyhoď ten krám a hned! To bys nevěřila jaký kraviny tam píšou!! Už tu pošahaninu nechci nikdy vidět!" rudnul vzteky.
"Dobře, stejně si myslím že Naruto neudělal jako Hokage příliš rozumnou věc když připojil Konohu k Suně na wi-fi. Nedávno se mi tuhle stěžovala Hinata jak se jí malá Kushina ptala kdo je vlastně její tatínek. Četla prý nejakou povídku nebo co…" rozpovídala se Sakura a ani si nevšimla že se k ní Sasuke přiblížil. Zaznamenala to až když ji zezadu prudce objal.
"Jak se má maličké?" zašeptal jí do ouška.
"Dobře…" usmála se na něj a položila svou ruku na tu jeho.
"Saky něco mi slib…"
"Cokoli!"
"Nikdy mi nebudeš říkat medvídku…"

OPRAVDOVÝ KONEC!!

Poznámky: 

Touto infantilní pohádkou bych chtěla poukázat na naivnost těchto desetiletých rádoby otaku vymýšlející abnormálně nadané OC s tragickou minulostí a párují se s nejhezčím klukem ze seriálu. Možnost takovéhoto vztahu je nulová takže...opravdu mylná představa že jejich život bude pohádka. Nebude. Život není fér,je to sv**ě, proto směle do něj...on se s váma mazlit nebude. Vaše Kata-chan ;-)

4.61111
Průměr: 4.6 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2012-11-11 16:05 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Nemám ráda Mary Sue. A stejně tak nemám ráda chyby.
Ovšem mám ráda ironii, takže jsem si čtení této povídky, zaměřené na chyby ve vytváření originálních charakterů a zároveň plné jiných chyb, docela užila.
Upřímně přiznávám, že poměrně škodolibě. (Ale mám ten dojem, že vzhledem k tématu povídky - kritizování jiných autorů - ti trocha kritiky na tvou vlastní hlavu nebude vadit.)

Nicméně i tak, pobavila jsem se. Pryč se všemi MS! Laughing out loud

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Ne, 2012-11-11 15:36 | Ninja už: 5017 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Musím uznat, že fakt dobrý, hodně mě to pobavilo Laughing out loud Jo, nenávidím, když někdo udělá takovouhle postavu Laughing out loud Hezky vystihnutý. A fakt by byla sranda, kdyby takovýhle povídky četly postavy, o kterých to je Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Ne, 2012-11-11 14:03 | Ninja už: 6141 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

To je tak úžasný! Laughing out loud Suprově jsem se nasmála :3
Jop, udělat svou OC jako MS je opravdu hrozný a nechutný, ale člověk se u toho nasměje Laughing out loud


Obrázek uživatele Kuromaru-dono
Vložil Kuromaru-dono, St, 2012-08-29 20:23 | Ninja už: 5425 dní, Příspěvků: 115 | Autor je: Pěstitel rýže

Oh My Jashin! Laughing out loud Naprosto doknalý! Laughing out loud Smál sem se od začátku do konce to jko vážne Laughing out loudLaughing out loud a ten konec no Laughing out loudLaughing out loud vážně dokonalej Laughing out loud ještě teď z toho chcípám Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Po, 2012-07-23 23:51 | Ninja už: 4962 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Tak ale tentokrát hodnotím, a to opravdu nadšeně Eye-wink královsky jsem se bavila od začátku až do konce, pár chybek jsem jakože přehlídla a směju se ještě teď. Co by byl internetový svět bez Mary Sue! Laughing out loud

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Metalcore
Vložil Metalcore, Út, 2012-03-06 21:50 | Ninja už: 4495 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

Hezké a cool Smiling Jak to máme rádi



Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2012-03-06 21:49 | Ninja už: 4721 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Ouch! Úplně přesné! I když nevím, co lidi na MS tak láká. (Mám kupříkladu malé sourozence, kteří sice nepíší nijak zvlášť dobře, ale na takovou úroveň by nikdy neklesli.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Sura-chan
Vložil Sura-chan, Út, 2012-03-06 21:41 | Ninja už: 4457 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

Já jsem málem zdechla smíchy!!!
Does GREAT!!!!!!!!!!!! Laughing out loud

Někdy mi vše leze na mozek!!

Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, Čt, 2012-02-23 20:28 | Ninja už: 5132 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

Já si musel nejdřív přečíst rozuzlení, pak děj od začátku a rozuzlení znova.
"INFANTILNÍ" znamená : Nevyspělí, Dětinský a Zaostalý jak to definuje slovní a já nemůžu nesouhlasit páč když se někdo vetře do Kashimoto-va světa a to ať už holka či kluk aby si tam "nabrknul" Sakuru, Hinatu, Naruta nebo Saskeho tak je to tak ODPORNÝ že až někdy lituju koupení internetu i počitače.
Jo a VIVERE MILITARE EST neboli ŽIVOT JE BOJ, to je taky myslím holej fakt.

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2011-06-10 17:45 | Ninja už: 5666 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Velmi, velmi přesné Smiling (Kdybych si už před povídkou nepřečetla poznámky, asi bych se vyděsila co to vidím a rychle zdrhala xD)Takhle jsem se ale neuvěřitelně pobavila Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2011-06-04 21:15 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ach, ach Laughing out loud Pekne si to vystihla Laughing out loud Celkom som sa pobavila, MS ma vždy rozosmeje, ale tak, veľa ľudí si tým prejde, než napíše niečo lepšie Laughing out loud Hoci niekto u nej ostáva celý život Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.