manga_preview
Boruto TBV 09

Ninja Hatejin 5 - áá busted

Šesťčlenný tým z Konohy prenasledoval Dažďového ninju. Vytrvalo bežali lesom a dážď im vytrvalo šľahal do tvárí. Ninja im však stále unikal.
„Rýchlejšie!“ Zvolal Kakashi na svoj tým. Sám bežal vpredu a pohyboval sa najrýchlejšie.
„Uh.. Sensei! Má to.. zmysel?“ Zvolal naňho zadýchaný Neji.
„Nemôžeme ho nechať ujsť! Ktovie koho pošlú nabudúce, ak im o nás povie?!“ Odpovedal mu Kakashi.
„Má pravdu!“ Zvolal Sai a pridal. Celý tým zrýchlil, a pomaly začali ninju dobiehať. Hneď však zbadali chakru uvoľňujúcu sa spod jeho nôh a on zrýchlil. Držal sa asi dvadsať metrov pred nimi a vytrvalo bežal po lesnej ceste, predieral sa kríkmi, či skákal po konároch. Bežali takto skoro pol hodinu. Keď ninju začali dobiehať, pomocou chakry zrýchlil. Keď ju použili, on použil viac. On jej však nechcel použiť toľko, aby im unikol, ale len aby sa držal pred nimi. Kakashi si to vysvetľoval tak, že sa nechce príliš unaviť, a dúfa že to vzdajú. To sa ale nestane, cheche. Ale mýlil sa.
Po už spomínanej asi pol hodine ninja zrazu vybehol z lesa na otvorené priestranstvo. Bežal ešte kúsok a potom zastavil. Kakashi s týmom prudko vybehli z lesa a dážď sa im silnejšie oprel do tvárí.
„Oh.. dokelu.“ Kakashi zanadával, prevažne na seba, keď sa poobzeral, a zistil, čo sa stalo.
Ninja zastal kúsok pred jednou z hradieb okolo menšej pevnosti. Akonáhle sa na pri pevnosti objavili Kakashi a spol, z hradieb a kríkov okolo ich obkľúčili destiatky Dažďových ninjov.
„Čože?!“ Skríkli naraz.
„To nie! Kage-“ Naruto začal formovať pečať, no Kakashi ho zastavil.
„Nie. Toto nemá zmysel.“ Povedal. Jeden z ninjov kývol rukou a ostatný na nich vytasili meče a kopije. Potom pristúpil bližšie.
„Budeme bojovať, alebo ste to už pochopili?“ Opýtal sa Kakashiho a veľavýznamne pozrel na Naruta.
Kakashi naňho len škaredo pozrel, a odhodil svoje vrecko na kunaie ku ninjovým nohám.

Dažďový ninjovia všetkým zobrali zbrane, a zviazali ich. Potom všetkých v rade zaviedli do pevnosti.
„Takže, aby ste boli v obraze, teraz si na vás vyskúšame jeden nový vynález.“ Oznámil im starší ninja v tmavozelenej uniforme, keď ich doviedli k niečomu, čo by človek z technickejšej doby ako je tá ich nazval Teleportačná brána. Prístroj mal kovový rám, ako na dverách, no v jeho vnútri bola chakra. A na mieste kde by bola kľučka, bola akoby malá skrinka.
„Týmto tu vás prenesieme do hlavnj pevnosti v Dažďovej. Viete , toto je
len malá základňa, tam už budú vedieť, čo s vami. Prejdete tadeto.“ Ukázal na vrstvu chakry vo dverách. Sakura, Tenten a Naruto sa tam zhrozene pozreli. Kakashi, Neji a Sai mali na tvárach kamenný výraz.
„Je to nový vynález, a ešte sme ho netestovali.“ Pokračoval ninja. „Ak to vyjde, objavíte sa v druhých dverách, ktoré sú v hlavnej základni. Ak to nevyjde, no, ťažko povedať.“ Škodoradostne sa usmial. „Nech sa páči.“ A kývol rukou na dvere.
„TTTT... TAM TEDA NEVLEZIEM!“ Zvrieskol Naruto vyľakane a zaspätkoval, no mal zviazané nohy, takže sa potkol a spadol na zem.
„TO SI PÍŠTE! ANI NÁHODOU!“ Sakura tiež prestrašene cúvla.
Zozadu k nim prikročil jeden z ninjov, ktorý ich priviedli. Zdvihol Tenten a hodil ju do dverí. Tá prestrašene vykríkla a s hlasným zasičaním chakry vo dverách zmizla.
„NIE!“ Zreval Neji, no ninja prešiel aj k nemu a hodil ho do dverí. To postupne zopakoval so všekými. Nakoniec prišiel rad na Kakashiho. Ten na ninju pokojne pozrel.
„Neobťažuj sa.“ Povedal a postavil sa pred bránu. Všetko, alebo nič. Povedal si, a prešiel dverami.
Ocitol sa v priestrannej miestnosti s kamennými stenami a skupinou ďalších ninjov. Predním sa na zemi nadávajúc váľal jeho tým.
„Vyšlo to..“ Vydýchol si nahlas. Strážci k nim prestrašene prikročili.
„Fíha, funguje to!“ Začudoval sa jeden z nich.
„No poďte!“ Odfrkol si iný a začali ich zdvíhať zo zeme. Potom ich odviedli do inej, príjemnejšie pôsobiacej miestnosti. Tam chvíľu čakali, no po pár minútach vošli dvaja ľudia. Jedného spoznali všetci, druhého len Kakashi a Sai.
„HANZOU! HATEJIN!“ Skríkli šokovane. Hatejin sa na nich len pozrel a rozrehotal sa.
„No pozrime sa! Starí známi! Mali ste problémy?“ Vyškieral sa.
„Zato ten tvoj starý známy bude veľký problém.“ Zašomral Kakashi. Už v tom mal jasno.
„Ty ich poznáš?“ Hanzou sa otočil na svojho spoločníka.
„Stretli sme sa.“ Uškrnul sa.
„Čo to má znamenať?! Prečo si tu! Čo chceš s Hanzom!“ Skríkol Kakashi na Hatejina.
„Dotoho ťa nič!“ Hatejin si prekrížil ruky a zahľadel sa u do očí. „Neboj sa. Odtiaľto sa len tak nedostaneš. Čo sa deje vonku ťa nebude trápiť. Na tvojom mieste by som sa sústredil na vlastné problémy. Maj sa!“ Kývol mu rukou a otočil sa. „Kým sa rozhodneš čo s nimi, počkám ťa hore.“ Povedal Hanzovi a odkráčal.
Hanzou sa na okamih zamyslel, no len kývol rukou na strážcov a unudene im prikázal: „Zavrite ich. A nezabudnite na chakru.“ Pripomenul, a tiež odišiel. Jeden zo strážcov prešiel k veľkej truhlici na podlahe. Otvoril ju, a vybral šesť rovnakých kruhových prístrojov. Ako prvé podišiel ku Kakashimu a vrazil mu jedným do brucha. Potom skrútil rukou a sústredil trocha chakry. Prístroj zasvietil na červeno a začal ticho vrčať. Akonáhle to urobil, Kakashi s revom padol na zem.
„Uh.. čo to.. sakra je?!“ Zasyčal bezmocne ležiac na zemi. Ninja sa s odpoveďou neponáhľal a najprv to isté urobil aj ostatným. Keď všetci ležali na zemi, odpovedal.
„Uzavrelo vám to chakru. Nič s ňou neurobíte. Prajem príjemný pobyt.“ Zaželal sarkasticky.
„To je... zlé..“ Zašepkal Kakashi pretým než omdlel. Krátko po ňom nasledovali aj ostatný.

Keď sa Kakashi opäť prebral, bol v tmavej cele, zavesený na železných okovách, čo mu dali. Nohy mu viseli asi 20 centimetrov nad zemou a cítil, ako mu prístroj na bruchu drží všetku chakru. Skúsil sa pohnúť a zabolelo ho celé telo. Pomaly si jeho oči zvykli na tmu, a poobzeral sa. Všetci jeho priatelia viseli rovnako ako on, asi meter a pol od seba. Vyzerali, že sú stále mimo, iba Naruto bez pohybu so zvesenou hlavou hľadel do tmy. Na tvári mal bezmocný výryz, aký uňho Kakashi ešte nikdy nevidel.
„Naruto..“ Zašepkal Kakashi. Naruto pomaly otočil hlavou a pozrel naňho.
„Sensei..? Čo.. urobíme?“ Opýtal sa rovnako tichým hlasom. „Už som skúsil všetko. Nedokážem sa vyslobodiť, a vôbec necítim chakru.“ Povedal.
„...Oni?“ Kakashi kývol hlavou na ostatných.
„Celý čas sú mimo. Ja som sa prebral asi pred dvoma hodinami.“ Odpovedal Naruto. Kakashi sa pomaly vystrel a skúsil pohnúť nohami. Pritom ticho zaštrngala reťaz na ktorej visel. Bol to tichý zvuk, no zobudil Nejiho. Ten sa tiež poobzeral a natiahol, no dlho nič nepovedal. Ozval sa až po chvíli.
„Zobuďme aj ich.“ Navrhol. „Aby úplne nestuhli, nech sa hýbu.“
„SAKURA-CHAAAN! SAI! TENTEEN!“ Naruto sa tejto úlohy ujal a zajačal na celú celu.
„Zrazu máš energiu?“ Podpichol ho Kakashi.
„Uhm, Som rád že ste hore. Bolo to strašné keď som tu tak sám visel v tme.“ Povedal Naruto smutne.
Sakura, Tenten a Sai sa zobudili a pomaly sa naťahovali. Keď boli všetci hore a vnímali, padla jednotná otázka: „Čo teraz?“
„Nechajte to na mne. Možno sa mi podarí vyslobodiť sa.“ Povedal Kakashi. Zubami si zahryzol do masky a roztrhal si ju tak, aby mohol otvoriť ústa (samozrejme inak, na Narutovo sklamanie ju na tvári mal). Potom sa trochu nadvihol a ľakťom si zatlačil na jedno z vreciek na chuuninskej veste. Po chvíli odtiaľ vypadlo malé želiezko. Kopol doňho kolenom, a vyletelo mu k tvári. Chytil ho do zubov a narovnal hlavu. Bol to samozrejme pilník na železo. Kakashi si prezrel reťaz a natiahol nohy nad hlavu. Prekrížil si ich, a zatlačil na reťaz na ktorej visel tak, že ho trocha nadvihla a on k nej mohol priložiť hlavu. Trochu si pilník posunul v ústach, a začal ním šúchať po reťazi. Ostatný ho napäto pozorovali. Asi po pätnástich minútach sa reťaz roztrhla, a Kakashi bolestivo spadol na zem.
„Uh.. konečne...“ Vyrazil zo seba a pomaly sa posadil. Hneď potom priložil ruku na prístroj na blokovanie chakry. Otočil rukou a pohol niekoľkými páčkami na boku. Prístroj zhasol a spadol.
„Uf!" Vydýchol si a zvalil sa na zem. Potom sa pomaly povystieral a vstal. „Hneď vám pomôžem.“ Povedal ostatným a dal sa do práce.

Poznámky: 

huráá finish! po pomerne krátokm čase, som dobrá Sticking out tongue

5
Průměr: 5 (1 hlas)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele _Kisaki_
Vložil _Kisaki_, So, 2011-06-04 11:48 | Ninja už: 4835 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

je to fakt dobre napísané
to se tipovedlo Smiling

Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, Ne, 2011-06-05 19:04 | Ninja už: 5282 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

dikes xD asi by som si mala pohnut aj s dalsim, no ale ten necakaj skoro, max koncom tyzdna Sad holt nemam na PC tolko casu
ale dik ze mi to cita s Sticking out tongue

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.