manga_preview
Boruto TBV 07

Hatejin 6 problém?

Celý tým stál vo väzenskej cele. Kakashi konečne odstránil blokovač chakry aj Nejimu, a ten si teraz šúchal brucho.
„Fajn. Čo teraz?“ Opýtal sa Sai. Kakashi pristúpil k dverám. Prezrel si zámku, a vystrel prst. Na jeho špičke sa rozhorela blesková chakra. Kakashi ho strčil do kľúčovej dierky a trochu ním pomykal. Po chvíľke sa ozvalo cvaknutie a Kakashi stlačil kľučku.
„SUPEEER!“ Zvolal Naruto uchvátene. „Ako ste to urobil?“
„Taký starý trik.“ Pousmial sa Kakashi. „Naučili ma ho v anbu. Nejdeme?“ Dodal už vážnejšie.
„Pamätejte si. Nesmú nás chytiť. Musíte byť úplne ticho. Dávajte dobrý pozor.“ Varoval ich, keď vyšli na tmavú vlhkú chodbu, občas osvetlenú sviečkami. Zakrádali sa kamennými chodbami, ticho, ako tiene a pechádzali podzemným labyrintom keď začuli kroky.
„Rýchlo, hore!“ Šepol Kakashi. Všetci čo najtichšie vyskočili a chakrou sa zachytili o strop. Krátko na to pod nimi zastal väzenský dozorca. Poobzeral sa a poškrabal sa na hlave. Potom chcel vykročiť ďalej no potichu, ako mačka zaňho dopadol Sai. Dozorca sa prudko otočil no na krk mu dopadol úder, a on omráčnený padol na zem.
„Vďaka.“ Zašomral Kakashi. Potom si zamyslene prezrel omráčeného dozorcu.
„Mali by sme sa opýtať na cestu..“ Zamyslel sa. Potom vzal jeho plášť a masku na tvár. Obliekol si to, a obzrel sa na svoj tým. „Ako vyzerám?“ Spýtal sa.
„Ako nepriateľ.“ Skonštatoval Neji.
„Nespoznali by vás, je to v poriadku.“ Ubezpečila ho Sakura.
„Ostatný sa budete musieť skryť, keď niekoho stretneme.“ Varoval ich Kakashi.
„Tak ja tiež pomôžem.“ Povedal Naruto a urobil tri pečate. Okolo neho sa zjavil oblak dymu, a keď sa rozplynul, Naruto vyzeral ako druhý dozorca.
„Ok, poďme.“ Zavelil Kakashi.
O takých pätnásť minút prišli ku schodom popri ktorých bolo niekoľko dverí.
„Potrebujeme sa dostať z podzemia, takže hore. Ale najprv počkajte, pozriem sa, či je to bezpečné.“ Povedal Kakashi a vyšiel po schodoch. Opatrne otvoril dvere. Za nimi na stiličke sedel ďalší strážca. Kakashi sa pred neho bez váhania postavil.
„Bol som skontrolovať väzňov.“ Zahlásil.
„Fajn.“ Zašomral strážca a ani nezdvihol hlavu. Kakashi sa otočil zase vošiel do dverí. Keď zišiel po schodoch, pozrel na Naruta.
„Teraz ty, je tam strážca. Povedz mu, že má pauzu. Keď odíde, zaklop na dvere, nech môžme ísť.“
Naruto prikývol. O pár minút sa ozvalo klopanie. Tým na čele s Kakashim višiel po schodoch. Ocitli sa v menšej miestnosti, ktorá bola osvetlená lampou, pod ktorou stál Naruto.
„Ako sa odtiaľto dostaneme?“ Opýtal sa. Z miestnosti totiž viedlo viacero dverí. Kakashi zotrel vrstvu prachu zo steny vedľa jedných dverí. Bolo tam napísané: sklad zbraní. Na ostatných bolo: Centrálna časť, Zadné nádvorie, Východ, Riadiace centrum a WC.
Kakashi si odkašľal a spýtavo sa obzrel na svoj tým, s prstom namiereným na dvere: WC.

O desať minút pokračovali smerom k východu. Občas sa museli vyhnúť strážam, no dostali sa na ulicu.
„Musíte sa obliecť tak, aby vás nespoznali.“ Povedal Kakashi. Kým ostatný počkali v skrýši za vozom s ryžou, on kúpil v obchode pre všetkých oblečenie. Sám si nechal uniformu vojaka. Svoje oblečenie si skryli do koženného vaku, ktorý si Neji prehodil cez plece.
„Ešte musíme zohnať jedlo. Všetko nám zobrali.“ Pripomenul Naruto. Bol poriadne hladný.
„Nie len jedlo, aj zbrane!“ Dodala Tenten.
„Áno, áno, všetko bude. Hlavne sa však musíme dostať z dediny. Je to pevnosť, s hradbami s strážou, ako to, kde nás chytili.“ Povedal Kakashi.
„Niečo o Dažďovej viem, študovala som knhy Tsunade-sama.“ Oznámila Sakura. „Zo severu na západ okolo dediny tečie rieka. Možno by sa nám podarilo uniknúť v nej.“
„Podľa mňa ju strážia, ale lepšiu možnosť nemáme.“ Poznamenal Neji.
„Nie, sensei. Ešte nemôžeme len tak odísť. Oni niečo chystajú a my musíme zistiť čo. Mohlo by to mať zlé následky.“ Varoval Kakashiho Sai.
„Máš pravdu, ale musíme si nájsť skrýšu. Takto nás čoskoro chytia.“ Odpovedal Kakashi, a pobrali sa ďalej mokrými ulicami.

Pri rieke našli úkryt, boli tam husté kríky a v nich sa mohli skryť pred zrakmi vojakov. Sedeli na zemi a snažili sa zohiať, pretože od neprestajného dažďa mali premoknuté šaty, a vonku bolo aj bez toho dosť zima.
„Ako zistíme, čo chystajú?“ Chcel vedieť Naruto.
„Pošlem jedného orla.“ Navrhol Sai.
„Dobre.“ Súhlasil Kakashi.

Orol sa vrátil asi o hodinu. Sai rozprestrel zvitok, ktorý si spolu s atramentom a štetcom zohnal, a vták doňho vstúpil. Namiesto operenca sa tam však zobrazili slová.

Vysoká veža, v nej plno mužov. Ich šéf sa volá Hanzou. Pri ňom stojí Hmlový ninja. Vojde ďalší muž. Podá ruku ninjovi vedľa Hanza. Je to generál, ninja sa volá Masako Hatejin. Hovorí Hanzou. „Toto je generál štvrtej divízie našej armády. Meškal, vysvetli mu prosím náš plán. Potom príď na hlavné nádvorie. Potrebujem ešte prebrať niektoré časti plánu so svojimi generálmi. Teba som s nimi už oboznámil. Vysvetli mu aj aký podiel bude mať vaša organizácia na celej akcii. Zatiaľ“ Odíde spolu s ostatnými mužmi. Ostanú len Hatejin a generál. Posadia sa. Hovorí Hatejin. „Ako už asi viete, naša organizácia je zložená výhradne z nuukeninov skrytej Hmlovej. Okrem iných k nám patria aj štyria z Legendárnych šermiarov a zločinci známi vo všetkých Shinobi zemiach. Takže k plánu. Rozhodli sme sa spolupracovať s vašou dedinou, keď začne vojnu. Ako vojsko zložené z elitných ninjov a zločincov budeme spolupracovať a podmaníme si najprv menšie zeme a tým s ďalšou vojenskou podporou aj tie najväčšie: Vetra, Blesku, Vody, Zeme a Ohňa. Naša organizácia má momentálne 160 členov, všetko spoľahlivý bojovníci. S prvou a piatou divíziou vašej armády ako prvú napadneme Skrytú Trávovú. Susedí s Dažďovou a je najbližšie pri našej základni. Nemá tiež príliš silných ninjov. Získame tak väčšie územie. Hneď ako bude po boji v krátkom čase druhá, tretia a vaša, štvrtá divízia zaútočia na Vodopádovú. Stratégiu obidvoch útokov si môžete pozrieť vo zvitku na stole. Tým, že obidva útoky sú naraz, v noci, a bez varovania, žiadni spojenci z iných zemí im nestihnú prísť na pomoc. Takto budeme mať tri zeme, prinútime ninjov čo prežili bojovať za nás, a napadneme aj skrytú Zvučnú a Riečnu Zem. Budeme mať dostatočnú podporu na rozbehnutie útokov aj proti väčším zemiam, tie sa nebudú chcieť spojiť a využiť situáciu pre vlastný prospech. Budú si myslieť, že ich naša armáda nemôže ohroziť, no naša organizácia má v každej zemi podporu, ďalšie stovky agentov a vojakov, ktorý sa vydávajú za obyčajných ľudí. Sú však veľmi dobre vycvičení v boji s katanou. Časť z nich pomôže v boji proti malým zemiam a ostatný až neskôr. Z veľkých Shinobi zemí si ako prvé podmaníme Vodnú. Bez ninjov pod vedením Mizukage nám nikto nebude brániť v dodávaní, zbraní a podobne. Zem Vody máme totižto už zabezpečenú, len potrebujeme silnejšiu vojenskú podporu. Preto sme uzavreli dohodu s vašou dedinou a s Hanzom. To je vlastne celý plán.“ Generál prikývne. Číta zvitok, vstanú a odídu.Tu text skončil.
Naruto, Sakura, Kakashi, Sai, Tenten a Neji sa na seba zhrozene pozreli.
„Vážený, máme problém. A to poriadne veľký.“ Poznamenal Kakashi.

Poznámky: 

trocha kratší, no ale mám náhradu a tak rovno na sedmičkúú Sticking out tongue

0

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele _Kisaki_
Vložil _Kisaki_, Pá, 2011-09-02 11:34 | Ninja už: 4806 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

tak toto sa ti podarilo Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2011-08-24 09:24 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, Pá, 2011-09-02 09:01 | Ninja už: 5253 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

"onegai"
OK, odkazy fungujú, za tie 2 v jeden den aj zastavenie vydávania sorry to som si "všimla" neskoro.. Sad ak ešte niečo s pravopisom, nwm s tým už asi veľa neurobím.. ak máš ešte niečo povedz, skúsim s tým niečo urobiť

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2011-09-02 10:03 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Myslím, že už je to v pohode Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.