manga_preview
Boruto TBV 09

... Puran Cdesu ka? 01: A. N. B. U. Haijo (...plán C? 01: A.N.B.U. vyřazeni)

Byl velmi temný večer.
Velitel A.N.B.U. běžel ve větvích...jeho 4 společníci běželi za ním...
,Za konohu s klidem i padnu´ prohlásil v duchu ten s maskou která značila narození někdy během listopadu. Jeho společníci měli masky, které říkaly narozeni během února (2x) a října. Velitel se narodil v červenci. Najednou temné mraky nad nimi zazářily...
... ve vzduchu se objevil záblesk... "Mokuton: Moku Shouheki no Jutsu!" zařval v domnění že by mohl ochránit sebe i celou jednotku...
...a vzduchem zavířily třísky...
...poté navíc i střepy masky s částečkami krve...
...velitel si všiml že ne všechny ty bílé střepy sou z masky, některé jsou i z lebky...
...poté vzduchem proletěla hlava i s maskou...
...pak se jedno tělo rozpůlilo ve vzduchu...
...a naposled se listopadovému rozsekl bok... padl za konohu...
Někdo by řekl, že to muselo proběhnout za několik vteřina ale nebyla to ani jedna celá...
Velitel dopadl na zem... byl ožehnutý a podrápaaný ani nevěděl jak... vzhlédl... nad ním stáli 3 postavy, jedna vypadala jako špatně postavený květináč, další měl jakousi oranžovou masku se 3 otvory uspořádané do sharinganu. Tito dva měli pláště s rudými mráčky... další na sobě měla zelenožlutou vyšívanou soupravu z košile a širokých kalhot.
Tobi:"No Speedo... po 500 letech opět vznikne Akatsuki a ty tam tu zprávu doručíš kapitáne"

Konoha: úterý 5.srpna
"Cože!" zařval hubený chlapík s hnědými vlasy a hnědýma očima. Měl na sobě zelený plášť a červený klobouk.
"Nekřičte na nemocného Hokage-sama. Potřebuje klid." prohlásil s klidem ordinující medin.
"Omlouvám se ale jestli se Akatsuki vážně obnovuje svou moc tak to může znamenat obrovskou zkázu!"
"Jsem již v pořádku můžu jít." zkusil ležící muž až překvapivě podobný Hokagemu.
"Ticho brácho!" řekl s klidem Hokage "Jak je to dlouho?"
"Tři dny."
"Tawagoto!" (Do hajzlu!)

?: úterý 5.srpna
"Tak co?" zeptal se Madara.
"Co co?"
"Máme málo členů. Budeš muset ´náborovat´."
"Jak málo? Ty, Zetsu, On a já. A neříkej, že nás musí být 10!" rozkřičel se Speedo. "A On ať blbě nečumí má u mě mínus" zařval ještě víc a ukázal na postavu v plášti.
"Kdyby tě Madara nepotřeboval..." nechal větu nedokončenou Kabuchimaru.
"Hele sehnal sem ti týmovýho parťáka." Tobi.
"Ať je aspoň tak dobrej jak já Baishun-fu!" (ku*va) řekl ledově Speedo.
"Jsem lepší. Aspoň co sem o rodině Sokudo slišel" ozval se chlapík v Akatsuki plášti který se najednou oběvil Speeda.
"Uvidíme."

Konoha: pátek 15.srpna
"Ale, ale opravdu?" usmál se Hokage nad pozvánkou na Kaigi ichi san kage (Sraz 13 kage).
"O čem se bude jednat?" zeptal se Hinode Uzumaki.
"A co to má co dělat s námi Hokage-sama?" ozvalo se jeho dvojče Nichibotsu Uzumaki.
"Vy jste nejlepší ninjové z Listové a budete mne doprovázet."
"To bude se jednat o povolení ke stavbě vesnicí Hogakure no Sato a Mizugakure no Sato." (Skrytá Ohnivá a Vodní Vesnice)

Jihozápadně od Skryté Sluneční: středa 27.srpna
"Mělo by to být tady."
"Houby sme moc blízko sluneční... musíme dál na jih."
"Ani ho*no je to někde-"
"Ale je to na-"
Oba se zarazili a koukli se na mapu. Pak na sebe. A na mapu. Na sebe. Na mapu.
"Ku*va chodil sem světem více než 2 roky tak snad vim jak se orientovat v mapě ne!" zařval Speedo. "Kam jdeš!?!"
"Na jih."
Šli asi 20 minut jižně a pak přišli k budově na které byl znak Hogakure no Sato. Přeškrtnutý.
"Jak si ty 2 roky mohl přežít?"
"No náhodou to nebylo."
"Co tu chcete!" ozval se najednou chlapík který vyšel z chatrče.
"Chceme tě do Akatsuki, Futtōyōgane Uchiho Temuri. Pro tvůj Mangekyou Sharingan, pro Youton a pro tvé obrovské nadání."
"A když odmítnu...?"
"Nemáš na výběr!" zařval Speedo a zvedl ruku. Měl na ní asi 3 centimetry dlouhé čepele. Ovšem větrná vybrační čepel sahala dalších asi půl metru.
"Tvůj společník se nevyjádřil." řekl Futtōyōgan.
"Akkakumaru se totiž vyjadřuje jen činy." usmál se Speedo.
"Ano. A mé činy tě budou bolet Uchiho."

Poznámky: 

Jak jste mohli vyčíst příběh se odehrává 500 let po Narutovy s tím že všichni démoni byli ve finální bytvě poraženi a vysvobozeni Hachibim a Kyuubim.
Madara aneb Tobi však má stále Věčný Mangekyou Sharingan, Rinegan a Byakugan. Navíc nějakým záhadným způsobem přežil také Zetsu.
Je možná trochu moc poetické pojmenovat bratry Uzumaki západ a východ slunce.

PS.: toho Speeda mam z FF jeremiho a já sem od něj dostal písemné povolení k tomu použít jeho postavu...

2.666665
Průměr: 2.7 (3 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele wilhelm22
Vložil wilhelm22, Po, 2011-05-30 18:07 | Ninja už: 4903 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

já wim že je to krátký no ale další budou delší...