manga_preview
Boruto TBV 09

Legend of Uchihas 4 day full of surprises 1/2

Potom prešiel od čela nižšie k mojim perám, chcela som ho odtlačiť , no chytil mi ruky.

,,Itachi!" cúvol. Všimla som si na ňom že ho to prekvapilo.
,,Spravil som niečo..?"
,,Prepáč, ale,... potrebujem čas." nechcela som spomenúť, že ma chcel aj Sasuke, ale ten si toto nikdy nedovolil. Na Itachim ma to zaskočilo, no zároveň aj milo potešilo. Toto nebolo ako so Sasukem, ten si držal odstup, keď som bola s ním pripadalo mi to skôr ako keby sme boli najlepší priatelia. No Itachi mi ukázal to, čo mi na Sasukem chýbalo, nehu.

,,Máš pravdu... je mi to ľúto, nútim ťa do niečoho, čo nechceš."
,,Nie, ale..."
Vtom do izby vletel Kisame.
,,Ďakujem za raňaj.. " pozrel na Itachiho, potom na mňa. Sčervenel:
,,Nenechajte sa rušiť.." zavrel dvere.

,,No, mohli by sme sa prejsť.." začal si ustielať posteľ. Tváril sa ako by sa nič vážne nestalo, no stále sa na mňa tak nežne pozeral, akoby čakal že si to rozmyslím. Už som nedokázala pozerať do jeho smutných očí, tak som sa postavila, otvorila som okno. Potom som išla ustlať svoju posteľ.

Vtom som začula ako niečo narazilo do dverí. Prudko som s otočila. Kunai?!
Itachi pristúpil k dverám, vytiahol ho z dverí a prečítal si lístok.
,,Misia, máme čas. Je to na pár dní..." potom čítal ďalej..
,,Ale môžeme ísť len dvaja."
,,Choď ty, s Kisamem."
,,Nechceš ísť so mnou?" znovu sa na mňa smutne zadíval. Rýchlo som si našla výhovorku:
,,Nevieme spolu bojovať ako jeden, iba by som prekážala, choď s Kisamem. Keď sa vrátite môžme spolu trénovať a na ďalšiu misiu už budeme môcť ísť spolu." usmial sa na a prikývol.

Hneď čo vyrazili, začalo mi behať mysľou tréning,... Tréning! Veď som sa včera sľúbila. Začala som hľadať nejaké veci, no keďže v tomto dome bývali dvaja chlapi, nečakala som že niečo nájdem. otvorila som skriňu pri gauči a vysypala sa na mňa kopa vecí. Dosť ma prekvapilo, keď som tam našla aj ženské veci, keď som si s nich niečo vybrala, pri obliekaní som si pomyslela: Ako sa sem asi dostali..
Keď som z batohu vyberala shurikeny, kunaie a silónové nite.. zistila som, že je už skoro 10:15, znovu ma chytila panika a s kľúčami v ruke som bežala k rieke.

Keď som dobehla k rieke všimla som si že tam ostatní už čakali, no ešte niekto chýbal, ten chlap v maske. To dievča, čo ju volali Sakura, si ma všimlo, a začalo na mňa kývať. Pribehla som až k nim.
,,Ahoj, je milé že si prišla. Ja som Sakura, toto je Sai a toto je Naruto." celá zadýchaná som sa predstavila.
,,Ja som Sajuri, teší ma." Naruto si ma podozrivo premeriaval, zato Sai sa iba usmial.
,,Tak, keď ste sa už predstavili, mohli by sme začať." Naruto začal kričať: ,,Meškáte!!!"
,,Prepáčte, ale musel som niečo vybaviť... Tak si predsa len prišla, prepočul som tvoje meno, Sajuri? Teší ma, ja som Kakashi... Sajuri sadni si tamto na lavičku, ak budeš chcieť, môžeš sa pripojiť, nebudem proti tebe útočiť, aby som ti neublížil." Neublížil?! ...oni nevedia. že som ninja, či to na mne nevidno? No tak to budete ešte nepríjemne prekvapený.

,,Asi sa rovno pripojím."
,,Tak to ma teší. Skryte sa tak aby som vás nenašiel." ja som sa rozbehla smerom k lesíku. Videla som iba, ako tam Naruto zostal stáť. Obehla som polkruh, tak aby som naňho mohla zaútočiť zo zálohy.

_________________________________________________________________________________

Zaujímavé, schovali sa fakt výborne, a to dievča,.. zatiaľ som ju vôbec neregistroval. Neviem prečo, ale niekoho mi pripomína...
,,Naruto, ty si sa prečo nešiel skryť?"
,,Ja som sa vás chcel niečo spýtať?"
,,A čo také?"
,,Nezdá sa vám tá Sajuri, nejaká zvláštna?"
,,Ani nie, prečo?"
,,Neviem, nemám z nej práve dobrý pocit."

_________________________________________________________________________________

Útok! Už som od neho bola asi iba dva metre, keď vtom Naruto skríkol:
,,Za vami!" Kakashi sa v poslednej chvíli otočil, a odrazil môj útok. Zistila som, že už nemal na ľavom oku čelenku, v jeho ľavom oku mal Sharingan.
,,Čože?! Ďalší Uchiha?!" Kakashi aj z Narutom stuhli.
,,Ako si to myslela, že ďalší?!"
,,..no predsa máš sharingan..."
,,Nie, ja som to myslel inak, ty si už stretla niekoho z Uchiha klanu?"
,,Áno, prečo?"
,,Ale nič.." Kakashi sa zadíval do zeme.
,,Koho si stretla?" spýtal sa Naruto rozzúrene.
,,Neviem." zaklamala som, títo, proti nim očividne niečo majú.
,,Neklam!!!" Naruto sa rozzúril ešte viac. Medzitým dobehli aj Sai so Sakurou.
,,Hovorím pravdu!" Naruto sa naštval až tak, že okolo neho začala burcovať chakra.
,,Volal sa Sasuke, alebo Itachi?!"

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, Ne, 2011-07-03 18:15 | Ninja už: 4713 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

kedy bude pokracovanie???uz to cakanie nevydrzim Laughing out loud

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, Po, 2011-06-06 20:37 | Ninja už: 4713 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

to bolo super.uz sa nemozem dockat na pokracovanie.kedy bude??

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku