manga_preview
Boruto TBV 09

V službách ANBU - XV.

Madara sa nemohol takmer pohnúť. Vnútorný boj s Juubim ho tak zaťažoval, že nemohol nič robiť.
„Ako sa darí?" k Madarovi prišiel Zetsu.
„Stále nemôžem ovládnuť Juubiho. Keď ho nezvládnem, budeš musieť v tom pokračovať sám."
„Máme šťastie, že Nagato nepovedal všetko o tebe."
„Presne tak."

Všetci ninjovia smerovali na veliteľstvo.
„Naruto, ako sa ti podarilo tak zosilnieť?" pýtal sa Sasuke.
„Mám novú tréningovú metódu."
„To nebude len tým."
„Máš pravdu. Ale viac ti k tomu nepoviem. Ty by si mi mal povedať, prečo si sa pridal k Madarovi."
„Všetci, čo spôsobili utrpenie môjho klanu musia trpieť. Danzou bol jedným z nich."
„Madara ti nepovedal celú pravdu, že?"
„Povedal mi všetko."
„Potom by si nekonal tak, ako konáš."
„Čo ti o tom vieš?"
„Ja? Skoro všetko. Ale mňa počúvať nebudeš."
„Aspoň v niečom máš pravdu."
„Ale Itachiho počúvať budeš."
Ako na zavolanie sa tam zjavil Itachi. Raikage na neho ihneď zaútočil. Naruto jeho útok zablokoval.
„Nebuďte tak zbrklý, Raikage," povedal Naruto.
„Prečo ho chrániš."
„To sa dozviete."
Itachi prišiel k Sasukemu.
„Bratček. Čo sa to s tebou stalo."
„Nič sa sa mnou nestalo. Madara mi dal na výber. Ja som si vybral len to, čo som pokladal za najvhodnejšie."
„Vôbec nevieš, čo sa stalo v tú noc."
„Ale viem. Madara mi to povedal."
„Nepovedal ti všetko."
„To som zvedavý, čo mi povieš ty."
„Nagato vám nepovedal celú pravdu o Madarovi, tak počúvajte."
Všetci začali pozorne počúvať.
„Keď Madara vytvoril Zetsua, tak z hmoty, ktorej bol Zetsu, si spravil vlastné telo. Madara si doteraz nikdy nerozdelil dušu. Možno to spraví teraz, keď má silu Juubiho. Madara zmenil vzhľad a pridal sa k Uchiha klanu ako stratený člen klanu. Postupne sa stával čoraz vyššie postaveným členom klanu. Keď mu nevyšiel útok Kyuubim, tak začal plánovať povstanie. Tesne pred povstaním zmizol. Ja som ho našiel a donútil ho od toho odstúpiť. Sám mi potom pomohol všetkých pozabíjať. Ale najskôr som to dostal ako misiu od Danzoua. Všetko toto som povedal aj Sandaimemu. On mi pridelil ďalšiu misiu: mal som zabiť Madaru. Avšak, skôr ako som sa k tomu dostal, tak znova zmizol. Pridal som sa k Akatsuki, aby som mohol zmariť Madarove plány. Skôr ako som to mohol spraviť, tak som dostal nevyliečiteľnú chorobu a ďalej to už viete."
„Takže...za všetko môže Madara?"
„Je to neuveriteľné, ale je to pravda. Ako si pamätáš, tak keď Orochimaru zabil Sandaimeho, tak som sa objavil spolu s Kisamem v Konohe. Narazili sme na Jiraiyu. Naschvál som dal príkaz na stiahnutie, lebo pokiaľ by bol Jiraiya s Narutom, tak by bol v bezpečí. S Kisamem by sme Jiraiyu zabili."
Sasuke som zmätený z prívalu nových informácií o dávnych udalostiach.

„Ideš do boja?" pýtal sa Zetsu.
„Áno. Juubi už problém robiť nebude. Už je skrotený. Navyše je mesiac v úplne, najvyšší čas ovládnuť svet."
Madara sa teleportoval preč. Teleportoval sa na najvyššie miesto v okolí.
„Mugen Tsukuyomi."

Armáda ninjov pokojne cestovala.
„Pozri sa na mesiac. Aký je prekrásny," povedala jedna kunoichi.
Pár ninjov sa pozrelo na mesiac. Okamžite boli ovládnutý Madarom.
„Niektorí ninjovia sa už chytili do genjutsu," upozorňoval Itachi.
„Kai!"
Uväznených dostali z genjutsu.
„Toto ale ešte nebolo Mugen Tsukuyomi."
„Ako to vieš?" pýtal sa Raikage.
„Kebyže je to Mugen Tsukuyomi, tak sme uväznení všetci v genjutsu. Proti nemu sa nemáš šancu chrániť."
„Madara má rinnegan aj sharingan. Kebyže chce, tak nás uväzní ľahko."
„Pravda. Chýba mu však Kyuubi. je veľmi zaujímavé, že tu máme jinchuuriki Kyuubiho," hovoril Itachi.
„Čo?" všetci sa svorne opýtali.
„Ako je to možné?"
„No...? začal vysvetľovať Minato, „Ja som zapečatil polovicu Kyuubiho chakry do seba a druhú polovicu do Naruta."

Madara ich v tomto rozhovore vyrušil.
„Dokončime to, čo sme začali."
Ihneď zaútočil na Naruta. Do cesty sa mu postavil Itachi.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Oheň len prešiel cez Madaru. Madara len obišiel Itachiho a smeroval na Naruta. Juubi začal absorbovávať Kyuubiho chakru z Naruta cez Madaru. A tak isto bral chakru aj Minatovi.
„Aj by som zabudol. Ty si zapečatil polovicu Kyuubiho chakry do seba."
Madara bol stále znehmotnený a bežal priamo na Naruta. On a Minato ležali na zemi v bolestiach. Madara sa k nim stále približoval. Priblížil sa k nim úplne. Chcel ich chytiť, aby ich mohol premiestniť do vlastnej dimenzie.
„Chidori."
„Rasengan."

Jiraiya a Kakashi zasiahli Madaru.
„Aby si ich mohol pohltiť musíš sa zhmotniť. To je naša šanca," Kakashi bol stále veľmi vyčerpaný, ale poháňala ho vpred túžba zachrániť svojho žiaka a tiež senseia.
Jiraiya zase chcel zachrániť dvoch svojich žiakov.
Madara sa znova pokúsil o útok. Jiraiya a Kakashi znova previedli protiútok, ale len prešli cez Madaru a narazili na seba. To ich odhodilo. Madara mal voľnú cestu. Ostatných zabával Zetsu a jeho klony.
„Suna Shigure."
Na bojisku sa objavil Gaara s jeho divíziou.
„Zdá sa, že som prišiel včas."
„Nie. Prišiel si neskoro."
Gaara zasiahol len klon. Madara mal ruky od Naruta a Minato niekoľko milimetrov vzdialené.
„Shinra Tensei."
Tlaková vlna odhodila Madaru.
„Ja som myslel, že si mŕtvy."
„Myslel si si, ale nie som," hovoril Nagato.
Juubi prestal ťahať chakru z Minata a Naruta. Obidvaja boli v bezvedomí. Sakura ich začala ošetrovať.
„Budú v poriadku."
„Madara nevytiahol z nich všetku Kyuubiho chakru. Každému zostala troška," hovorila Kushina.
Madara so Zetsuom sa trocha stiahli.
„Mugen Tsukuyomi.
V okamžiku, keď Madara použil Mugen Tsukuyomi, tak všetci zmizli. Objavili sa na úplne neznámom mieste.
„Kde sme?"
„Sme na hore Myouboku," hovoril Jiraiya.
„Vitajte na hore Myouboku!" vítal ich Fukasaku.
„Budeme tu v bezpečí?" pýtala sa Tsunade, ktorá tu už tiež bola.
„Ste ako keby v inej dimenzií. My tu máme iný mesiac ako vy."
„Takže to, čo mu sme chceli zabrániť, sa stalo," hovoril Tsuchikage.
„Madara ovládol svet," povedala Mizukage.

KONIEC

Poznámky: 

Tak, toto je koniec. Ale báť sa nemusíte, bude aj pokračovanie. Neviem kedy, ale bude. Poprosím o zhodnotenie celej tejto série.

4.82353
Průměr: 4.8 (34 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2011-10-15 18:46 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan


Pridal som odkaz na ďalší diel, ktorý som práve dopísal. Verím, že sa vám bude páčiť.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, Po, 2011-08-08 22:53 | Ninja už: 5013 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

tak co jak to vypada z druhou serii ? Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2011-08-12 22:35 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Dej by už bol, len čas na napísanie nie je. Odkedy sa mi narodila sestra, tak sa o musím starať, k tomu sa pridá futbal a kamaráti a hneď mám pre seba málo času, ktorý aj tak využijem na niečo iné ako na písanie. Keď bude taký daždivejší deň a nebudem mať čo robiť, tak možno niečo napíšem, ale skôr to vidím na to, že druhá séria bude až v septembri-októbri.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, Ne, 2011-05-29 13:43 | Ninja už: 5013 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

ok teším se na další serii Smiling

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Ne, 2011-05-29 13:41 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Toto, že má byť koniec?!?!?! Shocked To nemôžeš urobiť! Ja chcem pekne, krásne ďalšiu sériu. Bola by veľká škoda, keby si nepokračoval, takej skvelej
FF-ky by bolo škoda. Čo sa týka hodnotenia za celú sériu: 5* Kakashi YES

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Ne, 2011-05-29 19:18 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Nemusíš sa báť, ja budem pokračovať. Len neviem kedy. Mal by som napísať pár dielov dopredu, lebo cez leto neviem či budem môcť.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Ne, 2011-05-29 06:08 | Ninja už: 6144 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

dobry tesim se na dalsi dil