manga_preview
Boruto TBV 09

5. Veľká Vojna Ninjov 01

Po niekoľkých mesiacoch na Hore Myouboku
Naruto sa prebúdzal po niekoľkých mesiacoch v kóme. Do kómy ho priviedlo presunutie polovice Kyuubiho chakry z Minata do neho. Bolo tu však niečo iné, čo bolo dôležitejšie. Madara ovládol svet a len niekoľko ninjov uniklo jeho Mugen Tsukuyomi. A tí mali na práci vymyslieť plán ako získať opäť svet do vlastných rúk. Práve boli uprostred rokovania.
„Predovšetkým zabúdate na to, že na Madaru zaútočiť nemôžeme. Jeho Mugen Tsukuyomi je aktivované stále," hovoril Minato.
„Ale ako sa k nemu dostaneme?" pýtal sa A.
„Niekto musí zrušiť jeho genjutsu. Jedinú šancu máme my, ktorí sme boli oživení Edo Tensei," hovoril Itachi.
„Ste mŕtvi, ale ako vieš, že aj vás nechytí do genjutsu?" opäť sa pýtal A.
„Keď sa Naruto prebudí, tak sa to dozviete."
„Ešte musíme niečo prebrať," začala Tsunade, „a to, kto povedie našu alianciu."
„Veď sme zvolili Raikageho," ozval sa Onoki.
„Áno, ale Minato je podľa mňa vhodnejší kandidát."
„Tak poďme teda hlasovať," navrhoval Gaara.
„Kto je za Minata, nech zdvihne ruku."
Všetky ruky išli hore. Niektoré vystrelili hneď, niektorým to trvalo dlhšie.
„Myslím, že je rozhodnuté."
Uprostred jednania ich vyrušil Nagato: „Naruto sa prebudil."

Zatiaľ na Zemi skončil jeden boj. Madarovi sa podarilo poraziť Juubiho v súboji a získal nad ním už definitívne kontrolu.
„Trvalo to dlhšie ako som čakal."
„To áno, ale aspoň ťa nikto nevyrušoval," hovoril Zetsu, mysliac na Naruta.
„Avšak stále je tu jedna krysa, ktorá sa schováva."
„Čo tím myslíš?"
„Nechaj to tak. Máš čo som chcel?"
„Áno. Ale niektorých som nemohol nájsť. Ako keby ich niekto zobral."
„To bola tá krysa."

Ďaleko, ďaleko od Madarovho úkrytu
...niekde v púšti, v podzemnej jaskyni sa Kabuto prebúdzal k životu.
„Čo?"
Pozorne pozeral na svoje telo, ktoré malo byť zničené.
„Ale ako?" čudoval sa.
„Konečne si sa prebudil," ozvalo sa spoza neho.
Kabuto ihneď zareagoval a hodil kunai po neznámom. Pred ním sa však objavila rakva. A na nej napísané KABUTO.
„Čo to má znamenať?"
„Nie si rád, že si naspäť medzi živými?"
Neznámy odhalil svoju tvár. Kabuto sa mu hneď poklonil.
„Prepáčte, Orochimaru-sama, za ten útok."
„To nič."
„Ako je možné, že ste medzi živými?"
„Po tvojej smrti, moja DNA v tvojom tele ďalej žila, rozvíjala sa až som ovládol tvoje telo a znovuzrodil som sa. Samozrejme, že som vymenil tvoje telo za iné. To tvoje bolo nepoužiteľné."
„Aha."
„Teba som oživil cez Edo Tensei."
Kabuto sa ešte raz pozrel na svoje telo. Bola to pravda.
„Odpečatil som niektorých ninjov, takže pomsta Madarovi môže začať. Nebude to však jednoduché. On spravil to isté a oživil všetkých bývalých jinchuuriki a silných ninjov. Nám zostali kagovia, nie však všetci, a ninjovia, ktorých si nevyvolal."
„Madara uvrhol na svet svoje nekonečné genjutsu. Keď vystúpime na povrch, tak nás ovládne."
„Pravda, ale, a to je dôležité, títo ninjovia sú ovládaní novou pečaťou a mojim sharinganom," a v Orochimarovych očiach zasvietil sharingan.
„Čie je to telo?"
„Vytvoril som ho z mŕtvych Zetsuov, takže je nezničiteľné. Sharingan som ukradol Madarovi z jeho zbierky."
„Už chápem. Kedy zaútočime?"
„Naša šanca nastane až keď aliancia piatich dedín oslabí Madaru. Zatiaľ budeme všetko pozorovať zdiaľky."

Všetci sa zhromaždili okolo Naruta, ktorý sa prebudil.
„Tak, Itachi vysvetlil."
Itachi aktivoval Mangekyou sharingan. Z Naruta vyletela vrana.
„Táto vrana má v sebe Shisuiovo oko. Ono na nás uvrhne najsilnejšie genjutsu na svete a tak budeme pod ochranou."
„To je dobrý nápad," zhodli sa všetci.
„Má to však jeden háčik. Keď to genjutsu aktivujeme a budeme neúspešní, tak budeme musieť čakať desať rokov na ďalšie použitie tohto oka."
„Takže len jeden pokus?"
„Áno."

„O akej kryse to hovoríš?"
„O Orochimarovi."
„Nezbláznil si sa?"
„Nie. On žije. Tým, že si zabil Kabuta, tak jeho DNA ovládlo Kabutovo telo a tak sa oživil."
„Takže on získal ostatných Edo Tensei ninjov?"
„Áno."
„Kuchiyose: Edo Tensei."
Pred Madarom a Zetsuom sa objavili bývalí jinchuurikovia, Sarutobi Sasuke, Hatake Sakumo, Hanzou, Danzou, Kinkaku, Ginkaku, Kisame, Deidara, Sasori, Kakuzu a Hidan.
„Každého z nich ešte vylepším. Všetci dostanú vlastný sharingan."
„A rinnegan?"
„Ten nie."

„Kuchiyose: Edo Tensei."
Pred Orochimarom sa objavili Druhý Tsuchikage aj Mizukage, Druhý a Tretí Raikage, Štvrtý Kazekage, Senju Hashirama a Tobirama, Sarutobi Hiruzen, Uzumaki Seiji, Uzumaki Mito, Namikaze Joshi, Kamizuru Tsugi.
„Myslím, že by to mohlo fungovať," hovoril Kabuto.
„To áno, ale nesmieme zabúdať na Juubiho vo vnútri Madary."

Naruto všetkým skočil do reči.
„Len sa prebudím a už ma otravujete. Ani ma nenecháte odpočinúť."
„Prepáč..." ozvalo sa zborovo.
„Máte dobrý plán, ale..."
„Aké ale?"
„So smrťou Kabuta bol zároveň oživený Orochimaru."
„Ja som to vedel," povedali Itachi aj Nagato.
„Čo?"
„Nepýtajte sa ako, ale zacítil som jeho chakru. A bol živý, nie mŕtvy."
„Takže budeme musieť prehodnotiť naše plány," hovoril Gaara.

Poznámky: 

Prepáčte, že mi to trvalo tak dlho, ale až teraz som si našiel čas. Neviem, či budem nové diely vydávať každý týždeň, ale budem sa snažiť vydávať pravidelne. Dúfam, že sa vám budeme pokračovanie páčiť.

4.911765
Průměr: 4.9 (34 hlasů)

Kategorie: