manga_preview
Boruto TBV 09

V službách ANBU - XIV.

„A čo teraz?" pýtal sa Darui.
„Budeme bojovať," povedal Raikage.
„Ale jedine zdiaľky. K nemu sa tak ľahko nedostaneme," povedal Minato.
Juubi sa stále približoval.
„Sakura, Sai, vy strážte Sasukeho!" rozkázal im Kakashi.
Naruto chcel bojovať s Juubim tiež. Už sa chystal na útok, keď ho Kakashi zastavil.
„Ty choď tiež strážiť Sasukeho."
„Ale prečo?"
„Veď vieš."
„Neviem."
„To je jedno. Časť Juubiho máš v sebe," druhú vetu povedal Kakashi potichu.
Naruto poslušne odkráčal za Sasukem.

„Zaujímavé. ANBU nenechajú bojovať. Veľa sa muselo v Konohe zmeniť," hovoril Sasuke.
„Ani nie. Ja som tu kvôli tebe. Madara ťa bude chcieť zachrániť. Keď sa ťa dotkne, tak sa pečať prenesie aj na neho."
„Veľmi zaujímavé. O tejto pečati mi hovoril Madara. Patria len jednému klanu, z ktorého zostalo nažive len pár ľudí."
„Mám dobrého senseia. Ten ma to naučil."
„A kto ním je?"
„Tak, Sasuke, vyklop to, k čomu sa chceš dostať," rozhovor medzi Narutom a Sasukem už nemohla vydržať Sakura.
„Ja to nechám tak. Len chcem vedieť, že kde je Naruto. Ak by vedel, že som tu, tak by sem prišiel."
„On je schovaný na určitom mieste."
„To by som netvrdil."

Gai a Lee sa chceli priblížiť ku Juubimu, ale cez jeho chvosty neprešli.
„Raiton: Kuropansa."
„Suiton: Suiryuudan."
„Katon: Goukakyuu no jutsu."
„Katon: Karyuu-Endan."
„Fuuton: Atsugai."
„Fuuton: Juuha Reppou Shou."
„Raiton: Zeurai."

Niekoľko ninjov na Juubiho zaútočili, ale ten ich útoky zablokoval. Juubi vypustil ohromné množstvo svojej chakry a tá vytvorila tlakovú vlnu a tá všetkých odhodila. Juubi začal hromadiť chakru a tvaroval z nej obrovskú guľu. Potom ju prehltol a vystrelil. Všetci sa jej bezpečne vyhli. Avšak smerovala na Naruta. Minato sa teleportoval k Narutovi. A s pomocou Hiraishinu ju premiestnil preč. Malo to však následky. Minatovi prudko klesla chakry.

Kushina použil železné reťaze na Juubiho spútanie. Prvý pokus Juubi zmaril, ale po útokoch všetkými možnými elementmi ho spútala. K Juubimu rýchlo prišli Raikage, Darui a Omoi a pomohli Kushine so spútaním Juubiho nejakým jutsu z Oblačnej.
„Kto sa teraz stane jinchuuriki Juubiho?" pýtal sa Yamato.
„Juubiho sa nezbavíme len zapečatením a smrťou jeho jinchuurikiho. Juubi bude žiť ďalej."
„Potrebujeme Hachibiho a Kyuubiho chakrovú bombu. V kombinácii s našimi útokmi by to mohlo stačiť," navrhol Raikage.
„Lenže Bee je teraz mimo a Naruto je úplne na inom mieste.
„Ale veď..."
Kakashi chytil Raikageho do genjutsu.
„Ospravedlňte ma, Raikage-sama, ale genjutsu bolo jediný spôsob. Nemôžete prezradiť kde je Naruto. Madara môže byť kdekoľvek. Navyše nepoznáme schopnosti Juubiho. Môže zobrať Kyuubiho chakru z Naruta behom sekundy."
„Chápem," povedal Raikage a vrátili sa naspäť.
„Ale čo, Raikage-sama?" pýtal sa Darui.
Juubi sa zatiaľ oslobodil a znova vystrelil svoju bombu na Naruta.
„Zdá sa, že cíti Kyuubiho vo vnútri mňa. Asi Kyuubi pre neho predstavuje jedinú hrozbu," premýšľal Naruto.
Jiraiya použil na Juubiho bombu Chou Oodama Rasengan. Neišiel však kolmo na ňu, ale išiel zboku.
„Raiton: Zeurai."
Kakashi po nej hodil blesk, ale ani to nepomohlo. Napokon aktivoval Mangakyou Sharingan a poslal ju do inej dimenzie. Od únavy padol celý vyčerpaný na zem. Juubi znova vystrelil svoju bombu na Naruta. Tentoraz tomu nikto nezabránil a všetko zostávalo na Narutovi. Ten tam len sedel a meditoval.

„Prečo tam len tak sedíš? Ja ešte nechcem zomrieť"! kričal na plné pľúca Sasuke.
Naruto sa objavil pred celou, v ktorej bol Kyuubiho.
„Naruto, čo chceš robiť? Keď sa jej neuhneš tak zomrieš."
„A čo Sasuke?"
„Kašli na neho. Zachráň sa."
„Nemôžem."
„Ale môžeš. Prestaň sa správať ako malé dieťa."
„Ja by som mal riešenie."
„A aké?"
„Teraz som v sage móde, v ktorom mám útoky silnejšie. Kebyže túto chakru skombinujem s tvojou..."
„Chakru si odo mňa môžeš brať kedykoľvek chceš, veď si ma porazil."
„Ale keď to nevyjde, tak potom si zomrel aj ty."
„A čo navrhuješ."
„Musíš ma ovládnuť a použiť svoj útok. Ja do neho pridám sage chakru. Ale..."
„Ale čo?"
„Potom sa ale nepremením naspäť a ty znova ožiješ."
„Už nie si taký hlúpy ako si bol."
„Lenže to sa nestane."

Naruto tam stále sedel. V pravej ruke hromadil chakru. Juubiho útok bol od neho pár metrov.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Naruto hodil Rasen Shuriken. Ten nezničil Juubiho bijuu bombu, ale ju aspoň zmenšil.
„Senpou: Chou Oodama Rasengan."
Narutov Rasengan sa stretol s Juubiho bombou. Nastal výbuch. Všade bol dym. Výbuch zničil Narutovi masku a zničil mu plášť. Keď ustúpil dym, nikto neveril, že to je Naruto.
„Tajuu Kage Bunshin no Jutsu."
Naruto vytvoril tisíce klonov. Polovica klonov klonov sa rozbehla na Juubiho.
„Senpou: Chou Oodama Rasengan."
Juubi ich čiastočne zablokoval.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
Druhá polovica hodila na neho Rasen Shuriken. Tomuto by sa Juubi nevyhol. Ale vyhol sa, teoreticky. Madara sa objavil na jeho hlave a zapečatil Juubiho do seba a teleportoval sa preč.
„Bojí sa ma," povedal Naruto.

„Narutooo," kričala s plačom Kushina a objímala svojho syna.
„Už chápem prečo ťa poslali do boja v utajení," hovoril Sasuke, ale nikto ho nepočúval.
„Mami, nechaj ma. Máme iné starosti."
„Má pravdu Kushina. Nechaj ho."
„Ale Minato, ty nie si rád, že vidíš svojho syna."
„Som. Ale k čomu to bude, keď Madara ovládne svet."
„Má pravdu. Je noc, mesiac je v splne. Môže kedykoľvek použiť Mugen Tsukuyomi," povedal Kakashi.

Poznámky: 

Raiton: Zeurai - Blesk: Diov blesk

4.94872
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Čt, 2011-05-26 18:27 | Ninja už: 4841 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Super dielik Smiling

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Ne, 2011-05-22 21:04 | Ninja už: 5186 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Kakashi YES

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, Ne, 2011-05-22 17:30 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

kedy bude další dil ? Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2011-05-23 07:20 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Možno ešte dnes, možno zajtra, možno za ťýždeň. Podľa toho, koľko budem mať voľného času

Zoznam mojich FF