manga_preview
Boruto TBV 08

V službách ANBU - XIII.

Raikage, Darui, Omoi a Killer Bee zastali, keď pred nimi sa zjavili Madara, Sasuke a Zetsu.
„Gratulujem, Bee. Bol si vybraný ako ďalší jinchuuriki, ktorého zapečatíme," povedal Madara.
„To ti nedovolíme!" zakričal Raikage.
„To sa ešte uvidí."

Kakashiho skupinka bola na ceste za Madarom ho zastaviť.
„Kde je vlastne Naruto?" pýtal sa Minato.
„Nemusíš sa báť. Je živý a zdravý," odpovedal Kakashi, "A je bližšie ako si myslíš," povedal si pre seba.
„Mňa by skôr zaujímalo, že či ste ešte nesmrteľný alebo nie," hovoril Yamato.
Jiraiya vytiahol kunai a porezal sa. Žiadna krv netiekla.
„Ale bolí to, ako keby som bol živý."
„Čo keby sme si cestu skrátili," navrhol Jiraiya.
„Ako?" pýtali sa všetci okrem Naruta.
„Sú dve možnosti. Prvá, že použijem Kuchiyose a odvezieme sa na žabe. Druhá, že sa premiestnime na horu Myouboku a odtiaľ nás pošlú priamo k Madarovi."
„Šetrite si chakru na boj s Madarom. Budete ju potrebovať," povedal Naruto.
„A čo ty?" opýtal sa Jiraiya.
„Ja jej mám dostatok. Navyše každý z nás bojoval, takže si potrebuje tiež oddýchnuť. To isté platí o Madarovi."
„Zdá sa, že v ANBU si zmúdrel, Naruto," povedal si pre seba Kakashi.

Madara sa stiahol dozadu a sledoval ako bojujú Sasuke a Zetsu.
„Čo keby si nám pomohol," hovoril Sasuke.
„Ja som bojoval s Nagatom. Ty si počas môjho súboja odpočíval."
Sasuke vyvolal Susanoo, aby odvrátil Raikageho útok. Po ňom zaútočil Bee. Ale aj jeho útok vykrylo Susanoo. Sasuke vystrelil zo Susanoa šíp na Raikageho. Ten sa mu vyhol pomocou Shunshin no Jutsu.
„Bee, potrebujeme nejaký silný útok. Vieš, čo mám tým na mysli?"
„Jasné."
Bee sa začal premieňať na Hachibiho. Bol úž kompletne premenený. Madara privolal Samehadu a zaútočil na Beeho, ktorý si ho nevšímal.
„Sakra, berie nám chakru. Čo spravíme Hachibi?"
„Musíme sa spoľahnúť na tvojho brata."
Raikage zaútočil na Madaru, ale ten sa znehmotnil. Raikage potom vytvoril okolo Beeho bleskovú stenu a Madara tak čerpal chakru z nej. Ale nečerpal ju dlho, lebo sa teleportoval preč. Bee premenený na Hachibiho formoval bijuu bombu. Keď ju dokončil, tak ju vystrelil na Sasukeho. Zničila Susanoo. Raikage mal voľnú cestu na Sasukeho.

Zetsu sa skrýval pred Daruiovými útokmi pod zemou. Keď sa vynoril zo zeme, tak na neho zaútočil Omoi.
„Kumo-Ryū Mikazukigiri."
Ale bol to len klon. Pravý Zetsu sa vynoril zo zeme za ním.
„Hana funkai."
Omoi nestihol zareagovať. Našťastie ho zachránil Darui.
„Ranton: Laser Circus."
Pokračoval aj v útoku.
„Raiton: Kuropansa."
Zetsu sa znova stiahol pod zem.
„Chce nás len zamestnať. Ich cieľom je niečo iné."
„Chcú Beeho."
„Ale to by proti nemu a Raikagemu-sama bojoval Madara a nie Sasuke."
„Možno je unavený po súboji. Možno porazil tých ninjov z Konohy."
„Každopádne si budeme musieť dať pozor."
Madara objavil pri Jantárovom kotlíku a zabil ninjov, ktorý ho strážili.
„Toto si požičiam."
Darui to spozoroval.
„Ranton: Laser Circus."
Jeho útok len prešiel cez Madaru.
„Ruky preč od toho pokladu."
„Tento kotlík si môžete nechať. Ja len chcem to, čo je v ňom."
Madara sa nemohol pohnúť z miesta.
„Nedosiahneš to, čo chceš," povedal Shikamaru.
„Posily?"
„Nie. Len sme mali cestu okolo."
„Prišli ste neskoro."

Zetsu sa objavil za Shikamarom a zaútočil na neho. Ten sa mu musel vyhnúť a pustiť tak Madaru. Ten sa spolu s kotlíkom teleportoval preč. Teleportoval sa do svojho úkrytu, ku Gedō Mazō.
„Už pohltila Hachibiho chakru zo Samehady. Na rade je Kyuubiho chakra z Kinkakua a Ginkakua."
„Myslíš, že to bude stačiť?" objavil sa tam Zetsu.
„Dúfam, že áno. Keď nie, vytiahnem ešte trocha Hachibiho chakry z Beeho cez Samehadu a to isté spravím s Narutom."
„Vieš, že to nebude kompletný Juubi."
„To som vedel od začiatku."
„Ako?"
„Minato zapečatil do Naruta len polovicu Kyuubiho chakry. Druhú polovicu zapečatil do seba. Musel by som ho ovládnuť a cez neho ju privolať. Ale neviem akú pečať použil, tak to asi nebude možné."
„Zaujímavé."
„Navyše teraz musím počkať nejakú tú chvíľu. Hachibiho chakra sa sama doplní, keďže jej bude presne polovica."
„Teda pokiaľ zapečatíš aspoň polovicu chakry démona, tak sa sama doplní?"
„Áno."
„A čo Sasuke?"
„Strata jeho očí bude mrzieť, ale stále mám rinnegan a budem mať Juubiho. Pokiaľ prežije dovtedy, kým vytvorím Juubiho, tak ho zachránim."

„Madara sa na teba vykašľal, Sasuke," hovoril Raikage.
Sasuke neodpovedal a hneď začal utekať. Raikage sa dal na prenasledovanie. Oproti Sasukemu išla Kakashiho skupina.
„Pozrite, to je Sasuke," povedala Sakura.
„Je v pasci."
„Ešte sa netešte," povedal Jiraiya.
Oproti Sasukemu vyštartoval Naruto. Sasuke vytiahol Kusanagi a chcel si presekať cestu. Naruto zablokoval jeho úder svojou katanou a chytil ho pod krk.
„Fuuin: Haji Furyo."
Sasuke úplne znehybnel.
„Čo je to za pečať?" pýtal sa.
„Táto pečať ťa znehybní a takisto ti zastaví tok chakry. Máš dve možnosti na záchranu. Prídete ťa Madara zachrániť alebo ťa pustím, čo sa nestane."
„Nie je iná možnosť?"
„Môžem ťa zabiť," povedal Naruto.
„Zdá sa, že musím veriť Madarovi."
„Povedz nám, čo má Madara v pláne!" kričal na neho Raikage.
„Nepoviem."
Raikage mu chcel dať úder do hlavy, ale Naruto ho zastavil.
„Čo to robíš?"
„Potrebujeme ho živého. Kebyže ho zasiahnete, tak by ste ho zabili."
„Holou rukou zastavil Raikageho útok posilnený raitonom. Nebude práve najslabší," povedal si pre seba Darui.
„Tak nám to povieš?" pýtal sa Kakashi.
„Nie."
„Nemá byť toto náhodou spojenecká aliancia shinobi?" pýtal sa Jiraiya.
„Prečo sa pýtate, Jiraiya-sama?"
„Zatiaľ tu vidím iba ninjov z Konohy, Suny a Kumo. Nikde ninjov z Kiri a Iwy."
„Oni sú väčšinou v iných divíziách a tí, čo boli v našich divíziách, tak sú mŕtvy."
„Počkať, veď vás privolal Kabuto. Takže ste naši nepriatelia," hovoril Raikage.
„Ukľudnite sa, Raikage-sama. Kabuto je mŕtvy. Aj keď zrušil svoju techniku, tak oni sú nažive. Vzopreli sa Kabutovi a boli úspešní," zabránil Raikagemu Kakashi.
„Aj tak by si sám neporazil legendárneho sannina a štvrtého Hokage."
„Tak, Sasuke, povedz nám, čo má Madara v pláne," povedal Yamato.
„Nič nepoviem."
Shikamaru prišiel k nim a začal hovoriť: „Každý vie, že Madara chce stvoriť Juubiho. A na to potrebuje Hachibiho a Kyuubiho. Trochu Hachibiho chakry má a teraz vysal Beemu minimálne polovicu Hachibiho chakry. Kyuubiho chakru dostane od Kinkakua s Ginkakuom. Nebude to kompletný Juubi, ale chakra sa mu sama doplní. Navyše už teraz má ohromné množstvo chakry zapečatenej v tej soche."

„Kuchiyose no Jutsu."
Madara privolal na bojisko Gedō Mazō.
„Ale je to tu."
Všetci ninjovia sa vzdialili od Madary a jeho veľmi živej sochy.
„Potrebujem ešte trocha Hachibiho chakry."
Gedō Mazō zaútočilo priamo na Beeho a chytilo ho. Začalo to z Beeho sať Hachibiho chakru. Vysalo ju skoro všetko. Potom odhodila Beeho. Naruto ho zachytil a doniesol na ošetrenie.
„Je nažive," povedala Sakura.
Madara zložil pečate a z mesiaca sem privolal Juubiho telo. Gedō Mazō mu začalo predávať chakru. Netrvalo to ani desať sekúnd a Juubi bol znovuzrodený. Gedō Mazō sa rozpadlo.
„Bež Juubi, znič ich."

Poznámky: 

Kumo-Ryū Mikazukigiri - Oblačný štýl polmesačného sekáča
Hana funkai - Kvetinový lúč smrti
Fuuin: Haji Furyo - Znehybňovacia pečať

4.825
Průměr: 4.8 (40 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Po, 2011-05-16 10:44 | Ninja už: 5178 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem za taký skvelý dielik. Neviem sa dočkať pokračovania. Smiling

Obrázek uživatele tasunka
Vložil tasunka, Po, 2011-05-16 06:23 | Ninja už: 4806 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

úplně super další dílek... jen tak dál.. a děkuju Laughing out loud