manga_preview
Boruto TBV 07

V službách ANBU - XII.

Madara sa rozbehol proti Nagatovi. Z vrecka vytiahol kunai a hodil ho po Nagatovi. Ten sa mu vyhol.
„Nevšimol si to."
Tentoraz zaútočil Nagato.
„Kuchiyose no Jutsu."
Privolal dva malé nosorožce a poslal ich na Madaru.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Madara ich však upiekol.
„Je na čase to ukončiť."
„Výnimočne s tebou súhlasím."
„Fuuton: Kitakaze."
Nagato hneď zaútočil. Zo severu začal fúkať veľmi silný a hlavne chladný vietor. Madara začal zamŕzať.
„A sakra. Spomalil si môj pohyb a moja chakra zamŕza."
„Týmto útokom si skončil."

Za Madarom sa objavil muž s maskou. Prišiel k Madarovi a pohltil ho.
„Hovoril si, že moja duša je rozdelená na niekoľko častí."
„Áno, hovoril som."
„Bohužiaľ, už je v celku."
„Ale ako?"
„Keď som bol vo svojej dimenzií, tak rozdelil svoju dušu a druhú polovicu som vložil do iného tela. Tá išla do môjho tajného úkrytu po moje staré telo a cez to telo sa dostala k mojej duši. Nepýtaj sa ako."
„Ja som myslel, že toto je tvoj úkryt."
„Pred Kabutom som musel mať poistku, aby nezničil, veď ty vieš čo."

„Tento súboj je mimo našu ligu, Kakashi," povedal Yamato.
„Ja by som vďaka sharinganu niečo prežil, ale ako dlho?"
„Moc dlho by nikto nevydržal bojovať."
„Ako tým by sme sa udržali."
„Veď Madaru porazil Minato," povedal Yamato a obrátil sa na Minata.
Ten stál na mieste ako stĺp.
„Ja som myslel, že keď sa vzopreli Kabutovi, tak budú na našej strane," pokračoval Yamato.
„Veď aj sme," povedali naraz Jiraiya a Kushina.
„Ale potom, čo je..."
V Minatovych očiach sa objavil rinnegan.

„Katon: Karatou."
Akoby z neba poslal Nagato na Madaru útok. Ten len prešiel cez neho.
„Na útok sa musíš zhmotniť. To je aj bude moja výhoda."
„Katon: Attai."
Madara podnikol protiútok. Okolo Nagata sa vytvoril ohnivý kruh. Odtiaľ začali strieľať na Nagata ohnivé strely. Nagato sa im veľmi ťažko vyhýbal.
„Suiton: Mizu Rappa."
Nagato uhasil oheň a potom útočil na Madaru. Ten sa teleportoval preč. Nagato čakal kde sa objaví, ale Madara neprichádzal. Stále všetci čakali kde sa objaví. Zrazu sa objavil pred Nagatom. Hodil po ňom kunaie.
„Shinra Tensei."
Potom hodil po ňom shuriken.
„Kage Shuriken no Jutsu."
Nagato cúval dozadu.
„Shinra Tensei."
Madara hodil po Nagatovi znova kunai. Ten sa mu vyhol.
„Rasengan."
Za Nagatom sa objavil Minato a trafil ho rasenganom.
„Ty...," hovoril Nagato.
„Kto povedal, že nemôžeme ovládať iných ľudí a používať ich ako nástroje. Navyše rinneganu málo ľudí odolá a už vôbec tomu nikto neodolá, keď to nečaká."
„Tento súboj ešte neskončil."
Nagato sa snažil vstať, ale nešlo to.
„Ale skončil."
Madara prišiel ku Nagatovi. Ten prudko vystrelil ruku s kunaiom k Madarovej hlave. Kunai bol v Madarovej hlave. Madara spravil krok doprava a kunai bol mimo jeho hlavy.
„Skončil si."
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
„Shinra Tensei."

Odnikadiaľ prišla tlaková vlna, ktorá zmietla všetko, čo jej stálo v ceste.

„Čo sa to deje?"
„Nemusíš sa báť. Ja som to nebol," hovoril na zemi ležiaci Nagato, „Boli to moje sféry."
„Tak ty sa nevzdáš. Aspoň bude zábava."
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Sféra Preta pohltila jeho útok. Madara sa teleportoval medzi všetkých šesť sfér. Roztiahol ruky a ...
„Rinne Hikaze."
Z Madarovych rúk začali prúdiť vietor a k tomu pridal aj oheň. Madara tak zabil všetky sféry na jednu ranu.
„Neskutočné," povedal Naruto.
Madara prišiel k Nagatovi. Chytil ho za krk a umiestnil na neho pečať. Nagato sa potom nemohol hýbať. Madara vytiahol kunai.
„Nebudem si zbytočne mínať chakru."
Zabodol kunai do Nagatovho srdca a potom mu oddelil hlavu od tela.
Zo zeme vyšiel Zetsu.
„Ako to vyzerá."
„S Hachibim je Raikage, ten chlapec s Rantonom a pár ninjov."
Madara sa otočil ku Kakashimu a spol.
„Rád by som tu s vami pobudol dlhšiu dobu, ale musím chytiť Hachibiho a Kyuubiho," povedal a teleportoval sa preč.

„Skvelé. Nevšimol si, že som tu," hovoril si pre seba Naruto.
„A čo ty, Sasuke. Madara na teba zabudol," hovoril Kakashi.
„Rozhodne sa nevrátim naspäť do Konohy. Jediné, čo vám môžem povedať, aký má Madara plán. Ale musíte ma poraziť."
„Žartuješ? Sme tu piati na teba. S Kabutovymi vyvolanými deviati a ty chceš bojovať?" pýtal sa Yamato.
„Môžem ich ovládať cez genjutsu."
„Trošku si precenil svoje sily," hovoril Itachi, „Ako ma chceš chytiť do genjutsu, keď som v ňom oveľa lepší ako ty. Ako chceš chytiť do genjutsu štvrtého Hokage a Jiraiyu? Ak nepočítame Sakuru a toho bieleho chlapa, tak pravdepodobne do genjutsu nikoho nechytiš. Možno Yamata."
„Rozhodne sa nehodlám vzdať."
Madara sa teleportoval naspäť.
„Prepáč, Sasuke, že som na teba zabudol," teleportoval sa za Hachibim spolu so Sasukem.
„Musíme ísť, čo najrýchlejšie sa Raikagem a Beem," povedal Naruto.
„Ten hlas mi je známy," povedal Jiraiya.
„Keď to ten zvrhlík hovorí, tak aj mne pripadá, ako keby som ho už niekde počula," povedal Sakura.
„Ideme prenasledovať Madaru," rozkázal Kakashi.
„Ak by vám nevadilo, tak mi sa pridáme," hovoril Minato.

Raikage a ostatní boli na ceste naspäť na veliteľstvo.
„Zdrvím vás!" zakričal Madara.

Poznámky: 

Fuuton: Kizakaze - Vietor: Severák
Katon: Karatou - Oheň: Nebeský oheň
Katon: Attai - Oheň: Ohnivé kolo
Rinne Hikaze - Oheň a Voda Rinneganu

Dajte mi darček k mojim narodeninám a napíšte koment, nech viem, kto ešte číta túto FF a aby som našiel stratenú chuť do písania.

4.871795
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kage Bunshin
Vložil Kage Bunshin, Čt, 2011-05-05 12:30 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Paráda najviac sa mi páči že si pridal Narutovi veľa nových Jutsu pretože v mage aj v anime vie len možno 5 jutsu aj to len na blízko... takže super určite pokračuj už sa teším na nový diel..

Obrázek uživatele Kage Bunshin
Vložil Kage Bunshin, Čt, 2011-05-05 12:30 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Paráda najviac sa mi páči že si pridal Narutovi veľa nových Jutsu pretože v mage aj v anime vie len možno 5 jutsu aj to len na blízko... takže super určite pokračuj už sa teším na nový diel..

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Po, 2011-05-02 21:20 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Všetko najlepšie k narodeninám! Veľa šťastia, zdravia, lásky, no hlavne chuť a inšpiráciu do písania a veľa ďalších skvelých FF ako je táto. Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2011-05-03 06:16 | Ninja už: 5127 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem.

Zoznam mojich FF