manga_preview
Boruto TBV 15

Hinata v Akatsuki – část 5 – Pod krvavým Měsícem

„Nemyslíte, že už tu čekáme příliš dlouho? Začíná se smívat a pořád žádné zprávy z Konohy.“ Reptal Naruto.
„Je to nepříjemné, ale Saii není možné, že by tvoji zprávu někdo zachytil?“ Zeptal se Shikamaru.
„Nevím jistě… Něco se mi nezdá v pořádku.“ Odpověděl Sai.
„Karin můžeš prosím prohlédnout okolí, jestli tady někdo není.“ Začal, už poněkud znuděný mladý Nara.
„Jistě.“ Odpověděla Karin. Chvíli prohledávala okolí, ale nenašla žádnou stopu cizí chakry. V tu chvíli všichni ucítili slabý otřes. Karin se okamžitě zaměřila na směr, odkud slyšela hluk a kde pravděpodobně bylo epicentrum otřesu.
„To… To...“ koktala Karin.
„Co, co si našla?!“ křičel nervózní Kiba.
„To je Sasuke…“ vypadlo z Karin.
„Cože?!“ řekli sborově všichni přítomní účastníci kromě ní.
„A vypadá to, že není sám. Je tam ještě Zetsu a…“ vážně už nevěřila takovým překvapením během jednoho dne. Bylo toho na ni moc.
„A kdo tam ještě je?!“ křičeli Kiba a Naruto.
„Hinata…“ její jméno vyslovila nepřítomně.
„Co se to děje… Myslela jsem, že po tom co mě Sasuke chtěl zabít, už nikdy k němu nebudu něco takového cítit. Já ho pořád miluju.“ Děsila se svých citů Karin.
„Co to má znamenat?!“ řval strašně rozzlobený Kiba, ale nikdo ho nevnímal.
„Sasuke…“ říkal si pro sebe Naruto „Konečně se rozhodne. Doufám, že už jsi zmoudřel.“

„Nazdar…“ ozvala nově příchozí osoba. Všichni se otočili tím směrem, odkud vyšel pozdrav. Všichni kromě Karin, která byla stále mimo.
„Sasuke“ zavrčel Naruto.
„Ale no tak Naruto… Jeden si chce popovídat s bývalými přáteli a ty takhle na mě.“ Řekl ironicky Sasuke.
„Okamžitě propusť Hinatu!“ vložil se do rozhovoru netrpělivý Kiba.
„Propusť? Ale já ji nedržím násilím. Ona je tu z vlastní vůle.“ Odpověděl Sasuke.
„Takže se nám potvrdila druhá horší možná vyšetřovací verze.“ Konstatoval Shikamaru.
„Nara Shikamaru. Teď na tebe nemám čas, ale později si ještě promluvíme.“ Řekl mu Sasuke.
Nastala chvíle ticha. Všichni se navzájem pozorovali a čekali, kdo první zaútočí. Bylo jim jasné, že kdyby někdo zaútočil na Sasukeho, Naruto by byl v tu chvíli schopen zaútočit i na spojence. Ale nikdo si na Sasukeho netroufal, všichni věděli, že jediný kdo je schopen s ním rovnocenně bojovat je Naruto.
Další dvě postavy, se začaly přibližovat k vražedně tiché skupině lidí. Byla to Hinata a Zetsu.
„Promiň Shikamaru, ale ty se této bitvy nezúčastníš.“ Řekl Sasuke a chytil Shikamara v genjutsu. A tím odstartoval bitvu.
„Tak pojď Naruto já jsem tvůj cíl, ne?“ vyzval poslední Uchiha k boji posledního Uzumakiho. Naruto neváhal ani vteřinu a rozběhl se za Sasukem.
„Kiba-kun.“ Náhle se ozvalo vedle něj. Byla to Hinata.
„Hin…“ více už říct nestihl, protože Hinatin kunai mu rozřízl hrdlo.
„Teď půjde do tuhého, když nepoužiju Gedou Byakugan, ale nechci zase skončit v bezvědomí.“ Říkala si v duchu tmavovlasá kunoichi.
„Karin!“ řval na ni Sai, ale ona stále nereagovala, proto se rozhodl, že zaútočí sám.
Jeho první útok směřoval Hinatě na ruce. Nechtěl ji zabít, pokládal ji za přítele a přátel si Sai velice vážil, to proto neútočil s vražedným úmyslem. Byla to chyba. Hinata se mu lehce vyhnula a zastavila mu přívod chakry do pravé ruky, ve které držel svoji krátkou katanu. Sai okamžitě věděl, co se stalo, ale nyní nemohl polevit v útoku. Zaútočil znovu, hodil po ní pár shurikenů a čekal, že se jim vyhne, ale ona místo vyhnutí se, použila Kaiten a nedala tak Shinovi,který se zatím nepozorovaně přesunul za ni, možnost aby zaútočil ve chvíli, kdy by uhýbala. Místo toho, aby Shino zaútočil, byl odmrštěn vírem na nedaleký kmen stromu a ztratil vědomí.
„Vážně není taková, jaká jsem si myslel, že je.“ Řekl si Sai. Začal okamžitě vylévat inkoust a formovat ho do tvaru hada. Hodlal jím Hinatu spoutat, ale ta jenom klidně stála a čekala, až jí had začne obmotávat.
„Sak*a. Proč nic nedělá?! Něco je špatně, ale tohle je moje poslední šance. Další už nebude.“ Uvažoval Sai. Inkoustový had ji již zcela spoutal, ale ne na dlouho. Celý se rozpustil. Hinata se připravila k útoku a zaútočila na něj pomocí Juukenu. Saiovo bezvládné tělo se skácelo k zemi.
„Kde je Shino?!“ cuklo v Hinatě.
Shino nehodlal útočit přímo, ale pomocí brouků. Věděl kde je Hinatino slepé místo, tedy alespoň tam mělo být. Kámen úrazu spočíval v tom, že po tom co Hinata získala druhý stupeň byakuganu se zlepšily i její běžné schopnosti. Žádné slepé místo neexistovalo. Dobře věděla, čeho jsou tito brouci schopni, ale nesnažila se jim vyhnout nebo utéct. Zaútočila na ně prudkým výtryskem chakry z chakrových otvorů na ruce. Tento výtrysk měl za následek větrný poryv, který smetl brouky, některé zabil, jiné pouze omráčil. Většina brouků byla odstraněna, a proto se rozhodla zaútočit přímo na Shina. Skrýval se v koruně stromu, do kterého předtím narazil.
Hinata mu najednou zmizela z očí, byla strašně rychlá. Uslyšel za sebou nějaký šum, ale bylo příliš pozdě. Probodla mu pravou plíci a pak zase zmizela.
„Cože?! Ona si snad se mnou hraje.“ Myslel si Shino. Byla to pravda, chtěla si užít trochu zábavy. Shino se nemohl moc vzdálit, měl málo vzduchu a krvácel z probodnuté plíce. Následoval další útok, tentokrát mu rozřízla levou ruku od ramene až po loket. Život z něj rychle vyprchával, tak rychle jak mu tryskala krev z ran. Už se nemohl ani pohnout. Vzdal se.
„Shino-kun…“ řekla Hinata svým milým hlasem. „Myslela jsem, že se více pobavíme. Jsi slabý.“ Nakopla ho Hinata, až spadl z větve, přes kterou byl natažený. On ji, ale už nevnímal, byl mrtvý.

„Bavila ses dobře Hinata-chan?“ zeptala se bíla polovina Zetsua.
„Byli slabí… Tak slabí.“ Odpověděla Hinata.
„Co teď s jejich těly?!“ zeptala se černá polovina.
„Dělej si s nimi, co uznáš za vhodné, ale nejdřív jdi říct Sasukemu, že už nemusí bavit Naruta. Já teď půjdu odvést Karin a Shikamara a možná smít krev z vlasů.“ Šíleně se usmívala Hinata.
„Dobře.“ Odpověděl bílý Zetsu a zmizel.

„Karin… Karin slyšíš mě?“ ptala se Hinata. Karin byla stále mimo, ale už se pomalu začínala rozhlížet po okolí. Vše co viděla, bylo rudé, děsivé a brutální. Další věc, kterou viděla, byl milý úsměv nějaké ženy, ale ta žena už tak mile nevypadala. Byla celá od krve. Děsivé.
Měla pocit, že ji zná, ale nemohla si vzpomenout odkud, byla nejistá. Jednou věcí si však byla naprosto jistá, šíleně miluje Sasukeho.
„Půjdeš teda se mnou? Se mnou a Sasukem?“ zeptala se jí Hinata. Karin na místo odpovědi pouze kývla. Nepamatovala si co jí Sasuke udělal před třemi lety. To že ji chtěl zabít a vzpomínky na Hinatu jí Sasuke vymazal z paměti, když se mu podívala do očí.
„Půjdeme, jenom ještě musím vzít tady našeho hosta.“ Řekla Hinata, popadla nepřítomného Shikamara a odtáhla ho do úkrytu. Celou cestu vedle ní šla otřesená a vystrašená Karin.
„Sasukeho oční techniky jsou taky úžasné. Ještě, že jsem díky byakuganu na ně imunní, ale i tak si musím dávat pozor.“ Uvažovala Hinata

Mezitím u Sasukeho a Naruta:

„Vážně jsi hodně zesílil Naruto!“ řekl Sasuke.
„Nějak moc mluvíš Sasuke, to u tebe není obvyklé, ale konečně jsi mě uznal jako rovnocenného soupeře.“ Odpověděl mu Naruto.
„Kdybych tě bral vážně Naruto, tak bych se tady s tebou nevybavoval!“ řekl mu Sasuke.
„Aha, takže mě pořád neuznáváš jako rovnocenného soupeře.“ Řekl Naruto. Nedaleko nich se ze země vynořil Zetsu. Sasuke ho okamžitě zaregistroval.
„Je škoda Naruto, že jsi mnou tak posedlý! Kdybys nebyl, tak bys možná ochránil své přátele.“ Řekl chladně Sasuke. Naruto zastavil svůj útok a podíval se směrem, kde měli bojovat jeho přátelé. Všichni byli mrtví a Karin a Shikamaru tam nebyli.
„Cos to udělal SASUKE!“ řval Naruto.
„To se ptej, ty sám sebe cos udělal nebo se ptej, cos měl udělat jinak, aby vás Hinata nezradila a nepřidala se k Akatsuki.“ Řekl Sasuke. Narutovy myšlenky se začaly ubírat směrem k jeho mrtvým přátelům.
„Akatsuki? Vážně řekl Akatsuki?“ říkal si v duchu Naruto.
„Sasuke!“ zařval Naruto, ale ten mezitím zmizel. Pak už šlo slyšet jenom jen nářek nad mrtvými přáteli a nad těmi, kteří ho zradili.

V úkrytu:

„Nechceš si už vyměnit oblečení a smít tu krev z vlasů?“ ptal se Sasuke. “Děsíš tak Karin.“ Dodal.
„Samozřejmě, ale chci, aby to viděl i Shikamaru, než ho zabiješ.“ Odpověděla mu Hinata.
„Jsi vážně šílenec, víš to?“ řekl jí mladý Uchiha. Neodpověděla mu, ale pouze se usmála.
„Kdo… Kdo to je Sasuke-kun?“ vykoktala ze sebe Karin.
„To je Hyuuga Hinata, teď je v mém týmu.“ Odpověděl Sasuke.
„V Tvém týmu?“ řekla Hinata. „Nejsme náhodou partneři?“ zeptala se. Viděla na Karin, že ji to naštvalo, ale měla z toho radost.
„Ano, ale obchodní na to nezapomínej!“ odpověděl jí Sasuke. Karin se uklidnila, to zase rozmrzelo Hinatu. Byla uražená, že jí Sasuke kazí zábavu, ale věděla, že Karin budou ještě potřebovat. Přinejmenším jako živý štít. To jí vrátilo dobrou náladu.
„Jdu se podívat, jestli se už Shikamaru probral.“ Řekla Hinata.

Poznámky: 

Dle mého názoru je tento díl kratší než minule, ale o to je v něm více akce.
Samozřejmě díky za komentáře a připomínky.

4.965515
Průměr: 5 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, St, 2017-11-22 15:02 | Ninja už: 2548 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Z hinaty už pomali ale isto dostavam strach.

Obrázek uživatele NarutoKunHinataSan
Vložil NarutoKunHinataSan, Út, 2013-10-01 16:34 | Ninja už: 4089 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Recepční v lázních

Nečekala jsem že je všechny pomasakruje Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2013-04-30 19:27 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha


Pěkné. Doufám, že si to Naruto dá dohromady...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2011-12-04 22:07 | Ninja už: 4907 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Super, v zásadě jsi vymyslel stejnej druhej stupeň byakuganu jako já. Smiling

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele xxxOndr4
Vložil xxxOndr4, So, 2011-04-16 16:00 | Ninja už: 5007 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Vzniká nová Akatsuki, supér. Těším se co udělají se Shikimarem, třeba se k nim přidá .... Laughing out loud

Obrázek uživatele Zisi
Vložil Zisi, So, 2011-04-16 15:09 | Ninja už: 5362 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Prostý občan

Pokud ti to ještě nikdo nedoporučil, doporučím beťáka, ale myslím, že už ti to někdo říkal...
Jinak chválím češtinu co se týče...jak jen to vyjádřit...vypravování-líbí se mi, jak příběh plyne...
Jen se nesnaž dělat Sasukeho charakterovou kopii, ale to je jen tak na okraj, zdá se mi, že Hin stojí na tenkém ledě....
Jinak chválím a své výtky dole

Obrázek uživatele Orenji
Vložil Orenji, So, 2011-04-16 17:18 | Ninja už: 4988 dní, Příspěvků: 226 | Autor je: Recepční v lázních

Jo díky za připomínky.
Ale teď k postavám
1, Nesnažím se vytvářet Sasukeho charakterovou kopii
2, Hlavní postavy = především Hinata a pak vedle ní i Sasuke - vycházejí z mých pocitů a mé osobnosti, tudíž co bych na jejich místech dělal já.

Obrázek uživatele Zisi
Vložil Zisi, Ne, 2011-04-17 17:08 | Ninja už: 5362 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Prostý občan

1.uf, musím si oddechnout-dalšího Sasukeho tu nechceme a takováhle Hinata mi přijde jako sympaťačka (už protože dokonale stírá Sasana XD)
2. jj, máš pravdu, od toho je to FF, že?
nezbývá mi než říct, že se těším na další Laughing out loud

Obrázek uživatele Mayu-neechan
Vložil Mayu-neechan, Pá, 2011-04-15 19:30 | Ninja už: 5128 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Na tenhle díl sem se těšila, sice trochu krvák, ale jinak ůžasný....
Moc se tesim na dalsi skoda ze neni hned zitra..HeH...XD

Obrázek uživatele Orenji
Vložil Orenji, Pá, 2011-04-15 19:34 | Ninja už: 4988 dní, Příspěvků: 226 | Autor je: Recepční v lázních

Podobně krvavé (možná i více) plánuji všechny bitevní díly série. Samozřejmě, kdyby to mělo někomu vadit, tak to tak krvavé dělat nebudu.
Osobně si myslím, že tohle bylo ještě takové normálnější => ne moc krvavé.

Obrázek uživatele Mayu-neechan
Vložil Mayu-neechan, Pá, 2011-04-15 19:52 | Ninja už: 5128 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Mne to teda nevadi aspon je to napinave...XD

Obrázek uživatele Envy - chan
Vložil Envy - chan, Pá, 2011-04-15 19:06 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

supéééééér, na to se nedá říci nic jiného Kakashi YES

Obrázek uživatele Orenji
Vložil Orenji, Pá, 2011-04-15 19:30 | Ninja už: 4988 dní, Příspěvků: 226 | Autor je: Recepční v lázních

jo díky

Obrázek uživatele Jirichi
Vložil Jirichi, Pá, 2011-04-15 18:33 | Ninja už: 5128 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Prostý občan

Juj kdo by to byl do Hinatky řekl co? Dneska trochu krve, ale jinak jsem moc zvědavá jak to bude dál. Takže těším se na pátek...

Není důležité vyhrát, ale nasrat toho co tě porazil!!