manga_preview
Boruto TBV 08

V službách ANBU - VIII.

„Ďakujem za záchranu, Kazekage-dono," hovoril Mifune.
„Potom sa môžete poďakovať, Mifune-dono. Teraz sa musíme postarať o nich."
Gaara zaútočil s pieskom na prvého Tsuchikageho. Jeho telo sa začala meniť na kameň, až úplne skamenenelo. Gaarov piesok iba narazil na jeho kamenné telo. Po útoku sa prvý Tsuchikage dal do pohybu a zaútočil na Gaaru. Ten pred sebou vytvoril piesočnú stenu. Ale tú prerazil Tsuchikage akoby tam nebola. Tsuchikage bol pripravený na úder päsťou do hlavy, ale Gaara mu to prekazil tým, že jeho ruku obalil pieskom. Ale, to ho zadržalo len na chvíľu. Jeho kamenné ruky prerazili aj to. Gaarovy nezostávalo nič iné, len uskočiť. To využil prvý Tsuchikage a zaútočil.
„Suiton: Suiryuudan."
„Kamaitachi."

Temari proti nemu poslala svoju techniku, ktorá však spravila malú dieru, ktorá sa sama opravila, a pokračovala ďalej, na prvého Tsuchikageho. Ale na jeho kamenné telo to nezabralo. Gaara sa pomocou svojho piesku vyhol vodnému drakovi, ale drak ho prenasledoval ďalej. Gaara si to namieril na prvého Tsuchikageho. Predstieral, že ne neho útočí a potom pomocou piesku ho preskočil a drak narazil na Tsuchikageho. S jeho kamenným telom to nič nespravilo. Zrazu sa za Gaarom vytvoril piesok. Gaara v ňom uväznil druhého Tsuchikageho, ktorý na neho chcel zaútočiť.
„Už si skončil," povedal mu Gaara.
K Tsuchikagemu prišiel jeden starší ninja a zapečatil ho do zvitku.

Madara hľadal po celom svojom úkryte Kabuta, ale nemohol ho nájsť. Zrazu začul výbuch. Prišiel na miesto výbuchu a videl dvakrát Susanoo. Jedno od Sasukeho a jedno od Itachiho.
„Tvojim súperom budem ja, Madara," ozvalo sa spoza neho.
Madara sa obrátil.
„Shisui?"
„Toto bude tvoj posledný deň."
Shisui na neho zaútočil. Pri útoku prešiel cez neho.
„Tak. na toto ma upozorňovali," hovoril si pre seba.
Shisui znova zaútočil na Madaru. Tentoraz úspešne, kunaiom mu prepichol brucho. Madara sa znehmotnil prešiel dva kroky a znova sa zhmotnil. Shisuiova ruka bola zaseknutá v Mdarovom tele. Jeho druhú ruku mu chytil a chcel ho zapečatiť. Zrazu sa však opäť znehmotnil a Shisui sa vzdialil od Madary na päť metrov.

Tento súboj sledovali aj Kakashi a jeho skupina, ktorí boli schovaní.
„To bolo čo?" reagovala Sakura na to, že Madara len tak pustil Shisuia.
„To je jedna zo Shisuiovich schopností. Podsúva svoje myšlienky nepriateľovi a ten si myslí, že sú jeho," odpovedal Kakashi.
„Kto to je Shisui?" pýtala sa ďalej.
„Hovorilo sa, že najnadanejším ninjom z Uchiha klanu pre jeho schopnosť. Itachi ho zabil, aby získal Mangekyou Sharingan, alebo sa nechal zabiť."
Železné reťaze sa pomaly približovali k Narutovi. Tesne pred jeho nohou zastali. Chvíľu tam len tak ležali a potom spútali Naruta. Bol to však len klon, ktorý explodoval. Ich pozícia bola odhalená a tak sa museli pridať na bojisko.
„Vyzerá to zle Madara," hovoril Sasuke.
„Ani nie. Najskôr sa musíme vysporiadať s Itachim a Shisuiom. Ich zabaví niekto iný."
A mal aj pravdu. Z miesta, kde boli, vyšli všetci Hokage, Jiraiya a Kushina, do ktorej tela sa vracali železné reťaze.
„Druhé kolo," povedal Naruto.
Ten si nevšímal Sasukeho, ale svojich rodičov a svojho zvrhlého učiteľa.
„Madaru teraz necháme na pokoji, máme iné problémy," povedal Kakashi.
„Ako si ich rozdelíme?" pýtal sa Yamato.
„Ja si beriem Jiraiyu, Minata a Kushinu," povedal Naruto, „Vy si ich rozdeľte ako chcete."
„Yamato, ty budeš bojovať s Hashiramom. Sai, ty so Sakurou pôjdete prori Tobiramovi. A ja si beriem Hiruzena."
„Nebude to..."
„Yamato, zároveň si budeš musieť dávať pozor na Madaru a Sasukeho. A taktiež na Itachiho si Shisuiom. Preto musíme okolo Na...toho Anbu vytvoril akýsi ochranný štít, aby sa k nemu tak ľahko nedostali."

„Shinra Tensei."
Pein už odvrátil niekoľký útok Raikageho.
„Raiton: Kuropansa."
„Fuuton: Kamikaze."

Takisto Kinkaku odrazil ďalši z Daruiovich útokov.
„Dvaja mŕtvi bratia proti nám bojujú..."
„Sakra, prestaň s tými blbými rýmami," kričal na Beeho Ginkaku.
„Ja ti ukážem, kto je tu blbý!"
Bee sa zmenil na Hachibiho. Hneď aj vystrelil na neho bombu bijuu. Zasiahol presne. Ginkaku sa teraz len pomaly regeneroval, lebo sa musel vyhýbať ďalším Hachibiho útokom. Za Ginkakom sa objavil Omoi. Svojim mečom ho rozsekal na malé množstvo kúskov. Počas regenerácie volal na Kinkaka.
„Kinkaku! Pomôž mi."
„Ginkaku!"
„Áno."
„Vydrž."
Kinkaku sa rozbehol jeho smerom. Ginkaka to vtiahlo Jantárového kotlíka.
„Jeden dole," hovoril Darui.
Pein zatiaľ útočil na Raikageho. Ten odolával jeho sféram. Darui využil jeho nepozornosť a zaútočil zozadu.
„Ranton: Laser Circus."
Jedna z jeho sfér pohltila jeho útok. Sféra Deva sa obrátil k Daruiovi. Raikage toho využil a zneškodnil dve sféry. Sféra deva sa na to otočila a pred zničením tretej sféry použila Shinra Tensei. Raikageho to odhodilo preč, priamo medzi Zetsouv. Tí na neho zaútočili. Raikage posilnil okolo seba bleskové brnenie a zničil Zetsuov. Pomocou Shunshin no Jutsu sa dostal opäť k Peinovi. Jeho rýchlosť bola úžasná a počas cesty k sfére Deva, jednej sfére pri tom odtrhol hlavu. Zostávali už len tri. Do cesty sa mu postavila ďalšia. Raikage sa rýchlo dostal k nemu zozadu. Sféru znehybnil svojim bleskom. Chytil ju do rúk, zodvihol ju nad hlavu a prudkým pohybom dole ju rozpoltil na dve časti kolenom. Omoi sa bránil Kakuzovi. Podarilo sa mu zničiť jedno z jeho srdcí, ale zostávali mu ďalšie štyri. Jedno z nich zasiahlo Omoia so svojim katonom do ramena.
„Ranton: Kyuureki."
Nad Kakuzom sa začali tvoriť oblaky. Z nich začali šľahať blesky. Darui zabil ďalšie dve Kakuzove srdcia. Omoi sa spamätal a aj napriek jeho popálenému ramenu zaútočil.
„Oblačný štýl: Polmesačný sekáč."
Omoi zabil ďalšie Kakuzove srdce.
„Teraz je tu originál. Toho musíme zapečatiť," povedal Darui.
Kinkaku sa však premenil na Kyuubiho so šiestimi chvostami a zmenil tak dianie na bojisku. Proti nemu sa postavil Bee premenený na Hachibiho.

Kabuto stiahol Nagara z boja, ale zvyšných Peinov tam nechal. Tých zlikvidoval Raikage. Kinkaku sa nedokázal ovládať. Zaútočil dokonca aj na Kakuza. Ten sa musel vyhnúť. Na to čakali Darui a Omoi, ktorýho zapečatili. Na ďalšie boje im zostávalo málo chakry, tak sa museli stiahnuť. Beemu sa podarili zasiahnuť Kinkaka. Ten sa na chvíľu prestal hýbať. To využil jeden ninja z klanu Yamanaka a premiestnil sa do jeho tela. Raikage pripravil Jantárový kotlík.
„Kinkaku!" zakričal na neho.
„Áno," ozval sa a vtiahlo ho to do Kotlíka.
Spolu s ním aj ninju z klanu Yamanaka, ktorý sa nestihol vrátiť do svojho tela.

Poznámky: 

Ranton: Kyuureki - Búrka: Hromové kolo

4.83784
Průměr: 4.8 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Po, 2011-04-04 21:20 | Ninja už: 5179 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Super ako vždy! Chcem už Narutov boj. Veľmi sa teším. Laughing out loud