manga_preview
Boruto TBV 07

V službách ANBU - VII.

„Ako by som vás nemohol poznať Muu-dono. Chýr o tom, že nemáte telo ani chakru, a tiež, že sa môžete zneviditeľniť sa dostal až k nám samurajom."
„O tých najsilnejších ninjoch vedia aj v najvzdialenejších kútoch sveta. Ale kto je to Hanzou, o ktorom si hovoril?"
„Legendárny ninja, ktorého nemôžete poznať, lebo nežil vo vašej dobe."
Muu sa stal opäť neviditeľným.
„Dávajte si pozor!" kázal samurajom Mifune.
Z dymu postupne vychádzali ninjovia, ktorých Kabuto vyvolal. Pre nich to boli po väčšine neznámi ľudia, ale o jednom vedeli presne, kto to je.
„To je predsa..." povedal jeden zo samurajov.
„Máš pravdu. To je Saburo, môj predchodca a muž, ktorý ma všetko naučil," povedal Mifune.
Ostatnými ninjami boli prvý aj druhý Mizukage, Dan a prvý Tsuchikage. Kabuto ihneď potlačil ich myšlienky, aby zbytočne nerozprávali a hneď bojovali. Mifune sa nehýbal a čakal na útok. Ale ten neprichádzal. Ostatní vyvolaní ninjovia pomaly likvidovali samurajov. Mifune sa aj napriek tomu nehýbal a čakal útok. Keď už neprichádzal, tak sa rozhodol, že zaútočí prvý. Ale ako? Súper je od neho vzdialený dvadsať, možno tridsať metrov. Dovtedy možno k nemu možno pribehne Muu alebo niekto iný a zabije ho. Napokon sa rozhodol predsa zaútočiť. Spravil päť krokov a Saburo sa nehýbal. Spravil šiesty krok a Saburo už bol vedľa neho pripravený na zásah. Jeho meč sa približoval k Mifunemu ramenu. Pre niektorých to bola chvíľa, ale pre Mifuneho dlhé okamžiky. Tesne pred zásahom do jeho ramena tam stihol vložiť svoju katanu.
„Býval si rýchlejší."
„To sa dá povedať aj o tebe," odvetil Mifune.
Saburo začal kráčať pomaly dozadu. Vzdialil sa asi na päť metrov od Mifuneho. Ten sa zase začal hýbať smerom k nemu, ale viac na ľavú stranu. Keď bol asi od neho na tri metre, skočil. Katanu držal v pravej ruke a chcel zasiahnuť Saburove ľavé rameno. Ten tam aj smeroval svoju zbraň, aby mohol zásah vykryť. Mifune si zrazu prehodil katanu do ľavej ruky a odsekol mu celú pravú ruku.
„Dovolil by som si povedať, že som rýchlejší ako vy."
„Mifune, moju rýchlosť nikdy nedosiahneš."

Vyvolaní kagovia spolu s Danom zabíjali samurajov neuveriteľnou rýchlosťou. Neboli to pre nich protivníci. Výnimkou bol možno Dan, ktorý mal s nimi malé problémy. Tie postupne narastali, až pokým ho štyria samuraji nerozsekali na malé časti. Danovo telo sa začalo regenerovať. Ešte nebol celé a jeden zo samurajov ho presekol na dve polovice. Miesto, kde ho presekol sa teraz regenerovalo pomalšie. Ďalší zo samurajov ho znova zasiahol na to isté miesto. Dan sa potom zregeneroval úplne, ale bolo na jeho tele vidieť malá jazva. Saburo na chvíľu opustil Mifuneho a zabil samurajov, ktorý bojovali a vrátil sa k Mifunemu. Trvalo to možno tri sekundy, aj keď boli vzdialený vyše päťdesiat metrov.
„Ako môže byť tak rýchly?" pýtal sa jeden zo samurajov.
„Keď bol ešte Saburo-dono mladý, tak trénoval na ninju. V jeho pätnástich rokoch však začala prvá vojna ninjov. On to vôbec nechápal, ako môžu ninjovia bojovať medzi sebou, keď sú ako keby bratia. Na tréning ninju zanevrel a začal trénovať ako samuraj. Keď sa stal našim vodcom, tak sa úplne dištancoval od sveta ninjov a Zem Železa sa stala neutrálnou zemou. Jeho rýchlosť mu zostala. Vlastne od nikdy nevedel ninjutsu. Ako ninja sa snažil byť čo najrýchlejší, aby nepriateľa porazil svojim taijutsu alebo katanou. To ho vlastne predurčilo byť samurajom," odpovedal mu ďalší zo samurajov.
Ich rozprávanie prerušil Muu.
„Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu."
Zabil zvyšných samurajov. Mifune sa obzrel za seba.
„Vidím ,že som sklamal."
„Zdá sa, že tvojim pánom sa stal mier. Tým, že zabili tvojich samurajov, tak..."
Mifune chcel spáchať seppuku. Saburo mu to však prekazil.
„Nemusím spáchať seppuku, svojho pána si nesklamal. Keď som ťa začal trénovať, nepoložil by si za mňa život. Kebyže ma zabijú a ty by si bol v mojej ochranke a bola by to tvoja vina, že ma zabili, aj tak by si nespáchal seppuku. Prečo? Lebo vtedy si si nectil povinnosti samurajov. Teraz vidím, že to nie je pravda," Saburo sa s týmito slovami na ústach začal rozpadávať, až sa úplne rozpadol. Mifune sa otočil.
„Ale čo teraz?" pýtal sa sám seba, keď videl kto je pred ním.
„Sabaku Taisou."
Pred Mifunem sa objavila hromada piesku.

„Shikamaru, výbornú taktiku si vymyslel," chválil Shikamara Neji.
„Máš pravdu. Ale nemuseli sme utrpieť také straty," povedal a pri tom sa pozeral na mŕtve telá Kiby a TenTen.
„Aj to je vojna. Mali by sme sa však sústrediť na záchranu tých, čo ešte žijú," povedal Neji a myslel na Choujiho, Hinatu a Shina, ktorým Ino spolu s ďalšími medikmi zachraňovala život.
„Nemôžeme predsa vyhrať vojnu a pri tom nemať žiadne straty. Teraz nás už je len jedna pätina. Keď prídeme Daruiovej divízií na pomoc, tak..."
Shikamara prerušila Ino: „Shino je v poriadku, ale Hinata je na tom zle."
„Skôr ako pôjdeme niekomu na pomoc, musíme sa dať do poriadku my," povedal Gai. Shikamaru iba s tým súhlasil.

Inoichi podával správy kagom, ktorý zostali na veliteľstve, správy o vývoji na bojisku.
„Daruiova divítia bojuje proti Peinovi a Kakuzovi."
„Kto je Pein?" prerušila ho Mizukage.
„Mocný ninja s rinneganom. Ten, kto zničil našu dedinu sám."
„Vedela som, že ste boli zničený, ale nevedela som kým. Vôbec by som nepredpokladala, že to bol jeden ninja."
„On bojuje cez šest sfér. Každá má jednu vlastnosť. Keď prídeš na to, ktorú používa, tak máš vyhraté. Ale Inoichi nám nechcel povedať len to."
„Kakashi a ďalši štyria ninjovia sa vydali za Madarom."
„Je medz nimi Naruto?"
„Áno. Zbavili sa Asumy, Hizashiho, Sakuma, Danza a Sasukeho. Sarutobi Sasukeho. Zvyšok Kakashiho divízie bojovalo proti Kisamemu a bývalým jinchuuriki. Prežila to jeden pätina ninjov. Mifuneho divízia bola kompletne zničená. Žije len Mifune. Včas ho zachránil Gaara a jeho divízia. Teraz bojujú proti Danovi, prvému a druhému Mizukagemu a prvému aj druhému Tsuchikagemu. Kitsuchiho divízia bojuje stále proti Zetsuom."
„Takže bývalí kagovia z Hmlovej aj Kamennej," povedala Tsunade.
„Nečudujem sa, že samuraji padli tak ľahko. Každopádne druhého Tsuchikageho nezabije len tak hocikto," povedal tretí Tsuchikage.
„Ty by si teraz mal odpočívať."
„Nezmysel, ja..." Tsuchikageho prerušila bolesť v chrbte.
„Vidíš. Nie si práve najmladší."
„Aj tak si myslím, že niekto by im mal pomôcť."
„Zvyšky Kakashiho divízie nemôže ísť, lebo sa musia zregenerovať. Kitsuchiho zamestnávajú Zetsuovia. Darui má tiež problémy. Mifunemu už pomáha Gaara. To znamená..."
„To znamená, že na pomoc im musím ísť ja."
„Ešte stále môžeme presunúť feudálnych pánov sem a niektorých ninjov, ktorý ich strážia pošleme ako pomoc. A taktiež pošleme niekoho zo skupiny senzibilov," povedala Mizukage.

„Shikamaru-san, mám správy z veliteľstva."
„Tak si ich vypočujem."
Jeden z ninjov, ktorý boli v poriadku, mu to povedal.
„Takže," začal hovoriť, „tí, ktorí sú v poriadku, idú so mnou na pomoc Daruiovi. Medici tu zostanú a budú ošetrovať zranených."
„To ich tu necháme len tak?" pýtal sa už Chouji, ktorý sa prebral z bezvedomia.
„Nie. Pár ninjov tu zostane na ochranu. Tí, čo tu zostanú sa tiež chovajú, aby ich nepriateľ tak ľahko nenašiel. To je všetko. Tí, ktorá môže bojovať,idú za mnou," dopovedal a hneď odišiel na pomoc Daruiovej divízii.

Madara sa pripravoval na boj, lebo vedel, že ho neminie. Niečo ho však vyrušilo.
„Hajz*l Kabuto. Tak nakoniec ma chce naozaj zradiť."

Poznámky: 

Nedalo mi nevšimnúť si, že hviezdičkové hodnotenie je čoraz nižšie a nižšie a hodnotí menej ľudí. Tak preto by som bol rád, ak by tí, čo dali 3 a menej hviezdičiek napísali prečo dali také hodnotenie. A všeobecne, čo robím zle, aby som sa mohol zlepšiť. Gramatické chyby sem nepíšte, radšej mi napíšte správu.

4.833335
Průměr: 4.8 (48 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Čt, 2011-03-17 14:23 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Neviem prečo ti klesá hodnotenie, ale odo mňa máš 5*, lebo je to skvelý príbeh a dobre prepracované. Malá výtka: daj si pozor na preklepy. No to je detail. Eye-wink

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2011-03-18 19:18 | Ninja už: 5127 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Tak mne nevadí, že klesá. Ja chcem vedieť prečo? Inak ďakujem, za 5*. Vždy poteší, keď sa niekto nájde, kto napíše aj koment a nie len si to prečíta. Potom mám pocit, že to nikto nečíta. Preklepy sa nájdu všade. Ja ale môžem povedať, že na slovenčinu nie som. Zo všetkých predmetov, čo sa učím na škole, mám z nej najhorší priemer - 1,2 Smiling Ale to už som OT.

Zoznam mojich FF