manga_preview
Boruto TBV 08

Hatejin 2 - ťažší súboj

Keď bol Neji pod vodou plával smerom dole a zahryzol si do prsta aby mu tiekla krv. Žraloky ju zacítili a plávali za ním. Keď už boli skoro pri ňom Neji sa otočil a skríkol (teda ako sa pod vodou dá skríknuť)
„HAKKESHOU KAITEN!“ Otočil sa vo vode a chakra rotujúca okolo neho odrazila všetkých žralokov.
„Super!“ Pomyslel si Neji a čo najrýchlejšie plával na hladinu, no keď už stál na vode a chystal sa rozbehnúť prekvapil ho ďalší žralok.
„Suiton: Suikoudan no jutsu!“ Víťazoslávne zakričal Hatejin. Nejiho žraločia strela omráčila a ponorila pod vodu kde sa naňho vrhli už obnovené žraloky (úplne ich nezničil).
Ostatný sa len prizerali z brehu ale dlho tam neostal nikto.
„NEJI!“ Zrevali naraz všetci piati.
„Tajju Kage Bunshin!“ Naruto vytvoril okolo tisíc klonov ktoré sa pripravili s nabitými Rasenganmi. Sai nakreslil päť vtákov, každý na jedného vyskočil a vyrazili na pomoc Nejimu. Ten bol momentálne pod vodou a plávalo k nemu päť žralokov.
Jeden Narutov klon skočil do vody za žralokmi a na jedného použil Rasengan. Žraloky sa chvíľku zaujímali o Naruta a ďalší klon zatial vytiahol Nejiho. Narutovmu klonovi a Nejimu prišlo na pomoc ďalších zo desať klonov a odniesli ho čo najďalej. Keď vo vode bol len jeden Narutov klon čo zabával žraloky, Tenten použila svoju najsilnejšiu bombu a aktivovala ju keď člupla medzi žraloky.
„Dokelu!“ Zvolal Hatejin a skočil čo najďalej od miesta kde Tenten zhodila bombu. Bomba vybuchla naozaj dobre, splnila svoj účel a zničila všetky žraloky, plus vyšplechla dosť veľa vody no Hatejina to nezaujímalo.
Zastal na vode kúsok ďalej a pozrel na nebo kde na Saiových vtákoch stáli Naruto, Sakura, Sai, Tenten a Kakashi. Hatejin sa zamračil a zložil pečate.
„Suiton: Suiryuudan no jutsu.“ Vytvoril vodného daka a namieril ho hore na päť čiernobielych vtákov. Ninjovia chceli svoje vtáky navigovať preč z dosahu draka ale to dokázal len Sai a ostatných vodný drak zhodil.
Hatejin znovu namieril draka, tentoraz do vody.
„Ach do kelu, no nič“ Myslel si Kakashi, „Sunshin no jutsu!“Kakashi sa premiestnil za Hatejina, chytil ho a pod krk mu priložil kunai.
„Zastav draka! HNEĎ!“ Silnejšie mu pritlačil kunai na krk a vodný drak sa hneď rozplynul. Naruto, Sakura a Tenten podišli bližšie. Sai krúžil nad nimi.
„Tenten, daj nejakú reťaz, zviažeme ho.“ Povedal Kakashi. Tenten zo zvitku vyvolala reťaz a Naruto zatial išiel pomôcť Kakashimu a chytil Hatejinovi ruky za chrbtom. Kakashi mu stále držal kunai na krku ale teraz stál vpredu a vzadu mu Naruto držal ruky. Tenten prišla s reťazou.
„Čo si o sebe myslíte?!“ Zasyčal Hatejin a dal ruky spolu.
„Suiton: Daibakufu no jutsu!“
„S rukami za chrbtom urobil pečat a jutsu!“ Pomyslel si Kakashi prekvapene ale na prekvapenie nemal čas lebo všetkých odhodila obrovská vlna vody. Technika veľkého vodopádu. To bolo najsilnejšie jutsu Momochi Zabuzu. Hatejin bol vyčerpaný, klačal na jednej nohe a opieral sa rukami. Ninjovia z Konohy sa pomaly zdvíhali. Vlna bola taká veľká a silná že zhodila aj Saia ktorý sa teraz zbieral zo zeme medzi stromami, kam ich odhodila.
„Už mám toho dosť! Nakopem ti p*del! Kage bunshin no jutsu!“ Vykríkol Naruto a vytvoril ďalšie klony.
„Teba sa ja nebojím!“ Odsekol Hatejin a vytvoril vodné klony.
„Pri tomto ti budú tvoje klony nanič! Suiton: Suiryuudan no jutsu!“
Hatejin znovu použil techniku vodného draka ale tentoraz túto techniku použili aj všetky jeho klony a na päť ninjov z Konohy mierilo vyše dvadsať drakov.
Všetci piati stáli pár stotín sekundy s otvorenými ústami a sledovali to čo sa na nich rúti.
„Nemám na výber, ujsť nestihneme.“ Pomyslel si Kakashi a jeho Sharingan sa zmenil.
Hatejin za hukotu vody víťazne sledoval svoje draky no tesne pred tým ako zasiahli jeho nepriatelov- zmizly. Všetka voda, všetky draky a skoro všetka Hatejinova chakra. On stál na vode s otvorenými ústami a pozeral pred seba. Sai, Naruto, Sakura a Tenten stáli presne tak isto, možno s ešte viac prekvapeným výrazom na tvári. Kakashi zavrel ľavé oko a klesol na jedno koleno. Sai ktorý bol najbližšie si to všimol prvý a chytil ho za plece.
„Sensei, to bol Mangekyou Sharingan že?“ Spýtala sa stále prekvapená Sakura. Kakashi s námahou prikývol. Tenten, Naruto a Sakura sa tiež zohli aby Kakashimu pomohli ale v tej chvíli sa za každým objavil Hatejinov klon.
„Suirou no jutsu!“ Skríkli klony a Naruta, Sakuru, Saia a Tenten chytili do vodného väzenia. Pred nimi sa zjavil skutočný nepriateľ.
Keď Kakashi použil Mangekyou Sharingan Naruto od prekvapenia nedával pozor a jeho klony zmizli takže teraz stál pred Hatejinom len Kakashi.
„Dúfam, Hatake Kakashi, že sa neurazíš keď teba do vodného väzenia nechytím pretože mám málo chakry ale ani to netreba. Mangekyou Sharingan. Áno. Pozoruhodná technika ale vyžaduje príliš veľa chakry. Tak fajn,“ Povedal pobavene Hatejin a vytiahol dýku. Vo svetle mesiaca videli že je svetlo-modrá, čepel má do strán poohýbanú, akoby vlnitú a na rukoväti znak vody. Kakashi vytiahol pár shurikenov a hodil no Hatejin ich vyblokoval. Išiel k nemu ešte bližšie a namieril naňho dýku. Kakashi počkal kým k nemu príde čo najbližšie. Hatejin neváhal a priložil mu na hruď špičku dýky.
„Neboj sa. Moje Suirou no jutsu je špeciálne. Vysáva chakru a dáva ju mne. Tie decká budú za chvíľku polomŕtve a zatial si na rade ty.“ Posmieval sa mu Hatejin. Kakashi nenápadne vytiahol kunai a keď Hatejin chvíľu nedával pozor bodol ho čo najrýchlejšie do nohy (zo zeme vyžšie nedočiahol).
„Jaaau!“ Zreval Hatejin a odskočil preč od Kakashiho.
„Super, Kakashi-sensei!“ Pomyslel si Naruto. Veľmi chcel pomôcť a dostať sa z väzenia ale nemohol sa ani pohnúť, dýchať a navyše mu to vysávalo chakru. Ostatný boli na tom ešte horšie ako on.
„Aaah no počkaj!“ Skríkol Hatejin „Toto je tvoj koniec! Suiton: Suikoudan no jutsu!“ Kakashi z posledných síl skočil nabok pred ďalším drakom. Hatejin k nemu pristúpil.
„No? A čo urobíš teraz, majster Sharingan?!“ Povedal posmešne a priložil mu na krk dýku. Kakashi sa už naozaj nemohol viac pohnúť a bol si toho vedomý.
„Ah, no super. Skončil som. Oni štyria sú vo väzení a ja nemám chakru.“ Myslel si.
„Nemusíš sa trápiť. Uvidíme sa na druhom svete!“ Skríkol Hatejin a pritlačil mu dýku na krk silnejšie no skôr ako stihol Kakashiho vážnejšie zraniť, vzdušná vlna ho odhodila pár metrov a vrazil chrbtom do stromu.
„Čo-“ Začal nechápavo no len čo sa pozrel pred seba uvidel Nejiho.
„Na mňa si akosi zabudol!“ Zakričal naňho Neji.
„UH....“ Vydýchol si Kakashi.
„Len si moc nemyslite, mám skoro všetku chakru vašich kamošov!“ Skríkol Hatejin a chystal sa použiť ďalšie jutsu no za ním sa objavil Neji.
„HAKKE ROKUJUYON SHOU!“ Vykríkol a začal ho udierať svojou technikou.
„Dva údery! Štyri údery! Osem úderov! Šestnásť úderov! Tridsaťdva úderov! Šesťdesiatštyri úderov!" Neji finálne zakončil svoje jutsu a jeho nepriateľ padol na zem.
„Aaah...“ Hatejin bol na tom zle no stále sa mohol hýbať. Neji stál kúsok od neho a vydýchaval sa.
„Ešte sme neskončili. To vám sľubujem!“ S námahou povedal Hatejin a premiestnil sa asi dvadsať metrov smerom k vode. Ďalej už len bežal.
Keď ho zasiahla vzdušná vlna, zmizli vodné klony a s nimi aj väzenie ale Naruto, Sakura, Sai a Tenten boli v bezvedomí a ostali na zemi.
Neji prišiel ku Kakashimu.
„Ste v poriadku?“ Spýtal sa.
„Viac-menej.“ Odpovedal Kakashi. „Skôr sa bojím o nich.“ Ukázal na Naruta a ostatných. Neji prikývol.
„Teraz by sme si naozaj mali dať pauzu.“ Povedal Kakashi a s pomocou Nejiho si sadol k ostatným.

Poznámky: 

Číslo 2 je tu Smiling
mala som to napísané už dááávno ale čakala som na príležitosť to sem dať.
Kedy spravím trojku neviem ale tak dlho to trvať nebude Sticking out tongue Laughing out loud
dúfam že sa aspoň trochu páčilo a ďakujem všetkým čo boli ochotný si to prečítať Smiling

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2011-05-21 19:42 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

K tomu, na co tě upozorňovala Fňu, bych dodala, že číslovky je lepší vypisovat slovem. A co je úplně nejhorší, začínat číslicí větu!
„2 údery! 4 údery! 8 úderov! 16 úderov! 32 úderov! 64 úderov!" Neji finálne zakončil svoje jutsu a jeho nepriateľ padol na zem.
Čiže bude lepšie "Dva údery! Štyri údery!..." atd. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, Ne, 2011-05-22 13:55 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

aha dik opravim

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.

Obrázek uživatele _Kisaki_
Vložil _Kisaki_, Út, 2011-03-29 21:27 | Ninja už: 4827 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

tešila som sa na tvoj ďalší diel Mrk úúúúúúúúúúúúúžasné

Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, St, 2011-03-30 14:18 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

fakt myslíš? Laughing out loud Laughing out loud to som naozaj rada Sticking out tongue skúsim sa trochu pohnúť aj s ďalším dielom ale ten až tak skoro nečakaj...

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2011-03-29 20:25 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, St, 2011-03-30 14:16 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

aa no gramatika nieje moja silná stránka Sad no nevadí Laughing out loud

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.