manga_preview
Boruto TBV 08

Hatejin 1 - zdanlivo jednoduchá misia

Uprostred lesov na pobreží Ohnivej zeme zúrila búrka. Búrka s neprestajným dažďom ktorý bičoval listy stromov a vyvolával na pobrežie tisícky vĺn vyšších ako vrcholce tých najvyšších stromov. Každú chvíľu čiernu krajinu na pár stotín sekundy ožiaril blesk. Ožiaril stromy prehýbajúce sa pod silou vetra, vetra spoza mora ktorý spenil vodu a vytvoril v nej víry ktoré by bez problémov stiahli aj tú najväčšiu loď. Vlny narážali na pobrežie a rozbíjali sa na skalách.
V tú noc sa von báli vyjsť hviezdy aj mesiac, neukázali svoje svetlo krajine v ktorej by túto chvíľu nechcel pobývať žiadny živý tvor, no krátko po polnoci vlna vyhodila na pláž čln.
Čln sa zachytil na kameňoch pokrývajúcich pobrežie a vystúpila z neho postava. Mala na sebe plášť s kapucňou ktorá jej zakrývala tvár a nepreniklo pod ňu ani trochu svetla z bleskov ktoré každú chvíľu prešli po oblohe. Postava sa obzrela na spenené vlny mora a vykročila smerom k lesu.

V Konohe bolo ráno. Celú noc pršalo, aj keď nie tak husto ako pri pobreží, čo im oznámili menšie dediny nachádzjaúce sa pri mori. Bol čistý, čerstvý vzduch a ešte dosť chladno ale spoza kopcov už vyšlo slnko a zohrialo chladný ranný vzduch. Na rannú prechádzku bolo krásne počasie ale v kancelárí Hokageho už mala Tsunade veľa práce.
„Shizune, zavolaj mi tým Kakashi a tým Gai.“ Zavolala na asistentku spoza kopy papierov na jej stole.
„Áno Tsunade-sama. Mám vám priniesť kávu?“ Spýtala sa Shizune s Tontonom v rukách.
„Áno, dvojitú a bez cukru.“ Odpovedala Piata Hokage.
Kým pila kávu zastalo pred ňou šesť ninjov. Tsunade si ich premerala pohľadom. Boli to: Naruto, Sakura, Sai, Kakashi, Tenten a Neji.
„Kde sú Gai a Lee?“ Spýtala sa smerom na Nejiho a Tenten.
„Včera trvali na tom že si dokončia svojich 150 kolečiek okolo Konohy a keďže pršať začalo už večer, momentánle obidvaja ležia v nemocnici so zápalom pľúc.“ Vysvetlil Neji.
„Aha,“ Prikývla Tsunade. „No nič, budem tam musieť poslať iba vás.“
Neji a Kakashi pristúpili bližšie.
„Kakashi, Neji, vy budete velitelia tejto misie. Upovedomili nás obyvatelia dediny blízko pobrežia. Vraj tam našli troch mŕtvych a zmizli im nejaké peniaze, jedlo a podobné veci. Chcem aby ste sa tam šli pozrieť a urobili čo bude potrebné.“ Vysvetlila Tsunade.
„Fajn“ „Ok“ Prikývli Neji, Kakashi a ostatní.
„Choďte čo najskôr.“ Dodala Tsunade a znovu sa začítala do svojich papierov.

O pol hodinu sa ninjovia stretli pri bráne.
„Sme tu všetci?“ Poobzeral sa Kakashi.
„Mňa prekvapuje že ste tu vy...“ Poznamenal Naruto a začal sa smiať. Kakashi ho ignoroval a pokračoval.
„Dobre. Počuli ste Tsunade. Tá dedina je vzdialená asi dva dni cesty pešo. Ak sa poponáhľame, zajtra ráno sme tam. Pôjdeme vedľa cesty. Ak je v tej dedine niekto kto sa chce dostať mimo Ohnivej zeme zrejme pôjde popri východnej hranici aby sa vyhol Konohe. Majte celú cestu otvorené oči a dávajte pozor. Môžme ísť?“
„Áno ale mám poslať napred nejaké atramentové orly?“ Spýtal sa Sai.
„Áno, to by bolo dobré.“ Prikývol Kakashi.
Sai sa sklonil, vytiahol zvitok, rozvinul ho a rýchlo niečo nakreslil.
„Nimpou, Choju Giga.“ povedal potichu a spravil pečať. Zo zvitku vyšli tri čiernobiele vtáky a vzlietli.
„Ok.“ Povedal Sai a vyrazili.

Ninjovia napredovali rýchlo, najprv po ceste lebo konáre stromov v lese boli mokré a šmykľavé ale do obeda ich slnko vysušilo a pokračovali po lese. Keď sa zotmelo, Kakashi a Neji zastali.
„Tak, tu si dáme pauzu. Je tma a ak chceme pokračovať musíme si oddýchnuť.“ Oznámil Kakashi.
„Prinesiem drevo na oheň,“ Ponúkol sa Naruto.
„Nie!“ Zvolal Sai. Ostatný sa obrátili a pozreli naňho. Sai stál vzadu a na ruke mu sedel jeden z jeho orlov.
„Možno budeme mať spoločnosť.“ Povedal Sai potichu a vážne.
„Moje zvyšné dva orly,“ Pokračoval „sú zničené. Tento mi povedal že niekoho videl. Asi dva kilometre odtiaľto ale kým sa môj orol vrátil prešlo pár minút.“
„Išiel ten človek smerom sem?“ Opýtal sa Neji.
Sai pozrel na svojho orla. Ten prikývol.
„Možno je to ten čo bol v dedine do ktorej ideme.“ Poznamenala Tenten.
„To ľahko zistíme.“ Povedal Kakashi s kunaiami v rukách.
„Tak si naňho počkáme!“ Vyhlásil Naruto a vytvoril pár klonov. Sakura si natiahla rukavice a udrela si do dlane, Tenten vytiahla zvitok, Sai nakreslil nejakých levov a draky a za pár sekúnd už okolo neho stálo zodesať zvierat a Neji sa, už s Byakuganom postavil dopredu aby mohol používať svoje vzdušné, chakrové útoky.
Pár minút čakali a potom sa ozval šuchot.
Šuchot a kroky.
Nikto ani nedýchal a potom, asi 10 metrov od nich, kroky prestali. Všetci čakali čo sa stane a až tak dlho to nebolo. Začuli zvuky ako keď niekto robí pečate a potom:
„Suiton: Suiryuudan no jutsu!“
„Hakke Kuushou!“ Neváhal Neji a vystrel dlaň.
Vzdušná vlna a Vodný drak sa zrazili a všetkých postriekali kapky vody.
Mesiac a časť hviezd zakrýval oblak ale teraz zafúkal vietor a čistinu uprostred lesa ožiarilo svetlo mesiaca. Na vrchu stromu priamo pred nimi stála postava. Vo vetre jej vial plášť a strhol jej z hlavy kapucňu. Bol to muž a mal stredne dlhé vlasy okolo hlavy. Farbu nevideli, iba čierne obrysy človeka čo na nich zaútočil.
„Kto si a čo chceš?“ Skríkol naňho Kakashi.
„Vám to môžem povedať, aj tak o chvíľo zomriete,“ Odpovedal muž.
„Som Masako Hatejin, Nuukenin z Kiri (Kiri gakure no sato-Hmlová). Od vás nechcem nič. Idem za mojim dávnym priateľom. Býva v Ame (Amegakure-Dažďová) ale čo sa týka vás, ako som už povedal, nechcem nič ale keďže už o mne toho toľko viete, musím vás zabiť.“ Zoskočil zo stromu len pár metrov od ninjov z Konohy a vyzliekol si plášť.
Hodil ho na zem a vo svetle mesiaca sa mu na opasku zaligotala preškrknutá čelenka Kiri. Teda čelenka to už nebola. Na opasku mal z nej iba kovovú časť so symbolom dediny. Okrem toho si (teraz keď už bol bližšie) všimli že má hnedé vlasy, modré tričko s dlhým rukávom ktoré mu siahalo až pod pás stiahnuté čiernym opaskom so znakom jeho dediny uprostred a čierne nohavice. Očividne mal oblečenie z nepremokavého materiálu.
Mohol byť o niečo mladší ako Kakashi a vyzeral byť veľmi silný.
„Dobre,“ Vyhlásil Naruto „Si Nuukenin a chceš nás zabiť. Ja osobne na boj napotrebujem ďalšie dôvody!“
Všetkým už bolo jasné čo urobia.
„Tak fajn...“ Povedal Kakashi a nadvihol si čelenku pod ktorou mal ľavé oko. „ideme na to!“
Na Hatejina naraz skočilo päť drakov a päť Narutov.
On dal nohu dozadu, spravil pečate a zreval:
„Suiton: Bakusui Shouha!“ Narutove klony zmizli a draky sa rozpustili na atrament a všetko naokolo zaliala mimoriadne silná vlna. Kakashi to celý čas pozoroval Sharinganom a teraz zmizol.
Za Hatejinom sa zjavil Neji.
„Kaiten“ Zvolal a okolo neho sa objavila chakrová guľa (no dobre, nie veľmi dobrý opis ale veď každý si domyslí čo je to Kaiten) ale zasiahol len vodného klona. Pravý Hatejin bol skrytý v lese za Sakurou, Narutom a Saiom. Zložil pečate no pod ním zo zeme vyskočil Kakashi a zdola ho zasiahol päsťou do brady. Hatejin odletel pár metrov a Kakashi urobil pečate.
„Raikiri!“ Skríkol a v ruke mu zasvietila elektrina. Rozbehol sa, no Hatejin bol rýchlejší.
„Suiton: Suikoudan no jutsu!“ Na Kakahiho vyšlahol obrovský vodný žralok. Kakashi zastavil Raikiri a ešte pred tým ako ho žralok zasiahol vytvoril ďalšiu techniku.
„Dotton: Doryuu Heki“ Pred Kakashim vyrástla zo zeme stena a žralok sa od nej odrazil. K Hatejinovi pribehla Sakura.
„Shanarooo!“ Skríkla a udrela. Hatejin sa ledva uhol, v okruhu 10 metrov zem praskla a na popukané kamene dopadli dvaja Narutovia.
„Oodama Rasengan!“ Vykríkol Naruto ale ani on netrafil. Hatejin dlhším skokom preskočil do stredu čistiny kde bojovali.
„Dobre, uznávam že nieste až takí zlí ale to stále nestačí. Mizu Bunshin no jutsu!“ Vykríkol Hatejin a okolo seba vytvoril asi 50 klonov. Naruto urobil pár krokov vpred.
„Ustúpte vážení, toto je moja parketa: Kage bunshin no jutsu.“ Okolo Naruta stálo okolo 100 klonov.
„Klony možno ale hromadné a diaľkové útoky, to niesi sám!“ Vyhlásila Tenten a pristúpila k Narutovi.
„Môj klan sa síce špecializuje na boj zblízka ale aj na diaľku som dobrý.“ Pridal sa Neji a zastal si vedľa Tenten.
„Ja na blízko nebojujem.“ Usmial sa Sai a tiež urobil pár krokov vpred.
„Ja som s vami.“ Vyhlásila Sakura keď stála vedľa Saia.
„No, nemám čo dodať.“ Poznamenal Kakashi a podišiel dopredu.
„Vidím že je to trocha presila,“ Skonštatoval Hatejin „ale nevadí!“
„Masako Hatejin,“ začal Kakashi „z pohľadu ninju je to že, si nám o sebe povedal tá najväčšia blbosť čo si mohol urobiť, ale neboj sa. Čoskoro ti to aj tak bude jedno. Ešte mi však povedz jednu vec. Dedina Taikimazi blízko pobrežia, ty si tam zabil troch ľudí a ukradol jedlo?“
Hatejin sa usmial.
„Áno, bol som to ja. Asi som to nemal robiť, vždy nejako pritiahnem pozornosť...“
„Tak idem na to -ttebayo!“ Skríkol Naruto a s dvoma ďalšími klonmi začal robiť svoju najsilnejšiu techniku. Tenten na Hatejina hodila dymové bomby aby nevidel a Naruto zatial pribehol bližšie.
„FUUTON RASEN SHURIKEN!!!“ Zreval Naruto a udrel rukou so špeciálnym Rasenganom na miesto kde stál Hatejin. Ozval sa výbuch a všetci si zakryli oči pred žiarou a prachom. Všetky vodné klony zmizli. Dobrých 20 metrov od ninjov z Konohy sa pod stromami krčil Hatejin.
Sakra" Myslel si „to čo bolo za jutsu?! Niečo tak silné som ešte nevidel a prišiel som o klony. Mám málo času a potrebujem aj moju chakru, nebudem sa s nimi hrať." Postavil sa a chcel začať robiť pečate pre ďalšie jutsu ale obrovská vzdušná vlna ho aj s okolitými stromami zrazila z nôh. Ledva sa spamätal a uhol pred tornádom rôznych zbraní, od ihlíc až po Fuuma Shurikeny. Vyskočil na vrchol stromu a poobzeral sa. Všetci šiesti boli pod stromom a hľadeli naňho. Vtom ho niečo poťahalo na nohe. Pozrel sa tam a uvidel asi päť čiernych myší čo mu lezú po nohe.
„Čo to sakra...“ Začal si ich zhadzovať no vtom ho chytil a omotal hrubý čierny had a stiahol tak silno že nemohol dýchať.
„Aaahhh to je... Uh! Atramentový had!“ Snažil sa ujsť no Sakura podkopla strom na ktorom stál a on padol dolu. Nad ním už stál Kakashi s Raikiri v ruke.
„To, aaarh, teda NIE!“ Vykríkol a podarilo sa mu dať ruky spolu a vytvorť pečať.
„Suiton: Bakusui Shouha!“ Hatejin zas vytvoril gigantickú vlnu a všetkých okolo odhodil vyše 10 metrov. Atramentový had sa rozpustil. Tentoraz Hatejin vytvoril jednu z najväčších vĺn vo svojom živote a vďaka viacerým predchádzajúcim útokom Naruta a Sakury (hlavne Fuuton Rasen Shuriken) bol naokolo dosť veľký kráter na to, aby sa tam udržalo veľké množstvo vody.
„Super!" Pomyslel si Hatejin a vyplával hore.
„Dokelu!" Nadával Kakashi „Používa vodné techniky a teraz tu má jazero! Poznám nejaké vodné jutsu a on zrejme tiež. Ak použije Päť Ľudožravých žralokov, neviem ako sa z toho dostaneme!"Hatejin aj ninjovia z Konohy vyplávali na hladinu a postavili sa proti sebe.
„Počúvajte, buďte pripravený ujsť mimo vody dobre? Hlavne ty Naruto, neurob nejakú blbosť.“ Pošepkal im Kakashi. Všetci prikývli, pripravili sa a sledovali svojho nepriateľa.
„Tak fajn, je čas to tu zabaliť! Suiton: Goshokuzam!“ Vykríkol Hatejin, spravil pečate a položil ruku na vodu. Spod nej vyplávalo päť obrovských žralokov a namierili si to ku Kakashimu a jeho týmu.
„ZDRHAJTE!“ Zreval Kakashi a všetci sa rozbehli najrýchlejšie ako vedeli k okraju vodnej nádrže. Bežali naozaj rýchlo ale žraloky ich doháňali. Neji sa tam pozrel. Už dávno aktivoval Byakugan a nemusel sa ani obzerať aby pod vodou videl päť žralokov ktorí sa rútia priamo na nich.
„Takto nás dostanú!" Pomyslel si Neji a hneď vedel čo musí urobiť. Zastavil tok chakry v nohách a prepadol sa pod vodu ale ešte pred tým zakričal:
„Bežte ďalej!“ Kakashi sa krátko obzrel a vedel čo chce Neji urobiť a bežal ďalej, Naruto však zastavil.
„Neji!“ Zakričal a chcel mu ísť pomôcť.
„Nie Naruto, pohni sa!“ Schmatol ho Kakashi za plece a donútil bežať ďalej.

Poznámky: 

Tak, môj prvý pokus napísať bojovú FF. Mám aj 2. diel a dám ho sem ak sa to bude niekomu páčiť. Pôvodne to mal byť jeden diel a preto je aj tento koniec trochu divný - len som to rozdelila.
Tá prvá časť s búrkou, je to taký podrobný opis, zrejme preto že som to aj písala cez búrku, mi napadlo že to aspoň využijem Laughing out loud.

5
Průměr: 5 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele _Kisaki_
Vložil _Kisaki_, Út, 2011-03-29 21:30 | Ninja už: 4827 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

nemáš zač Smiling škoda ze moje FF len sprdnú ze tam mam gramatické chyby až na moju kamosku -Misame- :c

Obrázek uživatele _Kisaki_
Vložil _Kisaki_, Út, 2011-03-29 11:40 | Ninja už: 4827 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

Pekne napísané. máš u mňa 5 hviezdičiek. Smiling

Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, Út, 2011-03-29 19:34 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

yay dikiii! Laughing out loud Laughing out loud
už neviem ao dlho čakám či sem niekto niečo napíše a či sa oplatí dať ľ. diel
vidím že snáď hej
máš ho mať Laughing out loud

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.