manga_preview
Boruto TBV 08

V službách ANBU - VI.

„Ranton: Kyuureki."
Okolo Kinkaku a Ginkaku sa začali vytvárať obrovské mraky. Keď už boli veľmi tmavé, tak z nich začali šľahať blesky. Obidvaja mali problém sa im vyhnúť. Do toho sa zapojili aj Omoi s Raikagem. Raikage aktivoval okolo seba svoje bleskové brnenie a začal útočiť na Kinkakua. Omoi zase na Ginkakua.
„Raiton: Raikizu."
Omoiovi sa podarilo odseknúť Ginkakuovi ruku. Okamžite po odseknutí zobral od neho Banánový vejár a vrátil sa ku Daruiovi. Raikage si tiež počínal úspešne. Kinkaku sa nestíhal vyhýbať naraz jeho útokom a Daruiovou búrkou. Pri jednom Raikageho útoku sa neuhol a schytal zásah, ale len do ramena. To bol aj jeho plán a chcel sa ho dotknúť Zlatým lanom. Len o pár milimetrov sa mu to nepodarilo.
„Doton: Doryuudan."
Naopok Nii Yugito, ktorá sa tam objavila, bola úspešná. Aspoň si to mysleli, pokiaľ sa Raikageho telo nepremenilo na kus dreva. Ten stál za Killer Beem.
„Tak aj teba oživili Nii?"
„Áno. Aj keď by som bola radšej keby nie."
Niečo ju začalo ťahať preč. Až ju to do niečo vtiahlo. Bol to Jantárový očisťujúci kotlík.
„Pozri sa Kinkaku. To je náš kotlík."
„Vieš, čo nemáš robiť?"
„Veď nám to patrilo."

Chceli na nich zaútočiť. Ale nešlo to. Za nimi sa objavil Nara Ensui.
„Kage Mane no Jutsu úspešné."
Spoza Samui vyšiel nejaký ninja z klanu Yamanaka.
„Ja sa teraz premiestnim do jeho tela. Vy na mňa potom zavoláte a ja sa ozvem a tak zapečatíme jedného z nich?"
„Áno," odpovedala Samui.
„Tak idem na to."
Začal sa pripravovať.
„Fuuton: Atsugai."
„Katon: Zukkoku."

Kakuzu im nedal šancu to spraviť. Jedným útokom zabil toho ninju z klanu Yamanaka a Samui. Z jeho tela vyliezlo niečo čierne a zabilo aj Ensuia.
„Dávno sme sa nevideli, že Kakuzu?"
„Áno. Naposledy sa pamätám, ako som ťa zabil Ginkaku."
„Boli sme unavení z boja s Tobiramom."
„Mali ste chakru Kyuubiho. A ešte ju máte aj teraz. Takže ste mali..."
„Ty si mal zase päť srdcí," hovoril trochu hlasnejšie Kinkaku.
„A teba kto zabil?" pýtal sa Ginkaku.
„No...bol to Hatake Kakashi. Ale najväčšiu zásluhu mal na tom Kyuubiho jinchuuriki, ktorý mi jedným útokom zabil dve srdcia a zničil mi chakrový obeh. Potom som sa nemohol hýbať a Kakashi ma dorazil."
„To meno mi nič nehovorí. Ale tak či tak, si slabší ako mi."
„Hovorí ten, kto žil možno štyridsať rokov. Naproti mne, keď som zomrel v deväťdesiatich rokoch."
„Stále si slabý."
Kakuzu to nevydržal a zaútočil na Kinkakua. Ten naopak zaútočil tiež. Tesne pred nimi nejaký chlap a zastavil ich.
„Čo ten tu robí?" pýtal sa Kinkaku.
„Je na ňom niečo zvláštne. Tie jeho oči."
„Ideš trochu neskoro, Nagato."
„Vieš, tieto tyče sa sami nedajú do tela," povedal a ukázal na jeho piercingy. Potom sa za ním objavilo ďalších päť postáv. Pravý Nagato bol na najvyššom možnom mieste v okolí.

„Raikage-sama, to je kto?" pýtal sa Omoi.
„Ten veľký by mal byť Kakuzu. Má päť srdcí a bojoval s prvým Hokagem. Tí šiesti sú Pein."
„Čo?"
„Jediné čo viem, že všetci šiesti sa volajú Pein. Pravý Pein sa schováva a týchto riadi. Toto sú všetko mŕtve telá. Aj keby bol pravý Pein živý, čo nie je, tak aj tak by to boli mŕtve telá. Každá z nich má jednu schopnosť. Keď vieš, ktorá to je, tak máš vyhraté. To je všetko, čo vedia v Konohe."
„Keď ho zabili, tak to musia vedieť."
Do rozhovoru sa vložil Hayate, ktorého sem zahnal Zetsu.
„Nie, že by sme to nevedeli. Pár ninjov vie vlastnosť jedného Peina. Ďalších pár vie ďalšieho, ale nikto nevie vlastnosť viac ako jedného Peina. Všetko to vie Naruto, ktorý ho zabil," Hayate im povedal, čo vedel a potom sa pridal k ostatným, ktorí bojovali so Zetsuom.
„Aspoň niečo," hovoril pre seba Darui.
„Momentálne sme štyria proti deviatim. Ostatní bojujú s ostatnými vyvolanými a so Zetsuami. Keď nám nikto nepríde na pomoc, tak prehráme," skonštatoval Raikage.

Gaara s jeho skupinou boli na ceste. Inoichi ich informoval o situácií. Potom ešte zrýchlili na pomoc Daruiovej divízií. Inoichi informoval aj Kakashiho.
„Daruiova divízia potrebuje pomoc."
„Kto je nepriateľ?" pýtal sa Naruto.
„Kinkaku a Ginkaku, ninjovia ktorý majú chakru Kyuubiho. Potom Kakuzu a Pein, teda Nagato. Ale bojuje prostredníctvom Peinov."
„My musíme pokračovať. Navyše sme ďaleko. Ak im ide na pomoc Gaarova divízia, tak by mali byť najbližšie oni," povedal Yamato.
„Navyše sa stále vzďalujeme," hovoril Naruto.
Na jeho slová zastavili. Kakashi vytiahol mapu a ukázal, kde sa kto nachádza. Všetci sa nakoniec zhodli, že najlepšie bude pokračovať za Madarom a Kabutom.

Zvyšok Kakashiho divízie sa stretlo s nepriateľom.
„Kto je to?" pýtala sa TenTen.
„Neviem." odpovedal Kiba.
„Ale toho poznám. To je Kisame," povedal Neji.
Gai automaticky, keď ho uvidel, tak zaútočil. V polovici cesty zastal a vrátil sa.
„Zdá sa, že s jednou rukou toho nezmôžeš nič. Ale aby ste nepovedali, že som nefér, tak vám predstavím týchto ľudí."
Nastalo ticho. Ale len na chvíľu a Kisame im ich predstavil.
„Toto sú bývalí jinchuuriki."
Shikamaru im začal vysvetľovať taktiku, ale tak, aby to oni nepočuli.
„Takže. Ja použijem Kage Mane no Jutsu na niekoho z vás. Vy sa budete snažiť, aby sa vaše tiene spojili a ja ich tak chytím. Maki, ty ich obalíš plátnom a niekto ich zapečatí."
„To je dobrá taktika, ale nepôjde to tak ľahko."

Na Mifuneho divíziu tiež niekto útočil. Keď jeden z nich chcel zaútočiť na niektorého zo samurajov, tak mu to Mifune.
„Ja som Mifune, vodca samurajov. Radšej by som ale bojoval s Hanzoum. Ale nakoniec som rád aj za vás, Muu."
„Takže poznáš druhého Tsuchikageho," povedal Muu.
„Kuchiyose no Jutsu."
Muu privolal rakvy. Nebolo možné určiť koľko, lebo tam bolo veľa dymu. Ale postupne sa rysovali obrysy postáv.

Poznámky: 

Ranton: Kyuureki - Búrka: Hromové kolo
Raiton: Raikizu - Blesk: Bleskové škrabnutie

4.707315
Průměr: 4.7 (41 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, St, 2011-03-09 15:31 | Ninja už: 4835 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Super,je to strašne dobré

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Út, 2011-03-08 22:38 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Je to super. Výborne sa to číta. Teším sa na ďalšie a ďalšie dieliky. Eye-wink