manga_preview
Boruto TBV 10

Nikai 06

6. Kapitola: Rolničky sú na scéne

Ehm...Čo budeme robiť?“ Asahi spýtavo hľadela na Shinariho. Vrkoč mal už znovu prehodený cez ľavé plece a nervózne ho stískala. Hovoriť so Shinarim jej spôsobovalo skutočný stres.
Iruka-sensei ich poslal za dedinu na veľkú lúku, aby tam trénovali, keďže bez týmového vodcu nemohli dostávať misie.
,,Nič,“ odpovedal jej Shinari.
,,Ako nič?“
Proste nič. Trénovať bez senseia nemá zmysel. Proste si tu chvíľu posedíme, aby mal Iruka-sensei srdce na mieste a pôjdeme domov.“
Shinari ukončil svoj neobvykle dlhý prejav a vykročil smerom ku kameňu, stojacemu približne v strede lúky. Asahi chvíľu nervózne prešľapovala na mieste a potom sa pobrala za ním. Shinari sa so skríženými nohami posadil na kameň a uprel pohľad pred seba. Aj Asahi pozrela tým smerom.
Stáli tam tri hrubé drevené stĺpy, nie oveľa vyššie ako Asahi. Nič zvláštne, Shinari ich napriek tomu vytrvalo pozoroval. Po chvíli Asahi prišla na to, že hoci na stĺpy hľadel, vôbec ich nevidel. Akoby sa pred jeho očami odohrávalo akési predstavenie, niečo, čo Asahiným očiam nebolo určené. Nemohla to vidieť.
Vzdala pohľad na stĺpy a svoju pozornosť obrátila na kameň, na ktorom Shinari sedel.
Boli na ňom vyryté písmená.
,,Čo je to za kameň?“ nazbierala odvahu položiť Shinarimu otázku.
,,Pomník. Sú na ňom mená tých, čo zahynuli v boji.“
Asahi sa znovu zahľadela na pomník.
,,Uruma Kaene...Sarutobi Asuma...Ibiki Morino...Jiraya... Ibiki Morino...“ Asahi preletela pohľadom po ešte asi desiatich ďalších menách. ,,To nebol dobrý rok,“ poznamenal tichučko.
Pohľadom zaletela na spodok kameňa. Takmer posledné mená ju upútali.
,,Uchiha Sasuke...Uchiha Sakura...“ vyslabikovala a zdvihla hlavu k Shinarimu. ,,Aj ty si Uchiha, nie?“
,,Isteže. To sú mená mojich rodičov.“
Asahi bleskove odvrátila zrak, ale aj tak si všimla ako sa mu na okamih zaleskli oči.
,,Prepáč,“ zašepkala.
Shinari neodpovedal.
,,Vyzerá to, že sa celkom nudíte, decká,“ ozvalo sa spoza nich.
Asahi ani nepostrehla ako a Shinari stál pred ňou, v ruke zvieral kunai.
,,No tak, kľud,“ prehovoril neznámy k Shinarimu.
Asahi vykukla spoza Shinariho chrbta a pred nimi uvidela stáť vysokého, chudého ninju. Mal oblečenú vyblednutú chuuninsku uniformu a namenaj ošúchanú vestu, polovicu tváre mu zakrývala maska rovnakého odtieňa ako uniforma. Aj ľavé oko mal zakryté, ochrannou čelenku so znakom Konohy. Jediné, čo z jeho tváre vykúkalo, bolo čierne oko. To sa na nich usmievalo. Ruky v rukaviciach bez prstov mal zdvihnuté pred sebou, dlaňami obrátené k nim, v zmierlivom, obrannom geste.
Shinari sklopil kunai.
,,Prekvapil ste ma. Nepočul som vás prichádzať.“
Muž sa pohol k nim.
Asahi nemohla spustiť oči z jeho vlasov. Boli bledučkosivé a mäkké ako páperie a stáli mu dohora, takže vyzeral ešte minimálne o hlavu vyšší. Asahi ešte nikdy nevidela taký účes.
Muž zastal pred nimi a ruky strčil do vreciek.
,,Č tu robia dvaja čerstvý geninovia sami? Nemali by ste trénovať?“ opýtal sa.
,,Čo vás do toho,“ odvrkol Shinari a tiež ukryl ruky vo vreckách.
,,Nemáme senseia,“ ozvala sa potichučky Asahi, zahanbená za Shinariho správanie a už znovu si žmolila vrkoč. ,,Poslali nás trénovať, ale nevieme ako na to.“
,,Čo by sme nevedeli!“ zagánil na ňu Shinari.
,,To vidím. Zdá sa, že ste zo seba už vydali maximum,“ ironicky povedal muž a Asahi vytušila, že sa pod maskou uškŕňa. ,,Môžem vám pomôcť s tréningom.“
Asahi chcela prikývnuť, ale Shinari ju predbehol.
,,Najprv sa predstavte!“ vyzval ho.
,,Kakashi. Hatake Kakashi,“ mykol plecami a Shianri otvoril ústa a potom ich zase zavrel, ako zlatá rybka na suchu.
,,Sharingan Kakashi?“ vytisol zo sba Shinari.
,,Kto?“ nechápala Asahi.
Shinari na ňu šokovane pozrel.
,,Ty nevieš, kto je Sharingan Kakashi?! Je to legenda, bol najlepším ninjom v Konohe, ale pred siedmimi rokmi len tak... Zmizol,“ obrátil sa na Kakashiho. ,,Tsunade-sama stále hovorila, že sa raz vrátite.“
,,Bol čas,“ mykol Kakashi plecami. ,,Tak chcete, aby som vám pomohol s tréningom?“
Asahi veselo prikývla a aj Shinari kývol na súhlas.
,,Tak fajn. Najprv by som chcel otestovať vaše schopnosti, dám vám teda test.“
,,Test? Ja nechcem robiť test!“ namietala Asahi. Neznášala testy. V jej prípade takmer vždy znamenali zlyhanie.
,,To nebude len tak obyčajný test,“ povedal Kakashi. Čosi vytiahol z vrecka a zamával im tým pred očami. Ozvalo sa slabučké cinkanie. ,,Vašou úlohou bude vziať mi tieto rolničky.“

4.90909
Průměr: 4.9 (11 hlasů)