manga_preview
Boruto TBV 07

V službách ANBU - V.

Nastal obrovský výbuch. V mieste kde dopadol Narutov Rasen Shuriken bol vidieť len dym. Kúsok od toho dymu stáli všetci Hokage, Kushina, Jiraiya, Sarutobi Sasuke a Itachi, ktorých Rasen Shuriken nezasiahol. Asuma, Hizashi, Sakumo a Danzou nemali šťastie. Po ústupe dymu boli vidieť ich telá ako sa regenerujú.
„Načo to bolo dobré, Naruto?" pýtala sa Sakura.
„Uvidíš," odpovedal jej.
Danzou proti k nim ihneď vyštartoval.
„Fuuton: Shinku Taigyoku."
Nič sa nedialo. Danzou to skúsil ešte raz. Opäť sa nič nestalo.
„Čo sa to deje?" pýtal sa Danzou.
„Aha, tak takto to je," začal premýšľať Kakashi, „Rasen Shuriken pôsobí na bunečnej úrovni a po zásahu ničí chakrový obeh, až pokiaľ stratí schopnosť ovládať chakru."
„Takže oni majú chakru," hovoril Yamato.
„To nám dáva výhodu."
Naopak Minato si myslel niečo iné.
„Toto mu musí spôsobiť nejaké zranenie."
Jiraiya s tým nesúhlasil.
„Pokiaľ je v sage móde, tak sa mu asi nič nestane. Keď to použil prvýkrát, vtedy ešte neovládal sage mód, tak mal zlomenú ruku a mohol stratiť schopnosť ovládať chakru."
„Čiže sage mód ho predtým chráni?"
„Neviem. Sage mód sa naučil po mojej smrti."

Naruto začal skladať pečate.
„Yuton: Yuki Fuuin."
Okolo Danza, Hizashiho, Asumu a Sakuma sa začal tvoriť sneh, až ich úplne neobklopil. Naruto ich uväznil v snehu. Na to snehu sa začali objavovať rôzne pečate. Postupne sa začal sneh ponárať do zeme, až úplne zmizol.
„Štyria z krku," povedal Naruto a padol k zemi, ale po chvíli sa začal stavať.
„Čo to bolo za jutsu, Minato?" pýtala sa Kushina.
„Snežná pečať. Sneh začne obklopovať tvoje telo. Keď je okolo celého tvojho tela, tak ťa zapečatí do zeme. Berie to veľké množstvo chakry. Čudujem sa, že to prežil. Lebo túto pečať nemôže použiť len tak hocikdo."
„Kuchiyose no Jutsu."
Pred Narutom sa objavil Pa a Ma.
„Čo chceš Naruto?" pýtal sa Fukasaku.
„Musíme sa spojiť," povedal a ukázal na skupinku oživených.
„Aha. Takže Edo Tensei."
Pa a Ma sa s Narutom spojili a Naruto mal sage mód na veľmi dlhú dobu.
„Katon: Ryuuka no Jutsu."
Sasuke zaútočil. Naruto sa útoku vyhol. Gai sa vrhol do boja. Zaútočil na Sasukeho. Päsťou mu trafil tvár. Hneď nato zasiahol Sasukeho kolenom do brucha. Ten sa rozpadol na prach. Gai tomu nechápal až do chvíle, keď mu dal úder do hlavy. Gai sa spamätal a ihneď sa otočil a kopol ho do brady. Sasuke vyletel do vzduchu. Gai sa objavil pod ním. Začal mu dávať jednu päsť za druhou a dostávali sa vyššie a vyššie. Keď už boli veľmi vysoko, tak Gai ho chytil a stiahol ho pod seba. Padali voľne na zem. Gai sa mu rozhodil dať posledný úder tak, aby súbežne s jeho úderom padol na zem. Gai sa napriahol. Sasuke nejavil žiadny známky obrany. Zrazu v ruke sformoval ohnivý meč. Sekol s ním pred seba. Gai vďaka tomu nedokončil útok a prišiel o ruku. Ale iba od lakťa dole.
„Gai-sensei!" kričal na neho Lee.
Ku Gaiovi pribehla Sakura a odviedla ho preč. Tam ho začala ošetrovať.
„Priprav sa. Ja senseia pomstím!" opäť na neho kričal Lee. Ten sa aj rozbehol. Naruto ho však zastavil. Konkrétne jeho klon. Pravý Naruto sa dostal za Sasukeho, ktorý už bol na nohách.
„Rasengan."
Sasuke odletel. Asi páť metrov pred ním sa opäť objavil Naruto. Sasuke opäť vytvoril ohnivý meč a letel na Naruta.
„Senjutsu: Kawazu Naki."
Sasuke len preletel popri Narutovi. Ten k nemu prišiel. Shima zoskočila z jeho ramien. Fukasaku hodil na neho zvitok.
„Fuuin Awai."
Shima ho zapečatila do toho zvitku.

Naruto sa otočil k ostatným. Shima už znova sedela na jeho ramene. Pomalým krokom sa blížil k Itachimu. Zrazu zrýchlil a zmenil smer. Vytiahol katanu a odsekol Minatovi a Jiraiyovi ruku a vrátil sa naspäť ku Kakashimu. Jiraiyova ruka sa rýchlo zregenerovala. Zato Minatova oveľa pomalšie. Zrazu sa objavil rakvy a oni v nich zmizli.

Madara prišiel ku Kabutovi.
„Prečo si ich stiahol?"
„Ako to, že to vie?" pýtal sa sám seba.
„Ak si si nevšimol, tak prehrávame. Musíme si nechať aj niektorých na neskôr, keď sa sem dostanú.
„Nezabudni, že ťa sledujem," povedal a zmizol preč.
„Tentoraz som mal šťastie. Nabudúce nemusí zistiť, že som ho oklamal. Hádam si nemyslel, že si nechám zapečatiť jediných dvoch ľudí, ktorý ho dokázali poraziť."

Naruto si sadol na zem. Začal robiť pečate.
„Dúfam, že to nechceš spraviť."
„Chcem. Babička Tsunade mi nakázala, aby som každému, kto zistí, že som v ANBU, vymazal toto z pamäte."
„Vieš, že ti to skracuje život."
„Keď použijem Kyuubiho chakru, tak dokážem vymazať pamäť aj ľuďom, ktorý sú tisícky kilometrov vzdialený a neskráti mi to život až tak moc."
„Viem, že nechceš, aby vedeli, že si to ty. Lepšie povedané, že máš prikázané udržovať svoju identitu v tajnosti. Ale..."
„Nie. Keď to Madara bude vedieť, tak prikáže Kabutovi, aby sem poslal čo najviac ninjov. Posily by sem nemohli prísť včas."
„Mne ju dúfam nevymažeš?"
„Nie."
Naruto dokončil pečate.
„Deri-to."
Okolo všetkých sa žačali tvoriť na zemi pečate. Aj okolo Kabuta. Potom sa naraz rozsvietili a vymazali im z pamäte všetok tento boj. Namiesto neho tam bojoval nejaký ANBU. Naruto padol na zem v bezvedomí. Kakshi mu nasadil masku. Sakura k nemu pribehla a chcela ho liečiť.
„Je len v bezvedomí. Je to následok jeho techniky."
„Akej?"
„Nemôžem povedať."
„Prečo?"
„Musel by som odhaliť jeho identitu."
„Ja to nikomu nepoviem."
„Prísny zákaz od Tsunade-sama."
Sakura sa ďalej nepýtala. Kakashi vybral pár ninjov, ktorý pôjdu za Kabutom a Madarom.
„Takže. Yamato, Sakura, Sai, Shikamaru a tiež ty," ukázal na Naruta, „pôjdete so mnou. Budeme tvoriť prepadovú jednotku. Naším cieľom bude Kabuto. Ostatný pôjdu ako posily."
„Prečo práve vy? Prečo nie ja?" pýtal sa Kiba.
„Sakura je zdravotník. Sai bude robiť prieskum zo vzduchu a Shikamaru zatiaľ bude vymýšľať najlepšiu taktiku, ako čo najľahšie prejsť k Madarovi cez nekonečne veľa oživených ninjov, ktorých pravdepodobne pošle Kabuto na nás, keď sa budeme blížiť. Ja, Yamato a ten ANBU sme hlavne na boj."
Kibovi to na prekvapenie stačilo. Prepadová skupina ihneď vyrazila. Ostatný sa rozišli na pomoc iným divíziám.

„Suiton: Suiryuudan."
Hanzou sa z ničoho objavil pred Gaarom. Ten použil na obranu piesok. Jeho piesok zvlhol. Sandaime Kazekage sa dostal za Gaaru. Ten nemohol použiť piesok na obranu, lebo bol mokrý.
„Satetsu Shigure."
Pred neho sa postavil Kankurou. Na obranu použil svoje bábky. Útok zastavili, ale Kankurou ich už nemohol použiť. Z vtchu na nich zaútočil Yondaime Kazekage.
„Kamaitachi."
Temari ho však zastavila.
„To bude veľmi ťažký boj."
„Neopakuj sa stále Kankurou."
„Teraz nie je čas na hádky Temari."
„Saikou Zettai Hougeki: Shukaku no Houkou."
Gaara vytvoril z piesku oštep. Hodil ho po otcovi. Ten sa mu nevyhol. Oštep zmenil smer a prepichol aj Sandaimeho. Hanzou, ktorý stál už za ním , tak dostal zásah tiež.
„Sabaku Taisou."
Gaara ich pochoval v piesku. Starší ninja sa postavil na piesok.
„Fuuin."
Zo zeme však vyrazil meč tvorený zo železného piesku a trafil ho priamo do srdca. Našťastie ich stačil zapečatiť.
„Mali sme šťastie," povedal Kankurou.
„Zdalo sa mi to moc ľahké."
„Ale no tak, Gaara, nechaj to tak."
„Predsa nemôže byť také ľahké poraziť práve ich."
„Keď to hovoríš."
„Prišla správa z veliteľstva. Daruiova divízia má problém. Proti nim stojí veľa oživených ninjov."
„Ideme tam!" zavelil Gaara.

Poznámky: 

Yuton: Yuki Fuuin - Sneh: Snežná pečať.
Fuuin Awai - Pečať svetla.
Deri-to - Vymazanie.
Satetsu Shigure - Dážď železného piesku.

4.9
Průměr: 4.9 (50 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2011-03-04 18:37 | Ninja už: 5126 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem obidvom.

Šiesty diel s veľkou pravdepodobnosťou bude až za dva týždne, t.j. 15.-16.3.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Pá, 2011-03-04 09:37 | Ninja už: 5157 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Úžasné, famózne a dokonalé... Je to veľmi napínavé! Len tak ďalej. Smiling

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, St, 2011-03-02 12:56 | Ninja už: 4812 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Super diel Smiling