manga_preview
Boruto TBV 08

"INFEKCIA" časť 1., Súdny deň

V Skrytej Listovej sa blížil ten deň. Veľmi, veľmi významný deň. Štvrté výročie vládnutia Piatej Hokage. Chystala sa veľká oslava a všetci boli niečim zaneprázdnení. Nikto si nevšímal inak podozrivého muža, celého oblečeného v čiernom, ako sa prediera davom, držiac čosi pevne v rukách. Na čele mal ochrannú čelenku zo Skrytej Oblačnej. Prekrývali mu ju jeho snehobiele vlasy, ktoré sa vďaka jeho čiernemu oblečeniu zdali ešte belšie.
Cudzinec si napravil masku na tvári. Nie, nikto ho nesmie spoznať. Od tej doby, čo zradil Konohu a utiekol do Oblačnej, uplynula už riadna doba, veď vtedy bol ešte chlapec. Ale tú scénu s Tretím Hokage si určite ešte pamätajú mnohí. To on mu vtedy spravil jeho hlavný poznávací znak- dlhú, hlbokú jazvu tiahnúcu sa cez pravé líce a končiacu sa až pri kľúčnej kosti.
"Ten je ale krásny!" ozvalo sa za ním. V tom momente sa obzrel a v panike, že ho odhalili, hmatal po kunaji. No hneď sa mu aj uľavilo. Bolo to len akési malé, blonďavé dievča v červených šatách.
Dievčatko ukazovalo na tú vec v jeho rukách. Bol to plyšový medvedík.
"Chceš ho? Darujem ti ho." povedal cudzinec.
"Vážne?" Dievčatku sa rozžiarili očká. "Ďakujem vám!"
Vzalo si medvedíka a rozbehlo sa darček ukázať svojej mame. Cudzinec sa uškrnul. Misia bola splnená. Pozrel sa na hodinky. Má necelú polhodinu na to, aby odtiaľto zmizol. Vírus sa šíri rýchlo, a navyše na vytvorenie bariéry bolo treba štyroch ľudí. Rozbehol sa, prerážajúc si cestu davom.

"Mami, mami, aha čo som dostala!"
"Ukáž, Miyuki... a kde si to zohnala?"
"Daroval mi to jeden pán na ulici."
"Mačička, či som ti nevravela, že si nemáš brať nič od cudzích ľudí? Daj, nech si to lepšie obzriem."
Vzala si medvedíka do rúk.
"Fíha, ten medvedík je ale ťažký! Čo sú v ňom kamene, alebo čo? A nejako..." Pričuchla si. "A nejako divne páchne."
"Čo sa deje, mami?" pýtala sa Miyuki. No jej maminka ju nevnímala. Zrútila sa zo stoličky na zem a chrapľavo dýchala. Vydesená Miyuki začala kričať.
"Mami, čo sa ti stalo? Mami? MAMIIIII!"
Miyukina mamička sa od bolesti zvíjala na zemi, hučalo jej v ušiach a jej oči sa pomaly začali meniť farbu z hnedej na krvavočervenú...

Traja muži, stojaci pred bránou Konohy, netrpezlivo prešľapovali z miesta na miesto a čakali na svojho druha. Ten už konečne pribehol.
"Kde si sa toľko flákal?" vyštekol naňho najvyšší chlap. "Už dávno sme mali vztyčovať bariéru!"
Prichodivší zachoval kamennú tvár.
"To vy ste už zapečatili bránu. Musel som to celé obísť."
Vysoký chlap vyzeral, akoby chcel už-už vytiahnúť kunaj a zabodnúť mu ho do brucha, ale zakročil tretí chlap.
"Nekecajte a radšej začnime."

V Konohe medzitím zavládol totálny chaos. Všade sa ozývali výkriky, ľudia hľadali svoju rodinu a priateľov, iní kričali proste zo strachu alebo z šoku..Všetci sa hrnuli k bráne. Nedalo sa ňou však ani pohnúť.

"Lao, tí ľudia preliezajú cez múry!"
"Ts, to je otrava." Lao na chvíľu prestal s tvorením bariéry. Uhryzol sa do prsta, použil niekoľko pečatí a zvolal:
"Kuchiose no jutsu!"
V oblaku dymu sa tu objavila obrovská obluda, ktorá trochu pripomínala ľadového medveďa s helmou a železnými pazúrmi.
"Kým neskončíme, nikomu nedovoľ, aby sa dostal von!" prikázal mu Lao a opäť sa pustil do bariéry. Beštia zrevala a zahnala sa labou, čím z múru zhodila naraz šestnásť ľudí. Vydesení ľudia začali liezť naspäť do Konohy. Nemali veľmi na výber- buď budú roztrhaní vnútri alebo vonku.
Už len posledných šesť pečatí. Ktosi zas vyliezol na múr. Zjazvený chlap, ten, čo do Konohy prepašoval vírus, doňho hodil kunaj. Trafil ho priamo do oka. Muž zreval od bolesti a padol naspäť za múry. A posledná pečať. Ozval sa bzukotavý zvuk. Bariéra bola vztýčená.

"A je to," zachechtal sa ten vysoký, "teraz sa nikto nedostane von. Bariéra zvnútra zrišiť nejde. A ak niekto vojde dnu, von sa už nedostane."
Lao znudene povedal:
"Každopádne, misiu sme splnili. Vráťme sa. Zbohom, Konoha!"
Ninjovia z Oblačnej sa pobrali preč, ponechajúc Konohu, a všetkých ľudí v nej napospas svojmu osudu.

Poznámky: 

Čo ja viem, dnes to bolo nejako málo akčné Laughing out loud
Nie je to úplne to, čo som si predstavovala, ale musí stačiť. A sľubujem, že ďalšie časti už budú lepšie. A ak nebudú, tak si budem do smrti trieskať hlavu o stenu.

4.88889
Průměr: 4.9 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sa Ruki
Vložil Sa Ruki, Ne, 2014-01-19 18:03 | Ninja už: 4007 dní, Příspěvků: 105 | Autor je: Prostý občan

Zatiaľ super, budem čítať ďalej Smiling

FOREVER SIXTH GUN

Obrázek uživatele Kawaii Kiba x3
Vložil Kawaii Kiba x3, Čt, 2013-06-20 17:50 | Ninja už: 4161 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Pěstitel rýže

To je moc dobrý příběh !!! ^ᴥ^

Miluji Kakashiho hlášky:
Cože oni to zfilmovali?! xDDD

Každý ví i samotář že v nějakém problému potřebuje přítele.

BÁSEŇ PRO ZASMÁTÍ:
Krásný den v Konoze je..
slunce svítí., všude jen kvítí..
Všichni šťastní jsou i Kakashi který právě vaří
Narutovi dole v garáži.
Naruto křičí a Sasuke brečí.
Kkashi vezme hrnec a hodí ho ven,
pak zavře dveře a hup z okna ven..
Naruto už nebrečí a k oknu běží.
Hledá Kakashiho tam někde beztak leží.
Kakashi beží na vlak a HUP!
Jde z Konohy a ukradl lup.
http://78.img.v4.skyrock.net/0008/79910008/pics/3158341088_1_4_DwaoAmg8....

Obrázek uživatele Shameless Saitama
Vložil Shameless Saitama, So, 2012-11-03 22:41 | Ninja už: 4248 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Propadlý student Akademie

Veľký rešpekt!!! A rozhodne nie len za to, že to je písané cez mobil Smiling

Per Aspera Ad Astra!

- Latinský citát -

Drsnou cestou ku hviezdam!

Obrázek uživatele patrikuchiha
Vložil patrikuchiha, Čt, 2012-04-12 07:32 | Ninja už: 4387 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

skvělý

Obrázek uživatele .-WhiteWolf-.
Vložil .-WhiteWolf-., St, 2012-03-14 21:56 | Ninja už: 4415 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Skvělý.

Obrázek uživatele Rikki
Vložil Rikki, St, 2012-01-18 17:46 | Ninja už: 4673 dní, Příspěvků: 457 | Autor je: Prostý občan

dobre Smiling tesim se dal

Obrázek uživatele Flomms
Vložil Flomms, St, 2011-12-14 18:30 | Ninja už: 4508 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

Skvelé Laughing out loud

If you ever look at the sky,doubting the existence of other worlds,just know that somewhere a creature looks up at its sky,doubting you.
-Welcome to Night Vale
____________________________________________________________________
Pokemon Type Icons by Neslug ヾ(*ΦωΦ)ノ

Obrázek uživatele DokuDoki
Vložil DokuDoki, Út, 2011-04-19 20:50 | Ninja už: 5214 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prostý občan

Ja som hľadala na Konohe, hľadala, ale nenašla som nijakú poviedku, v ktorej by šlo o nejakú epidémiu/pandémiu, alebo niečo podobné. A odkedy som videla môj prvý horor, neustále mi vyskakovalo pred oči infekcia v Konohe...infekcia v Konohe... až mi to nedalo, zdrapla som klávesnicu a ťukala, ťukala, ťukala... na mobil. Laughing out loud mám na ňom klávesnicu. Tak som už nemohla vydržať až tak, že som o druhej ráno vstala a začala písať toto.

Obrázek uživatele MementoMori
Vložil MementoMori, Čt, 2011-03-03 13:11 | Ninja už: 4921 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Narutovský Resident Evil (alebo sa mýlim?) Laughing out loudLaughing out loud každopádne... chcem ďalšiu časť! Laughing out loud

Zoznam mojich FF

Dávajte pozor na to, čomu veríte, lebo pravda môže byť len jedna.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2011-03-02 21:13 | Ninja už: 6026 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Len ich pekne všetkých zmasakrovať, to sa mi ľúbi Laughing out loud
Som zvedavá, čím to bude pokračovať.


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.