manga_preview
Boruto TBV 08

V službách ANBU - IV.

Kinkaku a Ginkaku vytiahli z úst zbrame Rikudua Sennina.
„To sú čo za zbrane?" pýtala sa Karin.
„To, čo má omotané okolo ruky je Zlaté lano. Ono zviaže nepriateľa a vytiahne z neho dušu. Meč siedmich hviezd, ktorý seknutím dušu prekľaje. Karmínová tekvica, do ktorej sa duša zapečatí a Banánový vejár, ktorý vytvorí hociktorý z piatich elementov. Môžme byť radi, že nemajú aj tú piatu zbraň."
„Oblačný štýl: Plamenný švih."
Atsui na nich zaútočil.
„Atsui, zadrž."
Ginkaku proti tomu použil Banánový vejár.
„Suiton: Suijinheki."
Kinkaku sa dostal za ich chrbát a Atsuia a Karui sa dostal Zlatým lanom.
„Prekľaj ich, Meč siedmich hviezd."
„A sakra."
„Atsui, Karui. Nesmiete použiť svoje najčastejšie používané slovo," varovala ich Samui.
„To môže byť hociktoré z mojich horkých slov."
„Ginkaku."
„Čo je Kinkaku?"
„Priprav tekvicu."
Ginkaku nasmeroval tekvicu na Atsuia a vtiahol ho dovnútra.
„Niektorý sú nepoučiteľný. Mal byť radšej držať..." Karui nedopovedal, čo chcela, lebo Ginkaku vtiahol aj ju.
Kinkaku sa rozbehol proti Omoiovi. Ten proti nemu hodil kunaie. Kinkaku tiež hodil kunaie a zablokoval Omoiov útok. Ten začal uvažovať.
„Čo keď nejaký kunai by sa odrazil od jeho kunaiu, potom by sa odrazil od ďalšieho kunaiu a potom by sa odrazil od náhodne okolo latiaceho kunaiu a trafil by ma do srdca."
Kinkaku sa zatiaľ dostal k nemu a chcel sa ho dotknúť Zlatým lanom.
„Radšej dávaj pozor!" kričal na neho Darui.
„Ranton: Laser Circus."
Kinkaku odletel od Omoia a nestihol sa ho vôbec dotknúť.
„Ďakujem Darui."
„Toto bude ťažký boj."
Ginkaku sa znova zahnal vejárom.
„Raiton: Gian."
„Raiton: Kuropansa."

Čierny blesk premohol obyčajný.
„Hej, Kinkaku. Jemu predal Raikage techniky čierneho blesku."
„To je to decko?"
„Áno."
„S ním budú problémy."
Darui sa pripravoval na ďalší útok.
„Pozri sa kto prišiel Ginkaku. Sám štvrtý Raikage a aj jeho brat."
„Ten je tuším Hachibiho jinchuuriki. Bude aspoň zábava."
Bolo tak, ako povedal. Raikage a Killer Bee im prišli na pomoc.

„Mokuton: Daijurin no Jutsu."
Hashirama aj Yamato použili naraz svoje techniky.
Gai zaútočil na Hashiramu. Hashirama blokoval jeho útoky, ale nestíhal.
„Suiton: Suiryuudan."
Tobirama chcel Gaia od neho dostať, ale v tom mu zabránil Kakashi.
„Doton: Doryuu heki."
Na neho však zaútočil Sakumo.
„Fuuton: Demokaze."
„Fuuton: Atsugai."

Do cesty sa mu postavil Naruto. Lee zozadu zasiahol Danza, ktorý sa premenil na kus dreva. Danzou sa objavil za ním.
„Fuuton: Shinku Taigyoku."
Dokedy Danzou zaútočil Lee sa dostal za neho. Po jeho útoku ho chytil a namieril to s ním do zeme.
„Omote Renge."
Danzou zostal zapichnutý v zemi. Ale po chvíli už stál vedľa ostatných. Ninjovia, privolaní technikou Edo Tensei, od nich odskočili.
„Raiton: Rairyuuoo."
Sakumovi sa v ruku objavila vlčia hlava, ktorá bola celá z blesku, a začala po nich strieľať bleskové výboje. Naruto sa pred všetkých postavil.
„Fuuton: Kazetate."
Pred nich postavil obrovský štít z vetru, ktorý ich chránil. Bol minimálne dvadsať metrov vysoký a päťdesiat metrov široký.
„Tento ANBU je silný," pomyslel si Minato.

Naruto sa postavil k boju. Svoju masku pomaly dával dole a z úst vytiahol katanu. Snažil sa, aby mu nebolo vidieť do tváre. Do katany dal veterná chakru. Minato a Kushina vystúpili proti nemu. Niečo ich do toho nútilo. Bol to Kabuto: „Bude to zaujímavý rodinný súboj," pomyslel si.
Minato hodil po Narutovi svoj kunai. Naruto si spomenul, čo ho učil posledné týždne Kakashi.

„Naruto. Medzi oživenými ninjami môže byť aj tvoj otec a pravdepodobne budeš s ním musieť bojovať."
„Chcete mi povedať, ako ho poraziť?"
„Na to musíš prísť sám. Ale niečo ti prezradím. Vidíš tento kunai?" vytiahol z kapsy špeciálny kunai.
„Áno."
„Tak pomocou týchto značiek sa vedel tvoj otec premiestňovať."
„Takže si mám ne ne dať pozor?"
„Áno. Aj keď bude položený hocikde na zemi, tak si na ne musíš dať pozor."

Naruto bol pripravený na všetko. Lenže sa stalo to, čo nečakal. Aj keď bol kunai asi päť metrov pred ním, tak Minato sa objavil za ním.
„Rasengan."
Minato zasiahol len klon. Naruto vyskočil zo zeme a chcel ho trafiť s katanou do chrbta. Minato sa snažil vyskočiť. Presný zásah. Naruto ho trafil do zadku. Mal ho napichnutého na katane. Veľký štvrtý Hokage mal v zadku katanu a bol napichnutý na nej. Nastala trápna situácia a ešte trápnejšie ticho. Naruto chcel, aby situácia bola menej trápna a zakričal:
„Sennen Goroshi."
„Vážne...úžasné," povedal Kakashi.
Z Kushiny začali vychádzať železné reťaze a snažili sa Naruta chytiť. Ten sa im vyhýbal aj za pomoci klonov.
„Fuuton: Juuha Shou."
Naruto zaútočil na Kushinu. Pred ňu sa postavil Minato.
„Toto jutsu videlo veľa ľudí, ale len traja ho prežili. Jiraiya-sensei, Kushina a Kakashi."
„Yuton: Rasen Yukai."
Oproti Narutovi išli snehové gule. Boli to vlastne malé rasengany obalené snehom. Naruto spravil to, čo nikto nečakal.
„Yuton: Rasen Yukai."
Použil rovnakú techniku. Tieto techniky sa navzájom vyrušili. Všetci zostali zaskočený.
„Ale Yuton sa vyskytuje v našom klane len raz za tri generácie. Tak ako to, že ju vie?" pýtal sa nahlas sám seba Minato.
Teleportoval sa za Naruta a zaútočil na neho s kuaniom. Ten sa otočil a dal ruku pred seba. Kunai sa pri náraze do jeho ruku zlomil na niekoľko milión častí.
„Čo je zač?"
Potom zaútočil s rasenganom. Naruto vytvoril pred sebou malý veterný štít. Iba taký, aby zrušil Minatovu techniku. Nastal výbuch. Obidvaja vyviazli bez zranení. Iba Narutovi sa rozbila na jednom mieste masku. Bolo mu vidieť pravé oko. Minato sa teleportoval ku Kushine. Tá ihneď vedela, kto je ten ANBU.
„Minato."
„Áno?"
„To je Naruto," povedal tak, aby to počul iba on.
„Ako to vieš?"
„Aj keď som s ním bola iba chvíľu, tak na tie jeho modré oči nezabudnem."
„Dúfam, že nemáš pravdu. Lebo svoje telo neovládam."

Minato znova zaútočil na Naruta. Tentoraz sa k nemu pridal aj Jiraiya.
„Rasengan."
Obidvaja na neho išli s rasenganom. Naruto sa ani nehýbal a mal aj zavreté oči. Gai sa im pokúsil v útoku zabrániť.
„Mokuton: Jubaku no Jutsu."
Hashirama mu v tom zabránil. Keď mu to nevyšlo, tak ich chceli zastaviť Neji, Hinata, Lee a Kiba. Spoločne zaútočili.
„Hakke Hyakunijuuhachishou."
„Konoha Senpuu."
„Gatsuuga."
„Suiton: Bakusai Shouha."

Teraz im v tom zabránil Tobirama. Potom zaútočil aj Yamato.
„Mokuton: Daijurin no Jutsu."
„Katon: Hokaen."

Útok im prekazil Sarutobi Sasuke.
Naruto pomaly otváral oči. Už podľa nich bolo poznať, že je sage móde. Rozbehol sa proti Minatovi a Jiraiyovi.
„Rasen Rengan."
V obidvoch rukách mal rasengan. Minato aj Jiraiya tak neuspeli.
Sakura už asi vedela, kto to asi bude: „Že by ten ANBU bol Naruto.
Naruto potom vyskočil. V pravej ruke začal tvoriť rasengan.
„Ako je možné, že ten ANBU má skoro všetky moje techniky?" pýtal sa Minato.
Naruto ľavou rukou dával preč masku z tváre a hovoril:
„Lebo som kópiou svojho otca."
„Naruto?" vykríkol každý kto tam bol.
„Ale ako..."
„Veď si mal byť..."
„Ako si sa dostal do ANBU?" otázky lietali všade okolo.
Narutov rasengan začal meniť. Pridával do neho veternú chakru, až sa premenil na veľký shuriken.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
„Tá chakra. Je vidieť, že si vylepšil rasengan," hovoril Minato.
„A ešte si zvládol aj sage mód," doplnil Jiraiya.
„Sem sa však nedostaneš," hovoril Hiruzen.
„Môžem byť od vás aj na sto metrov a aj tak dostanete zásah," povedal Naruto a hodil ho. Nastal obrovský výbuch.

Poznámky: 

Fuuton: Demokaze - Vietor: Diabolský vietor.
Fuuton: Kazetate - Vietor: Veterný štít.
Fuuton: Shinku Taigyoku - Vietor: Vákuová strela.
Raiton: Rairyuuoo - Blesk: Strela bleskového vlka.
Yuton: Rasen Yukai - Sneh: Rotujúce snehové gule.
Katon: Hokaen - Oheň: Biely plameň.
Raiton: Kuropansa - Blesk: Čierny panter.

4.903845
Průměr: 4.9 (52 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, St, 2011-02-23 17:35 | Ninja už: 5221 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

tak koukám že Naruto neumí držet příkazy xD
moc hezký doufám že bude brzo pokráčko xD
moc se mi to páčí xD

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2011-02-23 18:43 | Ninja už: 5149 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

A kedy Naruto dodržiaval príkazy. Pokračovanie, ako doteraz bývalo, bude v utorok.
layla3331: Ďakujem.
Lo_Ok: Bude aj napínavejšie.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Ne, 2011-02-27 16:51 | Ninja už: 4835 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Teším sa Smiling

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, St, 2011-02-23 12:12 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Úža, konečne bojoval Naruto. Veľmi si ma potešila a určite nie len mňa. Je to skvelé, pokračuj. Eye-wink

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, St, 2011-02-23 08:20 | Ninja už: 4835 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Super napínavé Smiling

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, Út, 2011-02-22 22:34 | Ninja už: 5009 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

Super tohle se mi líbí i když by bylo dobr aby si každej myslel že Naruto je Anbu a neprozrazoval si jeho identitu jeho přatelum i nepřatelům.. ale už se teším na další díl

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2011-02-23 18:41 | Ninja už: 5149 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Identitu môže odhaliť priateľom. Kushina ho však spoznala a vďaka tomu to vie aj Kabuto.

Zoznam mojich FF