manga_preview
Boruto TBV 09

V službách ANBU - III.

Z rakiev, ktoré privolal Danzou vychádzalo veľmi známych a silných ninjov z Konohy.
„Kto to je?" pýtal sa Lee.
Naruto mu na to odpovedal" „Veľmi silní ninjovia z Konohy. Zľava Senju Hashirama, Senju Tobirama, Sarutobi Hiruzen, Namikaze Minato, prechádzajúci jinchuuriki Kyuubiho, Uzumaki Kushina, Jiraiya, Sarutobi Sasuke, Sarutobi Asuma, Hyuuga Hizashi a Hatake Sakumo."

„Zvláštne, že si to Naruto zapamätal," myslel si Kakashi, „Ale toto bude riady problém."
„Buďme radi, že nevyvolal aj Orochimara," hovoril Gai.
„Kabuto pohltil Orochimarove bunky, tak asi preto ho nemôže privolať."
„Zase som privolaný mojou technikou. Nevedel som, že bude tak populárna," reagoval na vzniknutú situáciu Tobirama.
„Aspoň im môžeš povedať o slabinách Edo Tensei," reagoval Hashirama.
„Ja by radšej vedel, kto nás vyvolal."
„Orochimaru to nebude, už je mŕtvy," hovoril Jiraiya.
„Dosť rozprávania. Je načase, aby ste začali bojovať," rozkázal im Kabuto.

Na veliteľstve nebola príliš najlepšia atmosféra. Priamo uprostred miestnosti sa zjavili tri rakvy a z nich vyšli Deidara, Sasori a Kakuzu. Tvorili trojuholník a medzi nimi bol čierny Zetsu, ktorý ich sem dostal.
„Tak už sa dostali aj sem. Aspoň bude zábava," povedal Raikage.
„Máme aspoň trochu štastia. Sasori namá svoje bábky," hovorila Tsunade.
Narozdiel od ostatných kage, Tsunade hneď zaútočila. Trafila päsťou do hlavy Sasoriho a jeho hlava odletela o pár metrov ďalej. Deidara aj Kakuzu spolu so zvyškom Sasoriho tela sa stiahli o pár metrov.
„Katsu!"
Pri Tsuchikageho hlave vybuchla malá Deidarova bomba. On si to však všimol a použil Kawarimi. Objavil sa za Deidarom.
„Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu."
Tsuchikageho technika Jintonu zasiahla Deidaru v plnej sile. Jeho telo bolo zničené na molekulárnej úrovni.
„Síce sú nesmrteľný a regenerujú odseknuté časti tela, ale môžu byť zničený na molekulárnej úrovni."
„Dobrá úvaha, ale nie je správna," hovoril Deidara, ktorý sa objavil za ním.
Do boja sa vložil aj Raikage. Okolo tela vytvoril vrstvu blesku. Od Deidaru bol vzdialený asi dvadsať, možno tridsať metrov, ale behom sekundy chytil Deidaru pod krk a začal do neho vchádzať blesková chakra Raikageho. Deidara chcel použiť jednu zo svojich bômb, ale nemohol. Tsuchikage k nemu prišiel.
„Predvádzal si svoje umenie príliš dlho, aby každý vedel o slabine. Vybral si si zlého protivníka."
„Pohni si a zapečať ho!" kričal na Tsuchikageho Raikage.
„Fuuin Senmetsu."
Deidarovo telo sa rozpadlo a prach.
„Koľko vydrží ta pečať?"
„Minimálne desať rokov by ho nemal byť nikto schopný privolať.

Sasori musel bojovať proti Hokage a Mizukage.
„Futton: Komu no Jutsu."
„Jedovatá hmla. Ale ja som nesmrteľný. Týmto ma nemôžete zabiť."
Keď hmla ustúpila, tak Tsunade opäť oddelila Sasoriho hlavu od tela. Takisto od tela oddelila aj ruky a nohy. Pokiaľ sa jeho telo regenerovalo, tak Mizukage zaútočila.
„Youton: Yokai no Jutsu."
Sasoriho telo bolo teraz vystavené láve a úplne sa roztavilo.
„Dedo Ōnoki, zapečať ho," hovoril Tsunade.
„Že dedo. Ja ti ukážem."
„Fuuin Senmetsu."
Sasori, podobne ako Deidara, sa rozpadol na prach.

Tento boj využil Kakuzu a hľadal Killer-Beeho, ktorý mal byť podľa Zetsua niekto blízko. Po chvíli ho aj našiel.
„Raiton: Gian."
Hneď na neho zaútočil. Keď ho zasiahol, tak Beeho tela sa premenilo na atrament.
„Mne sa neschováš."
Killer Bee sa oproti nemu postavil v dosť divnom postoji. Všade kde sa dalo, tak držal meče. Zaútočil na neho. Kakuzu sa uhýbal ako sa dalo, ale nestíhal sledovať všetky jeho meče. Zrazu dostal ranu kolenom do hlavy.
„Je rýchly."
„Fuuton: Atsugai."
„Katon: Zukkoku."

Kakuzu použil svoje kombo. Killer Bee sa premenil na Hachibiho a vypálil oproti tomu chakrovú guľu, ktorá uspela a eliminovala jeho útok. Kakuzu sa rozbehol ihneď proti nemu. Chcel využiť to, že je nesmrteľný.
„Fuuin Senmetsu."
Zo zeme sa vynoril Tsuchikage a zapečatil ho. Potom padol vyčerpaný na zem.
„Už nie som práve najmladší."
„Podľa toho, čo som videla, nemalo by to brať veľa chakry," hovoril Mizukage.
„To sa len zdá. Vlastne je to technika Jintonu. Telo sa rozpadne na prach a duša zostane zapečatená na mieste, kde sa rozpadlo telo."
„Pane, Kakashiho divízia narazila na nepriateľov," hlásil jeden zo senzibilov.
„Na koho?"
„Bývalí Hokage a najsilnejší ninjovia z Konohy."
„Ihneď tam idem," povedala Tsunade.
„Nie. Ty sa postaráš o starčeka Tsuchikageho," povedal Raikage.
„Ale..."
„Ja som generál. Vy ste tak rozhodli."
„Daruiho divízia tiež narazila na nepriateľov," hlásil ďalší senzibil.
„Kto?"
„Sandaime Raikage, nejaký dvaja ninjovia s chakrou Kyuubiho a ninja s rinneganom."
„Killer Bee, ideme im na pomoc."
„Bee by mal zostať tu."
„Tsunade. Ty si tiež poslala vášho jinchuuriki do boja. Teraz by mal byť s Kakashim. Postaraj sa o Tsuchikageho. Mizukage tu pre istotu zostane."
„A čo nejaké iné posily?"
„Kitsuchiho divízia a Mifuneho divízia bojujú proti Zetsuom. Spolu ich je asi deväťdesiattisíc, tak odtiaľ nemôžeme poslať posily. Gaarova divízia má tiež problémy. Sandaime a Yondaime Kazekage nie su len tak obyčajný ninjovia. A takisto proti nim stojí Hanzou, Chiyo a Kimimaro. To sú tiež silný ninjovia. Jedinou nádejou som ja a Killer Bee. Ja poznám najlepšie KinGin bratov," dopovedal a hneď odišli.

Gaara sa chystal na stret so svojim otcom a jeho predchodcom.
„Kankurou, Temari. Pripravte sa. Budeme bojovať proti dvoch Kazekagem.
Z neba začal padať železný piesok.
„Železný piesok?"
Piesok sa začal formovať do podoby veľkého kladiva a padal na Gaaru. Jeho zachránil vlastný piesok, ktorý spravil nad ním štít.
„Výborne. To sa dalo od Kazekageho čakať," objavila sa Chiyo a jedna z jej bábok zaútočila na Gaaru. Kankurou proti nej poslal bábku Sasoriho.
„Nemala by mať bábky," hovoril Kankurou.
„Nemala by som ich mať, to máš pravdu. Ale jednu bábku môžeš privolať z inej dimenzie," zvitok, z ktorého tú bábku privolala, poslala tam, odkiaľ ho zobrala. Prehltla ho.
Yondaime Kazekage zozadu zaútočil na Gaaru.
„Dai Kamaitachi."
Temari ho doslova odfúkla preč. Kazekageho telo nezostalo bez odozvy, ale po chvíli sa celý zregeneroval.
„Suiton: Hakyoku."
Jeden z ninjov z Gaarovej divízie zaplavil miesto, kde sa nachádzali, vodou. Našťastie pre neho, Gaarov piesok nezvlhol a mohol ho ďalej používať.
„Toto bude nadlho," hovoril Kankurou.
„Škoda, že tu nie je Shikamaru. Ten by ihneď prišiel na nejakú taktiku proti nim," povedala Temari.
„Musíme ich dostať do nejakej Kankurouvej bábky. Potom ich zapečatíme."
„Ryuusa Bakuryuu."
Obrovská lavína z piesku zasypala ich nepriateľov.
„Kankurou, teraz!"
Kankurou poslal svoje bábky do piesku. Po chvíli vyliezli odtiaľ sami.
„Koho si chytil?"
„Chiyo-baasama a Kimimaro."
Jeden starší ninja z Piesočnej k nim prišiel.
„Fuuin."
Zapečatil tak Kankurovu bábku, aby sa z nich nemohol nikto dostať.
„Ešte obidvaja Kazekage a Hanzou. Ale kde je?" pýtal sa Gaara.

Darui, Samui, Atsui, Karui a Omoi stáli sami proti Sandaime Raikagemu, Kinkakovi a Ginkakovi. Oni dvaja vyvrhli zo svojich úst nejaké zbrane.
„To sú zbrane Rikudua Sennina," hovorila Samui.

Poznámky: 

Fuuin Senmetsu - Pečať zničenia
Suiton: Hakyoku - Voda: Potopa

4.88
Průměr: 4.9 (50 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Po, 2011-02-21 21:14 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Super,teším sa na ďalší diel

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Čt, 2011-02-17 19:17 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Skvele skombinovanie mangy s príbehom a je to zaujímavé. Len tak ďalej. Smiling

Obrázek uživatele rinai123
Vložil rinai123, Pá, 2011-02-18 13:30 | Ninja už: 4835 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

pridávam sa Smiling

Obrázek uživatele rinai123
Vložil rinai123, Pá, 2011-02-18 13:30 | Ninja už: 4835 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

pridávam sa Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2011-02-18 13:44 | Ninja už: 5166 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem, obidvom.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, Út, 2011-02-15 21:47 | Ninja už: 5026 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

hehe používaš aj děj současné mangy Laughing out loud ale tento díl se mi nak moc nelíbí.. asi proto že mam radši Naruto než ostatní ninji Laughing out loud a toho si zmínil jen na začatku Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2011-02-15 21:54 | Ninja už: 5166 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Dej mangy je trocha pozmenený . Potreboval som to trochu natiahnuť a všetko nemôže byť len o boji jednej skupiny. Navyše sa mi skvele do príbehu hodila posledná manga.

Zoznam mojich FF