manga_preview
Boruto TBV 13

Proroctvo dvoch synov - III.

Skupina na hľadanie jaskyne, kde sú oživení ninjovia, sa stretla pri bráne. Takmer celá. Chýbal Kakashi, ktorý ako obvykle meškal. Keď už prišiel, tak tu boli už naozaj všetci.
„Sme tu všetci, tak môžeme ísť," povedal Lee.
„Viete, čo je vaším cieľom. Prvoradou úlohou bude oživených ninjov dopraviť do Konohy. Je veľmi pravdepodobný stret s nepriateľom, tak si dávajte pozor," povedala Tsunade a všetci odišli.
O chvíľu sa pred nimi zjavila žaba s listom. Tsunade si ho zobrala a prečítala.
Podľa správy nášho špióna, má Orochimaru veľmi peknú zbierku mečov. Zatiaľ má "len" šesť mečov legendárnych šermiarov z Hmlovej. Taktiež sme sa dozvedeli ďalšiu časť proroctva. Jej znenie je: Obidvaja z týchto ninjov budú mať očnú techniku nášho otca a... Ďalej bohužiaľ neviem.

Fukasaku.

„Musíme ich o tom informovať."
„Ale ako Tsunade-sama?" pýtala sa Shizune.
„Zavolaj sem Shikamara, Ino a Choujiho."
Dotyčný boli do piatich minút pri nich.
„Donesiete túto správu Kakashimu a jeho tímu a pripojíte sa k nim."
„Ale..."
„Išli na sever. Podrobnosti misie vám povie Kakashi.

„Kakashi. Niekto ide po nás," hovoril Yamato.
„Počkáme na nich."
Shikamaru, Ino a Chouji smerovali ku Kakashimu. V tom na nich zaútočilo deväť ľudí. Všetky zbrane zastavili pár centimetrov od nich.
„Čo tu chceš Shikamaru?"
„Toto vám posiela Tsunade a taktiež sa máme k vám pripojiť."
Kakashi si prečítal správu do Fukasakeho. Chvíľu rozmýšľal a nakoniec povedal: „Podľa tejto správy, chce pravdepodobne Orochimaru sám vytrénovať nových legendárnych šermiarov, aj keď pravdepodobne, už nebudú z Hmlovej ale zo Zvučnej. Aby sme rýchlejšie našli náš cieľ, tak sa rozdelíme na tri tímy po štyroch. Prvý tím budem tvoriť ja, Sai, Sakura a Shikamaru. Druhému tímu bude veliť Yamato a budú v ňom Ino, Chouji, Kiba. Tretiemu tímu bude veliť Gai a s ním pôjdu ostatní, teda Hinata, Neji a Lee."
Kakashi vysvetlil Shikamarovi, Ino a Choujimu podrobnosti tejto misie. Gai vytiahol vysielačky a podal ich Kakashimu a Yamatovi.
„Budeme sa cez ne dorozumievať."
„Ideme!" povedal Kakashi a rozdelili sa.

Madara prišiel za Orochimarom.
„Viem, ako preraziť bariéru."
„Tak, kto všetko pôjde?"
„Ja, ty, Sasuke aj Kabuto."
„Myslíš, že budeme stačiť? Predsa, stojíme proti Konohe."
„Naruto je v bezvedomí a Sasuke je s nami. Dvaja z najlepších ninjov Konohy im pomôcť nemôžu."
„A čo ninjovia, čo sú v jaskyni? Tých necháme len tak?"
„Sú tam dvaja na jedného, tak je to výhoda."
Madara sa išiel nachystať a takisto Sasuke, ktorý si ich rozhovor vypočul.
„A taktiež, zober svojich podriadených s tými tupými mečmi."
„Ako sa dozvedel, že chcem vychovať novú generáciu šermiarov?" pýtal sa sám seba Orochimaru.

„Našiel jaskyňu a sú v nej ľudia," zahlásil Neji.
„Ideme tam," povedal Gai a oznámil to ostatným.
Prišli k nej.
„Je ich tam dvadsať," povedala Hinata, „a vôbec to nevyzerá, že by mali nejakú chakru."
„Planý poplach," povedal do vysielačky Gai.

„Kakashi, zacítil som pach dvanástich ľudí, ktorí by mali byť mŕtvy," oznámil Kakashimu Pakkun.
„Mali by sme sa spojiť s ostatnými."
Kakashi vypálil jeden blesk k oblohe a ďalšie dva tímy, si to tam namierili.
Keď k nim prišli, tak ako prvý sa začal pýtať Yamato.
„Čo sa deje?"
„Našli sme jaskyňu."
„Neji. Skontroluj smer na jedenástich hodinách," rozkázal Kakashi.
„Áno. Byakugan."
Chvíľu tú jaskyňu hľadal. Onedlho ju našiel.
„Je tam asi desať, maximálne dvanásť ľudí. Nie je práve najľahšie sa tam pozerať. Okolo jaskyne je bariéra a nie je do nej vchod."
„Ideme tam."

Keď tam prišli, uvideli tam Madaru s Orochimarom. Boli tam aj Sasuke, Kabuto a Zetsu.
„Nevšimli si nás," povedal Kakashi.
Madara zatiaľ vysvetľoval Orochimarovi, ako ich oslobodia.
„Najskôr s nimi musíme nadviazať kontakt. Potom musíme z obidvoch strán zaistiť útok na to isté miesto z obidvoch strán jaskyne."
„Ale ako?"
„Sasuke vraj videl Itachiho vranu, tak nejako sa tam musí dostať."
„Už viem ako," povedal Kabuto.
„Orochimaru-sama. Musíte tam dostať svojho summona so správou."
„Kuchiyose no jutsu."
Orochimaru privolal malého hada a predal mu správu. Ten zmizol a Orochimaru ho znova privolal, ale tentoraz do jaskyne. Jeden z nich prišiel k hadovi, zabil ho a prečítal nahlas správu:
Prišli sme vás zachrániť. Musíte zaútočiť na stenu tejto jaskyne v tú istú chvíľu ako my. Signálom bude blesk.
Nikto z nich nečakal a pripravili sa na signál. V dvoch rukách sa rozsvietili rasengany. Ďalší dvaja sa pripravili na svoje jedinečné útoky pomocou svojich doujutsu. Cez malú dieru k nim prišiel blesk.
„Rasengan."
„Shinra Tensei."
„Amaterasu."
„Katsu."

Každý použil svoju vlastnú techniku na zničenie steny. V tej istej chvíli použil Sasuke Chidori. Aj keď bol jediný, tak sila útokov, čo použili na druhej strane stačila na zničenie steny jaskyne. Takmer všetci ninjovia odtiaľ ihneď vyšli. Rozdelili sa na dve skupiny. Jedna, ktorá sa postavila za Madaru a druhá, ktorá sa postavila proti. V tej prvej boli Sasori, Hidan, Kakuzu, Deidara, Kisame a Danzou. Na druhej strane boli Jiraiya, Minato a Asuma. Z jaskyne pokojnou chôdzou vyšli Itachi, Nagato a Konan. Najprv sa poobzerali a rozhodli sa byť neutrálny. Za druhú skupinku prišla Kakashiho skupina. Kakashi neveril vlastným očiam, kto tu stojí pred ním. Shikamaru, Ino a Chouji sa radovali z oživenia Asumy.
„To, že oživili aj mňa nikoho nezaujíma?" pýtal sa Jiraiya.
„Zvrhlíkov nemá nikto rád. Možno keby tu bol Naruto..." odpovedala Sakura.

„Teraz máme iný problém," povedal Kakashi a otočil sa k Madarovi.
„Nehovoril si dvaja na jedného? Podľa mňa je to traja na jedného," hovoril Orochimaru.
„Zmietol ma Danzou. Nepočítal som, že sa k nám pripojí."
„Ja sa pripájam k Orochimarovi, nie k tebe Madara."
„A čo ty Itachi? A ty Nagato? Kam idete vy?" pýtal sa Madara.
„Nikam. My budeme sledovať tento súboj a potom sa rozhodneme," odpovedala za nich Konan.
Za Orochimarom prišlo aj šesť ľudí s veľmi známymi mečmi. Kisame hneď jedného z nich zabil.
„Samehada je moja," a zobral si to, čo mu patrí.
Ostatní piati sa rozbehli proti svojím súperom. Neboli veľmi úspešní. Dvoch dali dole Minato a Jiraiya s Rasenganom, jedného Kakashi s Chidori a posledných dvoch si rozdelili Gai a Lee.
„Bola to strata času," prehovoril Madara na Orochimara.
„Sen'eitajashu"
„Ako ja neznášam tieto techniky," povedal pre seba Zetsu.
Všetci sa hadom vyhli výskokom. Orochimaru išiel tvrdo po Jiraiyovu a nedal mu vydýchnuť. Madara sa zameral na Minata. S kuaniom zaútočil na jeho hruď. Minato to vykryl svojim špeciálnym kunaiom. Madara sa teleportoval za neho a chcel ho zasiahnuť zozadu. Ale aj tento útok mu vykryl. Madara sa teleportoval naspäť a pridal sa k nemu Orochimaru.
„Doton: Numa Kouchi."
Všetci boli uväznení v bahne. Madara ich chcel zničiť jedinou technikou.
„Katon: Horaku."
Madara na nich vyslal neuveriteľnú ohnivú techniku. Sasuke obdivoval túto techniku, ktorá bola prehlásená za zakázanú. Touto technikou by sa dalo vypáliť dedina dvakrát väčšia ako Konoha. Má to aj však riziká pre uživateľa. Na túto techniku potreba veľké množstvo chakry a navyše oheň zasiahne aj čiastočne uživateľa. Bola to veľmi nebezpečná technika. Nikto sa nemal ako pohnúť a nemohol spraviť žiadne pečate kvôli Orochimarovmu paralyzujúcemu genjutsu.

Poznámky: 

Doton: Numa Kouchi - Zem: Uväznenie bahnom
Katon: Horaku - Oheň: Ohnivé peklo

4.965515
Průměr: 5 (29 hlasů)