manga_preview
Boruto TBV 13

Proroctvo dvoch synov - IV.

„Doton: Numa Kouchi."
Všetci boli uväznení v bahne. Madara ich chcel zničiť jedinou technikou.
„Katon: Horaku."
Madara na nich vyslal neuveriteľnú ohnivú techniku. Sasuke obdivoval túto techniku, ktorá bola prehlásená za zakázanú. Touto technikou by sa dalo vypáliť dedina dvakrát väčšia ako Konoha. Má to aj však riziká pre uživateľa. Na túto techniku potreba veľké množstvo chakry a navyše oheň zasiahne aj čiastočne uživateľa. Bola to veľmi nebezpečná technika. Nikto sa nemal ako pohnúť a nemohol spraviť žiadne pečate kvôli Orochimarovmu paralyzujúcemu genjutsu.

„Hyouton: Hyouryuu Heki."
Záchrana prišla na poslednú chvíľu. Naruto pred nimi vytvoril obrovskú ľadovú stenu. Niečo bolo na tom divné. Bol tam šesťkrát a vždy mal inú farbu vlasov. Prvý Naruto mal červené vlasy, druhý biele, tretí čierne, štvrtý hnedé, piaty ich mal zelené a posledný, šiesty ich mal oranžové. A tiež, všetci mali rinnegan.
„To sú klony?" pýtal sa Madara.
„To asi nebudú klony," hovoril Orochimaru.
„Nagato. Ty si mal rinnegan. Tak predpokladám, že vieš čo sa deje," hovoril na neho Itachi, tak aby to nepočul Madara.
„Mám také tušenie. Keď začne bojovať, tak uvidím, čo mám pravdu," hovoril Nagato, opäť tak, aby ho Madara nepočul.
„Tretíkrát už mi už neutečieš, Madara," kričal na neho Naruto.
„Ja som neutekal, ja som takticky ustupoval. Aj keď pred dvomi rokmi vo Vírovej..."

Naruto už viac nečakal a zaútočil. Útočil priamo na Madaru. Do cesty sa mu postavil Sasuke.
„Tsukuyomi."
Sasuke ho chcel chytiť do genjutsu. Čo sa mu aj podarilo. Naruto sa ocitol v inom svete. Neboj nikde pripútaný, ani nebol mučený. Sasuke sa zjavil pred ním.
„Vieš, že keď mám rinnegan, tak ma nemôžeš chytiť do genjutsu. Možno nejakým genjutsu na princípe zvuku, ale to je jedno."
„Toto bola jediná možnosť, ako sa porozprávať."
„Tak, čo je nové?"
„Aj keď si bol v bezvedomí, tak určite vieš o proroctve."
„Viem o ňom."
„Ono nebolo celé. Jeho ďalšia časť znie:
„Obidvaja z týchto ninjov budú mať očnú techniku nášho otca a armádu mŕtvych ninjov. Za víťazstvo však zaplatia krutú cenu."
„Mŕtvi ninjovia, čo?"
„Áno."
„Viem, čo sa tým asi myslí. On bude mať bývalých členov Akatsuki a ja svojho otca a senseia. A tiež Asumu."
„Teraz zruším genjutsu, ale budeme musieť ďalej bojovať."
„Neboj sa, nezabijem ťa."

Naruto sa dostal z genjutsu. Konkrétne ten, ktorý má červené vlasy.
„Zdalo sa mi to divné, že Sasuke chytil do genjutsu niekoho s rinneganom."
„Vidíš Madara, asi nie je tak slabý ako sa zdal."
Sasuke sa rozbehol proti Narutovi, tentoraz proti tomu, ktorý mal biele vlasy.
„Banshou Tenin."
Červený Naruto si pritiahol Sasukeho k sebe a trafil ho do brucha."
Sasuke potom od neho odskočil.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Pred červeného Naruta sa postavil hnedý a pohltil Sasukeho útok."

„Itachi. Pýtal si sa, čo sa to deje. Teraz mám pre teba odpoveď."
„Počúvam."
„Naruto používa rovnakú techniku ako kedysi ja. Vytvoril z klonu živú osobnosť, ako som to ja robil z mŕtvymi. Len s tým rozdielom, že majú vlastnú chakru, zatiaľ čo ja som im predával vlastnú. Každý klon má svoju vlastnú schopnosť. Ten červený je hlavný. Môže priťahovať a odťahovať od seba rôzne predmety. Ten s hnedými zase pohltí každé jutsu. Jediný, kto ma dokázal poraziť, bol práve Naruto. Pokiaľ nepoznáš ich vlastnosti, tak nemáš šancu ich poraziť."
„Takže toto sa nesmie dozvedieť Madara."
„Podľa mňa to už vie."
„Kakashi-sensei..."
„Áno Sakura, myslíš si správne. Naruto používa techniky Peina."
„To je ten, čo zničil Konohu?" pýtal sa Minato.
„Áno."

„Naruto." kričal na neho Madara, „Takže si oživil Peina. Len namiesto mŕtvych tiel si použil svoje klony. Múdre. Už len musím zistiť, kto má aké schopnosti."
„Ako som si myslel, Madara to vie," hovoril Nagato.
„Kuchiyose no Jutsu."
Zelený Naruto privolal obrovského raka. Narozdiel od Peinovych summonov, tento nemal rinnegan v očiach. Zaútočil na Orochimara. Ten privolal Mandu. Manda obmotal Narutovho raka a zakúsol sa do neho. Rak zmizol. Manda hneď zjedol Naruta so zelenými vlasmi. Ale o pár sekúnd bol naspäť, lebo čierny Naruto ho oživil.
„Tak už zostáva len čítanie myšlienok a raketové strely. Ale to sa mi k nim nehodí," hovoril si pre seba Madara.
A mal pravdu. Biely Naruto začal na Madaru používať smrteľné kombá.
„Suiton: Suiryuudan."
„Raiton: Gian."
Tento útok prešiel skrz neho.
„Katon: Gouryuuka no Jutsu."
„Fuuton: Atsugai."
Madara sa tomuto útoku tiež úspešne vyhol. Zozadu ho však dostal oranžový Naruto rasenganom. Ale ako pri súboji s Minatom, pri Narutovom narodení, to prežil. Madara sa teleportoval ku Orochimarovi a Kabutovi, ktorý ho začal liečiť.
„Takže si to zopakujme. Ten červený je hlavný a vie Shinra Tensei. Aspoň predpokladám. Zelený používa Kuchiyose, hnedý pohltí útoky, čierny oživuje, biely ovláda všetky elementy a oranžový má pôvodné schopnosti Naruta."
„Ale kde je čítanie myšlienok?" pýtal sa Orochimaru.
„Ako to vie?" pýtal sa Madara sám seba.
„Asi ich nemá."
„To sa veľmi mýliš," prerušil ich biely, „ja ti prečítam celú tvoju myseľ za zlomok sekundy."

Sasuke si ich rozhovor vypočul.
„Takže tak to je. Aspoň nebude moja prehra tak zahanbujúca, aj keď to bude len naoko," prebiehal monológ v Sasukeho hlave.
Rozbehol sa preto oproti červenému Narutovi s chidori. Ten stál nehybne na miesto. Pred neho sa postavil hnedý a pohltil chidori. Sasuke sa premenil na kus dreva.
„Kawarimi?"
Objavil sa za čiernym sa prepichol ho s chidori.
„Chidori Senbon."
Svoju techniku namieril na bieleho, ale toho opäť kryl hnedý. Sasuke tentoraz vyrazil zo zeme a hnedého prepichol odspodu s katanou. Hneď aj zaútočil na bieleho.
„Doton: Doryuudan."
Sasuke na to zareagoval a kryl sa katanou, do ktorej dal svoju bleskovú chakru. Keď vyblokoval útok, tak konečne zničil aj bieleho.
„Amaterasu."
Zeleného Naruta spálilo Amaterasu.
„Shinra Tensei."
Tlaková vlna odhodila Sasukeho o dvadsať metrov ďalej. Zostal nehybne ležať na zemi. Prišiel k nemu oranžový Naruto.
„Rasengan."
Sasukemu sa však podarilo utiecť. Ten sa dostal ku Kabutovi a začal ho ošetrovať. Pred nimi sa objavilo opäť šesť Narutov pohromade. A tentoraz bol medzi nimi aj original.
„Tak konečne si sa ukázal," prehovoril na neho Madara.
„Prepáč, že som ťa nechal čakať, ale pred piatimi sekundami som bol ešte v bezvedomí."
„Čo? A čo títo?"
„Aj keď som bol v bezvedomí, tak som vlastne žil vo svojej vlastnej dimenzii. A odtiaľ som ich poslal sem."
Orochimaru sa chystal na neho zaútočiť, ale Madara ho chytil za rameno.
„Odchádzame. Je to nebezpečné."
Ako povedal, tak aj spravil.

Naruto zrušil svoje klony. Jiraiya a Minato sa ním ihneď skočili.
„Odkedy máš rinnegan?" pýtal sa Minato.
„To je nadlho. Ale som rád, že ste nažive."
„Keď si nás oživil."
„Môžem ťa znova poslať tam, odkiaľ ťa zobral, Ero Sennin."
„Nehovor mi tak pred ostatnými."
Naruto sa obrátil k Itachimu a Nagatovi.
„A vy čo?"
„Čo my? Ja sa nemôžem vrátiť do Konohy, keď som vyvraždil svoj vlastný klan."
„A ja tam tiež nemôžem ísť, keď som ju zničil."
„Nagato, teba poznajú ako Peina. Možno im bude divné, že si ďalší kto má rinnegan, ale to nevadí. A ty Itachi, vrátiš sa, ale keď pôjdeme po Konohe, nemôže ti byť vidieť do tváre."
„Tak teda dobre. Keď si nás oživil..."
„Dobre teda, ideme naspäť."
Po chvíli cesty, Yamato, Kakashi, Minato a Jiraiya sa oddelili od ostatných a zobrali aj Naruta.
„Naruto, teraz mi niečo vysvetli," začal Yamato.
„Videli sme to," pokračoval Jiraiya.
„Keď si mal možnosť Sasukeho zabiť, tak si na pol sekundy zastavil a vtedy ušiel."
„Sasuke je môj špión u Madaru."

4.96875
Průměr: 5 (32 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Namikaze Naruto a Hyuga Hinata
Vložil Namikaze Naruto..., Čt, 2014-03-06 17:15 | Ninja už: 3852 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

super diel aj seria dobry napad a ja idem na dalsi
5/5