manga_preview
Boruto TBV 09

Návrat a co dál? 3

Mezitím u Kakashiho

Proti Kakashimu se rozběhly dva klony a začal boj v taijutsu, v kterém měli Narutové navrch.
Naruto uštědřil svému senseiovi pár ran. Kakashi toho měl už dost, tak si vytáhl pásku a použil chidori, trefil oba kolny, které se s hasitým „puf" rozplynuly.
Pravý Naruto přiskočil ke svému senseiovi a vyčkával co se bude dít.
Kakashi použil sharingan a poslal Naruta do genjutsu.

Naruto se ocitnul někde, kde ješte nebyl. Naproti němu stáli všichni jeho kamarádi z Konohy. Byl tam i Sasuke, což Naruta trochu rozhodilo, ale rychle se zase vzpamatoval. Vzápětí genjutsu zrušil.
Vtom si všimnul, že proti němu běží Kakashi a v pravé ruce mu jiskří Chidori.
„Sakra co teď nechci použít rasengan, asi použiju stejnou techniku jako na Nejiho."
Naruto se rozběhne naproti Kakashimu, oba ve stejnou chvíli zakřičěli „chidori",
„větrná pěst" techniky se střetli a vyvolali výbuch. Kakashi i Naruto byli odhozeni.

Kakashi dopadnul na zem a vykuckal trochu krve, Naruto se ješte za letu obrátil a dopadl do dřepu.
Kakashi začal dělat pečetě a řekl:„ Katon: Goukakyuu no Jutsu" z pusy vypustíl ohnivou kouli, přímo na Naruta.
Naruto si všiml, že Kakashi dělál pečetě, poznal je a taky začal dělat pečetě, aby se mohl bránit, hned na to Naruto zašeptal:„Suiton: Mizu rappa" obě techniky se střely a vyřušily se.
Kakashi začal dělat pečetě takovou rychlosti, že nebylo možné poznat co za pečetě udělal.
Naruto se pousmál a taky začal skládat pečetě stejnou rychlostí, což Kakashiho hodně překvapilo.
Oba najednou řekli:„Katon:Karyuu-Endan"a „Suiton: Ja no Kuchi" techniky se znovu vyrušily.
Kakashi už byl unavený z používaní sharinganu, také použil hodně čakry.
Naruto se rozběhl a začal nový souboj v taijutsu, který Naruto vyhrál.
Sakura byla překvapená že Kakashi prohrál, i když používal sharingan.

Už se připravovala k boji, když jí Naruto zarazil:„ postarej se o ty dva, a jestli chcete vědět kdo jsem, tak se tu sejdeme zítra kolem 12 odpoledne. Tak zatím" usmál se na Sakuru a zmizel.
Sakura udělala klon a odnesla Nejiho a svého senseie do nemocnice, kde je pořádně ošetřila, ale zjistila že jsou to jenom povrchové rány a zítra budou oba v pořádku.

U Naruta

Naruto doběhl ke svému bytu, otevřel dveře a hned se na něj vyvalil prach co se tam za ty roky naschromáždil.
„No co chci, nebyl jsem tu víc jak osm let" řekl si sám pro sebe a zamračíl se.
Trvalo mu víc jak tři hodiny než to uklidil. „Tak to bych měl, konečně si můžu odpočinout" jen co to dořekl tak si lehnul do postele a vzápětí usnul.

Probudil se až ráno v osm. Při pohledu na hodiny zjistil, že má ješte čas než se sejde s Kakashim a ostatníma. Rozhodl se, že si skočí na rámen a zatrénuje si .
Trénoval do třičtvrtě na dvanáct, pak se vydal na cvičište č.7, kde si lehnul do trávy a čekal až ostatní přijdou.
Po deseti minutách vycítil, že se k němu někdo přibližuje, posadil se a čekal až k němu osoby dojdou. Zjistil že je to Sakura s Nejim.
„Kdo seš ?" zeptala se nervozně Sakura.
„Ještě minutku vydrž, nejsme tu všichni" odpověděl jí Naruto.
Čekali tam, dalších deset minut než přišel Kakashi.
„Co vás zdrželo tentokrát Kakashi-sensei?" řekl smějící se Naruto a sundal si z hlavy kapuci.
Všichni zůstali jenom stát a zírali na Naruta.
„Na-ru-to? Jseš to vážně ty Naruto?" zeptala se překvapeně Sakura.
„Jasně, kdo jinej?" odpovědel jí Naruto a dal si ruce za hlavu.
„Málem jsem tě nepoznal." řekl Kakashi. Neji jenom přikývnul.
Naruto dostal záchvat smíchu:„Kdyby jste se viděli!" nemohl se přestat smát.
„Naruto já tě snad zabiju! Co měl znamenat ten včerejšek?!" zeptala se naštvaně Sakura.
„Chtěl jsem si vás jenom vyzkoušet, nic víc." řekl Naruto s klidem.
„To si nás teda dostal." řekl Kakashi a taky se usmál.
„Naruto ty ses úplně změnil, jakto že když sem tě poprvé uviděl tak jsem něviděl tvojí čakru?" zeptal se Neji .
„Protože sem jí skrýval, naučil jsem se to, i když trénink byl hodně težkej." řekl Naruto a při vzpomínce se zatřásl.
„Naruto ani nevíš, jak jsi mi chyběl!" řekla Sakura a obejmula Naruta.
Naruto trochu zrudnul, ale taky jí objal a řekl:„Vy jste mi taky chyběli."
„Jak ses vůbec měl? Kde jsi takovou dobu byl?" začal vyzvídat Neji.
„To by mě taky zajímalo." přidal se Kakashi.
„Čtyři a půl roku jsem trénoval s Ero-seninem, tři roky jsem pak měl jinýho senseie a asi před půl rokem jsme se opět potkali s Jirayou, tak jsem trénoval zase nějaký čas s ním." stručně řekl Naruto.
„To si nám toho teda řekl!" rozčilovala se Sakura, která chtěla vědet víc.
„Někdy vám to řeknu, ale teď mám hroznej hlad."jen co to dořekl tak mu zakručelo v břiše.
„Zvu vás všechny do Ichiraku." řekl Kakashi.
„Beru." řekl Naruto se Sakurou naráz.
„Já nemužu, mám ještě trénink se svým týmem, ješte se uvídíme zatím čau." řekl Neji a rozběhl se pryč.
Naruto se Sakurou a Kakashim šli na rámen, tam si povídali přes dvě hodiny pak se rozešli, protože každý měl svojí práci.

Naruto si vzpoměl, že musí ješte zajít za Hokage, tak se vydal tím směrem.
Zaťukal a na vyzvání vešel dovnitř, kde uviděl Tsunade zavalenou dokumentama.
„Potřebuješ něco." zeptala se nepřítomě Hokage.
„Měla by si nějakej volnej byt?" zeptal se Naruto.
To Tsunade překvapilo a vzhlédla od papíru „Na co ho potřebuješ, když byt už máš? To se ti v něm už nelíbí?" zeptala se Tsunade.
„Ale ten není pro mě, se svím jsem spokojenej." odpovědel rychle Naruto.
„Tak pro koho? Když ne pro tebe?" zeptala se překvapená Tsunade.
„Pro jednu kunoichi, která se mnou jeden čas cestovala a chtěla by někde zůstat na stálo. Šlo by to?" Zeptal se prosebně Naruto.
„Nevidím v tom problém. Na kdy ten byt potřebuješ?" zeptala se Tsunade.
„Za čtrnáct dní přijde, tak do té doby. Moc děkuju." řekl Naruto.
„Není zač a už bež mám tu práci." řekla Tsunade a zase se soustředila na čtení dokumentu.
Naruto vyskočil z kanceláře otevřeným oknem a zamířil domů.

V osm večer slyšel ťukaní na dveře, zvedl se a šel otevřít.
Stál tam Kiba s úsměvem od ucha k uchu, vedle něj Akamaru.
„Čau, seš to vážně ty Naruto?" zeptal se nejistě Kiba.
„Koho jinýho jsi čekal??" zeptal se Naruto a ušklíbnul se.
„Hodně si se změnil kámo, hlavně máš delší vlasy. No ale dost kecání, jdu ti vyřídit že zítra v šest večer pro tebe Sakura chystá přivítací party. Měl bys tam přijít včas!!" řekl Kiba, zamával a zmizel.
„Jsem zvědavej jak se všichni změnili. No to zjistím zítra, jsem unavenej jdu spát." hned jak to dořekl, tak se šel vysprchovat a vlezl si do postele, kde chvíli přemýšlel a pak usnul.

Ráno se probudil, později něž obvykle, bylo už deset hodin.
Přemýšlel co by mohl dělat, protože neměl nic na práci. Pak se rozhodl, že půjde trénovat.
Šel na cvičiště č.7, tam si sedl a začal shromažďovat přírodní energii. Potom udělal pět klonů, které rozdělil do dvojic, aby proti sobě bojovaly v taijutsu.
Asi po hodině se rozhodl, že si půjde dát rámen, zrušil klony ze kterých se na něj přenesly zkušenosti. Narutovi se trochu zamotala hlava, ale hned se vzpamatoval a vydal se směrem k Ichiraku.
Kde potkal Iruku-senseie, chvíli si povídali, pak se Iruka rozloučil, s tím že má ještě něco na práci v akademii.

Naruto se šel projít po Konoze. Zastavil se taky u brány, kde si popovídal s Izumou a Kotesem.
Ještě si skočil do obchodu s ninja výzbrojí, tam si doplnil kunaie, shurikeny,výbušné lístky, bojové pilulky a ostatní výzbroj, která mu scházela.
Už nevěděl co by mohl dělat, tak si na chvíli lehl do trávy a pozoroval nebe, po nějaké době usnul. Probudil se kolem půl šestý. Rychle se rozběhl domů, aby se mohl převléct a vykoupat.
Hned jak byl hotov, tak se vydal na párty co pro něj uspořádala Sakura.
Došel ke dveřím a zaťukal. Dveře se rozletěly a všichni kdo tam byli ho začali vítat a vyptávat se co dělal těch osm let co byl pryč.
Naruto jim všechno stručně řekl, tak mu na chvíli dali pokoj. Stoupl si do rohu místnosti, aby si všechny mohl prohlédnout.
Poznal uplně všechny, byli tam: Kiba s Akamarem, Shino, Hinata, Kurenai, Gai, Lee, Neji, Ten ten, Asuma, Shikamaru, Ino, Chouji, Sakura, Kakashi, Konohamaru, Moegi, Udon, Iruka-sensei, Ebisu-sensei, a taky Sai kterého poznal před chvílí.
„Nikdo se moc nezměnil." řekl si sám pro sebe a vzpomínal, jak všichni vypadali, když odcházel.
„Jenom Hinata si nechala narůst vlasy, Shino se ještě víc zakuklil a Akamaru neuveřitelně vyrostl." dodal v duchu.
Jak se bavili, tak zjistil, že se hodně jeho kamarádu dalo dohromady.
Třeba: Neji s Ten ten, Shikamaru s Temari, Ino s Choujim, Asuma s Kurenai, Kakashi s Anko, Kiba s Hanabi mladší sestrou Hinaty, víc se nedozvědel, protože se před ním objevilo malý vlče, které mělo na zádech přidělaný svitek.

Naruto si od vlčete svitek vzal, poděkoval mu a rozloučil se s ním. Vlče s tichým „puf" zmizelo.
Naruto svitek rozbalil a začal číst, zjistil že návštěva kterou čeká vyrazila na cestu.
„Stalo se něco?" zeptala se opatrně Sakura.
„Ne, nic se neděje. Jenom vzkaz od jednoho známého." uklidnil jí Naruto a usmál se.
„Kdyby se něco dělo, tak mi můžeš věřit a kdykoliv mi to říct." ubezpečila ho Sakura.
„Já vím, ale vážně se nic neděje." odpověděl Naruto.
Sakura už nic neřekla a odešla tancovat s Leem, kterýmu absolutně nestíhala, ale všichni se tomu jenom smáli.
„Asi bych si taky mohl jít zatancovat." řekl a rozhlídl se. Uviděl Hinatu jak stojí opřená o protější zeď.
Naruto sebral veškerou odvahu co měl a šel jí vyzvat k tanci.
Hinata zrudla, ale neomdlela. Chvíli tancovali. Naruto už usoudil, že je pozdě, protože všichni začali odcházet. Nabídnul Hinatě, že jí doprovodí domů.
Hinata celá červená kývla, Naruto ji doprovodil, popřál dobrou noc a rozběhl se směrem domů.
Hinata celá šťastná si šla lehnout.
Naruto přišel domů a sednul si na postel. Rozebral výzbroj co si odpoledne koupil, vytáhl prázdné svitky a začal zapisovat novou techniku nad kterou včera přemýšlel.
Kolem dvanáctý odložil svitek a usnul.

To be continued....xD

Poznámky: 

tak po dlouhé době co jsem rozmíšlela jestli neskončit je tady další dílek. Hodně mi s tím pomohla jedna nejmenová osoba, které STRAŠNĚ MOOOOOOOOOOOC DĚKUJU!!!! za upravu češtiny .
No a doufám že se vám líbilo, a čekám komentíky a hromadu kritiky Sticking out tongueLaughing out loud!! xD

4.6875
Průměr: 4.7 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele MaySilence
Vložil MaySilence, Út, 2011-04-05 20:16 | Ninja už: 4899 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

á jen tak dál Smiling je to úžasný zatím Smiling

Obrázek uživatele Nirvinus
Vložil Nirvinus, Pá, 2011-02-18 23:58 | Ninja už: 5199 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Krásný. Sice nevím, proč se mi to zdálo krátký,ale to je jedno. Čte se to celkem pěkně. Jen tak dál.
xD

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, So, 2011-02-19 02:14 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Po, 2011-02-14 10:25 | Ninja už: 5295 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

a nesedi my tam ze :Jenom Hinata si nechala narůst vlasy. A Chouji a Ino???

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Po, 2011-02-14 10:07 | Ninja už: 5295 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

mno vadi my tam to Saske alo goood

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, Po, 2011-02-14 17:50 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

tak sasukeho jsem opravila ale ino a choujiho nechám spolu trochu mi nevycházejí pary Laughing out loud takže gomene

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Čt, 2011-02-17 18:47 | Ninja už: 5295 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

BAAAKA ja som myslel ze aj oni si nechali narast vlasy XD

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, Pá, 2011-02-18 01:03 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, So, 2011-02-19 16:55 | Ninja už: 5295 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

XD mne je to jedno a ja som zase detailista XD XD XD

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, So, 2011-02-19 19:25 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

ved je to jedno xD

Obrázek uživatele Taelas
Vložil Taelas, Čt, 2011-02-10 22:45 | Ninja už: 5333 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Smiling...krása Smiling

Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, Čt, 2011-02-10 21:04 | Ninja už: 5271 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

už se tady začíná rozvíjet nějaké romantické dvojice..... tak uvidíme jak to bude pokračovat....