manga_preview
Boruto TBV 09

V službách ANBU - II.

Naruto s ostatnými vyrazili. Cesta prebiehala pokojne. Nikto na nich neútočil. Taktiež však medzi nimi vládlo hrobové ticho. Ako prvý sa ho snažil prelomiť Neji, ktorý sa snažil prehovoriť na Naruta.
„Ako vás máme volať počas misie?"
Naruto rozmýšľal. Toto s Kakashim neprebrali a tak si musel vymyslieť meno.
„Ja nemám meno."
„Tak ako vás máme oslovovať?"
„Môžte aj kapitán."
„Nemá meno, možno nemá ani emócie. Ale on určite nie je z Rootu," premýšľal Sai.
Po piatich hodinách konečne prišli k svojmu cieľu. Keďže pri Madarovom úkryte bola vyvýšenina, tak mohli z výšky sledovať úkryt. Navyše mali aj prirodzené krytie v podobe stromov a tak ich bolo ešte nájsť.
„Ale sto metrov odtiaľto si spravíme tábor," rozkázal Naruto.
„Nebude to nebezpečné?"
„Nepriateľ nebude čakať, že budeme tak blízko."
Naruto zostal pozorovať úkryt a ostatní išli postaviť tábor. Naruto priložil prst, podobne ako Yondaime aj Nidaime, a snažil sa zistiť, koľko ninjov je v úkryte.
„Tisíc...desaťtisíc...päťdesiattisíc...stotisíc...stotisíc ľudí. Nie, stotisíc monštier alebo oblúd," Naruto počítal presný počet nepriateľov.
Každá chakra bol rovnaká a ešte aj sfarbená chakrou bijuu.
„Čo ak to je Zetsu?" pýtal sa sám seba, „On bol zložený s dvoch rôznych častí, čierna polka a biela polka. A toto mi skôr pripomína tú bielu."
Nechal to už tak, lebo na toľké rozmýšľanie nebol postavený. Namiesto toho zisťoval prítomnosť ďalších ninjov.
„Tridsať...nie, päťdesiat ninjov," pri tom však cítil divný pocit a spomenul si na to, čo mu hovoril Kakashi.

„Kabuto pohltil Orochimara. Čiže je veľká pravdepodobnosť, že bude používať techniku Edo Tensei."
„Edo Tensei?"
„Áno. On pri tom vyvolá mŕtvych ninjov. Nejde ich zabiť. Keď ich odsekneš nohu, tak im dorastie. Keď im odsekneš hlavu...tak asi tiež dorastie. Jedinou šancou ako ich poraziť je, že ich zapečatíš."

„Toto budú asi tí vyvolaní ninjovia. Musím poslať správu Tsunade."
Začal písať na zvitok. Keď ho dopísal, tak spravil pár pečatí a zvitok zmizol. Tsunade práve vymýšľala spolu s ostatnými kage najlepšiu stratégiu na nepriateľa. Zrazu sa pred ňou objavil zvitok.
„Čo to je?" pýtal sa Raikage.
„Správa od našej prieskumnej skupiny, ktorá špehuje Madaru.
„Čo je v nej?" tentoraz sa opýtal Tsuchikage.

„Zistil som približný počet nepriateľov. Armáda Akatsuki má veľkosť stotisíc ninjov. Toto sú len klony Zetsua, pravdepodobne vytvorené z chakry bijuu, lebo tak má sfarbenú chakru. Jeho hlavnou schopnosťou je odobranie chakry nepriateľovi. Je schopný ju používať ako vlastnú alebo ju niekomu predať. Taktiež má veľmi dobré detekčné schopnosti a dokáže sa pohybovať v zemi. Ďalej majú asi päťdesiat ninjov vyvolaných pomocou Edo Tensei. Snažím sa zistiť, ktorí sú to ninjovia."

„Ich sila je ohromná. My spolu so samurajmi dáme dokopy približne osemdesiat ľudí a to nepočítam geninov, ktorí zostali v dedinách," hovorila Mizukage.
Kage sa ďalej bavili o stratégií.

Naruto medzitým zistil totožnosť niektorých ninjov. Išiel to teda ostatným oznámiť.
„Nepriateľská armáda číta stotisíc..." hľadal vhodné slovo, „klonov Zetsua vytvorených chakrou bijuu. A päťdesiat vyvolaných, mŕtvych ninjov. Zistil som, že sa medzi nimi nachádza Danzou, Kimimaro, babička Chiyo, bývalí členovia Akatsuki a," pri týchto slovách sa zamyslel ešte viac, „dvaja ninjovia s chakrou sfarbenou Kyuubiho chakrou."
„Čo?"
„Ale pokiaľ na nich nenarazíme, tak sa báť nemusíte."
„Tých som nemyslela," hovorila Sakura, „Myslela som na Danza. V poslednej dobe ho stretávame skoro stále."
Naruto neodpovedal. Išiel radšej sledovať Madaru, lebo vedel, že by sa prezradil, keby sa hovorí o Danzovi. Keď prišiel na svoje miesto, tak uvidel Madaru s Kabutom ako sa rozprávajú.
„Koľko dokážeš ovládať ninjov."
„Ako sa to vezme. U niektorých nemusím potlačovať osobnosť, u niektorých čiastočne a u niektorých musím potlačiť celú osobnosť. Čiže...Sledujú nás."
„Viem."
Madara sa teleportoval sa Naruta. Ten sa pohotovo otočil a zablokoval jeho útok. Zároveň od neho odskočil. Keď bol vo vzduchu hodil kunai po Kabutovi. Kabuto sa mu vyhol, ale ten kunai explodoval. Kabutovi sa však nič nestalo. Madara sa teleportoval naspäť ku Kabutovi.
„Verím, že to zvládneš," povedal a zmizol.
„Typické. Keď ide do tuhého, tak ujde."
„Kuchiyose: Edo Tensei."
Pred Kabutom sa objavila jedna rakva.
„Zabi ho. A ďalších tiež."
Z rakvy sa vynoril ninja. K Narutovi pribehli ostaní.
„Počuli sme výbuch."
„Kto to je?" pýtala sa Sakura.
„Sasuke."
„Sasuke predsa nie je mŕtvy. A takto nevyzerá."
„Nemyslím Uchichu Sasukeho. Toto je Sarutobi Sasuke. Otec Sandaimeho."
Všetci boli v šoku. Ani nie zo súpera, ale z toho, že poznajú otca tretieho.
„Kryte ma," povedal Naruto.

Naruto proti nemu vyrazil. Chodil po ňom kunai. Sasuke sa mu nevyhol. Naruto to mierne zaskočilo, ale vedel, že je nesmrteľný. Skúšal to najskôr s taijutsu. Prvý útok spravil na tvár, ale bol neúspešný. Hneď však druhou rukou zaútočil na brucho. Sasuke bol rýchlejší a kopol Naruta do brucha. Predtým ho však chytil za rameno, aby neutiekol. Potom mu dal tvrdú ranu druhou rukou a Naruto odletel. V lete zaútočil.
„Fuuton: Juuha Shou."
Sarutobi Sasuke sa nedal vyviezť z miery a použil svoju jedinečnú techniku, ktorú ovládal len on.
„Katon:Hokean."
Na Naruta poslal svoju techniku bieleho ohňa. Tento biely oheň je oveľa silnejší ako obyčajný oheň. Jeho účinky sú podobné Amaterasu, ale s tým rozdielom, že toto sa dá uhasiť. Ale veľmi ťažko.
„A je to tu."
„Yuton: Fubuki."
Narutova snežná technika začala pomaly ničiť Sasukeho útok. Neničilo to dosť rýchlo a oheň, či skôr plameň postupoval ďalej.
„Yuton: Kouragon."
Naruto poslal na Sasukeho techniku snežného draka. Ten jeho techniku úplne pohltil. Lepší výraz by bol, že je zjedol. Tento drak však pokračoval ďalej.
Sasuke vytvoril ohnivý meč a presekol tohto draka.
„Katon: Misairu Kaki."
Z meča vystrelil ohnivá guľa priamo na Naruta.
„Yuton: Zen Kouragon."
Naruto vyslal oproti nemu ešte väčšieho drak. Sasukeho ohnivá strela zmizla v drakovom žalúdku. Ale malo to aspoň trochu účinok. Drak sa o niečo zmenšil. Keď bol asi meter od Sasukeho, tak sa objavil rakva a Sasuke vošiel do nej a zmizol.
„Dostali ste ho?" pýtala sa TenTen.
„Nie. Museli ho odvolať. Ideme preč. Už o nás vedia, tak sa určite premiestnili."
„A kam pôjdeme?" to boli prvé Saiove slová počas tejto misie.
„Na pomoc najbližším spojencom."

Uchiha Sasuke sledoval boj Sarutobiho Sasukeho. Pri tom sa snažil skopírovať jeho techniky.
„Tie ohnivé techniky by som mohol vedieť spraviť, ale kekkei genkai toho ANBU nie."

„Čo to bolo?" pýtal sa Madara.
„Neviem."
„Ako to, že má kekkei genkai Yondaimeho?"
„Pred odchodom z Konohy, Orochimaru zobral Minatovu DNA a implantoval ich šiestim deťom. Experiment nedokončil. Lepšie povedané, nezistil koľko detí prežilo. Možno to bolo jedno z nich."
„Alebo to bol Naruto."
„Avšak, Itachi s Danzom narazili na nepriateľov."

Itachi, Danzou a sto Zetsuov narazili na nepriateľov. Bola to divízia pod vedením Kakashiho. Členami tejto divízie boli aj Yamato, Gai, Rock Lee, Shikamaru, Hinata, Kiba, Shino a Chouji. Bola to divízia vytvorená väčšinou ninjami z Konohy.
„A je to tu," povedal Gai.
Kakashi si odkryl sharingan. Aj keď bol v presile, tak boli zároveň v nevýhode. Proti Itachiho Tsukuyomi a Amaterasu mali malú šancu. A keď sa k tomu pridal Danzou s desiatimi sharinganmi a DNA prvého to bolo zlé.
„Ja si beriem Itachiho. Viem ako bojovať proti sharinganu," prehlásil Gai.
Hneď proti nemu vyštartoval. Itachi pomocou sharinganu predvídal jeho pohyby a tak bezpečne vykrýval jeho útoky. To trvalo asi desať minút. Gai mu potom odtrhol silou ruku, ale tá mu dorástla.
„Gai, stiahni sa. Toto nemá cenu."
Gai dal na Kakashiho slová a ustúpil. Danzou sa stále nehýbal. Tentoraz zaútočilo sto Zetsuov. Gai a Lee hneď proti išli s taijutsu. Pár ich zničili. Kakashi sa začal sústrediť a v oku sa mu objavil Mangekyou sharingan. Desať Zetsuov poslal do inej dimenzie. To ho mierne vyčerpalo. Do pätnástich minút zničili ostatní všetkých Zetsuov. Itachi ani Danzou sa do boja nezapojili. Kabuto im to nedovolil. Kakashimu prišla na pomoc Narutova skupina.
„Skupina na prieskum. Zdá sa, že narazili na nepriateľa," hovoril Kakashi.
„Je to tak."
„Tak ako?"
„Stotisíc týchto kreatúr," a kopol do mŕtveho Zetsua, „a niektorí vyvolaní ninjovia," povedal Naruto.
Danzou sa po prvýkrát v tejto bitke pohol.
„Kuchiyose no Jutsu."
Privolal pár rakiev.
„Toto môže byť trochu väčší problém," povedal Kakashi.

Kabuto sa iba pousmial a hovoril si v hlave:
„Plán vyšiel dokonale. Itachiho skupina narazila na divíziu tvorenú hlavne ninjami z Konohy. Toto bude veľmi zaujímavé. Škoda, že zničili Zetsuov."

Z rakiev, ktoré privolal Danzou vychádzalo veľmi známych a silných ninjov z Konohy.
„Kto to je?" pýtal sa Lee.
Naruto mu na to odpovedal" „Veľmi silní ninjovia z Konohy. Zľava Senju Hashirama, Senju Tobirama, Sarutobi Hiruzen, Namikaze Minato, prechádzajúci jinchuuriki Kyuubiho, Uzumaki Kushina, Jiraiya, Sarutobi Sasuke, Sarutobi Asuma, Hyuuga Hizashi a Hatake Sakumo."

Poznámky: 

Katon: Hokean - Oheň: Biely plameň
Katon: Misairu Kaki - Oheň: Ohnivá strela
Yuton: Fubuki - Sneh: Snehová búrka
Yuton: Kouragon - Sneh: Snežný drak
Yuton: Zen Kouragon - Sneh: Obrovský snežný drak/ Sneh: Všemohúci snežný drak

4.85965
Průměr: 4.9 (57 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele naruto19191919
Vložil naruto19191919, St, 2011-02-09 19:15 | Ninja už: 5453 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

je to velmi dobra poviedka a je zaujimave,ze si nechal vyvolat aj hokagov aj ked ony byt vyvolani nemozu byt

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2011-02-09 19:52 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

v mange od kishimota byt nemozu vyvolany, ale u mna ano.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele rinai123
Vložil rinai123, Pá, 2011-02-18 13:19 | Ninja už: 4823 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

preto sa to vola fanfiction Smiling ...je to paráda ...aj s tým kekkei genkai (oceňujem nápad) ...inšpirovalo ma to Smiling

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, St, 2011-02-09 21:05 | Ninja už: 5014 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

to se mi pravě líbí Smiling někteří co pišou FF používaj to co Naruto umí a nic extra mu nepřidaly.... mě se třeba líbí ten yuton Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2011-02-09 21:30 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

zase nemôžem povedať, že to tak bude stále. použijem aj to, čo teraz vie, ale väčšinou to budú nové veci alebo staré a vylepšené

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, St, 2011-02-09 18:54 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Úžasné, len tak ďalej. Eye-wink

Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, St, 2011-02-09 15:52 | Ninja už: 5245 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

pěkné.....líbí se mi to čím dál více Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2011-02-09 19:54 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

som zvedavý, ako sa ti to bude páčiť na konci Smiling Smiling,ked sa ti paci coraz viacej a viacej

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, St, 2011-02-09 00:58 | Ninja už: 5014 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

povedlo se super ! jen tak dál Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2011-02-09 19:54 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ďakujem

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Yumi Kaori
Vložil Yumi Kaori, Út, 2011-02-08 21:40 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Krááása Laughing out loud Som zvedavá na pokračko ..