manga_preview
Boruto TBV 08

V službách ANBU - I.

Slnko pomaly vychádzalo nad Konohou. Vyzeralo to na nádherný deň ako každý iný. Všetci obyvatelia Konohy ešte spali. Ozaj všetci? Nie. Našlo sa tu pár ninjov, ktorý usilovne trénovali. Jednými z nich boli Gai a Lee. Keby ste sa ich opýtali čo robia, tak by vám odpovedali, že to je len ranná rozcvička. Avšak asi tristo sedemdesiate kolečko na rukách okolo Konohy hovorilo niečo celkom iné. Ďalší, kto trénoval bol Naruto. Na jeho tréning dohliadal Kakashi spolu s Yamatom, ktorý kontroloval Kyuubiho. Bol pri tom aj Killer Bee, ktorý Narutovi pomáhal s Kyuubim. Naruto padol od vyčerpania na zem. Spolu s ním aj tisíce jeho klonov.
„Kakashi-sensei."
„Čo je, Naruto."
„Prečo mám podstupovať tento tréning?"
„Tsunade-sama mi prikázala, aby si tento tréning podstúpil."
„Ale prečo? Prečo mám zmeniť svoj štýl boja? Prečo sa mám naučiť za necelý mesiac nové techniky?
„Pretože budeš..." začal Yamato, ale Kakashi mu skočil do reči:
„Tsunade-sama ti to vysvetlí. Navyše sme skoro na konci tvojho tréningu a ešte neuplynuli ani dva týždne."
Toto bolo posledné, čo Naruto počul. Upadol totiž do bezvedomia, kvôli veľkému vyčerpaniu.

Kabuto sa zastavil pred úkrytom Akatsuki.
„Ako si ma tu vôbec našiel?" pýtal sa Madara.
„Nezabúdaj, že som bol špión v..."
Kabuto to ani nedopovedal a Madara na neho zaútočil. Madara zatiaľ používal len taijutsu. Snažil sa zasiahnuť Kabutovu tvár, ten však všetky údery kryl. Madara sa teleportoval za neho a zasiahol ho do chrbta. Po tomto zásahu sa teleportoval pred neho a trafil ho plnou silou do tváre. Kabuto zaletel veľmi ďaleko od Madary. Ten sa za ním rozbehol.
„Katon:Goukakyuu no jutsu."
Na Kabuta išla veľmi veľká a hlavne silná ohnivá technika. Stihol sa jej uhnúť.
„Katon:Gouryuuka no jutsu."
Avšak ďalšej by sa už nestihol vyhnúť.
„Kuchiyose:Edo Tensei."
Pred ním sa zjavilo neskutočne veľa rakiev s mŕtvymi ninjami.
„Aj keď mám rinnegan, tak všetkých nemôžem zničiť. To bol veľmi dobrý ťah."
„Nikdy , ani vo snoch, som si nemyslel, že veľký Uchiha Madara mi zloží kompliment."
„Tak vyklop, čo chceš," Madara pri tom stále rátal počet ninjov, ktoré vyvolal.
„Prišiel som ti ponúknuť malú pomoc v nastávajúcej vojne. Toto je výrazne zvýšenie tvojej sily a ešte som nevyvolal všetkých."
„Čo za to budeš chcieť?"
„Uchiha Sasuke."
„Toho dostaneš až keď skončí vojna. Poďme."
Obidvaja odišli ďalej plánovať postup vo vojne.

V Konohe sa taktiež konal zraz kage, kde prejednávali nasledujúcu vojnu.
„Nemôžeme čakať od Madary, že pokiaľ budeme bojovať s jeho vojskom, tak sa sám nevydá na lov a nezajme obidvoch jinchuuriki."
„Kam ich teda schováme?" pýtal sa Raikage Tsuchikageho.
„No, určite vieš o čom hovorím."
„Myslíš ten ostrov, ktorý je vlastne veľká korytnačka. To však nebudeme možné. Akatsuki ho raz našli, tak prečo by ho nemali nájsť znova."
„Ja som sa na toto pripravila," začala Tsunade. „Naruto už vie o vojne a preto si nemyslím, že by sme ho mali schovávať."
„Čože? Vysvetli to Tsunade-hime," reagoval podráždene Raikage.
„Úkryt Akatsuki je na sever od Konohy. Teda boje budú prebiehať na severe. Zatiaľ mi ukryjeme feudálnych pánov na juh. Naruto ich dostane za úlohu chrániť. Boje budú prebiehať na severe a Naruto bude strížiť feudálnych pánov na juhu."
„Čo keď Madara zistí, kde ukrývame feudálnych pánov? A ešte k tomu, že tam je jinchuuriki?"
„Jediný, kto ich bude strážiť, budú ANBU. Naruto teraz absolvuje tréning ,alebo ak chcete výcvik, po ktorom bude mať iný štýl boja a úplne nové techniky. Nepriateľ nebude mať šancu zistiť, že je to Naruto. Pokiaľ to nezistí podľa chakry. Je takmer isté, že utečie do boja, nech držíme od neho hocijakými prostriedkami."
„My našeho jinchuurikiho schováme, ale ešte nevieme kde. Mali by sme sa však sústrediť na vojnu a zhromaždiť vojsko."
Po dlhých hodinách vyšli všetci kage z miestnosti a zraz sa skončil. Tsunade išla do svojej kancelárie, kde ju čakal Naruto.

Hneď ako vstúpila, tak Naruto jej začal klásť rôzne otázky.
„Prečo so musel podstupovať tento tréning?"
„Mám s tebou nejaké plány."
„Aké?"
„Od tejto chvíle patríš k ANBU."
„Čo?"
„Presne tak. Nemá zmysel ťa schovávať pred Akatsuki a pred vojnou, keď aj tak utečieš bojovať."
Naruto sa poškriabal na hlave a iba ticho súhlasil.
„Nepriateľ ťa nebude môcť spoznať podľa štýlu boja. Budeš musieť zmeniť aj účes a farbu vlasov, aby ťa podľa toho nemohli spoznať. Jediný, kto o tom vie som ja, Shizune, Kakashi a Yamato. A taktiež všetci kage a ich doprovody, ktoré sa zúčastnili zrazu. Nikto iný o tom nesmie vedieť."
„Ani moji kamaráti?"
„Nie. Choď sa pripraviť. Čakám ťa tu nastúpeného za hodinu."
Naruta si vzal Kakashi a vykonal na ňom potrebné zmeny. Účes mu zmenil na podobný svojmu a farbu vlasov mu zmenil na tmavočervenú. Taktiež mu spravil na ruku tetovanie, ktoré má každý ANBU. Po chvíli bol Naruto pripravený.
„Naruto. Nesmieš použivať rasengan ani rasen shuriken. Klony nesmieš používať vo veľkej miere."
„A sage mód?"
„Budeš mať masku a oči ti nebude dobre vidieť. Tak to by si mohol, ale nie príliš často."
Naruto potom odišiel naspäť do kancelárie hokage.

Madara ukázal Kabutovi Gedou Mazou a svoju armádu Zetsuov.
„Za to, že som ti to ukázal, mi musíš povedať ako Edo Tensei funguje."
„Na začiatok potrebujem DNA ninju, ktorého chcem vyvolať a jednu obeť. Na tento zvitok dám jeho DNA. Urobím pár pečatí a z mojej obete sa stane ninja, ktorého chcem vyvolať. On má všetky jeho schopnosti a je v plnej sile. Je nesmrteľný. Keď mu odsekneš hlavu, tak mu dorastie. Keď mu odseknem nohu, tak mu tiež dorastie. Najlepšie na tom je, že pre uživateľa nepredstavuje žiadny risk."
„A ako tú techniku zruším?"
„Buď týchto ninjov zapečatíš alebo ma chytíš do genjutsu a donútiť ma spraviť pečate psa, koňa a tigra, a povedať uvolniť."

Naruto prišiel naspäť do kancelárie hokage. Boli tu Sakura, Neji, Sai a TenTen.
„Čo tu robí ANBU?" mysleli si títo všetci.
„Takže, vy všetci, čo ste tu pôjdete na misiu pod velením tohto člena ANBU."
„No skvelé. Nielen, že som žiadnu misiu neviedol, ale ani na to nemám predpoklady. A ešte k tomu idem s mojími kamarátmi," myslel si Naruto.
„Vašou úlohou bude zistiť, čo najviac o úkryte Akatsuki, ktorý sa nachádza tu," a ukázala miesto, kde sa nachádza, na mape.
„Nie je nás na túto misiu moc?" pýtal sa Neji.
„Nie je. Váš veliteľ vám vysvetlí prečo. Stret máte za desať minút pri bráne."
Všetci sa stretli pri bráne a hneď aj odišli.

4.79032
Průměr: 4.8 (62 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele rinai123
Vložil rinai123, Čt, 2011-02-17 10:37 | Ninja už: 4817 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

je to paráda...Smiling

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Čt, 2011-02-03 01:11 | Ninja už: 5564 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

az na ten koniec je to celkom dobre ...

Obrázek uživatele Yumi Kaori
Vložil Yumi Kaori, St, 2011-02-02 22:00 | Ninja už: 5436 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

dobréé Smiling

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, St, 2011-02-02 18:54 | Ninja už: 5240 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Skvělý! Kakashi YES

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, Út, 2011-02-01 23:41 | Ninja už: 5008 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

Podle mě je to dobré chtělo by to ještě pár dílů Laughing out loud a fofrem Laughing out loud

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2011-02-02 15:15 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem, ale na ďalšie diely si budeš musieť počkať. Ja mám rozpracovanú aj inú FF.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, St, 2011-02-02 15:51 | Ninja už: 5008 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

ok Smiling to zas nevadi ja tu čtu víc FF takže třeba aji vydržím Laughing out loud Navic že Naruto je Anbu je super představa Laughing out loud mohl by to byt třeba když skončí manga tak filler o tom jak se přes ANbu propracoval k hokage bo tak něco Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2011-02-01 22:44 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2011-02-02 15:11 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2011-02-02 22:11 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.