manga_preview
Boruto TBV 15

Každodenní starosti 6

Zatím co Naruto seděl na schůzi a Hinata přemýšlela, jak Narutovi šetrně oznámit novinu bloumala Ten Ten ulicemi Konohy a přemýšlela o jejím hektickém vztahu s Nejim a o tom, co mu už pěkně dlouhou dobu tajila, v podstatě všem. Před sebou spatřila Leeho, jak dovádí s Yuki ve sněhu. Ta se mu snažila házet sněhové koule, které ji předem udělal. Obratně se jim vyhýbal až do doby než na něj zavolala Ten Ten.
,,Ahoj Ten Ten. Děje se něco?''
,,Ne..vlastně ano. Potřebuju si s někým promluvit.'' Lee kývnul a šli si sednout do cukrárny, která byla hned naproti. Vyprávěla mu snad všechno, co zažila za posledního půl roku včetně jejich hádek a usmiřování s Nejim.
,,Myslím, že ho beru zase jenom jako přítele. Bylo to jako rachejtle-zapálíš jí, letí vzhůru a pak září až zhasne. Přišla jsem na to, že miluju někoho jiného, někoho, koho jsem celou dobu zazdívala. Už jsem se rozhodla to dnes zkončit, ale nevím jestli mu mám říct...zaslouží si to vědět.''
Lee ji celou dobu pozorně poslouchal.
,,Řekni mu to. Němělo by smysl, aby jste se oba trápili. Mluvil jsem s Nejim a myslím, že to pochopí.'' Ten Ten se na něj usmála a objlala ho.
,,Dekuji ti za všechno. '' Lee ve skrytu duše dloufal, že ten koho Ten Ten miluje je on.
Zrovna přicházela Hinata asi s hodinovým spožděním.
,,Já vím, že jdu pozdě. Omlovám se.''
,,Mamííí!'' Yuki se hned, co zpozorovala Hinatu za ní rozeběhla.
,,Pojď sem ty divochu.''
,,Hinata-san můžu mít jednu otázku?''
,,Jistě Lee.''
,,Jakto, že Yuki najednou běhá a chová jako ostatní děti v jejím věku, když se nedávno jenom batolila?''
,,Víš měla nějakou menší vývojovou poruchu, ale Tsunade-sama na něco přišla, takže už je všechno v pořádku. My půjdeme čeká nás něco důležitého tak se mějte.''

Když se Hinata s Yuki vrátily domů Naruto tam přirozeně nebyl.
,,Yuki, co by jsi řekla na bratříčka nebo sestřičku?''
,,Kdy? Já chci hned!''
,,Tak rychle to nebude. Budeš si muset nějaký čas počkat.''

Za velkými dveřmi značky made from Yamto se konala další nudná porada, ale tahle byla o torchu lišila od ostatních. Hlavně se řešilo, kdo bude dalším Hokagem. Chudák Kakashi si ani nemohl svou oblíbenou zrvhlíckou knížečku, protože mu byla zabavena Tsunade a ta mu horzila, že jestli vytáhne další, tak mu je všechny zapálí. Kvůli tomu musel poslouchat každé slovo a bránit se miliony důvody proti tomu, aby byl zvolen Hokagem on. V potaz byli bráni i oba zástupci klanu Nara, ale ti si stáli za svým, že to je otrava. Naruto byl celou dobu duchem mimo. Přemýšlel o tom o čem s ním chce mluvit Hinata. Obával se nejhoršího a už chtěl být doma.
,,Naruto tak chceš nebo ne?'' ptala se ho Tsunade už po třetí, jestli přijímá post Hokageho.
,,Prosím? Ano Jistě, '' odpověděl aniž by věděl na co se ho ptala.
,,Omluvtě mě.'' Vstal ze židle a odešel.
,,Stalo se mu něco? '' zeptal se Kakashi. Tsunade jen zakývala hlavou.

Naruto se rozhodl, že domů ještě nepůjde. Zamířil do květinářství. Jiraya mu jednou řekl, že když mu žena řekne, že chce s ním mluvit musí se na to dobře připravit. Věděl, že Hinata květinami nikdy nepohrdne a potěší jí více než nějaký parfém, nebo diamant. Teď ho jen čekala cesta domů. Venku už se pomalu stmývalo a foukal silný vítr, tak si Naruto trochu pospíšil.

Hinata nervózně přešlappovala po obýváku a čekala až Naruto dorazí.
,,Nevím čeho se bojím''
Konečně se ozvalo otevírání dvěří a za chvíli se objevil Naruto. Hinata ani nevěděla jak a měla Naruta u nohou.
,,Já vím, že jsem šílený pako a omlouvám se. Jen se se mnou nerozcházej.'' Překvapěně se dívala na Naruta, který před ní tasil kytku.
,,Heh? Jsem jenom těhotná. Tohel by mě ani ve snu nenapadlo.'' Asi deset vteřin trvalo než Narutovi došlo, co mu zrovna řekla. Odhodil květiny, vzal Hinatu a začal s ní točit.
,,To je úžasné. A já jsem se tak bál.''
,,Myslela jsem, že budeš reagovat jinak, když už máme Yuki a ta vydá za dva.''
,,Ne, jsem šťastný. Konečně mám rodinu, kterou jsem si přál. Teď si tě má královno odnesu do královskcýh komnat.''
,,A když nebudu chtít?''
,,Nic jiného vám nezbývá.''

V tu samou chvíli u Ten Ten doma

,,Neji přemýšlela jsem o nás dvou a myslím, že bychom to měli ukončit. Taky ti tajím důvod, proč mi ty naše hádky nedělají dobře a proč nechodím na mise.'' Neji nevypadal ani zklamaně ani smutně.
,,Chtěl jsem ti říct to samé, ale bál jsem se jak by jsi reagovala. A co jsi mi tajila? Jsi nemocná?'' Neji už začínal mít obavy.
,,Ne nejsem.'' Ozvalo se pufnutí.
,,Ty jsi celou dobu měla...Počkat vypadáš dospělejí a ...Kjáá ty máš velké břicho!'' To bylo poslední, co řekl než omdlel.
,,No tak Neji probuď se! Nemůžu tě nikam tahat.'' Když to nepomohlo, tak mu dala pár facek a hned se probral.
,,Jak dlouho jsi už těhotná?'' zeptal se Neji hned, co se probral a stále hypnotyzoval její nafouklé břicho.
,,Šest měsíců''
,, To mění situaci. Nemůžeme se-'' Ten Ten mu skočila do řeči.
,,Ale můžeme. Jenom bychom se trápili. Jistě, nebude to jednoduché, ale zasloužíš si někoho, kdo tě bude opravdu milovat.'' Neji se pousmál
,,Máš pravdu. Vždycky jsi ji měla ve všem. Věřím, že to nakonec dopadne všechno dobře. O vás dva se postarám. A co to vlastně bude?''
,,Nech se překvapit.''
,,Řekni mi to prosím.''
,,Tak jo. Bude to kluk. A Neji doufám, že po tomhle všem budeme zase přáteli jako před tím.''
,,Stejně se pořád cítím provinile. Nemůžu tě tu nechat samotnou, když tví rodiče jsou mimo vesnici a tvůj bratr je kdo ví kde.'' Neji měl zase ve tváři jeho zmatkářský výraz, ke kterému přišel kdo ví jak a každého rezesmívá.
,,Budu u Ino. Jenom potřebuji abys mi pomohl donést k ní věci.'' Ukázala na hromadu tašek a pytlů na druhé straně místnosti. Ten Ten na něj zamrkala svýma čokoládovými očima a chudákovi Nejimu nezbývalo nic jiného než to všechno odnést.

Asi o týden poději byla svolána shůze v Hyuuga klanu bez účasti Hiashiho a jeho rodiny. Jen Neji byl přítomen. Byli si jisti, že stále chová zášť k hlavní větvi, ale byli na omylu. Už nějakou řádku let informoval Hiashiho o tajných schůzkách za jeho zády.
,,Hiashi už nás neposlouchá. Odmítá dokonce, aby byla dávána pečeť a jeho nejstarší dcera si taky dělá, co chce. Myslím, že by to dítě co sem přivedla mělo dostat pěčeť. Víte kterou myslím. Kdysi k tomu sloužila.'' Všichni přikyvovali jen Neji a vedlejší rodina nedávali na sobě nic znát. Nejiho to velice znepokojovalo. Byl rozhodnutý to hned Narutovi a Hinatě říct a varovat Hiashiho před nebezpečím.
,,Hiashiho musíme zbavit vedení klanu a jeho dědice taky.'' Nastalo hrobové ticho. Všichni věděli, co tím jeden ze starších myslí. Hned po zkončení schůze se Neji vydal za nimi, aby je varoval.

,,Hinatko, miláčku můj kdepak jsi? Venku je strašná zima potřebuju zahřát.'' Naruto se zrovna vracel ze souboje v odklízení sněhu na který ho vyzval Lee.
,,Tati tady jsme a je tu i strejda Neiji.'' Neji opravdu seděl v jejich obýváku a dusil se rýžovým koláčkem.
,,Naruto-kun, Neji nám přišel říct něco důležiého.'' Naruto si vzal Yuki do náručí, něco ji pošeptal a položil ji na zem. Potom běžela pryč. Posadil se vedle Hinaty a objal ji kolem ramen.
,,Přejdu hned k věci. Rada se chce zbavit Hiashiho-sama a dědice také. Pokud nenajdou nějaký způsob, tak budou zabíjet. Samozřejmě, že ne vlastníma rukama. A ještě jedna věc. Chtějí dát Yuki pečeť Hinata určitě ví jakou.''
,,Tak tohle je moc. Nikdo nebude zabíjet mou ženu a mrzačit mi dítě!'' Naruto měl v sobě vztek, jaký dlouho neměl.
,,Naruto-kun uklidni se prosím . O klan se postarám já a ty musíš zařídit, aby se nedostalo ven datum tvého jmenování.''
,,Už jsem ti řekl, že jsi dokonalá?'' Naruto už se začal lísat a oba si vyznávali lásku a na Nejiho pozapoměli.
,,Ehm já jsem ještě tady.''
,,Promiň Neji. Jak teď žiješ? Hinata říkala, že jste se s Ten Ten definitivně rozešli.''
,,Je to pravda Naruto. Oba jsme se na tom dohodli. A ještě k tomu ze mě bude za tři měsíce otec. Pamatuješ na oslavu od Tsunade-sama a jak nás Lee našel v koupelně na zemi a chudák z toho měl záchvat, ne?''
,, Jak bych mohl zapomenout. To jakože je dva, tři, šest měsíců těhotná?'' (Bravo Naruto! Umíš počítat.)
,,Já půjdu nebudu vás rušit.'' Neji odešel a Hinata začala spřádat plány na to, aby Neji nezůstal dlouho sám.

4.85
Průměr: 4.9 (40 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hashino
Vložil Hashino, So, 2014-02-15 21:27 | Ninja už: 4338 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Byla bych nejen já ale i ostatí co mají rádi povídky od Miyu-chan
kdyby z toho vznikl film.Byli bychom rádi kdyby se tu v budoucnosti objevila adresa na film. Akvária.
Jinak mam tuto povídku asi nejraději (prozatím co jsem četla )
A byli bysme moc rádi za volné pokračování. Arigato Miyu-chan.

Obrázek uživatele Hashino
Vložil Hashino, So, 2014-02-15 21:27 | Ninja už: 4338 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Byla bych nejen já ale i ostatí co mají rádi povídky od Miyu-chan
kdyby z toho vznikl film.Byli bychom rádi kdyby se tu v budoucnosti objevila adresa na film. Akvária.
Jinak mam tuto povídku asi nejraději (prozatím co jsem četla )
A byli bysme moc rádi za volné pokračování. Arigato Miyu-chan.

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Po, 2011-01-10 14:25 | Ninja už: 5397 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Skvelé hlášky v úžasnej poviedke. Konečne ďalší dielik ja do svojich obľúbených čumím minimálne 2-krát denne či sa niečo neobjaví a naraz toto! Veľmi, veľmi ďakujem za dielik, len tak ďalej. Eye-wink

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, So, 2011-01-08 16:16 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Konečně další užasný dílek téhle úžasné povídky! Laughing out loud Strašně se těším na pokráčko.

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...

Obrázek uživatele Miyu-chan.
Vložil Miyu-chan., Pá, 2011-01-07 18:50 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Nyako:Děkuju Smiling psala jsem to ve spěchu tak mi nezbyl čas si to po sobě přečíst Laughing out loud a ten Neiji je tam schválně Smiling

Obrázek uživatele Nyako
Vložil Nyako, Pá, 2011-01-07 19:30 | Ninja už: 5172 dní, Příspěvků: 528 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak to potom jo ^^

zašít si názory bezpečně v ústa
bez slz se posadit na hrob a zůstat
je to fakt cynický, chce se mi zvracet
bojím se odejít, bojím se vracet

- paní archivová

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Pá, 2011-01-07 15:17 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

super žes vstala z mrtvých

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Nyako
Vložil Nyako, Pá, 2011-01-07 13:07 | Ninja už: 5172 dní, Příspěvků: 528 | Autor je: Pěstitel rýže

Chudák Kakashi si ani nemohl svou oblíbenou zrvhlíckou knížečku, protože mu byla zabavena Tsunade < chybí ti tam sloveslo Smiling Smiling .
stmývalo < stmívalo
samozdřejmě < samozřejmě
To jsou asi největší chyby které bijí do očí Smiling občas máš přeházená písmenka nebo ti chybí a někde přebývají jako třeba "Neiji" Laughing out loud
(Snažím se pomoci Smiling )
Jinak kawaii povídka! Kakashi YES Chudák Lee Laughing out loud

zašít si názory bezpečně v ústa
bez slz se posadit na hrob a zůstat
je to fakt cynický, chce se mi zvracet
bojím se odejít, bojím se vracet

- paní archivová

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Pá, 2011-01-07 12:54 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

kyááááááá, konečně další dílek!!!! bože, já z těch hlášek nemůžu, koupelna, sem jenom těhotná, made by Yamato ... dokonalý!!! XD