manga_preview
Boruto TBV 11

Nejsmutnější/nejtragičtější osud shinobiho a volne pokracovani v diskuzi



Volné pokračování diskuze nad osudy a životy našich shinobi.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Po, 2011-01-17 01:42 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

jaj mne je sapuke úplne ukradnutý ale tímto príspevkom si nič nevyjadril... a hlavne nechápem tej vete "chová sa ako jediný reálne" vynechám ostatné "blbosti" (podla mňa sa zachoval správne... keď sa rozhodol zničiť konohu) čo spravil ale nechápem čo je natom reálne zabiť ženu ktorá ho vždy podporovala....

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Po, 2011-01-17 10:56 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Taky jsem nějak nepochopila jeho realitu v jeho chování. Mě přijde jako cvok pobíhající kolem, nechávající se využívat kdekým, a ještě k tomu jako pomstychtivý baka. Takže bych prosila vysvětlit!

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Flatron
Vložil Flatron, Po, 2011-01-17 22:59 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Prostý občan

Preboha pre vas je asi realne spravania naruta ale to neni . Ludia su pomstichtive svine a nie dobracikovia ktory kazdeho ukecaju Laughing out loud .
Proste sasuke ide za svojim cielom a nehladi na obeti presne tak ako ti "zli" aleb lepsie povedane mocny v nasom svete tiez obetuju inych abi nieco dosiahli a to je to iste ako u sasukeho proste jeho reakcie su vzdy na danu situaciu take ze si viem predstavit ze by sa tak zachoval clovek .
A vtom je ta realnost tejto postavi .

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Út, 2011-01-18 18:18 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Realita je taková: jenom ti silní bojující za "dobro" vždy uměli změnit společnost natolik, aby se změnila jeho struktura. O kolika zlých lidech se učíme, kteří změnili svět, a o kolika dobrých, kteří obětovali své životy za lepší budoucnost? Nikdy tě nebude tolik motivovat pošahanej pomstychtivej kluk jako kluk, který ti dává naději.

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Út, 2011-01-18 23:35 | Ninja už: 4946 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Existuje bezpočet případů historie, kdy to bylo právě naopak. A nebo kdy právě zlo donutilo lidstvo uvažovat nad svým jednáním prostřednictvím bolesti. A i ten, kdo neví nic o historii, ví kdo byl Napoleon nebo Hitler, ale málokdo umí říct jména těch co bojovali za mír. A co třeba osídlování Ameriky? Kdo v tomhle případě byl vlastně ten "dobrý" a kdo ten "špatný"? Mohl bych pokračovat. Takže co je dobro pro jistou skupinu lidí, tak pro jinou může být naprosté zlo. A nebo to, co většina považuje za "normální", může být peklem pro jedince, kteří vyčnívají z davu.

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, St, 2011-01-19 01:43 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Teoretik, nemám pravdu? Laughing out loud

Ano, souhlasím, vše, co říkáš, je pravda.

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Út, 2011-01-18 13:04 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Ani nie... Naruto dokázal odolať pomste keď mu Pein zabil najbližších.... ale sasuke zabije aj svjích blízkych len aby dosiahol svôjho. Takže sasuke je v podstate zlý ale je zase pravda že naňho vplívalo jeho okolie...

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Út, 2011-01-18 23:32 | Ninja už: 4946 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

To, co je "normální" pro jednoho, to druhý může řešit úplně jinak. Naruto je extrovert, ale Sasuke byl vždycky spíš introvert - a po tom co udělal Itachi byl už úplně uzavřený do sebe. Ne každý umí vyřvávat své emoce do světa a ne každý hledá přátele, kterým by se mohl vybrečet na rameni. Někdo si prostě své problémy řeší sám.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-01-17 17:36 | Ninja už: 4917 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Sasuke se chová velmi reálně. Uvědomte si, že je extrémně traumatizovaným jedincem, případ pro psychiatra, řeklo by se u nás. Mě brácha zabít rodinu a dělat mi ze života peklo a pak až ho zabiju (no šel bych asi po něm taky) se dozvědět, že mi rodinu nechal odpravit vládnoucí režim... no tak jdu taky povraždit všechny co s tím mají (byť třebas jen okrajově) co dočinění. Apropos, tohle si vzal Kishimoto z japonské historie, kde se dá najít doslova MRTĚ případů krevní msty mezi klany či mezi klanem a feudálními lordy. Nic neobvyklého, a že to někteří (v našem případě Sasuke) odskáčou tolik, že jim z toho třeba přechodně hrábne (kor když uvážíme, že Sasukemu je 16-17 let - tedy stále ještě puberťák) tak to už je snad jasné ne? Největší gauneři jako Itachi jsou pro mnohé cool (pro mě z nepochopitelných důvodů) a jejich oběti (Sasuke) jsou vystavováni pranýřování, za to, že se z nich stalo PŘESNĚ TO, CO Z NICH OKOLÍ UDĚLALO. Itachi narozdíl od Sasukeho měl na výběr, Sasuke už přišel k "hotovému" a v pekle v jakém ho Itachi dusil už na výběr neměl. Je šílený? Možná. Ale Sasuke je typickým dokladem platnosti rčení, že "Zlo páchají jen nešťastní lidé."

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Po, 2011-01-17 22:22 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

stímto súhlasím ale nechápem, prečo zabil Karin... uprednostní svoje vlastné ciele i za cenu životou jeho priatelov, to je jediné čo ma naňom s**e Laughing out loud inak súhlasím zo všetkým...

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2011-01-17 22:48 | Ninja už: 5220 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

..." ale nechápem, prečo zabil Karin... uprednostní svoje vlastné ciele i za cenu životou jeho priatelov, "...

No Karin nezabil! Len ju vážne zranil, ale nakoniec jej Sakura pomohla. Eye-wink
Ano uprednostil svoju pomstu, tam to jasne aj povedal(TU).

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Út, 2011-01-18 13:05 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

jj ale nevedel že príde sakura ju vyliečiť čiže to je v podstate to isté dokázal by zabiť kohokoľvek..

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Út, 2011-01-18 18:10 | Ninja už: 5220 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

To jj ale v prípade Karin by to urobil tak či tak.
Vedela o Akatsuki veľa.. už bola pre Sasukeho nepotrebná, takže mala štaštie, že tam nabehla Sakura. Pretože keby ju nedorazil Sasuke, tak by to určite urobil Madara.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Po, 2011-01-17 17:51 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Ne. Sasuke se nesnaží zabít pouze ty co za to mohou. Řekl že vyvraždí úplně celou Konohu. Tedy ne-jen stařešiny, kteří o tom jediní věděli, ale i děti, lidi, pro které hodně znamená a které měl za přátele a kteří s tím nemají v nejmenším co dočinění. Stejně tak by zabil ty co mu dlouho pomáhali, jako je Karin. To normální není. To není vůbec klasická pomsta.
Stejně tak je hodně divné, že by se v mysli tak mladého kluka, kterým dříve byl, vytvořil plán na zabití bratra a to, že tomuto plánu obětuje svůj život. Ani to není normální. Normálně by se člověk sesypal a postupně vzchopil za pomoci nejbližších přátel, které by si držel u těla a nesnažil se zabít. Tvrdit, že by se ti v 7-11 letech v hlavě vytvořil plán na zabití bratra jsou kecy. A stejně tak tvrdit, že po daném odhalení by chtěl člověk vyvraždit všechny ty co jsem výše napsal.

Podpis:

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2011-01-17 18:29 | Ninja už: 5255 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Plánom by som to určite nenazýval, lebo nemal vôbec žiadnu predstavu o tom, kedy a ako by to uskutočnil. A cieľ pomstiť vyvraždenie klanu (bez ohľadu na to, že bol páchateľom jeho vlastný brat) mi u niekoho, kto je od útleho detstva cvičený na život vojaka plniaceho zadané úlohy, nepríde vôbec zvláštny.

V tejto chvíli Sasuke chce aby Konoha trpela, tak ako on, takže asi počíta s tým, že sa mu ju úplne celú vyvraždiť nepodarí. Eye-wink Chce ju zničiť ako "inštitúciu" a preliať pri tom toľko krvy, aby preživším už nenapadlo znova ju postaviť (z obavy, že sa niekedy vráti a zopakuje to).

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Po, 2011-01-17 18:47 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Ne detailní plán, ale obecně plán měl proboha. Nemusíš neustále slovíčkařit. Zesílit ať to stojí co to stojí, vyhledat a zabít Itachiho. Nevím proč bych to v obecném smyslu nemohl nezvat plánem.
Jestli ti to nepřijde zvláštní, asi by ses mohl porozhlédnout po ostatních lidech jeho věku co byli v akademii.

A to říkal kde? Nejde o to, jestli se mu to podaří. Tak on nemyslí. Žádné jestli nezná. On prostě vyhraje. Proto šel na sraz Kage, byť tam byl poražen. Neznal však jestli a kdyby nebyl zachráněn, tak by umřel. Ne jednou. On na opatrnost nehraje.

Podpis:

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2011-01-17 19:44 | Ninja už: 5255 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Narutova generácia nebola konfrontovaná s vojnou a násilnou smrťou, preto je prirodzené, že na niečo také nemysleli - hoci napr. Neji by nedbal, keby sa mohol nejakým spôsobom pomstiť hlavnej rodine.
Každopádne Kakashiho pri predstavovaní neprevapilo Sasukeho prehlásenie, že má v úmysle zabiť určitú osobu - vlastne s tým aj rátal. Ani Sakure a Narutovi to prehlásenie neprišlo divné, hoci oni to samozrejme nebrali tak vážne.

Odvodzujem to z tohoto http://www.narutobase.net/manga/Naruto/484/9, hoci pripúšťam, že ho zrejme nezaujíma, čo bude potom a kde by vlastne jeho pomsta mala skončiť. Je dosť možné, že by mu samotné zničenie Konohy nestačilo a keby ho pri tom nezabili, ešte roky by bol schopný prenasledovať preživších. Nakoniec, toto už nie je ten Sasuke, ktorému stačí zabiť konkrétneho človeka, aby bolo "všetko v poriadku".

Edit: k tomu či plán alebo cieľ: Už som pochopil, že za nenormálnu považuješ už samotnú jeho myšlienku, že musí niekoho zabiť - v tomto kontexte je to fakt úplne jedno. Ja na rozdieľ od teba ešte považujem tieto jeho počiatočné prejavy za celkom prirodzené. Nezabúdajme, že pri súboji s Hakuom bol ešte ochotný obetovať sa, hoci by to zmarilo jeho predsavzatie.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Po, 2011-01-17 20:22 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

No mě připadá přirozenější na to nemyslet, když válku a smrt znáš než naopak. Tomu že to Kakashi počítal bych nepřikládal žádnou váhu. Třeba si o nich něco pozjišťoval. A i kdyby ne (což je opravdu jedno), odvolávat se na něj v otázkách psychologie je hodně divné. Je to Kishim vymyšlená postava. Já tvrdím, že to není normální obecně. V tom pro mě není Kakashi v nejmenším autorita.

Toto mi připadá jako jeho plán, ne náhlý nával vzteku, ze kterého to co píšeš vůbec nevyplývá.

Podpis:

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2011-01-17 20:50 | Ninja už: 5255 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ale je to Kakashi, kto v narutosvete žije a aj skrze neho nám je reflektované, čo sa tam považuje ešte za vcelku normálne a čo nie. My už nežijeme vo svete, kde sú určité skupiny od detstva pripravované na boj a v ktorom by sa praktizovala krvná pomsta tak, ako jej princíp popísal Shikamaru, pri zdôvodňovaní, prečo je treba Sasukeho odstrániť. Niektoré veci sú tam proste tolerované a od priateľov a príbuzných sa očakáva vykonanie krvnej pomsty.

Tým odkazom si mi dosť nahral, lebo v podstate potvrdzuje, čo som vyššie napísal: "V tejto chvíly Sasuke chce aby Konoha trpela, tak ako on, takže asi počíta s tým, že sa mu ju úplne celú vyvraždiť nepodarí." Z jeho slov som vyrozumel, že sa chce pomstiť všetkým, no selektívnym spôsobom. Určítá skupina má v jeho predstave prežiť a trpieť stratou svojich blízkych, ktorých im on zabije.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Po, 2011-01-17 21:20 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

To na tom opravdu nic nemění. "Já tvrdím, že to není normální obecně."

Nahrál? "I want to kill entire vilage" nahrálo tvrzení, že chce aby některé zabil a někteří trpěli. Zajímavé. Smiling A trpět mohou i když budou nakonec zabiti, to se nevylučuje.

Podpis:

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2011-01-18 17:24 | Ninja už: 5255 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No tak ťa potom nepresvedčím Eye-wink Podľa mňa osobne to presiahlo tolerovateľné hranice po kontakte s Orochimarom. Alebo sme to len pred tým tak zjavne nevideli. Celkovo je však myšlienka krvnej pomsty preživšieho dieťaťa široko akceptovaná aj inde v literatúre, nielen v Narutovi... .

Tak práve toto mi tak celkom jasné nie je - bolo by jednoznačnejšie, keby priamo povedal, že chce zabiť každého. Vo mne skôr rezonovalo "If anyone wants to deny my way of living, I´ll kill everyone they ever cared about.", hoci uznávam, že je to koncipované veľmy všeobecne.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Út, 2011-01-18 17:42 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Později to akorát zesílil. Chce zabít všechny z Konohy + chce, aby každý kdo se mu postaví do cesty trpěl stejně jako on.

Podpis:

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2011-01-18 18:00 | Ninja už: 5255 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

A nakoniec odstráni Tobiho, aby mohol realizovať plán mesačného oka po svojom. Celý svet bude v genjutsu trpieť tak ako on. Eye-wink

Vážne ma napadlo, že čo si Tobi, ktorý sa doteraz zameriaval skôr na idealistov, počne s takým psychopatom Laughing out loud

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-01-17 18:21 | Ninja už: 4917 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Já nevím čéče, ale pokud mám čerpat ze situací v mém životě (a že jich pár zajímavých bylo), tak se tam dají najít paralery (byť samozřejmě jsem nikdy nikoho nezabil) mezi mnou a Sasukem. Uvedu příklad, jsem nejstarší bratr a velice těžce jsem v mladém věku žárlil na druhorozeného, dělal jsem mu ze života peklo, zcela cíleně kdykoliv to šlo, protože jeho samotná existence mě vytáčela (holt jsem byl jalové děcko no, ale to možu říct dneska že? Laughing out loud). Vybíjel jsem si na něm své frustrace ze školy, kde mě pro změnu šikanoval jistý Petr Bažík, což byl takový vůdčí typ. Nenáviděl jsem ho tak, že jsem ho jednou v afektu málem zabil (propichl jsem mu nohu ve stehně skrz naskrz velkým kružítkem na tabuli a minul jsem stehenní tepnu asi o půl centimetru, mít více smůly, tak jsem od 13ti let vrahem - a to beze srandy). Mohl bych tvrdit, že mě onen Bažík terorizoval dost drsným způsobem 2 roky v kuse, každý den ráno a odpoledne kousek od školy si na mě počkaly a zbili mě... a proč? No .. kdo ví. A tohle člověka změní, přestane vnímat co je a co není normální, co je správné a dobré. Měl jsem hrůzu chodit do školy a bál jsem se vstátvat, protože jsem věděl, že ON a jeho banda tam zase budou. Šílel jsem z nich strachy a učil jsem se utíkat před nimi co to šlo, někdy jsem jim utekl jindy ne... a lhal bych, kdybych říkal, že víc bylo těch dní úspěšných. Nenáviděl jsem ho strašně, strašně moc... a víš co je na tom největší děs? Že tenhle Bažík dělal jen to samé co já svému bratrovi - vybíjel si na mě frustraci ze svého života z pozice síly - zemřel mu po dlouhé nemoci (rakovina) tatínek a ten kluk to měl setsakra těžký a já byl jeho terč. A bratr zase můj. Kupodivu brácha si to se mnou vyřídil - i když jsem měl tři roky náskok dokázal mě, když mi bylo 14 a jemu 11 rozbít hubu (on byl a je sportovní typ) a od té doby se přátelíme. Z Bažíkem jsem se viděl od základky jen párkrát a dokonce jsme se i pozdravili. A proč o tom mluvím ve srovnání se Sasukem? To je jednoduché - on prošel peklem, které si ANI JEDEN Z NÁS CO SE TU BAVÍME neumíme představit. Nezhroutil se z toho protože to Kishimoto TAKTO NAPSAL a co se týče důsledků jeho zaslepenosti pomstou... chce si vybít svou nenávist na celém světě, každou bolest, tak jako kdysi já si vybíjel (aniž bych si to uvědomoval) nenávist na Bažíka na svém mladším bratrovi. A jsem proto snad zlý? Ne... byl jsem jen hloupé děcko co se stalo terčem někoho jiného a hledalo si svůj vlastní terč, běžné reálné chování odvozené z akce a reakce.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Po, 2011-01-17 18:37 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Já v tom pararelu teda nevidím. Zlý by si byl, kdyby ses jej snažil zabít úmyslně a udělal sis z toho dlouhodobý plán, přičemž by ses z ním roky a roky neviděl, a ne že někomu kdo tě dlouhodobě šikanuje omylem zasáhneš tepnu kružítkem. Smiling Ony se takové situace vůbec nedávají srovnávat, protože je každé individuální. Ten rozdíl je jen jeden z mnoha. To že jeden trpí a druhý trpí, neznamená, že oba trpí stejně, či že musíš mít pro něho nějaké větší pochopení a obecně na věc lepší pohled než já. Třeba jej máš právě horší, protože se na to nedokážeš podívat z nadhledu. Už jen pro oboustranost argumentu je taková argumentace zkušeností zcestná.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-01-17 18:47 | Ninja už: 4917 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nakonec si stejně myslím, že Sasukeho chování spíš svědčí víc o Kishimotovi, než o Sasukem. Zajímalo by mě, jak hluboko ještě nechá Sasukeho klesnout a co s ním provede. Osobně očekávám velkej happy end plnej "lásky a odpuštění" ála klasické téma. X-DD A jinak ano, nedá se to srovnávat, kdyby mi onen Bažík zabil rodinu, tak mu jí na oplátku zabiju taky - ne jeho, ale jeho rodinu, aby trpěl jako já X-DDD, kdyby mi to udělal v tom věku kolem 13-14ti let, když jsem byl "v těch stavech" tak jsem dneska troj až bůhvíkolika násobnej vrah a to bezesrandy, jsou určité meze, které je schopná "lidská schránka" unést, jakmile jsou překročeny, tak "vše je dovoleno", protože pomsta je nejsladší ovoce ze všech, ačkoliv po ní v ústech i v duši zůstane jen prach. A to si myslím, že platí naprosto o každém a o Sasukem kor. A že ti potom z té pomsty jebne tak, že už zabíjíš vše na co narazíš - to se stává taky. Případ Karin je zrovna typický pro milenky různých mafiánů a kriminálníků (kteří často byli svého druhu oběťmi též). Ono totiž většina pachatelů zvěrstev ať již jakýchkoliv, byla nejprve oběťmi (od takových jako byli Hitler, Stalin až po různé Kájínky, Fritzly a další...).

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Po, 2011-01-17 18:57 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Možná ano, spíš ne. Podle mě většina lidí po chvíli vychladne a nenávist vyprchá. To je normální. Sasuke nevyhladne. V tom je jeho problém. Osobně si myslím, že kdyby si stál před jeho rodinou nějaký týden/měsíc (normálně by snad ani to člověk nemusel potřebovat) po tom všem, tak by si to nedokázal. Pokud si myslíš, že ano, doporučuji vyhledat odbornou pomoc. Vůbec hlubší uvažování o zabití nevinných, kvůli tomu aby vrah tvých rodičů poznal tvou bolest, je zralé pro psychiatra.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-01-17 19:02 | Ninja už: 4917 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nic mi prosimtě nedoporučuj Chcíp, KAŽDÝ ČLOVĚK je schopen nenávidět až za hrob a pak páchá věci, které považuje ostatní společnost za "zralé pro psychiatra". Ale to je omyl. Lidé se nerodí traumatizovaní a plní nenávisti, to teprve to v čem žijí to z nich udělá. A ano, dovedu si vážně představit, že bych se mohl v životě dostat do situací, kdy bych dělal šílené věci. Dovedu si představit cokoliv - od toho, že budu druhou Matkou Terezou až po to, že se stanu druhým Hitlerem. Všechno je v lidském životě totiž otázkou shody okolností. Čemu jsi vystanen, z jakého prostředí jsi vyšel atd. atd. Samozřejmě, že ... RÁD SI O SOBĚ MYSLÍM, že bych ničeho takového nebyl schopen.. ale jistotu mít nebudu nikdy. Kdo ví co bych udělal, kdyby mi někdo zabil blízké... kdo ví... možná bych se z toho zhroutil, možná bych se šel cíleně pomstít na rodině vraha, možná bych chtěl zabít jenom vraha... možná, možná, možná... co mohu vědět o tom jaký jsem? Vím kulové! Žiji pohodlný život (trošku nudný pravdaže) bez žádného (či jen s minimem) stresu... jak se zachovám až se dostanu do stresové situace? Nevím nic... a to ostatně vůbec nikdo. Ani o sobě, ani o jiných to nevíme.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Po, 2011-01-17 19:08 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

To že se do někoho dokážeš vcítit neznamená, že bys jím dokázal být. Mám pocit že si to pleteš. Jinak diskuse se strhla jinam a nikam nevede, tedy se jí dále účastnit nebudu. Ještě bych dodal. Nic není absolutní. Každá taková teorie ztroskotá. Sasuke za jistých okolností jistě mohl být duševně velmi zdravý člověk, ale to neznamená, že mu jeho nátura v té dané situaci neuškodila, a že by se ve stejné situaci někdo jiný nezachoval znatelně jinak (ie extrémní případ - Hinata).

Podpis:

Obrázek uživatele Nayra
Vložil Nayra, Út, 2011-01-18 17:03 | Ninja už: 6370 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Že by se Hinata zachovala jinak? To nemůžeš nikdy vědět. Podle mě se ani člověk moc jinak zachovat nemůže, pokud teda neskončí v blázinci nebo sebevraždou. Ale nedokážu si představit člověka, který by smrt rodiny jenom tak přešel.

userbarz.com