manga_preview
Boruto TBV 15

Boruto TBV 11

BV011_01.png

Konožští nindžové bojují proti nevítaným vetřelcům. Pomohou Himawari její nově objevené schopnosti? Jak si naši hrdinové poradí s touto hrozbou?

Čištění a překreslování: 
Editace: 
Stažení kapitoly: 
Download RAR (konoha.cz)
Download PDF (konoha.cz)
Chyba v Manze: 
Je třeba být přihlášen, abys mohl informovat o chybách mangy.
Online čtení mangy: 
Manga (jednodušší čítárna)

(Toto je konožský překlad.)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele BORUTO2122
Vložil BORUTO2122, Ne, 2024-07-07 09:54 | Ninja už: 1578 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem za preklad SmilingSmiling

Obrázek uživatele Pterodom
Vložil Pterodom, Ne, 2024-06-30 20:46 | Ninja už: 5575 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Arigato

Obrázek uživatele BlackRose
Vložil BlackRose, Ne, 2024-06-30 16:18 | Ninja už: 4858 dní, Příspěvků: 282 | Autor je: Prostý občan

Bohužel už asi na Boruta rezignuji, s krásným dějem Naruta už má společného max postavy.
Když genini začínali, byli slabí a ke svým pokrokům a síle, a to jak duševní a fyzické, se dopracovávali přes mnoho tréninku, nezdarů a ztrát.
Tady už autoři chtějí udržet pouze značku na peníze, všichni jsou megasuper power, vše zvládají hned na poprvé a jejich formulace osobnosti je jako když luční koník udělá jeden velkej skok.
Vlastně už vás ani nějaké husté nové techniky neohromí, protože jste vlastně už zvyklí na to, že proti hodně silnému protivníkovi se vytasí samozřejmě jen s mega silnou technikou.
Emoce pro mě nulové, hlavní hrdinové nesympatičtí. Jediný kdo je mi zde sympatickej, je Kanshin, Boruto, Hima, Sumire, Mitsuki, Ino-Shika-Cho team a Ada. U nich mi přijíde jejich dějová linka jakž takž rozvíjející.
Kawakiho jsem se snažila mít ráda, ale těch pár světlých chvilek byly úplně nicotné a hrozně se mi znechutil.
A záporáci? O těch se vůbec nezmiňuji. Na začátku nám představili Karu jako novou zlovolnou organizaci a lidi si mysleli, že by mohla mít potenciál jako měla Akatsuki, jen aby ji pak během, ani ne několika měsíců, sfoukli jako domeček z karet a když si pak uvědomili, že se všech záporáků zbavili, tak si vymysleli tyto "stromové" lidi, kteří čerpají vzhled z těch co pohltili. (RIP Sasuke, znovu z tebe prostě udělali hlavního záporáka, jako by ti nemohli dát už pokoj)
Boruto mohl mít potenciál, ale poslední dobou si říkám, že je to snad jeden špatný vtip.

Ale i tak moc děkuji manga týmu, hlavně za všechny ty roky té tvrdé práce a obdivuji, že jejich vášeň prototo neupadla postupem věku.


Člověk nemůže jít kupředu ke své budoucnosti, pokud plně nezná svou minulost.

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Ne, 2024-06-30 17:11 | Ninja už: 5370 dní, Příspěvků: 1678 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Máš pravdu, ale bolo to spomenuté aj v Narutovi "každá ďalšia generácia, prekoná tu predchádzajúcu" a keď ich rodičia boli to najlepšie z každého klanu(aspoň čo sme mohli vidieť), tak táto nová/súčasná generácia musí byť "najlepšia" od začiatku(aj keď pri niektorých by sa dalo o tom polemizovať. Tiež postavy v Narutovi mali každý jeden nejaký vývoj čo sme videli, ale tu keďže je to mesačná manga nie je tak čas, takže sa zameriavajú na to hlavné, lebo čakať mesiac a dostať len vedľajšie postavy by bola nuda. Boruto je Narutov syn a Naruto mal od narodenia v sebe mega energiu(Kurama) a ako jeho syn nemôže byť slabší Laughing out loud takže dostal/ne ešte väčší upgrade než jeho otec Laughing out loud tiež keď končil pôvodný Naruto a čakalo sa na Shippuden ľudia chceli aby bol Naruto super silný a mal rozmanité techniky ako teraz Boruto a na miesto toho sme dostali...nič(vlastne menší upgrade rasenganu) a bolo to sklamanie. Tak to teraz vynahradili nebolo by nič horšie než sa na to znova pozerať hlavne keď Boruto je génius(+ bol so Sasukem tak sa naučil aj lepšiemu oblečeniu Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud ). Mne bol Kawaki nesympatický od začiatku Laughing out loud takže tu sklamaná nie som(hádam len Boruto nezdedil Talking no jutsu po Narutovi Laughing out loud a nebude to jeho finálna zbraň Laughing out loud ). Tá Kara to bola škoda mohli z nej vytiahnuť niečo lepšie, ale okrem Amada a Kashina tam boli všetci nesympatický, takže mi ani nevadí že je s ňou amen Laughing out loud Tieto stromy sú hrozné a zároveň zaujímavé je fájn že nejaká evolúcia je aj na tej strane, len keby nemali nohy ako ruky(Sasukeho klon Laughing out loud ). Teším sa keď sa dozvieme viac a či sa to už v minulosti stalo. V Narutovi sme sa dozvedeli celú históriu ninja sveta, ale hlavný záporak bol z iného sveta, iná rasa a tam to ostalo dosť otvorené...teším sa na to keď sa dozvieme celú pravdu o klane Ootsutsuki(hádam) Laughing out loud A myslím že keby to bola týždenná manga tak to bude lepšie čakať mesiac je dlho. Na začiatku som to odmietla čítať kvôli tomu že som sa nemohla pozerať na Ikemotove kresby a pôvodný autor bol o ničom(ešte vďakabohu že ho vymenili) , ale asi po roku som to len na rýchlo prešla Laughing out loud a aj keď som nevedela čo je horšie či text alebo kresba tak sa to naozaj zlepšilo Laughing out loud po 6 rokoch Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud hádam už budúci rok dostaneme anime späť(a potom toto všetko bude vypadať lepšie a cez anime sa dozvieme viac aj o zákulisí Boruta(vedľajšie príbehy postavy).

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2024-06-28 23:13 | Ninja už: 4089 dní, Příspěvků: 7479 | Autor je: Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Díky Kvítek sakury Á Nishi na obzoru! Tak to je svět zachráněn Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Adsagsona
Vložil Adsagsona, Po, 2024-07-01 09:40 | Ninja už: 2837 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Editor fóra, Manga tým, Tsunadin poskok

On se Nishi objevil už v minulé kapitole Úpa boží!!! Měla jsem z toho šílenou radost a Iva pak vytvořila speciální verzi kapitoly, kde má kolem sebe Nishi na každém panelu srdíčka Úpa boží!!!
Ale v téhle kapitole dokonce promluvil! A jak stručně a výstižně shrnul situaci. Nejspíš ale ještě čeká na příležitost, aby se předvedl.

Nishiiiii!!!! Úpa boží!!! Úpa boží!!! Úpa boží!!!

Obrázek uživatele Uchiha Jaguš
Vložil Uchiha Jaguš, So, 2024-06-29 23:16 | Ninja už: 5508 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

A já si ho napoprvé nevšimla Shocked kde jen se stala chyba, že jsem ho přehlédla… PuzzledLaughing out loud
Každopádně děkuji manga týmu za překlad!

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Pá, 2024-06-28 13:36 | Ninja už: 5370 dní, Příspěvků: 1678 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Ďakujem za preklad

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2024-06-28 11:44 | Ninja už: 2895 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Jeeej, náš Manga tím je rýchly, ďakujem za preklad Ino ti gratuluje!

P.S. nepozdávalo sa mi "nečil se," pogúglila som a je to nerozčiluj se, tak sa ospravedlňujem za neadekvátnu poznámku pre Manga tím Prosím/promiň.