Zase spolu - XIII.
Madara, Kabuto a Sankage použili spoločné jutsu. Všetci traja padli na zem kvôli únave. Naruto spolu s ostatnými sa premiestnil preč, ale ten lúč ich všade prenasledoval. Naruto vytvoril Fuuton:Rasen Shuriken a hodil ho proti tomu. Nič sa nestalo, lúč ho pohltil.
„Hyouton:Hyouryuu heki."
Ani ľadová stena proti nemu nezabrala a pri náraze sa rozpadla.
„Tenshu kyuen."
Narutove nekonečné modré plamene sa snažili ten lúč spáliť. Postupne sa rozľahli po celom tom lúči, ktorý na prekvapenie všetkých pohltil a znásobil tak svoju silu. Hodil po ňom kunai a hneď keď sa toho lúču dotkol, tak ho teleportoval inam, presne na Sankageho. Ten bol okamžite spálený na popol.
„Katon:Goukakyuu no jutsu."
Madara zaútočil na Naruta zozadu, ten sa včas vyhol. Začali bojovať v taijutsu. Madara mal mierne navrch. Madara trafil Naruta do brucha. Ten išiel rovno k zemi. Keď dopadol na zem, tak sa rozplynul v obláčiku dymu. Za Madarom stál Naruto bez škrabanca a v sage móde.
Sasuke začal bojovať s Kabutom.
„Sasuke. Ten zaplatíš za smrť Orochimara."
„To sa ešte uvidí."
Okolo Kabutovej ruky bola vidieť chakra. Zaútočil na Sasuke a snažil sa ho zasiahnuť. Samozrejme sa mu to nedarilo, lebo Sasuke so sharinganom predvídal jeho pohyby. Sasuke zakopol o malý kamienok , čo bol na zemi. Kabuto vytiahol kunai a chcel mu dať poslednú ranu. Skôr, ako sa ho vôbec dotkol, tak jeho srdce zasiahol s chidori Kakashi.
„Nikdy nezabúdaj, že sú tu aj ostatný."
„Vy nezabúdajte, že ja nie som taký ako predtým," povedal a rozplynul sa.
Zo zeme vyšli hady. Omotali sa okolo Kakashiho a Sasukeho nôh. Do nohy im zakúsli a tým ich paralyzovali. Pred nimi sa zjavil Kabuto.
„Toto je váš koniec."
Zrazu sa otočil a zasiahol Yamata, ktorý sa ich snažil zachrániť, do hrude a znehybnel ho. Potom sa otočil naspäť k Sasukemu a Kakashimu. Svet okolo neho sa začal meniť. Okolo jeho tela boli hady. Obrovské množstvo hadov. Všetky ho začali kúsať po celom tele. Trpel neskutočnom bolesťou. Na chvíľu sa to opäť vrátilo do normálu a videl pred sebou Sasukeho s Kakashim. Ale onedlho bol naspäť v tom svete. Toto sa stále opakovalo. Keď už naspäť v normálnom svete, tak padol na zem celkom vyčerpaný. Všetky kúsnutia od hadov zmizli.
Sasuke s Kakashim sa oslobodili. Obidvaja požili chidori a zasiahli ho do chrbta.
„Pekná práca Sasuke."
„Tak čo Naruto, vydáš nám demóna bez boja, alebo si ho mám vziať násilím?"
„Ja ti akurát môžem venovať tvoju smrť."
„Je to tvoja voľba."
„Katon:Ryuuka no jutsu."
„Suiton:Suiryuudan."
Naruto uničil Madarovo ohnivé jutsu. Ale ten sa nevzdával a premiestňoval sa a používal rôzne jutsu.
„Katon:Karyuu-Endan."
„Katon:Gouryuuka no jutsu."
„Katon:Endan."
„Hyouton:Hyouryuu heki."
Narutovi sa nejako podarilo zachrániť, Ale Madara stále pokračoval.
„Suiton:Ja no Kuchi."
„Raiton:Jibashi."
„Hyouton:Hyouketsu."
Madara neustále útočil. Pre Naruta to začínal byť problém.
„Doton:Mine Ishi."
Zo zeme vyrazil ostrý kameň a prerazil Narutovi hruď. Ten však pokračoval ďalej a pokúsil sa zaútočil, ale Madara sa premiestnil za neho.
„Katon:Goukakyuu no Jutsu."
Naruto zostal ležať bez známky života na zemi.
„Kuchiyose no jutsu."
Vyvolal sochu, kam zapečaťovali démonov a začal vyťahovať z Naruta Kyuubiho.
Sasuke zaútočil na Madaru, ale bol nehmotný a tak len cez neho preletel. Úspešnejši bol Kakashi, ktorý mu spravil len malinký škrabanec.
„Kuchiyose:Tentai."
Okolo sochy sa objavili astrálne projekcie všetkých mŕtvych členov Akatsuki. Urýchlili tak vyťahovanie Kyuubiho z Naruta. Madara vytvoril klon. Ten prišiel k Narutovi a vytiahol z neho zvitok, kde boli zapečatení všetci démoni a vložil ich do tej sochy. Kakashi so Sasukem na neho zaútočili spoločne. Sasuke spredu a Kakashi zozadu.
„Shinra Tensei."
Sasuke a Kakashi odleteli od neho. Madarov sharingan v ľavom oku sa zmenil na rinnegan.
„Ako...je...to možné?" pýtal sa Kakashi.
„Prišiel na spôsob ako meniť sharingan za rinnegan v jednom momente. Je to dosť užitočná vec."
Sasuke a Kakashi bezvládne ležali na zemi a pozerali sa na Madaru, ako ťahá z Naruta Kyuubiho. Karukage sa na to nečinne pozerala. Chcela zasiahnuť, ale nemohla. Bola uväznená v genjutsu.
Madara kompletne vytiahol Kyuubiho z Naruta. Socha sa pomaly začala rozsvecovať. Z mesiaca sem začala prúdiť nejaká energia, ktorá smerovala do tej sochy. Tá začala pomaly ožívať a meniť tvar. Po celom svete sa obloha zamračila a menila rôzne farby. Obloha bola naraz celá krvavá.
„Stalo sa niečo zlé," povedala Tsunade.
Gaara v Piesočnej to tak tiež vycítil:„Prichádza pravdepodobne koniec sveta."
Myslel oveľa negatívnejšie ako Tsunade, ale inak sa to nedalo.
Do tej sochy udrel blesk. Juubi bol znovuzrodený. Madara k nemu pristúpil.
„Ty ma budeš poslúchal."
Začal ovládať Juubiho. To sa mu nedarilo.
„Rasengan."
Nečakane zozadu dostal zásah od Naruta, ktorý bol riadne zničený.
„Si presne ako tvoja matka. Aj tá prežil, keď som z nej vytiahol Kyuubiho."
Toto boli posledné Madarove slová. Zo zeme vybehol obrovský had, ktorý zjedol Madaru.
„Ešte sa uvidíme," povedala tajomná postava na tom hadovi a zmizol.
Naruto sa sám postavil Juubimu.
„Kage bunshin no jutsu."
„Senpou:Chou oodama rasengan."
Narutove klony zaútočil na Juubiho. Väčšinu z nich zničil, ale nejakí ho predsa zasiahli.
„A teraz to ukončím."
„Senpou:Chou Oodama Rasen Shuriken."
Obrovské Rasen Shurikeny posilnené sage ckakrou hodil Naruto na Juubiho. Ten dostal plný zásah. Naruto sa zrazu cítil nejako inak. Oveľa silnejší. V očiach sa mu zjavil rinnegan. V rukách sa mu zjavila palica, ktorú používal Rikudou Sennin a na nej odkaz:Za každú cenu musíš ochrániť svet pred Juubim.
Neznáma sila mu ukázala akoby cestu.
„Shimatsu."
Z tej palice vyslal Naruto na Juubiho lúč plný energie. Ten sa začal znova deliť na deväť častí. Postupne sa začali tvoriť chvostový démoni. Najprv Ichibi, potom Nibi, Sanbi a nakoniec Kyuubi. Všetkých démonov zapečatil Naruto do zvitkov. Pred ním zostalo len Juubiho telo.
„Chibaku tensei."
„Vytvoril nový mesiac, lebo ten predchádzajúci sa rozpadol a ako pred ním Rikudou Sennin, tak aj on tak uväznil telo Juubiho. Od vyčerpania padol na zem.
Ninjovia z Vírovej porazili ninjov zo Slnečnej. Sakura s ostatnými pribehla k Narutovi. Rýchlo ho ošetrila. To isté spravila aj Sasukemu, Kakashimu a Yamatovi.
„Budú v poriadku. Ale minimálne týždeň sa nebudú schopný pohnúť. Naruto aj mesiac a možno aj viac."
Na druhý deň im Karukage poďakovala za záchranu a odišli. Ponáhľali sa, aby sa zranenej štvorici nezhoršil stav. Keď prišli do Konohy, tak ich rýchlo odviezli do nemocnice.
„Tak nakoniec všetko dobre dopadlo." povedala Tsunade.
Doton:Mine Ishi - Zem:Špicatý kameň
Kuchiyose:Tentai - Privolanie:Vyvolanie mŕtvych
Shimatsu - Rozdelenie
Ten koniec sa mi nevydaril, ale snáď vám to vadiť nebude.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
veľmi pekné. len ma mrzí, že vždy máš okrúhly počet hlasov a ja ti to vždy pokazím. no aspoň som dala 5/5
FC Nana Mizuki
prosím podporte blog mojej kamarátky!
http://chazeanime4u.blogspot.cz/
Nasledujúce dva týždne ďalší diel nečakajte. Do konca tohto víkendu nebudem doma a nabudúci týždeň si oddýchnem.
Zoznam mojich FF
Až na to, že je Tsunade chlap a Madara mal byť unavený, vyčerpaný a neschopný bojovať, je to celkom dobrý diel. xD
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
O tom som nepísal, že Tsunade sa dala preoperovať na chlapa?
Tak u Madaru nikdy nevieš, čo od neho môžeš čakať.
Zoznam mojich FF