manga_preview
Boruto TBV 13

Ten osudný den

Toho rána se v Listové rozhostil nepopsatelný smutek. Smutek, který se šířil rychleji než morová rána. Smutek, kterému nikdo neuniknul.
Podnebí bylo schované za oblaky temných mraků a každou chvíli to vypadalo, že se rozprší smuteční déšť. Vítr foukal v uličkách a rozesílal tu tragickou zprávu do všech koutů aby žádný z vesnice nebyl té neradostné události ušetřen. Stalo se to … spousta lidí o tom pochybovala ale stalo se … dnešního rána ztratili někoho nenahraditelného …

Růžovlasá dívka si pomalu setřela pramínek slz z tváře a tiše procitla. V srdci cítila neskutečnou bolest. Nepropustná, černá díra v jejím nitru se víc a víc zvětšovala a její smutek nebral konce. Slzy ji stékaly nadále po tváři a nemohla sama sobě přikázat aby přestala. Před sebou viděla rozmazaný obrys něčí postavy – Kakashiho.
„Sakuro?“ Zeptal se jí opatrně ale svůj ztrápený hlas nedokázal dostatečně zakrýt. Dívka cítila jeho bolest. Cítila bolest všech … a ta její byla ze všech nejhorší.
I přesto se pokusila na chvíli soustředit na svou odpověď a prosebně vydechla.
„Jak?“ Vydrala se jí ta jediná otázka na jazyk a znovu propukla v žalostný pláč.
Něco v jejím nitru náhle zmizelo … přátelství a láska, které cítila už od začátku jejich setkání. Ten pocit se náhle rozplynul jako mizející dým a v jejím srdci zbylo jen prázdno. Prázdno, které nedokázala ničím naplnit. Kus její duše – umřel. Napořád …
V tu jedinou chvíli, kdy pohlédla na svého bývalého mistra se v její hlavě vynořila vzpomínka – vzpomínka na moment, kterým se vše zpečetilo ....

Blonďatý ninja stál naproti svému rivalovi – svému příteli…
Stál tam plný odhodlání a pevně svíral své zaťaté pěsti i přesto, že se sotva držel na nohou. Z řezné rány nad obočím a ze rtu mu stékal pramínek krve ale nevzdával se. V jeho očích panoval vztek, který se pomalu vytrácel a místo něj se objevil výraz překvapení, nepochopení a současného zklamání.
„To bys nikdy nepochopil …. „ vydechnul urážlivě ale zároveň posměšně Sasukeho hlas, který si Sakura moc dobře pamatovala – bylo to naposledy co jej slyšela.
„Přísahám … přísahám, že tě jednoho dne přivedu zpět!“ Sstačil ještě Naruto vykřiknout, když se zhroutil do bezvědomí …

Tohle se odehrálo naposledy co Sasukeho viděla. Tahle chvíle, tenhle moment, přesně tohle rozhodnutí … to vše předem ukončilo.
Ani nevěděla jak se to stalo ale ocitla se v náručí svého mistra. Objímal ji pevně, ale ne příliš. Přesně tak, jak si přála. Nedokázalo to přemoct její smutek ale stačilo to k tomu aby se necítila tak sama.
Sama… ten pocit ji najednou vyplnil celé myšlení a její smutek se drápal z těla ven. Cítila vinu, hořkost, vztek a neskutečnou bolest … bolest z toho, že už je nikdy neuvidí.
Pohlédla do obličeje svého společníka a spatřila jeho smutek. Slzy mu stékaly z očí a nezabránila mu v tom ani páska přes oko, kde skrýval Sharingan.Oba cítili stejný smutek ... ztratili je.

Nejhorší na tom však bylo to, že to věděli. Věděli, že jednoho dne – se Naruto a Sasuke utkají na život a na smrt. Byl to jejich osud … jejich cesta, která se právě naplnila.
Věděli, že je ztratí ale jak se na tuhle chvíli mohli připravit?
Sakura se zapřela do Kakashiho zad a pevně jej sevřela. Její nitro odumíralo bolestí, která rostla a ničila ji.
Chtěla umřít …chtěla aby se to nestalo … chtěla … jim říct, že takhle to dopadnout nemusí. Ale už je pozdě …

Naruto a Sasuke – dnešním dnem přišla o oba dva … navždy.
Zabořila tvář do Kakashiho těla a nechala se unášet smutkem, který nedokázala přemoci.

4.52941
Průměr: 4.5 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Vjééruš
Vložil Vjééruš, Ne, 2010-08-22 19:04 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 269 | Autor je: Prostý občan

moc pěkné, velmi se mi to líbolo Smiling píšeš úžasně Smiling

Obrázek uživatele Vjééruš
Vložil Vjééruš, Ne, 2010-08-22 19:04 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 269 | Autor je: Prostý občan

moc pěkné, velmi se mi to líbolo Smiling píšeš úžasně Smiling

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Čt, 2010-08-19 18:26 | Ninja už: 5343 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Nepřeju si, aby to takhle skončilo. Je to moc realistické, já jsi radši nasadím růžové brýle a s úsměvem se budu koukat (popřípadě číst) na to, jak Naruto vychováva své děti.
Ok, teď k povídce... bylo to hezké. Byli v tom city, a to si cením, do povídek je nedokážou dát všichni.

Skvělé Toren, jde ti to. Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, St, 2010-08-18 11:52 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Líbí se mi to. Sice se to zabývá jedním z těch smutnějších alternativních konců (a já bych chtěla, aby Naruto skončil hepáčem - prostě proto Laughing out loud), ale bylo to dobré. Sice spíš taková oddechovka, shrnující události, ale dobře se to čte a nikde to nedrhne.
Jen výtka - chybí ti tam spoustu čárek, a za ale by čárka v devadesáti procentech případů měla být.
A ještě jeden postřeh - pokud se nemýlím, tak oblaka a mraky jsou v podstatě synonyma, takže psát "za oblaky temných mraků" se mi zdá jako blbost.
Hezké Smiling

Obrázek uživatele Toren123
Vložil Toren123, Pá, 2010-08-20 13:28 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

Páni ... děkuji za názor a připomínky k chybám Smiling snad to bude do příště lepší Smiling moc děkuji, vážně si toho cením

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, St, 2010-08-18 11:39 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

oooooooo, první dílko na konoze, který čtu od svýho bývalýho milovanýho sbénka Laughing out loud super povídka, stejně jako ty, co máš na blogu Laughing out loud

Obrázek uživatele Toren123
Vložil Toren123, Pá, 2010-08-20 13:25 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

Vzpomínám si Smiling neuěřitelné, že jsme se tak potkali Smiling děkuji za názor

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Út, 2010-08-17 23:09 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

objektivne ... je to naozaj pekne ale trochu moc kratke . bolo by to za nie celych ale 5*
subjektivne .. vobec nie som na tento styl ..... cele z pohladu blbej sak***y obrovske opomenutie kyuubiho - sama ..... naruto mrtvy ... nenechaj sa vsmiat .... bolo by to za minus x a viac 5* ale toto nie je az tak o subjektivnosti takze mas za 3*

Obrázek uživatele Toren123
Vložil Toren123, Po, 2010-08-16 18:06 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

Moc vám děkuji za kladné názory Smiling jsem moc rád, že se vám to líbí Smiling

Obrázek uživatele Haya
Vložil Haya, Ne, 2010-08-15 22:12 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Nejkrásnější povídka na Konoze Smiling Smiling

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Ne, 2010-08-15 21:51 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

asi budu.... ok, pláči se nevyhnu. skvělý...Laughing out loud
nádherná povídka Eye-wink

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Ne, 2010-08-15 21:43 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

velice pěkné ale mohlo by to být delší

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-08-15 21:13 | Ninja už: 5684 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Velice pěkně zpracované. A ještě víc by se mi líbilo kdyby k tomu bylo napsané jak se to stalo. třeba i v serii.